Fórum >> Egyebek >> Forma-1

zolee1452006-04-27 00:57:45 // 8277
lehet, de nincs...
mesa2006-04-27 00:50:55 // 8276
Há' pedig nem kerül sokba, és nincs helyhez kötve :))
zolee1452006-04-27 00:47:49 // 8275
viszont ha jól olvastam Prost is beszállt! Mansell és Prost azonos technikával, jó mókának ígérkezik!:)
zolee1452006-04-27 00:40:15 // 8274
oké, de nálam kőkorszak van: M1, TV2, RTLklub:)
mesa2006-04-27 00:35:23 // 8273
Ott van, Kelet-Európában a Viasat ad összefoglalót és élőt, valamint a Motors felvételről. DVB-S lehet fogni legalább a másodikat.
mesa2006-04-27 00:32:42 // 8272
Ki kell hogy igazítsalak, mert nagybetűs butaságokat írsz, megalapozatlanul! :P OFF A GM baromira NEM az Alfa Romeo névért szállt be a buliba! Csak és kizárólag a FIAT auto spa részvényeit vásárolták, cserébe ugyanennyit kapott a FIAT GM-ből részarányosan. Pluszként fizetett egy milliárdot, kenőpénzként. Ez egy partneri szövetség volt, költséghatékony fejlesztések miatt. A GM-nek volt megkezdett padlólemeze, azt hiszem Y, ebből született eddig : Opel Vectra / Saab 9-3 / Alfa 159 / Fiat Croma /Cadillac BLS. Cserébe egy jó dízel motort szerettek volna, mert tudták az EU piacaira leginkább jó dízellel lehet benyitni, az ő szándékuk pedig a nyitás volt, nem pedig az USA import. Szóval megszerezték a JTD famíiliát a FIATtól, gyorsan a korszerűtlen és gyenge dízeleket még időközben le is cserélték az Opel / Saab motorcsaládból, valamint az új modelleket már velük hozták forgalomba. Ráadásként megkapta az Alfa Romeo az GM V6-os blokkját, ezt alakították a milánóiak igényük szerint Twin Phaser néven. Végül a GM saját fő piacán akkora nehéz helyzetbe került, hogy kiderült, csaltak a jelentéseikben, hogy a negatív részvényárfolyamnyereséget részleg eladásokkal próbált/ják kompenzálni. Mint veszteséget termelő ágazatot, a FIAT Spa-t is dobni szerették volna, igen ám de a szerződésben volt egy finom apróbetűs rész, minek kapcsán még kellett fizessenek leléptidíjként 3.2 milliárd dollárt. Le is csengették, közben a Grande Punto szárnyal az eladásokban :)) Még valami! Abban igazad van, hogy sokan szerették volna megvenni az alfát is, de leginkább a Ferrarit. Nos, ha nincs a FIAT, akkor ma jürgenvágen motoros alfáink lennének, mert pont a FIAT akadályozta meg, hogy a nyolcvanas évek nehéz helyzetében ne kelljen a digóknak eladni e két neves márkát. (ha nem hiszed olvass a Saab történetéből, érdekes módon ott ez így le van írva) ON
zolee1452006-04-27 00:27:40 // 8271
nagyon úgy néz ki, hogy nem közvetíti hazai adó. TV lista van olyan ami itthon is van, talán kábelen, de az nekem nincs:(
zolee1452006-04-27 00:16:43 // 8270
teljesen elképzelhetetlen!!! A Renault szárnya biztos, hogy szabálytalan, de a Ferrarié biztos, hogy szabályos! Köcsög Honda!!!
Inner Circle2006-04-27 00:11:31 // 8269
A Honda még mindig nem vette a lapot: állítólag írtak a FIA-nak, hogy szerintük továbbra is flexel a Ferrari hátsó szárnya. Ezek olyanok, mint Thürmer Gyula, aki még mindig megkoszorúzza Kádár János sírját... nem vették észre, hogy már nem olyan idők járnak :D
Inner Circle2006-04-27 00:05:22 // 8268
Nem tudom :-( Nézzetek utána, én is megpróbálok. Reménytkeltő, hogy a tavalyit adta a Retekklub....
pb_2006-04-26 23:42:07 // 8267
Adja valamelyik adó?
Inner Circle2006-04-26 21:57:45 // 8266
Most látom csak, van itt egy komoly félreértés. Sőt nem is egy, hanem sok... "Ha nem lenne a Fiat, már rég nem lenne Alfa sem..." Erre két dolgot lehet mondani: 1. Miért is nem? 2. Ha így vesszük, akkor Alfa amúgy sincsen... Az Alfa 1987-ben nem állt a csőd szélén, a FIAT más okokból vehette meg (és az Alfának nem sok beleszólása volt). Mit is kaptunk a FIAT-tól? A típuscsalád 1992-ig lényegében változatlan maradt, még a 33 felfrissítése is a 164 sikeréből következett (legfeljebb a Spider felfrissítését lehet a FIAT anyagi hátterével magyarázni, de az amúgyis az USA rétegpiacára ment, és amúgyis kivonultak pár évvel később). És természetesen az Alfa a 164-gyel megmutatta, hogy önállóan is képes a platformstratégiára - a 164-et nem a FIAT hozta, az Alfa teljesen önálló vállalatként vett részt a fejlesztési együttműködésben. A FIAT elsőként a 155-öt hozta, és vele a nyolcvanéves visszalépést a motorépítő technikában. Mellesleg a Honda és a BMW, mint hasonló márkák, a mai napig életképesek. És hogy miért nincsen Alfa. Nos, néhány éve a GM iszonyatos összeget (1mrd dollár rémlik) ígért CSAK AZ ALFA ROMEO MÁRKANÉVÉRT. Gépek, know-how, semmi sem kellett, csak a névhasználat. Ha csak a név ennyit megér, még úgy is, hogy a hatalmas USA piacról már több mint 10 éve kivonultak, akkor képzelhetni, hogy a FIAT nélkül is bőségesen lett volna kérő az Alfa Romeóra, 1987-től máig bármikor. Pláne, ha nem csak a márkanevet, hanem a teljes gyárat megkapja. És hogy mi lett volna, ha a GM megveszi csak a márkanevet? Ugyanez: más márkák platformjára fejlesztett, önálló arculatú, de technikailag függő modellek. Mi maradt meg az 1987 előtti Alfából? Megmondom: semmi. Mi volt 1987 előtt az Alfában? Boxer, könnyűfém Nord blokk, transaxle (Alfa Sei már éppen nem, a 164 miatt), hátsókerékhajtás, versenytechnika az utcai autókban, De Dion híd és a világ legjobb V6-osa. Ebből legtovább a V6 húzta, tavaly óta viszont már annak is vége. Szóval a FIAT nélkül ugyanitt tartanánk. Esetleg nem lenne ilyen gyalázatos híre az Alfák megbízhatóságának. "A pénzt nem az Alfa hozza a cégnek." Tudomásom szerint az Alfa, mint márka, évek óta nyereséges (a Fiat meg néha-néha összehoz egy nyereséges negyedévet, egyébként euro-százmilliókat is veszít néha). "Meg a Ferrari sem szerepelne már az F1-ben. Szerintem." A Ferrari versenyistálló is nyereséges, egyébként a Ferrari a FIAT-on belül teljesen önálló egységet alkot (a GM-házasság idején is kívül maradt). Ami pedig az F1-szereplést illeti: én, mint Alfás, jobban örültem volna ha az Alfa Romeo marad a versenysportban, azonban az Alfa DTM programját (bajnoki cím után) éppen azért törölték, mert minden pénzt a Ferrari F1-re kellett fordítani. A legyőzhetetlen Lancia Delta Integralék is eltűntek ebben az időben... Szóval mint Alfásnak, inkább a Ferrari ELLEN kéne szurkolnotok. (Persze engem nem érdekel különösebben, hogy mint "illenék" csinálni, csak úgy mondom.)
zolee1452006-04-26 18:47:50 // 8265
hol mikor??? tv közvetíti???
Inner Circle2006-04-26 18:45:11 // 8264
Ja és időközben megkezdődött a GP Masters szezon, az első szabadedzésen "természetesen" Mansell volt a leggyorsabb! Megjöttek az igazi profik! :D
Inner Circle2006-04-26 18:00:41 // 8263
Én meg arra tippelek, hogy full mindegy, mit csinált Massa, mert Alonso Massa nélkül se előzte volna meg MS-t az első kiállásnál (volt ott még Button is), mindenképp mögé jött volna vissza, utána meg így is-úgy is ledolgozta a hátrányát MS-sel szemben (akkor már tökmindegy, hogy 5mp-t vagy 20-at hoz be néhány kör alatt). És talán az a legérdekesebb az egészben, hogy a Ferrari brilliáns taktikájának volt egy eddig elhallgatott feltétele, ami nélkül mit sem ért volna az egész: hogy csak és kizárólag Alonsót kellett megverni. Remekül csinálták, hogy a második etappban Májköl az ekhós szekér sebességével is maga mögött tudta tartani Alonsót, de ezt csak azért tehették meg, mert sehol sem volt Kimi, vagy akár Fisichella. Hiszen ha van egy harmadik esélyes is, akkor az azonnal stratégiát vált, boxol, és utána is jobbakat megy 1:27-nél. Májköl meg nem követheti le mindkét ellenfél stratégiáját (ahogy megtette Alonsóval) és az egyik mindenképpen előz. Node nem volt másik esélyes! Még hogy a McLarenek és a Hondák eltűntek a távolságban, érthető, node Fisichella? Talán Briatore most elgondolkozott, hogy ha a második autója nem maradna le fényévekkel az elsőtől, akkor hozták volna ezt a futamgyőzelmet?
zolee1452006-04-26 17:44:40 // 8262
én csak összefoglaltam az eddig olvasottakat:)
Ferke2006-04-26 17:42:41 // 8261
Én ara tippelek, hogy Massa akkor se ment 1.25-öt, mert ha olyan gyors lett volna, akkor nem beszélhetnénk feltartásról, nem? Bár inkább nem folynék bele a mostani vitába..:)))
zolee1452006-04-26 17:39:15 // 8260
na, akkor mégsem vagyok olyan hülye, ha így rávezettem magamat a megoldásra, de azt még mindig nem értem, hogy hogy lehet maximumon menni valaki mögé beragadva, körönként 2mp-cel rosszabb tempót autózva annál, mint amit ezek szerint egy nem maximumon üzemelő géppel produkált?:)) foglaljuk össze: Alonso ment 90%-osan 1.25-öt. Massa lelassított, hogy utolérje őt a spanyol, tehát nyilván 1.25 nél rosszabbat ment, és max 89%-osan. Mikor megjött Alonso, akkor feltekert mindent 100%-ra, és ha úgy van ahogy mondtad akkor ahhoz hogy Massa tartani tudja neki is fel kellett tekerni 100%-ra. Így aztán elkezdtek 1.27-eket menni, persze ennek hatására a Renault-ból jól kifogyott a benzin. Jól értelmeztem amit mondtál? :)
mesa2006-04-26 16:56:02 // 8259
általában nem a maximumon mennek, hanme visszább van véve a cucc, és ha kell, vagy ha a hőmérséklet indokolja akkor változtatnak Örülök, hogy megértetted. Ezt jelenti a feltekerés. akkor maximumon megy a cucc. :))
zolee1452006-04-26 16:44:28 // 8258
oké, úriember leszek, és nem elemzem a 147-esedet...
zolee1452006-04-26 16:43:06 // 8257
azt eddig is tudtam, hogy lehet állítani, csak épp értelmét nem látom beragadva valaki mögé. Ha valakit utól akar érni oké, de szerinted Massa "bevárta" Alonsot, és még a feltekerést is inkább úgy tudom elképzelni, hogy általában nem a maximumon mennek, hanme visszább van véve a cucc, és ha kell, vagy ha a hőmérséklet indokolja akkor változtatnak. szerintem.
mesa2006-04-26 16:40:14 // 8256
OFF sehol nem fikáztam, azt mondtam el, mi hiányzik a WRC szabályok betartásához. Fikázni akkor fikáztam volna, ha monnyuk a Klijónál megemlítem a matt szárnyat, szellőzőt, mer' az gyíkul volt kivitelezve :))))))) ON Hajrá Ferrari!!!
mesa2006-04-26 16:38:18 // 8255
Na jó, ha már elismerted tévedtél, és nem csak a TC-t lehet állítgatni, akkor elárulom! Ha előzni akar (tegyük fel Alfonsó, tegyük fel Massát), akkor feljebb tekeri a keveréket, hogy meg tudja előzni. De nem tudja, mert az előtte haladó sem ma jött le a falvédőről. És így körről-körre csak megy a megemelt fogyasztás feleslegbe... :))))
zolee1452006-04-26 16:22:23 // 8254
mármint pontozni kért fel Hammer, mint sok más embert is, de ha jól emlékszem téged azután kért fel miután a sokadik VT-t lefikáztad, rettentő nagy szakmai hozzáértést tanúsítva ezzel.:))) igaz, elnézést kértél, miután szóvá tettem:) igazad van, a raliautó szó hallatán nem az Alfa jutott eszembe. Egy DTM-es pályázaton biztos a 159-essel indulok, mint ahogy csináltam is ilyet. na mindegy, ez már tényleg nagyon OFF
zolee1452006-04-26 16:17:12 // 8253
elhiszem hogy állíthatja, de én úgy gondolom, hogy az állításnak nem az az oka hogy éppen be van-e ragadva valaki mögött, hanem az hogy változik a külső hőmérséklet, mert szerintem mindig az optimális aránnyal kéne mennie az meg hőmérsékletfüggő...szerintem. Ha tévedek akkor sumák a király!!! Nem, mindenképpen sumák a király!! na jó. Tévedtem. Tényleg fel lehet tekerni mindent az autón. Azt akkor sem értem, hogy beragadva valaki mögé, 2 mp-cel rosszabb köröket futva mint normális esetben miért nő a fogyasztás... mert ha mondjuk hátrányt akar ledolgozni oké, de Midland tempóban...
mesa2006-04-26 16:12:37 // 8252
A VT témakörhöz csak annyit, hogy engem zsűrizni kért fel Hammer, és csak azért neveztem, nehogy azt mondhassátok, messziről jött ember azt mond amit akar... :))) Végül nem zsűriztem, mert érzetem túl genya lennék :) A feliratok helyességét egyedül én kritizáltam, a tied előtt is, utána is, másoknak is, a tiedén benéztem, de utána elnézést is kértem ezért! Attól még mindig áll, hogy neked nem az Alfa jutott eszedbe a pályázat kiírásakor, hanem a Dácsia ! :P
mesa2006-04-26 16:08:03 // 8251
Tessék, tájékozódjál, mennyi mindent állthat a motor működésében a pilóta :

http://www.f1technical.net/articles/30

"The blue rotating button is to adjust the fuel-air mix in the engine "
"The 3 rotating buttons on the right are all for engine adjustments"

zolee1452006-04-26 16:05:09 // 8250
OFF még annyit, hogy a hvtm-en van pár itteni, nem szemellenzős tag, aki nem csak Alfát tuningol...
Inner Circle2006-04-26 15:54:34 // 8249
Ez a téma elvinne minket a kennfeldek felé (amiket ugye 2000 előtt igen komolyan korlátoztak, és a kifinomult elektronikával rendelkező McLarent ez rettentő érzékenyen érintette... egyébként emlékszik még valaki 2000 Imolára, amikor Hakkinen motorja 2mp-re megállt a pályán az egyik egyenesebn, és pont ez hiányzott neki a Sith-tel szemben? na az pont emiatt volt), de Isten őrizz hogy beleszóljak, mert megint megkapnám hogy én csak unalmas statisztikákat tudok, de szurkolni azt nem, és nem is élvezem az F1-et... :D
zolee1452006-04-26 15:51:55 // 8248
úúú, most jól megkaptam! Azt elfelejtetted mondani hogy második lettem!:) Te hanyadik lettél? Ja bocs, kizártak mert leleplezted a tuner kilétét, megfutamodván a megmérettetéstől, pedig ugye előtte nagyon osztottad az észt! Ha már szóba hoztad a hvtm-et akkor érdemes rólad elmondani (remélem figyeled, hogy én nem egyes szám harmadik személyben beszélek) hogy az önmagadnak való ellentmondás nem áll tőled messze. A jobb oldali hátsó üvegre írtam a navigátor nevét, erre azt írtad a kommentedben, hogy oda a pilóta neve kell, majd pár nappal később egy másik VT-nél pont olyan határozottsággal írtad azt hogy oda a navigátor neve kell... Nem hiszem, hogy az Alfa vásárlása egyet jelent a szemellenző felvételével! Ha szétnézel a hvtm-en akkor látod, hogy sok más vt mellett van 3 Alfa is, igaz ez az arány meg sem közelíti a Te 100%-odat: 1VT - 1Alfa. Mégegyszer, utoljára: nem vagyok sem Alonso, sem Renault drukker. Nyugi, ha az lennék azt is megmondanám, mint ahogy megmondtam, hogy Montoya drukker vagyok. Az aztán nagyon szívből jövő szurkolás, ha veszel egy Alfát és az tesz Ferrari szurkolóvá!
mesa2006-04-26 15:42:56 // 8247
Figyelj, attól hogy noymod a saját hüyleséged, azzal sem engemsem senki mást nem fogsz meggyőzni! Biztos hallottad már, hogy tavaly beszóltak rádión a játékosoknak, hogy "kérem kapcsojja ki", mert spórolni kell az üzianyaggal ? Ugye? Szerinted akkor becsukja a légbeömlőket, vagy mi? Simán lehet szegényebb keverékkel autózni. De ha csak azt veszed, hogy a boxutcába bekapcsolják a speed limitert, az szerinted hogy van megoldva ? Ne próbálkozz a gyengusz válaszaiddal. Szerintem ha feljebb kapcsolnak, akkkor a vezérlés egészen más lesz, ráadásul tovább pöröghetnek (RPM) a motorok ... :)))
mesa2006-04-26 15:36:53 // 8246
:)) Alfa kisfiú, helyesebben ! (Mivel az alfa az apuka, neki a szüleménye a maranellói ágaskodó paripa)
zolee1452006-04-26 15:36:21 // 8245
"Igen vazze, ha meg akarsz valakit előzni, ferlcsavarod az autót! Vagy te erről sem tudsz semmit ? Olyankor sokkal többet fogyaszt..." Asszem te szoktad mondani nekem, hogy ezt most azért mondtam, mert palikéktól hallottam, de te úgy látszik jobban figyelsz palik dumájára mint én. Áruld el mit teker 5-ösből 8-asba? Az üzemanyag adagolást? Ok, de honnan szed hozzá többletlevegőt? A szélárnyékból?:) Vagy a turbót is bekapcsolja? Gondolom a motor hozzá van igazítva az adott hőmérsékleti viszonyokhoz, és ha ezen tud is változtatni azt azért tenné, mert mondjuk rádión beszolnak neki azok aki figyelik a telemetriát, de ez nem függ az üldözéstől. Talán a fordulatszámot, de ha nincs előzési pozícióban annak sincs értelme, ráadásul a váltó úgy van belőve, hogy a leghosszabb egyenesben forgassa le teljesen a legnagyobb fokozatot, tehát pár százzal növelni a fordulatot nem sok értelme van. Amúgy szélárnyékban úgyis jobban megy az autó (elvileg) viszont jobban is melegszik, 2 hétvégés motorral nagyobb fordulatszámnak kitenni nagyobb hőterhelés mellett a gépet szerintem nem az igazi, bár nem vagyok versenyző, szóval lehet. Amit rendszeresen állítgatnak az a kipörgésgátló beavatkozásának a mértéke, de az csak a gumikopás miatt van. "Tudomásom szerint 2006-ban a Vodafone még az egyik fő szponzor. Ki kell szolgálni, vagy elégedetlenkedik a főszponzor. Vagy te már a Martinis matricákat láttad rajta ?" A szponzorok nem órabért fizetnek, hanem az előző év adatai alapján mérik fel, hogy mennyi reklámidőt jelent nekik az adott csapat támogatása. "Aha. Hirtelen a szar kopott gumi, amivel csak 1:27-es időkkel bóklászott MS elbírt egy 1:25-öt, kisodródás nélkl. Ez a hét vicce!" Kétszer már leírtam, hogy miért gondolom így, olvass vissza. Köszi, hogy legyíkoztál, és kiröhögtél, de attól, hogy kocsmai szintre ereszkedsz még nem lesz igazad, ha pedig csak provokálni akarsz akkor el kell hogy keserítselek, általában megpróbálom a hsz-ből kiszedni a mondanivalót, a színvonalon aluli részeket pedig átugrom.:)
Ferke2006-04-26 15:27:09 // 8244
Szívemből szóltál!:)))
Ferke2006-04-26 15:23:45 // 8243
ez tényleg fontos kérdés, bár kisci az esélye, hogy mindketten a falra kenik az autót, végülis nem Monaco jön, de akkor leegyen, amit irtál: az addig elfoglalt pozició.:)
KGB2006-04-26 15:22:36 // 8242
no comment...egyébként szerintem teljesen mind1, hogy hogy hívják a nyertest, a lényeg, hogy piros autóban üljön. Valószínü, hogy még Alonsonak vagy Montoyanak is szúrkolnék, ha egy "alfanagybácsiban" ülne..
Grando2006-04-26 15:14:07 // 8241
Na akkor ne várj péntekig: Hű, remélem nyerünk! Hű, de nagy király ez a Schumi!!! :p
mesa2006-04-26 15:14:01 // 8240
Elárum az emberről, hogy neveztünk egy VT pályázatra, ahová WRC-ket kellett tervezni. Én neveztem egy Alfa Romeo 147-essel (lásd regalpom). És ő? Renault Clio. Renault F1 Team színezéssel. Több kérdés ? :)))
zolee1452006-04-26 15:13:15 // 8239
"Jó kérdés. Ugysem válaszol rá." fogadjunk, hogy válaszolok! Sőt, már válaszoltam...
Inner Circle2006-04-26 15:12:51 // 8238
Illetve még egy fontos kérdés: a fogadás tárgya, hogy MS vagy Alonso végez előrébb, akkor ez a célsorrendre vonatkozik, vagy autó falra kenés illetve egyéb erőszakos vis maior esemény esetében az addig elfoglalt pozíció számít? (Technikai hiba más tészta, az csapathiba.) Ugye, ezek a VB-k szeretik a falon elhelyzeni az autójukat :DD
KGB2006-04-26 15:11:43 // 8237
Tulajdonképpen igazad van. Így érdekesebb a topic, de akkor is furcsa számomra- nem a sumi, hanem a ferrari folyamatos fikázása.
Inner Circle2006-04-26 15:10:39 // 8236
"De jó szagom van", mondta a kacsa a sütőben... :D
Inner Circle2006-04-26 15:10:03 // 8235
Bennem meg feltámadt az ezerkilencszáznyolcvanháromba' Dácsiával Bulgáriábamenős feeling (nagy királyság volt: akkoriban ott délben bezárt az étterem, mert akkor a szakács és a pincérek ebédeltek! Ez a nemmindegy, igazi balkánfeeling!) és nem engedem bántani a Dáciát! :DDD
mesa2006-04-26 15:08:30 // 8234
Jó kérdés. Ugysem válaszol rá. De én azt kívánom neki, ha majd megveszi (végre) a Megane-ját, akkor a Totyogó fórumokon legyen mégis Ferrari szimpatizáns ! :DDD
zolee1452006-04-26 15:07:59 // 8233
nem vagyok Ferrari ellenes, vagy úgy gondolod, hogy aki nincs velünk az ellenünk van???:) Egyszerűen próbálom reálisan nézni a dolgokat. Különben meg a "Ferrari ellenesek" nélkül nagyon siralmas lenne ez a topic: futam előtt pénteken vagy 20 hsz: "Hű, remélem nyerünk!!" futam után hétfőn másik 20 hsz: "Hű, de nagy király ez a Schumi!!!" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
mesa2006-04-26 15:06:38 // 8232
Hallod te egy kötekedő gyík vagy, komolyan! Igen vazze, ha meg akarsz valakit előzni, ferlcsavarod az autót! Vagy te erről sem tudsz semmit ? Olyankor sokkal többet fogyaszt... Kiröhöglek : muhahahaha Tudomásom szerint 2006-ban a Vodafone még az egyik fő szponzor. Ki kell szolgálni, vagy elégedetlenkedik a főszponzor. Vagy te már a Martinis matricákat láttad rajta ? Kiröhöglek : muhahahaha muhahahaha amikor látták, hogy a spanyol kijön szóltak MS.nek hog nyomja meg azt a kört lesz ami lesz a gumival, mert a kör végén úgyis kihozzák. Aha. Hirtelen a szar kopott gumi, amivel csak 1:27-es időkkel bóklászott MS elbírt egy 1:25-öt, kisodródás nélkl. Ez a hét vicce! Kiröhöglek : muhahahaha muhahahaha muhahahaha
KGB2006-04-26 15:00:23 // 8231
Elég érdekes hozzászólásokat lehet itt olvasni. Engem igazából az érdekelne,hogy Te miért vagy ennyie ferrari ellenes?
zolee1452006-04-26 14:50:14 // 8230
"Mert akkor felnyomták volna őket, az biztos, ha túl nagy előnnyel nyer." A felnyomás lehetősége eddig soha nem tartotta vissza a Ferrarit a nagy előnnyel nyeréstől, meg aztán ha nagy ritkán felnyomták őket akkor sem történt semmi... "Ráaádsul ha van "verseny", akkor a tv képernyő is végig mutatja, ami a szponzoroknak már nagyon kellett..." Ne viccelj! Nyaliztak a vodafone-nak???:))) Versenyt csinált a Ferrari, hogy mutassa őket a tv??? Ez a hét vicce.... "Mihályban nem vagyok biztos, de Massa szinte tuti. Bevárta Alfonsó, megmutatta a prédát, erre a francia felkapcsolt mindent, és hamarabb kiégette a benyát, tehát hamarabb kellett kimenjen tankolni, mint az élen Schumi." Tehát ha valakit feltartanak, vagyis lassabban körözhet mint ahogy tudna akkor az autó többet fogyaszt??? Az előbb tévedtem...ez a hét vicce!:)))) "Az azért pedig furcsa, hogy egyhuszonheteket ment a Sith és mögötte Alfonsó, de mikor kiment a spanyol, megint futott egyhuszonötöt... Ha gumi problémáj alett volna, nem sikerült volna ismét." Erről beszéltem az előbb: hosszú távon nem tudott volna gyorsan menni, tehát annyira vett vissza ami elég, hogy Alonso ne előzhessen, és amikor látták, hogy a spanyol kijön szóltak MS.nek hog nyomja meg azt a kört lesz ami lesz a gumival, mert a kör végén úgyis kihozzák.
Ferke2006-04-26 14:46:01 // 8229
Inner, már nagyon várom azt az egy üveg félliteres Pilsner-t!:) Jó meleg is van ma, kár hogy nem ma van a köv. futam!:-DDDDDD
Slowfeet2006-04-26 14:43:37 // 8228
Na jól van srácok most agyonveretem a dáciát Chuck Norissal!!!!!!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak