Vermacy2017-02-24 10:11:13 // 1202
Vermacy2016-10-24 18:40:59 // 1201
Köszönöm lehet, eladás lesz belőle...
Vermacy2016-10-19 08:44:34 // 1200
Akkor érdemi teljesítmény növekedés nem lenne?
Vermacy2016-10-19 08:44:12 // 1199
Lehetcséges, nemTom. Mondeoban 210 LE két turbóval megy...
Vermacy2016-10-19 08:24:58 // 1198
Hétfőn este párom jelezte, hogy furcsa hangja van a kocsinak... :(
Kimegyek, beindítom pár másodpercig tényleg, aztán elcsendesül. Megyek vele rövid kört és olyan, mint a doxaóra (ha így írják :)). Az lehet, hogy nagyon harmadik autó és két hetenkénti beindítással nem sok jövője van?-( Nagyon szeretem, eladni nem szeretném, de lerohasztani meg végképp nem! Lehet, mégiscsak eladás lesz belőle... :'(
Kimegyek, beindítom pár másodpercig tényleg, aztán elcsendesül. Megyek vele rövid kört és olyan, mint a doxaóra (ha így írják :)). Az lehet, hogy nagyon harmadik autó és két hetenkénti beindítással nem sok jövője van?-( Nagyon szeretem, eladni nem szeretném, de lerohasztani meg végképp nem! Lehet, mégiscsak eladás lesz belőle... :'(
Vermacy2016-10-19 08:20:08 // 1197
Vermacy2016-09-28 22:37:57 // 1196
Hogy jön ide egy Szuttyogi? Engem frocliztok, mert ilyennel kell járnom?-)
Vermacy2016-09-26 11:04:22 // 1194
Pirelli Sottozero 3 :)
40 körül már van, ha keresel, akkor 30 felett egy picivel...
40 körül már van, ha keresel, akkor 30 felett egy picivel...
Vermacy2016-09-26 10:59:37 // 1193
Nekem minden céges autón télen-nyáron Continental van/volt, ezt használja a lízing cég. Nem tetszenek, nagyon lágyak és gyorsan kopnak.
Vermacy2016-09-26 10:58:42 // 1192
Pirelli vagy Uniroyal? Amennyiben téli gumiról van szó, úgy csak a Pirelli, bár mondjuk most már keveset megyek a verdával így amikor megyek, kell az extra minőség. Nyárira gondolkodtam Uniroyal Rainsport 3 és Pirelli között. Árban közel álltak, de nem találtam megfizethető áru PZero Rosso-t így a cápást vettem. Esőben nagyon jó, ilyet még nem tapasztaltam és lágyan gurul nem mellesleg. Más autón a Michelin iszonyat hangos volt prémiumhoz képest...
Vermacy2016-09-08 09:27:07 // 1191
:( Ez rossz hír viszont jó tudni. Akkor marad az új vásárlása.
Köszönöm
Kinél tudom beszerezni? Unix?
Köszönöm
Kinél tudom beszerezni? Unix?
Vermacy2016-09-07 16:10:44 // 1190
Nekem van ott gumimaradvány. ÚGy látom, hogy csak a műanyag "bepattanó" sosem fogná össze...
Vermacy2016-09-07 09:48:38 // 1189
Köszönöm, ámde nem a műanyag elem kell, hanem a gumidugó. Vagy az is jár az alkatrészhez? Az ár elfogadható, mert mégiscsak jól kell kinéznie...
Vermacy2016-09-05 15:02:22 // 1188
Vermacy2016-08-31 08:48:10 // 1186
Vezérlést cseréltettem 45 ezernél és 98 ezernél. A következő sztem jöv ilyen tájban lesz, de inkább az 5 év miatt, mint a km miatt, mert még csak 170 ezer van benne.
A 45 ezres a vásárlás miatt volt, ha csaltak volna a km órával akkor ne legyen gond, meg ennek az árát alkudtam.
98 ezres meg "nagyszerviz" volt komplett fékcserével is. Vszínű, mostani vezérléssel csak fékbetétet cserélek, aztán 250 körül féktárcsát is.
A 45 ezres a vásárlás miatt volt, ha csaltak volna a km órával akkor ne legyen gond, meg ennek az árát alkudtam.
98 ezres meg "nagyszerviz" volt komplett fékcserével is. Vszínű, mostani vezérléssel csak fékbetétet cserélek, aztán 250 körül féktárcsát is.
Vermacy2016-08-29 13:34:51 // 1184
http://www.drakebox.co.uk/chip-tuning-alfa-romeo-159/chip-tuning-alfa-romeo-159-19-jtdm-150-hp-24.html
Vermacy2016-08-18 16:25:59 // 1183
Nálam és páromnál akkor állt le amikor alapjáraton kellett volna pöfögnie függetlenül a sebességtől és a motor hőfoktól. Volt hogy naponta 5x is előjött volt, hogy hetekig semmi. Most DPF eltömődés a diagnosztika...
Vermacy2016-08-18 09:57:57 // 1182
http://www.autocentrumszabo.hu/
Vermacy2016-08-18 09:54:17 // 1181
Ilyenkor amikor leáll üresben van a váltó és/vagy kinyomott kuplunggal mész?
Vermacy2016-08-12 15:20:25 // 1180
200ezres tétel... :(
Vermacy2016-08-12 15:19:00 // 1179
Compra rádugta Unixszerviz (Ők vannak legközelebb) és azt mondták, hogy eltömődött a részecskeszűrő... Ez lehet?
Vermacy2016-08-12 15:12:54 // 1178
8 millás Szuttyogiban csak bal első ablak komfortfokozatos...
Vermacy2016-08-12 15:12:27 // 1177
Amennyiben a komfort fel-le húzás be van tanítva akár akkumulátor csere után úgy mennie kell fel is le is.
Vermacy2016-08-11 16:13:06 // 1176
Segített, mert ma betonos parkolóban láttam "mintha" turbó tájékán fekete olajfolyást. Hasonlóra gondolok, mert egyébként meg semmi baja... Köszönöm
Talán holnap kiderül!
Talán holnap kiderül!
Vermacy2016-08-11 13:26:14 // 1175
Nekem meg még TI-m sincs :( Persze a krómtükörházak miatt nem is bánom, nekem vhogy nem jön be... :)
Vermacy2016-08-11 13:25:26 // 1174
Igaz! Illetve a bezáráshoz nem feltétlenül kell felhúzni az ablakokat!
Vermacy2016-08-11 13:22:50 // 1173
:(
1 hónap után beülök a verdába (ez idő alatt asszony használta néhányszor) és "Check Engine". Na elmegyek pár km-ert és megnézem, ez micsoda. Megy, gyorsul, előzök, majd be kell állni forgalom miatt egy teherautó mögé, ahol is már nem gyorsul, nem veszi fel a tempót. Pár perc múlva újra erőre kap, 140-150, teherautó miatt ismét gázelvétel és ismét ugyanaz a hiba. Itt már tempomat hagyom 110-nél, de nem gyorsul 100 fölé. Pár perc és ismét van ereje, de ekkor már megnéztem, a turbónyomás el sem mozdult 4,5 barról (amíg gyengélkedett, után 1,4-ig is kipörgött).
Nem találkoztam ilyennel. Nem gondolnám, hogy turbó mechanikus hiba lenne, mivel feléledt. Talán túlmelegszik vmi (mert a hőfokmérő nem hiszem, hogy megbízható ilyen esetben) vagy az olajnyomás esik vissza, ha nincs terhelés?
Péntek délután számítógép, hátha látszik vmi. Addig is vki találkozott már ilyennel?
1 hónap után beülök a verdába (ez idő alatt asszony használta néhányszor) és "Check Engine". Na elmegyek pár km-ert és megnézem, ez micsoda. Megy, gyorsul, előzök, majd be kell állni forgalom miatt egy teherautó mögé, ahol is már nem gyorsul, nem veszi fel a tempót. Pár perc múlva újra erőre kap, 140-150, teherautó miatt ismét gázelvétel és ismét ugyanaz a hiba. Itt már tempomat hagyom 110-nél, de nem gyorsul 100 fölé. Pár perc és ismét van ereje, de ekkor már megnéztem, a turbónyomás el sem mozdult 4,5 barról (amíg gyengélkedett, után 1,4-ig is kipörgött).
Nem találkoztam ilyennel. Nem gondolnám, hogy turbó mechanikus hiba lenne, mivel feléledt. Talán túlmelegszik vmi (mert a hőfokmérő nem hiszem, hogy megbízható ilyen esetben) vagy az olajnyomás esik vissza, ha nincs terhelés?
Péntek délután számítógép, hátha látszik vmi. Addig is vki találkozott már ilyennel?
Vermacy2016-08-11 13:17:04 // 1172
Hali!
Nekem 225/55 R17-es Pirelliejim vannak télire. A plusz /5 a dunaújvárosi fekvőrendőrök miatt van, de nyáriban is 235/50 R18-ast vettem a gyári /45-ös helyett.
Egy szezont volt fent nekem R16-os, de sztem kicsi a kocsi súlyához, Nekem nagyon imbolygósnak tűnt. Javaslom, hogy télre (télre is) R17-est vegyél akár úgy, hogy a nyári átmérőt 1-2 mérettel nagyobbra veszed, akár R19-ig. Döntés előtt azért nézd meg a gumiárakat is, mert pár hónapig kerestem, amíg Pirelliben találtam 33-ért téli R17-est és Uniroyalban nyári R18-ast ugyanennyiért. Egyébként 50 körül vannak a prémium abroncsok R17-ben...
Nekem 225/55 R17-es Pirelliejim vannak télire. A plusz /5 a dunaújvárosi fekvőrendőrök miatt van, de nyáriban is 235/50 R18-ast vettem a gyári /45-ös helyett.
Egy szezont volt fent nekem R16-os, de sztem kicsi a kocsi súlyához, Nekem nagyon imbolygósnak tűnt. Javaslom, hogy télre (télre is) R17-est vegyél akár úgy, hogy a nyári átmérőt 1-2 mérettel nagyobbra veszed, akár R19-ig. Döntés előtt azért nézd meg a gumiárakat is, mert pár hónapig kerestem, amíg Pirelliben találtam 33-ért téli R17-est és Uniroyalban nyári R18-ast ugyanennyiért. Egyébként 50 körül vannak a prémium abroncsok R17-ben...
Vermacy2015-09-20 13:21:19 // 1171
Üdvözlöm!
Szeptember 16-án 15 óra 40 perc körül a Moha-i állomás vasúti átjárójánál egy nagyot puffant a gépjárművem (Alfa Romeo 159, 2006-os évjárat - KUP-106), majd rázkódni kezdett és "dörmögősebb" lett a hangja. A futómű felől is azt hallottam ,hogy vmi nincs rendben.
Ezután felhívtam a várpalotai szerelőmet (Csörgő Autószervíz, Várpalota http://www.csorgoauto.hu/), hogy tud-e segíteni és Ő a trélerezést javasolta.
Ekkor a "helyi forgalmi irodához" sétáltam, hogy jegyzőkönyvezésben segítsenek. Ez nem állt rendelkezésre és a MÁV telefonos ügyfélszolgálata is (felettessel történt megbeszélés után) rendőrségi jegyzőkönyv készítését javasolta. Ekkor értesítettem a Fejér megyei Közlekedésrendészetet (Tőlük a jegyzőkönyv lekérhető), akik kivonultak és jegyzőkönyvezték az elmondottakat és rögzítették kép- és hangfelvételekkel az állapotokat.
Még az este folyamán eljutott a járművem a szervizbe, ahol gyors lámpás-aknás kereséssel leszakadt váltót talált a szerelő, ami megütötte a bal oldali féltengelyt. További vizsgálat folyamatban, azonban ez a két tétel is munkadíj nélkül 200 ezer forintos tétel, aholis egy bontott váltó árával kalkuláltunk.
Amiért Önökhöz fordulok az a peren kívüli megegyezés, hiszen belátható időn belül használni szeretném a járművemet és a javítási költségek megtérítését szeretném kérni Önöktől!
Szeretném kérni, hogy mielőbb pozitív válaszban részesítsenek és tovább léphessünk!
Megértésüket és együttműködésüket előre is Köszönöm
Tisztelettel
Kiss András
ui.: Másnap elvonatoztam Székesfehérvárról (vonatpótló autóbusszal Veszprémig) Sárvárra, aholis párom Édesapja kölcsönadta az Ő járművét, hogy ne kelljen a kieső időben autót bérelni és ez az összeg se terhelje ezt a szerencsétlen eseményt. A vonaton elég nagy huzat volt és nagy valószínűséggel, de ott fáztam meg és éppen ezért telt el ennyi idő a bejelentésig, mert lázasan feküdtem az ágyben.
Szeptember 16-án 15 óra 40 perc körül a Moha-i állomás vasúti átjárójánál egy nagyot puffant a gépjárművem (Alfa Romeo 159, 2006-os évjárat - KUP-106), majd rázkódni kezdett és "dörmögősebb" lett a hangja. A futómű felől is azt hallottam ,hogy vmi nincs rendben.
Ezután felhívtam a várpalotai szerelőmet (Csörgő Autószervíz, Várpalota http://www.csorgoauto.hu/), hogy tud-e segíteni és Ő a trélerezést javasolta.
Ekkor a "helyi forgalmi irodához" sétáltam, hogy jegyzőkönyvezésben segítsenek. Ez nem állt rendelkezésre és a MÁV telefonos ügyfélszolgálata is (felettessel történt megbeszélés után) rendőrségi jegyzőkönyv készítését javasolta. Ekkor értesítettem a Fejér megyei Közlekedésrendészetet (Tőlük a jegyzőkönyv lekérhető), akik kivonultak és jegyzőkönyvezték az elmondottakat és rögzítették kép- és hangfelvételekkel az állapotokat.
Még az este folyamán eljutott a járművem a szervizbe, ahol gyors lámpás-aknás kereséssel leszakadt váltót talált a szerelő, ami megütötte a bal oldali féltengelyt. További vizsgálat folyamatban, azonban ez a két tétel is munkadíj nélkül 200 ezer forintos tétel, aholis egy bontott váltó árával kalkuláltunk.
Amiért Önökhöz fordulok az a peren kívüli megegyezés, hiszen belátható időn belül használni szeretném a járművemet és a javítási költségek megtérítését szeretném kérni Önöktől!
Szeretném kérni, hogy mielőbb pozitív válaszban részesítsenek és tovább léphessünk!
Megértésüket és együttműködésüket előre is Köszönöm
Tisztelettel
Kiss András
ui.: Másnap elvonatoztam Székesfehérvárról (vonatpótló autóbusszal Veszprémig) Sárvárra, aholis párom Édesapja kölcsönadta az Ő járművét, hogy ne kelljen a kieső időben autót bérelni és ez az összeg se terhelje ezt a szerencsétlen eseményt. A vonaton elég nagy huzat volt és nagy valószínűséggel, de ott fáztam meg és éppen ezért telt el ennyi idő a bejelentésig, mert lázasan feküdtem az ágyben.
Vermacy2015-07-01 22:18:18 // 1170
A többi alá nem fért be a gép...
Igaz, alig jutottak ki az építési területről ;)
Igaz, alig jutottak ki az építési területről ;)
Vermacy2015-07-01 21:56:49 // 1169