Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

Hakuna2017-09-19 11:51:35 // 80411
Akkor hamarabb rájöttem volna. Nagyon meglepett.
Bendzsi332017-09-18 21:35:00 // 80410
Az előzből lemaradtak a képek. 😴

Bendzsi332017-09-18 21:30:07 // 80409
Na, össze hasonkítottam a '92-es donorom és a használós '93-as ablaktölő karját, igaz le nem szereltem őket, de igazából annyi az eltérés, hogy a korábbi az keskenyebb kialakítású. Az anyája ugyan akkora, a tengely nem hiszem, hogy eltérne.
Norci2017-09-16 21:15:23 // 80408
Ők a gyáriak.
pb_2017-09-16 19:46:33 // 80407
Háát... akkor a komplett motor kihagy, vagy leáll.
Hakuna2017-09-16 13:18:36 // 80406
Fellazítottam a gyújtótrafó testkábelének csavarját, kapott féktisztítót, wd40-et, kapargattam, smitadisten, életrekeltek a balos hengerek. Teljességgel érthetetlen számomra, miért épp a bal oldalra hatott, de a lényeg, hogy eltűnt.
Egyenletes gázzal megyegetett ugyan, de nem úgy, mint az elhárítás óta. Most hasít megint.
Hakuna2017-09-16 13:14:17 // 80405
Testhiba volt az oka a trafónál. Egy ideig eltartott, mire rájöttem, hiányzik a rutin.
pb_2017-09-12 21:51:37 // 80404
1engesd ki a kart, yó lex az még. Amúgy + ott a donorod.)
94ben volt más kar, de úgy tudom a ugyanaz a rögzítése.
A gólyaláb nem 92ben változott
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-09-11 22:01:30 // 80403
Szóval ebben a nagy fórumi életben még nem is került szóba, hogy egyre durvább dolgokat művelek a verdával...

...most augusztus elején elmentünk vele Olaszországba, távolságilag lényegében a gyárig, mivel csak 50 km-rel Milano előtt (Bergamo) tértünk le a pályáról de még kb. ugyanennyit mentünk északnyugatnak Lecco-ig (Como-i tó).
Tavaly már voltunk az asszonnyal repülővel 4 napot Bergamoban, utazgattunk Lombardiában elég sokat és azt tudtam hogy nem nagyon fogunk már ilyen autót látni (Mito, 147FL, Giulietta, 156FL, 159 - plusz Brera/Spider előtti semmi nincs...) de gondoltam ha valaki odaviszi, akkor biztos értékelik azért...

Na, hát annyira értékelték hogy a parkolóházban* az első 1,5 nap alatti egyhuzamban leparkolás alatt valami idióta letörte a 2 éves gyári új antennámat + mindkét első ablaktörlőt összebarmolta, sajnos az egyiknél nem csak a lapátot hanem a kart is elcsavarta.

(*magán parkoló volt, de a szállásadó mondta hogy nyugodtan állhatok oda - miután kivertem a balhét hogy nem gondolta komolyan a szálláshirdetésben megadott parkolási lehetőségként az állomás előtti mindennap 12 órán át fizetős közparkolót javasolni :-p)

Most lenne komplett zsír új gyári ablaktörlő de a szakirodalom 92-től írja....Azt kéne megnézni hogy a felfogatása lett-e módosítva a FL** során


**FL-nek azt nevezem, amikor kívülről szinte észre sem vehetően több apróság változott, ekkor lett az első torony módosítva, a külső tükör belseje is át lett variálva - meg még ki tudja mi, a tükör is csak azért ismert számomra mert szívtam vele , az ablaktörlőről nem is sejtettem :-p
pb_2017-09-11 21:10:21 // 80402
ninTS
áá
ilyen + pláne ninTS
DD
Bár nem tudom, hogy mit takar pontosan a 92 utáni facelift, de 1xűbb ha feltexed a kérdést/kérést. Lehet lex rá rögtön válax.)
dallosj2017-09-11 14:50:21 // 80401
Üdv!

Keresd Őt, szerintem szívesen segít, hogyha facelift az övé.

http://alfaamore.hu/tagok/7062

Ciao!
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-09-11 11:55:16 // 80400
Üdv!

Van valaki akinek
- '92 utáni (faceliftes) nuova 33 van
- olvassa a fórumot
- és hajlandó valamit megnézni nekem (nem a kocsi alján van! :-)))

Kösz!
Gyula822017-09-08 13:12:21 // 80399
33-as alkatrészek ingyen elvihetők
Gyula822017-09-04 15:58:27 // 80398
Kedves Márkatársak!

nem tudjátok ki vette meg a régi autómat? (EIG-767)
Ha esetleg vkinek van infója segítsen pls.
Köszi:
Gyula
pb_2017-08-28 21:43:39 // 80397
Nem tudya, nem olvas vixxa.DD
Amúgy miaz a nagy fék?
Mert mind1iken 1 6ár xar volt a fék.D
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-08-28 13:54:37 // 80396
Köszi! :-)

A papír néküli autó papírjai itthon vannak, majd átküldöm...

Ha esetleg nagyfékes, attól lehet (szériában vagy extraként) ABS-es hogy hátul dobos - vagy az ABS csak a P4-féle négytárcsás rendszeren volt?
127_sud2017-08-28 13:09:28 // 80395
Szerintem igen de meg kell nézni az eper-ben alvázszám szerint.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-08-28 10:32:50 // 80394
Üdv Urak!

A 8V 1.7 IE az már nagyfékes elöl?

(át kellesz tárgyalni a donor helyét a telephelyen belül, mert füves-gazos részen áll, még alánézni sem nagyon lehet, nem hogy emelgetni :-p)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-08-19 18:02:01 // 80393
"Dik' a nigger" - hogy vágja pedig nincs is neki olyan... :-p

Gyújtás valóban nem nagyon tud féloldalasra elromlani, ha karbisról van szó akkor az az oldali karbi a ludas...

Alapjáraton nem megy és nem is lehet a csavarokkal életre kelteni? Országúton amikor 2500 fordulat felett felküzdöd egy sebességre és egyenletes gázzal mész - olyankor megvan a 4 henger meg a hozzá tartozó erő?

Nekem a 2014-es vizsga után őszig így ment , bal két henger csak az előbb leírt, a karbi minden segédberendezéstől független állapotában ment - de már elég volt egy országúti gázelvétel, utána a minimális gyorsítást is dadogva vette. 4000 körüli egy karbira a felújítókészlet Torjay Lacinál, érdemes meglépni - nekem azon belül is (pld. a gyorsítófúvókák régi O gyűrűje annyira szar volt, hogy a felszívott benzin a fúvóka helyett mellette a csatorna falán buzgott fel a fedélig) a tűszelep cseréje hozta meg az igazi áttörést, onnantól kezdve reagált az a karbi a csavarokra, illetve lett beállítható...
pb_2017-08-19 01:35:45 // 80392
Az Loxtót, vagy a karbit bűvöld inkább.
Hakuna2017-08-16 23:15:52 // 80391
Hello Urak!
Segítséget szeretnék kérni. Valamiért nem megy a baloldali két henger. Amikor a trafó csatlakozását mozgattam, röpke pillanatra mintha visszatért volna az élet beléjük.
Megnéztem a trafónál a csatikat, és úgy tűnt, hogy az egyik kábel rézszálainak egy része elengedte a forrasztást, ezért vágtam belőle és újraforrasztottam az összes szállal. Ennek ellenére nem mennek a hengerek, igaz most már nem is reagálnak a kábel mozgatására. Meg lehet a trafót valahoyg mérni? Egy gyújtáskábelt már rendeltem hogy lecseréljem, de könnyen lehet, hogy itt a forrasztásnál lesz a hiba. Van valami tanácsotok, ötletetek?
pb_2017-07-29 16:29:01 // 80390
Sima mwp.
LoneWolf332017-07-27 23:03:15 // 80388
Megtaláltam nagyobb felbontásban is az előbbi képet:
LoneWolf332017-07-27 22:55:59 // 80387
A rádió ISO tápcsatlakozóban lehet közösíteni a sárga és piros vezetéket,
és fix 12V-ra kötni őket. Ebben az esetben a rádió lekapcsolt gyújtás mellett is
működik (tovább). Vagyis külön ki kell kapcsolni.

A csatlakozót előszeretettel vagdosták le, így nem biztos, hogy még a helyén van.

Az alábbi képen a kérdéses csatlakozó is látszik (valamennyire):
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-07-27 21:53:51 // 80386
Szia!

Kösz!

És merre lakik ez a csati, hogy néz ki? :-)

Nekem elég lenne az a 2 - ha amúgy a rádiónak is :-)

Ha a rádiót erre a kettőre kötöm, akkor csak annyi "baja" lesz, hogy kézzel kell ki és bekapcsolni?
LoneWolf332017-07-27 20:01:27 // 80385
Szia !

Röviden: utólag kell.
Gyárilag egy 2x3-as csatlakozóban van kifejtve fix 12V, egy föld,
és a két első hangszóró 4db vezetéke.

Ha ennél többre van szükség, akkor jöhet az utólagos vezetékezés.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-07-27 15:06:26 // 80384
Ciao Boxeristi!

33 Nouva rádióbeszerelői tapasztalat van-e valakinek, ? -

arról lenne szó, hogy

-ebben az autóban a gyártás óta semmilyen zenecucc nem volt -
-ellenben: ahogy néztem, afféle "rádióelőkészítés" az gyáriléag viszont van, pld. van tetőanteRna vezetékkel meg a műszerfal mögött megvannak a Hang Sorrow vezetékek...

Nyilván ezek a drótok felejtősek, a hangsugárzószett vezetékei lesznek használva - viszont a rádió táp-bekötéséhez minimálisan szükséges (nem kell gyújtásra kapcsolás meg kijelzőhalványítás) piros/sárga/fekete vezetékek is be vannak kötve vagy ezeket utólag kell?

Köszi

ádidi
Peter6022017-07-16 21:40:38 // 80383
Sziasztok!
1987-es Alfa Sprinthez keresek/keresnék hátsó sárvédőket.is.
Tudom hogy lehetetlen,de hátha.
Köszönöm!
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-07-09 21:31:19 // 80381
Jönnek is! :-)

Múltkor úgyis szóba került hogy "mivoltextra-minemaz?":



Tényleg a jobbos tükör is Xtra volt, sőt, mint látható a szép hátsó ablaktörlőm is csak azért van, mert tehetős volt az előző gazdi! :-)

Ez a brossúra kb. kivégezve - vagy érdekel valakit a másik oldala is, azaz hogy miféle-6féle síszállító tetőcuccok voltak az SW-hoz? :-p
pb_2017-07-09 13:37:42 // 80380
Hallottam róla.
pb_2017-07-09 13:35:02 // 80379
Az. 1ébként buzi az az AC nívó ilyen xempontból. Ki kell gyomlálni.))
pb_2017-07-09 13:32:20 // 80378
Yó anyagok, yöhetnek.)

VinceP4 (Il capitano)2017-07-06 22:26:38 // 80377
Sziasztok!
Nagyon régen írtam, mert sajnos nem volt mit. 4 éve mindig valaki bütykölte az autót, de alacsony hatásfokkal. Erről nem az autó tehet, de magát a körülményt és a fény nélküli alagutat nagyon meguntam. Tájékoztatlak Titeket, hogy Zé cartárs közbenjárásával új gazda mellett kezdi meg felépülését a volt autóm.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-07-05 12:42:27 // 80376
De elhallgattatok... :-p

Kérdés: Alfa Controlnál csak az alacsony olajszintjelzés van pluszban, nem? Csak mert a szintet ugyanúgy szemmel kéne nézni, de az olajnívópálcán így elsőre az istennek nem találtam a minimum-maximum jeleket...
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-07-02 21:06:10 // 80375
Dehogy menne, nem seftelésre vettem! :-)
Na jó, a korhű Kenwood kazettafont a kezelésivel együtt megkaphatod jutányos áron! :-p

Majd beszámolok a fejleményekről, addig is írtam két poszt az oldalamra a tavalyi dolgokról ,hogy utólérjem magam a bloggerolással...

Kurva jók a vele kapott segédanyagok, főleg a színes extra-katalógusok! Majd publikálok belőle időnként, most 2 téma:

"bűrös33"


"felnyik"
pb_2017-07-02 20:46:47 // 80374
Úgy akartad írni, hogy a valamire való dolgokon?)))
Az menne a piacra.D
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-07-02 14:49:51 // 80373
Áá, Neked mindig csak a hülyeségen jár az eszed! :-)))

És a digitklíma az smafu? :-p

asszonygya a'zeladó: papírok nélkül! :-O

pb_2017-07-02 13:50:39 // 80372
Lex Vgre rendes motorod, + hajtásod?)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-07-01 00:52:24 // 80371
klónoztam a "kisszaros"-t :-p

pb_2017-06-30 12:11:13 // 80370
Nem való rá az a biciklikerék.
Haddel2017-06-29 19:33:27 // 80369
TDI752017-06-24 13:33:06 // 80368
És érdemes sz önindítót is relével kapcsolni valamint a hűtőventilátort is.
Az önindítóval kapcsolatban pár gondolat. Nem mértem még le de tuti hogy sok áram kell az önindító belső mágneskapcsolójának. Csak sacc, de szerintem minimum 3-6 amper.
Ha viszont elkopik a gyújtáskapcsoló a kormányoszlopban, Pontosan úgy fog viselkedni a gép mintha hibás lenne az önindító. Én 3 önindítót cseréltem mire rájöttem hogy a behúzó tekercse nem kap elég áramot. Az indítómotor ugyan forog, de a bendix már nem csúszik rá a fogaskoszorúra. Indíthatatlanná válik a gépezet és jöhet a tologatás meg a szarolaszozás.

Megj.:
Érdekes a 75 ben és a GTV6 ban még relé kapcsolta az önindítót.
TDI752017-06-24 13:22:42 // 80367
Más. Szintén elektranyíka.
Ablakemelő. Eredetileg az ajtókban lévő nyomógombok (kapcsolók) kapcsolgatják az emelő motorokat. Amik szintén több csatlakozóval és vezetékkel vannak összekötve egymással. Eddig minden jó. De! Lemértem. az ablakemelő motor nem vicc 6-8 ampert vesz fel terheléstől függően. Nincs az az ennyi idős csati ami ne lenne rommá oxidálódva, és még az ablakemelő kapcsolók is ugyancsak korosodnak, oxidálódnak az érintkező pogácsák, és kopnak. Lassan már szinte minden kontakt melegszik ha az ablakot ki akarjuk nyitni. És a végén jobbik esetben eljutunk oda hogy nem lehet lehúzni vagy rosszabb, felhúzni vagy valahol összeég egy csati és ha mázlink van, kiolvad a biztosíték.
Ha nincs, van lehetőségünk a tűzoltási ismereteinket gyakorolni. :( láttam már példát erre.

Viszont relékkel megoldható gyorsan elegánsan. A végeredmény a hálózat szempontjából : hogy nem 6-8 amper megy át a csatikon, hanem max 360 milliamper.
Meg kell hagyni nem mindegy. Viszont 3 db nagy áramú kapcsoló kilőve és minimum 4 db szintén nagy áramú csatlakozó is kilőve. Itt a kis huncut. Ezek kapcsolják az ablakemelő motorokat az ajtókba beépített kapcsolók helyett. Azokkal csak vezéreljük ezeket a paneleket.
TDI752017-06-24 12:38:25 // 80366
Sajnos hogy mennyi az ellenállása az annyira nem mérvadó, csak nagy vonalakban hiba behatárolásra. Ez alapvetően egy induktív érzékelő aminek impedanciája van. A kettő nagyon hasonlít, de az impedancia frekvenciafüggő. Nagyon kicsi magnetosztatikus térerősség változásból állít elő egy négyszög jelet. Viszont ennek a nagysága nagyon pici.
Szinte mikróvoltos nagyságrendű. Ezért is nagyon fontos a jó kontaktus az akksi melletti 3 érintkezős csatlakozóban, valamint a jó minőségű árnyékolt vezeték használata.
Gondolj csak bele. Ott van szinte közvetlenül mellette a gyújtásnak a vezetéke amiben ugyancsak cca. 25-30 ezer volt cikázik.

Mindjárt folytatom
TDI752017-06-24 12:26:06 // 80365
Az már világos hogy a mérőóra csodákra képes, de vagyon úgy néz ki hogy megvan az olajpumpa felújítási metódus is. Igaz nem olcsó játék de nagyon is használhatónak tűnik.
Csak kell egy olyan gépműhely ahol van rendes felszerelés és azt csinálják amit az ügyfél mond.
pb_2017-06-24 01:14:12 // 80364
A yó öreg maechanikus óra TSodákra képes.D
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-06-23 23:56:08 // 80363
Mesélj! (vagy leposztoltad valahol?)
Hogy ment az tönkre?

Talán írtam, hogy nekem is sikerült a hosszúpihi utáni 2. vizsga környékére feltámasztani a kilóméterórámat, addig fordulatszámmérőről olvastam le a sebességet :-)

Én a jeladót már kizártam réges-régen mint hibaforrást, viszont én is eléggé "leneteztem a kezem" mire meglett hogy mennyi az ellenállása, végül az ausztráloknál (brutál Sud-33 kultusz van náluk!) egy fórumból meg pb_-től tudtam meg a tuttit...
TDI752017-06-22 16:07:13 // 80362
Srácok!
Úgy néz ki sikerült megoldani az olajpumpa kérdést, illetve a szintén beszerezhetetlen sebességmérő jeladó kérdését.
Nekem tegnap futotta le a 140 km-t a jeladóm és tökéletesen működik a saját fejlesztésű alkatrész .
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak