Fórum >> Egyebek >> Félig Off-os autók (egyéb olasz autók)

Jorjie2016-03-20 21:51:27 // 1990
Ma mi is meglestük az AMTS-n, tényleg jó kis kocsinak tűnik. Ültünk elől-hátul, nyitogattuk a csomagtartót, kapcsolgattuk a rádiót :-)
Nekem a kilincs megoldás tetszett, a gyári felni nagyon jól néz ki, az ára tényleg baráti.
Kíváncsi vagyok élőben a kombi mutat-e olyan jól, mint a szedán.
Zsolt1552016-03-08 12:40:37 // 1989
Az a belépő modell, de van belőle 1,6-s benzines (110LE) és dízel (120LE) is. Még az is lehet, hogy később megkapja a Panda kéthengeres 0,9-s TwinAir Turbo motorját.
Kócosw2016-03-07 19:49:07 // 1988
Én is megnéztem,butál méretü csomagtarto.az 1.4 benya sztem halványka lesz hozzá...
Zsolt1552016-03-07 17:56:58 // 1987
Ma sikerült élőben is megnézni és beülni az új FIAT Tipo-ba.



Ár érték arányban nagyon jól eltalálták az autót. Méretre akkora mint egy Astra, vagy Jetta viszont árban veri őket. Kár, hogy nem hamarabb jöttek ki vele.
Marklar1552016-03-02 10:53:59 // 1986
Nincs irgalom. :D
tipoatti2016-03-02 08:43:10 // 1985
Irgalmatlanul kéne!!!
Kazes☻2016-03-01 23:04:50 // 1984
Akko' vágyakozzá'...! :)
Inter156 (il mascalzone)2016-02-26 19:14:10 // 1982
:-)))
Már nem tudom mi van szegénykével!
VKG699!!! (4x156+75)2016-02-21 09:40:31 // 1981
Akik nagyon jól nyomják a bmwvel.. ja várj csak: nem.is :D

Mire is akarsz kilyukadni? :D
.......................2016-02-20 22:35:35 // 1980
Azok a díszbuzik mint a Hamilton ,meg a többi a F1 ben akinek egy 75éves vén fószer diktál?
A 70es években kemény volt ,de megöregedtek ,velük a Ferka is

A WTCC az verseny ,ott kemény pilóták vannak
Liquid2016-02-20 22:30:45 // 1979
Már megint a szokásos demagóg dumád :D
Naés a fócvágennél még többen dolgoznak, mégis a Ferrari az ami a bugyit nedvesíti, ki gerjed egy Golfra?
A brand értéke nem az árbevétel és az alkalmazottak számától függ.... De igencsak szar dolog az rád nézve, ha ezt egy olasz autós fórumon kell neked bizonygatnom... :D
Piritu - 1.000.0002016-02-20 22:24:37 // 1978
A Ferrari :-P
Valami nem attól jobb, mert nagyobb, vagy több. Stradivariból se sok van mégis előrébb van, mint a kínai tömeggyártású termék.
Kazes☻2016-02-20 22:23:47 // 1977
Ennél misem egyszerűbb... Természetesen a Ferrari. Hiszen már többszörös F1 VB és minden versenyző álma, hogy egyszer Ferrari pilóta lehessen! :)



Különben: BMW Csoport a BMW-ből, a Mini-ből és a Rolls-Royce-ból áll.

És különben is 2009. május 17-én az olaszországi Maranellóban az RM Auctions és a Sotheby's akkor világrekordnak számító 12,1 millió dollárért árverezett el egy 1957-es 250 Testa Rossát. :)
.......................2016-02-20 22:07:53 // 1976
A bmw 50milliárd euro árbevételű cég ,106ezer alkalmazottal
A Ferrari 2,3millio árbevételű ,2300 fő alkalmazottal

Lehet tippelni melyik cég van elöl
Public Enemy2016-02-20 21:13:01 // 1975
Huuúú, ez nagyon üt!! :-))
Liquid2016-02-20 20:56:09 // 1974
BMW mögött? Ezt hogy érted? A Ferrari kb. sose volt a BMW mögött... leginkább előtte mindenben :) Najó most ebben a félbuzi e-őrületben talán a bimmer többet virított eddig, de csak azért mert a kettő közül az a népautó, az olaszoknál nem fér bele az 1.5-ös turbomotor meg valami vellany, mert hülyének nézné őket a vevőkör.
Vinnie2016-02-20 20:50:14 // 1973
Nekem nincs meg, hogy miben maradnának le a BMW mögött... Valahogy nem tudom a két gyártót egy lapon említeni.
.......................2016-02-17 20:17:48 // 1972
Helyes,fejlesszék csak ha nem akarnak lemaradni a bmw mögött
Buksi2016-02-17 20:13:37 // 1971
Kíváncsian várom, hogy mi lesz belőle. Bár a V-motorok duruzsoló hangja hiányozni fog. :-)
Kazes☻2016-02-14 21:43:49 // 1969
És azóta is ott vár rátok az út szélén?! :)
Inter156 (il mascalzone)2016-02-14 21:40:33 // 1968
Már nincs meg ! Egyszer svédből akartunk haza jönni vele muterral,aztán már az út elején valami gond lett,úgy hogy maradtunk,vagyis repcsivel jöttünk pár nap múlva :-)
Kazes☻2016-02-14 21:35:40 // 1967
Ha megvan, kérd kölcsön és átszabjuk! :D
Inter156 (il mascalzone)2016-02-14 20:58:50 // 1966
Hoppácska!
Muterom Pandájával sokat autózgattam anno,de az nem ilyen volt ! :-)))
Simán benne lennék !
Kazes☻2016-02-14 18:41:46 // 1965
Egy ilyen Pandát azé' elfogadnék...

:)
Marklar1552016-01-27 21:16:16 // 1964
Ha nincs rajta az embléma, így első blikkre. Nekem valami VW, vagy citrom ugrott volna be. ;)
Buksi2016-01-27 06:18:14 // 1963
Nem néz ki rosszul. 😉
Kazes☻2016-01-26 22:23:19 // 1962


Hmm... nem rossz kis platós...! :)
Béci Ɨ|ѯ2016-01-22 18:39:08 // 1961
Q2-ért és Q4-ért cserébe Bora
VV62016-01-05 19:39:57 // 1960
Úgy van, ahogy mondod: zseniális. Nem erős, nem gyors, nem szól igazán szépen...mégis úgy érzed, hogy autóversenyző vagy az F1-ben...csak még jobb, mert fúj a szél is és érzed a bőröddel. A súlyelosztás meg annyira jó, hogy semmi félelemérzeted nincs az autóban, akárhogy táncol ide-oda... Reméljük, ilyen lesz az új Fiat-roadster is. Bár az MX5-ből is a két első széria volt az igazán jó, a harmadikban már megkezdődött a külvilágtól való elszigetelés.
Jorjie2016-01-04 20:49:54 // 1959
Dévid2015-12-10 17:34:31 // 1957
Én nyáron szoktam olyat csinálni, hogy este ablak leteker, venti maximumra, a belső légterelők az arcomra, aztán ki az erdők közé, azt képzelve, hogy V6 Spiderrel tolom. :D
VKG699!!! (4x156+75)2015-12-10 16:30:43 // 1956
Abüdöspicsába abba...
Tudok egy megoldást a szemkiszúrásra: T72. Azzal aztán nincsen ilyen jellegű gond, meg az árok sem jelent akadályt. Szerinted kanyarodni úgyis felesleges... :D Meg unalmas. Hát ha neked arra porcosodik, hogy húdegyoraan gyünnek az ottópályán a csíkok, akkor remek.

Másoknak meg arra, amikor augusztusban este 9-kor beülsz, kinyitod a tetőt(tetőablakot), lehúzod az ablakokat és hallgatod a motorhangot a Pilisben. És fúj a szél. Csak azért, mert jó. Nem azért, mert attól jobban tetszel a diszkóba' a jányoknak.

Ezek a dolgok nem számítanak. Az sem, ha egy alap 118d simán lenyom. Ki nem szarja le? :) Ő púposkodik, én jól érzem magam. Erre egy 1.6 Duetto is elég.
tipoatti2015-12-10 13:14:13 // 1955
Nem sok jobb dolog van a kabriózásnál részemről.



Ebben például hátul ( ott még jobb az érzés! ) imádtam utazni a 187 centimmel, kényelmesen elfértem.

Ha lenne azon az 1 darab GT-n kívül 4 üléses kabriója az Alfának, olyanom lenne.
Addig be kell érnem jelenleg egy ilyennel:

Liquid2015-12-10 11:20:14 // 1954
egy rendes cabrió nem nyeklik
Liquid2015-12-10 11:19:23 // 1953
szerintem ezt ne ragozd tovább....
amúgy meg van keménytető az MX5-höz, ha arra gerjed valaki...
Forsberg2015-12-10 11:18:36 // 1952
Ez a Te véleményed, sokan nem szeretik a nyitott tetős autózást.
De én imádom! :) Az nem a sebességről szól, engem nem zavar a huzat, nem félek a faágaktól amik kivájhatják a szemem, a repülő kövektől amik kiverhetik a fogaim stb.
Tavaszi napsütésben, egy erdei szerpentinen autózni nyitott tetővel, számomra csodás érzés.
.......................2015-12-10 11:16:51 // 1951
Ja meg nyeklik nyaklik az egész kaszni
Érezni hogy az eleje más életet él mint a hátulja
Ez a vezetési élmény?
.......................2015-12-10 11:11:31 // 1950
Mentem már kabióban ,
Állandó kínlódás a széllel
Télen lefagy a fejed
Nyáron leég a bőröd
Csak nyűg
Mit mosolyognék ezen?
Csak városban élmény lámpától lámpáig
.......................2015-12-10 11:07:44 // 1949
Ki van a fejed az autóból
Semmi nem védi oldalról
Becsúszol az árokba ,kiszúrja a faág a szemed,bukta az egész életed
Túl rizikós
Forsberg2015-12-10 11:03:28 // 1948
Szerintem egy roadster nem a piroslápás gyorsulásról, vagy a brutális motorhangról szól.
Ezek szóljanak egy szupersportautóról, amiket mindenki fotózgat, megbámul.
Egy roadster a nyitott tetős élményautózásról szól, a fülig érő mosolyról a sofőrnél, utasnál egyaránt. Szerintem.
Liquid2015-12-10 11:02:59 // 1947
nem mentem még MX5-tel sose, de kipróbálnám. Amit eddig olvastam láttam róla az alapján zseniális autó lehet. Könnyű, könnyen kezelhető, hátsókerekes, igazi élményautó.
Miért lenne életveszélyes attól hogy nyitott?
Jorjie2015-12-10 11:00:28 // 1946
Már bocsánat, de szedsz valamit? Mert ha nem, akkor lehet, hogy kellene.
.......................2015-12-10 10:59:01 // 1945
Az mx 5 ön sem értem mi a tököm jó benne?
Versenyezni nem lehet ,csapatni hegyi úton se
Mert életveszélyes hogy nyitott
És még állat motorhang sincs ,csak polgári
A 70es években fasza volt ,menő mert új Lifestyle t hozott
A Playboy életérzést
De ma ez öreg
Mint a Hugh Heffner
.......................2015-12-10 10:54:19 // 1944
Én jártam keltem európában
És minden roadster piroslámpánál gyorsulgat
Nyitva a tető mindenki téged néz
És odakened a V8 nak
Aztán a hangorkántól feláll a szőr a járókelők hátán is
2015 ben erről szól egy roadster
A magamutogatásról
WarbiRunner (Gyuri)2015-12-10 10:50:18 // 1943
Jesszusom... a roadster miért szólna a motorról? A vezetési élményről inkább. Egy igazi játszós roadster, nem böhöm nehéz sokhengeres motort hord az orrában, mert sokkal többet számít a súlyeloszlás, a kezelhetőség, a technikai összehangolság, mint a nyers erő. A radsterekkel nem gyorsulni járnak, nem lámpától izmozni 8 hengeres tankok ellen. Az csak és kizárólag a VEZETÉS-ről szól. Nem stopper és nem versenyautók ellen. Csak feelingből. Az MX-5 mindíg is etalon volt ebben.
Persze hogy megy a hajcihő, hogy "nem japán" . Miért is? Láss át a szitán :-) Pont azért, hogy a hülye is értesüljön róla, hogy baszki ez egy legendás MX-5. A testvér modellt már agyon meg vissza dicsérték. De azért kikérjük magunknak, de csak azért, hogy jól beleégjen mindenki agyába, hogy testvér modell. És Japán, csak szebb, meg erősebb. Marketing. Te szoktad emlegetni ezt a szót :-)
Liquid2015-12-10 10:49:42 // 1942
de ez egy könnyű kisautó, mint az X1/9, szó se volt V8-ról.
Más világ
.......................2015-12-10 10:41:58 // 1941
A kaszni maszkulin ,férias mint állat a hosszú motorháztetővel
Kintről azt hiszed V8
Aztán jön a csalódás hogy ugyanolyan hangja van mint minden átlagautónak
Így nincs harmóniában a külső és a tudás
Ez csak így csicsa
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak