Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Mike.2006-04-25 18:22:15 // 8205
Nyugodtam írd le a véleményedet, bármi is az! Akár azt is, ha tetszett a futam vagy a Ferrari fellendülése vagy azt is, ha nem tetszett. :-)
Slowfeet2006-04-25 18:04:07 // 8204
Én pl néha olvasok ide, de alig merek valamit beírni. Mert bár nem gondolom, hogy hülyeséget írok, röviden teszem, nem fejtem ki, hogy ne kelljen fél óráig olvasni. De mégse nagyon merek. Mert beírom, hogy pl "nagyon összekapta magát a scuderia Imolára", erre jön 3 hsz, hogy a faszt, csak szerencséje volt sumáknak, és magyarázzam már meg miért is istenítem a ferrarit. Szóval kevés a beszélgetés.
Mike.2006-04-25 17:58:44 // 8203
Ilyen hülyézős dumával te sem a bölcsekhez tartozol. Sőőőt!
Grando2006-04-25 17:50:16 // 8202
Na ja... A mostaniaknak azért elég sok közük van. Sajnos(?)
Inner Circle2006-04-25 17:49:12 // 8201
Van, aki gondolkodni jár ide, van aki meg őrjöngeni. A bölcs ember különválasztja az egyiket a másiktól, eltársalog az első típussal, a másodikat illetően pedig szem előtt tartja a régi bölcsességet: "Ne vitatkozz hülyével, mert összetévesztenek vele!" Pont! :-)))
Inner Circle2006-04-25 17:47:07 // 8200
Mi köze van egy redves Fiátnak az Alfa Romeókhoz, és miért kéne polírozni a Fiátot egy Alfás topikon? Köszi :P
Ferke2006-04-25 11:05:40 // 8199
De azért megpróbálja megmagyarázni..:)
mesa2006-04-25 11:03:02 // 8198
Savanyú a szőlő ... avagy nehéz megmagyarázni a bénaságot. Trulli, Trulli. Szegénynek útilaput kötnek a lábára ...
Ferke2006-04-25 10:57:15 // 8197
A Jóistenbeszéljen Belőled!:))) Whiteskullhoz csatlakozva én is beijedtem rendesen, BobbySoprano a tanu, hogy öregedtem pár évet az alatt a huszonvalahány kör alatt...:)
mesa2006-04-25 10:52:18 // 8196
Cicáztak, mint régen. Mielőtt Alfonsó Massa mögé nem került hirtelen, a köridőkből látszott, hogy Massára rászóltak, húzza be a kéziféket. Akkor 1.27-es időket ment, beérte a spanyol, és hirtelen megtáltosodott a maranellói autó, megint a pár körrel előtti huszonötöket mente :). Gyanítom Sumák is csak játszadozott a végén, nem akart túl nagy előnynel nyerni, mert akkor valaki(k) tutti felnyomták volna valamiért őket... :DD Egyébként mindent elárult a cicázásról, hogy a boxban bealudtak, pedig még hátravolt vagy 20 kör !!!
zolee1452006-04-25 10:02:58 // 8195
nem polír, csak próbállak megismertetni a tényekkel:)))) (kevés sikerrel...)
Whiteskull2006-04-25 10:01:17 // 8194
Jó munkát! :))
Whiteskull2006-04-25 10:01:00 // 8193
Hát én egyszerű szurkolóként akkor is beijedtem. :))))
GPti(V6)2006-04-25 10:00:01 // 8192
Na megyek mert a főnök megesz.
GPti(V6)2006-04-25 09:58:32 // 8191
A lelassuláshoz csak annyit,hogy amíg Alonsot ki nem vették mögüle addig 1.27-es időket mentek majd érdekes módon hirtelen sikerült 1.25-ös időt menni és igy a kerékcserénél elékerült.(Forma 1-es portálon olv.)Tehát nem kell ijjjedezni.
Whiteskull2006-04-25 09:54:29 // 8190
Hát én kezdek megijedni. Ugyanis a hétvégén majdnem megőrültem. :)) Főleg amikor a Ferrari látványosan lelassult. :)))
mesa2006-04-25 09:53:01 // 8189
1x VB és kész. :P Ne polírozd már a Dácsiát egy alfás fórumon. Köszi.
GPti(V6)2006-04-25 09:51:49 // 8188
Az én meglátásom az,hogy van aki szorakozásként fogja fel az kulturáltan szurkol aki meg vérre menő elégtételként az meg megőrül.
zolee1452006-04-25 09:47:17 // 8187
ez a jó az F1-ben. A fórumon megy a vita, a lelátókon (legalábbis a Ringen voltam és ott így volt) meg egymás mellett ül az összes csapat szurkolója. A focifórumokon már anyázás megy, a lelátokon meg össze is verekednek...:) mellesleg ezt nem is értem... mindegy ez már volt itt téma, hogy miért kell verekedni amikor úgy is meg lehet oldani a szurkolást mint egy F1 futamon, asszem akkor sem jutottunk eredményre:)
Whiteskull2006-04-25 09:44:01 // 8186
Már kezdek én is hozzászokni, bár az elején egy kicsit furcsa volt. :))
GPti(V6)2006-04-25 09:42:52 // 8185
Akkor egy kicsit megnyugodtam.:-))
zolee1452006-04-25 09:41:31 // 8184
nem Te csináltad, itt mindig felfordulás van.:))))))))))))))))))))))))))))
GPti(V6)2006-04-25 09:24:25 // 8183
Tisztelt cartarsak.Én nem akartam ilyen "felfordulást" csinálni itt a topikban,csak egy kis provokáció volt amiért még 100xbocs.Természetesen alapdolgokkal tisztában vagyok de lexikális tudásom persze nincs.Amúgy Ferrari szurkoló vagyok és nem Schumacher,persze az érdemeit elismerem de én már nekik szurkoltam mikor még szegény megboldogult Alboreto is náluk volt.Üdv.mindenkinek.
zolee1452006-04-25 09:15:38 // 8182
igen, a Renault mint csapat tényleg 1x vb, de ha jól emlékszem azért szállt ki motorszállítóként néhány éve, mert már nem volt hír, hogy egy Renault motoros autó győzött, tehát nem volt reklám érték. Sőt, ha kicsit mégjobban visszagondolsz, akkor talán eszedbe jut, hogy pont az istened is nyert vele vb-t.:) Persze most azt mondod majd, hogy csapatról volt szó, de gondolom ha idén a Redbull nyerné a vb-t akkor mondogatnátok hogy győzött a Ferrari motor.:)))
mesa2006-04-25 09:01:48 // 8181
Hú reggel van még :) Egy pár szóismétlés befigyelt, mindenki helyettesítse ízlése szerint ...
Whiteskull2006-04-25 08:59:02 // 8180
Hát nem fogom neked tovább dicsérni Alonso-t, azért sem. :)))) Én is végigizgultam az egészet. :)
mesa2006-04-25 08:51:43 // 8179
Hát gyerekek eddig nem nagyon csíptem ezt az Alonso gyereket, de most hétvégén megmutatta, hogy igazi versenyző. Jó kis bulit csaptak Schumi-val. Most hétvégén egy dolgot mutatott be: impotens versenyző. Igazából egyszer sem tudta a Ferrari mellé tolni a Dácsiáját. Egyszer sem! Tavaly fordított helyzetben a Ferrari minden kaynarban ott figyelt mellette, még az utolsó kanyarba is egyszerre fordultak, nem lehetett megmondani hogy ki fog nyerni, és minden idők 2. legszorosabb eredményével nyert alfonsó. Most hétvégén csak bénázott és a legnagyobb bakija után rá is szólt a Briós Jóska, hogy adja fel, nem fog ez összejönni... Jövőre a betegeskedő Meklárenben -amilyen idegbeteg-, csak a törések számát fogja gyarapítani, nem a pontjai számát. Lúzer. :)
mesa2006-04-25 08:47:45 // 8178
Jajj, te mindenen szőrözöl! Nyilván Formula 1-re értette. Szisz Ferink pedig GP-t nyert, de nem Forma1-est. Az igaz, hogy Renyóval. És az is igaz, hogy a Renault csapat az F1-ben még csak 1x VB...
Xixo2006-04-25 02:48:02 // 8177
Vazze, tiszta sz.r, hogy csak így éjjel tudok beleszólni a beszélgetésbe... Na mindegy a lényeg: --Alonzó többször is hibázott ugyanabban a kanyarban (colner szerint olaj volt a pályán, amin sumi meg nem csúszkált???-->hülye colner)... --a seicentoról annyit (igazából cinquecento amire Ferke gondol), hogy ismerősöm 100 körüli tempónál állt fejre vele és egy agyrászkódással megúszta... --Sumi is biztos sokat hibázott, de neki erre sokkal több ideje volt!!! alonzó meg ideggyenge lesz még akkor is, amikor a saját csapattársát kéne leelőznie az állítólag sokkal szarabb autóban. Akkor szokott integetni! :-)) Persze, tudom, hogy sumit is sokszor elengedték a 2.számú ferrarisok, de az legalább fel lett vállalva és nem pl. a boxban intézték... --alonzót pedig akkor emeljük Sumival egy szintre, amikor az ő neve mellett is annyi vb cím lesz... Bár nem hinném, hogy ez valaha is megtörténik. Kiváncsi vagyok mit fog produkálni a betegeskedő mercivel... --azért arra kiváncsi lennék, hogyan értékelitek a zsinórban nyert 5vb címet? Szerintem legalább akkora szerepe volt benne a Ferrarinak mint Suminak. Nem véletlenül kezdett akkor jobban menni a Ferrarinak amikor Sumi odament és nem is véletlenül maradt ott. Nem úgy mint a rönónál... Róluk eltudom hinni, hogy egy nagy család. Ugyanezt a rönóról nem is gondolnám. Már rosszul vagyok attól a biatórétól is, főleg a pólómutogatós produkciójuk után(2005)... De továbbra is egy a lényeg: VÉGRE NYERÜNK!!!!! :-))))))
Vikk752006-04-24 22:47:21 // 8176
Jaaajj, maradj már, persze hogy nem mondtam komolyan!! :) Csak a példádat akartam pontosítani. Már pedig. Ha van egy alfád, ami olasz gyártmány, és foggal-körömmel ragaszkodsz hozzá, elnem adnád semmi pénzért satöbbi-satöbbi, és van egy Ferrari ami szintén olasz gyártmány és szereted és ez a csapat részt vesz egy versenysorozatban egyedüli olaszként akkor az ember joggal drukkol neki. Na nagyjából ezért mondtam a taiwani foci csapatos összehasonlítást :)) Remélem érted mostmár és nem kell magyarázkodnom :)
GPti(V6)2006-04-24 19:59:39 // 8175
Bocsánat x 100.Az oldaladon meg a tényállás.Üdv.
Mike.2006-04-24 18:22:57 // 8174
Muszály valakinek bírálni alfonsót is. Ha így folytatja tovább akkor első lehet a hibázás terén. :-)
Mike.2006-04-24 18:21:07 // 8173
Hál istennek drogbárókat nem alkalmaz a Ferrari, ezért nem kell sapkát sem venned. Legalább is remélem. :-)
zolee1452006-04-24 18:12:30 // 8172
Akkor az mégegy, mert ha jól emlékszem Hakkinent üldözte, és egy jobbosban ment ki a kavicságyba, és nagy összegű fogadást nem kötnék, de szinte biztos, hogy a Nürburgring volt. Persze ezek csak a nagyobb hibák, a kis megcsúszásokkal senki nem foglalkozik, csak az Alonsot fikázók.:) Szisz Ferenc... basszus, ez igaz. Pedig tudtam is csak a másik oldalról, a sport oldaláról közelítettem meg a témát.
Whiteskull2006-04-24 17:31:21 // 8171
Hát gyerekek eddig nem nagyon csíptem ezt az Alonso gyereket, de most hétvégén megmutatta, hogy igazi versenyző. Jó kis bulit csaptak Schumi-val.
Inner Circle2006-04-24 17:16:34 // 8170
"Vagy még egy régebbi, talán az is a Nürburgring volt amikor üldözött valakit, és az oldalsó légterelőt bontotta le egy pályaelhagyásnál." Ha egyre gondolunk, akkor Kimi Raikkönen ellen, 2003-ban a szezonnyitón, Ausztráliában.
Inner Circle2006-04-24 17:15:47 // 8169
"Nem csak gumi, meg motor létezik, ha Sucahér szárnyai 1-2°-kal vízszintesebbek voltak, az részben megmagyarázza a rosszabb kanyarsebességet és a nagyobb végsebességet." A végsebességet igen, a kigyorsítást viszont nem.
Inner Circle2006-04-24 17:15:18 // 8168
JÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉZUSOM!!! EZT MÉG NEM HELYESBÍTETTE SENKI??? "A Ferrarinak nincs mit bizonyítania ők már akkor versenyeket nyertek még mondjuk a Renault álomképse volt." Na, most kérj nagy-nagy bocsánatot a topiktársaktól, hogy ezt ide merted írni, egy autós topikba, ahol autózást és autóversenyzést kedvelő emberek - vagy magukat annak tartó emberek - cserélnek eszmét... és azok is szégyelljék magukat, akik szó nélkül benyelték! A Renault gyárat 1898-ban alapították, míg az első önálló Ferrari-modell 1946-ban készült. Illenék tudni hogy a Renault sokkal régebbi márka, miután 1.) Alfások vagyunk és tudjuk, hogy Enzo Ferrari az Alfa Romeo alkalmazottja volt, aki a versenypályán önállósította magát és a háború után jött az igazi önálló karrier, és 2.) a korai Renault-k a létező legjellegzetesebb autók, amiket még az óvodások is felismerhetnek: ekkoriban ugyanis a hűtőt nem a motor elé, hanem amögé építették be, így az akkori Renault-knak az összes többi kortárs autótól különböző, egyedi "kacsacsőrük" volt. Autókhoz konyító embertől ennyi tudást elvárhatnánk, de ez még hagyján lenne. Viszont amiért az egész magyar társadalom felhördülhet a beírásodon: a világ első nagydíját 1906 június 26-27-én a magyar Szisz Ferenc nyerte, Renault autóval. Ez az, amit tényleg mindenkinek tudnia kell, aki Magyarországon autósnak tartja magát!!! Gyerekek, most az egész topikban csalódnom kellett :-(
zolee1452006-04-24 16:43:13 // 8167
nem bizony! Ez tudás:))))))))))
zolee1452006-04-24 16:42:49 // 8166
én Willy, Slowfeet és Poló ellen mentem, igaz én magam még mindig kezdő módban vagyok a komolyabb netes bajnokságokhoz képest:)
Ferke2006-04-24 16:12:34 // 8165
Na, ez nem véletlen!:)))
mesa2006-04-24 16:12:30 // 8164
Nagy kunszt. Én mindig Ferrarival megyek, és mindig nyerek ! :)) (igaz rookie módban)
zolee1452006-04-24 16:01:33 // 8163
most kapaszkodj meg, vagy inkább ülj le! tegnap nyomtunk egy online futamot San marinoban, és úgy jött ki a lépés, hogy a Ferrarival mentem. Nyertem! :)))
mesa2006-04-24 15:30:02 // 8162
Schumacher vadi új 254-es kocsival ment tegnap, míg Massa az újjávarázsolt 250-essel.
Satti2006-04-24 15:27:56 // 8161
Hello fiúk,volt tegnap öröm,igaz?:-)
Ferke2006-04-24 15:25:27 // 8160
Na ide akartam kilyukadni én is.:)
mesa2006-04-24 15:23:40 // 8159
Én csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy tavaly ugyanitt MS 12 körön keresztűl próbálkozott, a futam utolsó kanyarjába is majnem egyszerre fordultak, nem adta fel az utolsó pillanatig. Alnfosó pedig tegnap nem bírta a kőrözést sumák mögött és hibázott. Ráadásul egyszer sem került igazán előzési pozícióba. Beszari volt. Ennyi a történet. Ezt még a nagyarcú is elismerte.
zolee1452006-04-24 12:32:05 // 8158
5-6 lány közt melózol, mindjárt megsajnállak, sőt talán el is sírom magam:))))
zolee1452006-04-24 12:31:12 // 8157
"Seicento testvémárka, tehát simán járnék vele, nem hoznám egy szintre a logannel, ahogy Te teszed." na most OFF jön, előre is bocsi: ha már belekevertük/tem a Seicentot, akkor az is hozzátartozik a dolgokhoz, hogy itt sem kellene elhagyni a realitást. Ez egy kedves aranyos, kicsi könnyű, könnyen fenntartható autó, de csak azért, mert testvérmárka nem biztos hogy járnék vele. Ennek egy nagy oka van: a balesetem óta mindent a biztonság oldaláról nézek, és láttam már töréstesztjét a seicentonak. Minden más mellette szól, de csak azért mert testvérmárka nem fogom szemellenzősen imádni. (mielőtt beírnád:Logant sem vennék!:D) és mégegyszer: NEM vagyok sem Renault, sem Alonso drukker! Montoyának szurkolok, de hiába mondom, hogy ő most a király, mikor esélye nem volt még a második helyhez sem. Azon is meglepődtem, hogy Rajkót megverte. Nagyon úgy fest az eddigi Mclarenes szereplések tükrében, hogy a finn jobb, de attól még nekem Montoya a kedvenc. Ettől függetlenül be kell látnom, hogy nincs sansza idén nemhogy vb-t nyerni, még futamot sem nagyon.
giovanni2006-04-24 12:24:19 // 8156
Egyszer Alonso kétszer meg a Replay :)) Nem nem szertem Alonso-t csak nem lehetett kihagyni.. Amúgy valóban 3* csúszott meg....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak