Fórum >> Típusok >> 159

droberto2013-02-06 21:17:51 // 30309
Jómunkásember! :)))
GTPeti2013-02-06 19:04:38 // 30308
Nagyon lent vannak az árak... Ennyiért egy ilyen klassz autót?
Laci.732013-02-06 19:03:30 // 30307
Ja!! Most látom a fékmester.hu-nál 13.000/ db.
Csabi2013-02-06 18:46:35 // 30306
Igen, lehet cserélni, kb 15-20e darabja.
Laci.732013-02-06 18:44:33 // 30305
Sziasztok!

Ma aknából észrevettük hogy a két alsó lengőkarban a szilentek be vannak szakadva! Ezeket lehet külön cserélni, vagy javítani? Remélem nem kell 45e kiadni darabjáért a lengőkaroknak, egy kis gumiszakadás miatt!!
mizooo2013-02-06 17:24:59 // 30304
Persze, megírom majd.
'''''2013-02-06 17:23:37 // 30303
Ismerek valakit,aki letakarította volna! :-)))

droberto2013-02-06 17:06:43 // 30302
Vasárnap az enyém is várt:

,nagyon.
Nincs ehhez a bánásmódhoz hozzászokva! :)
droberto2013-02-06 17:04:59 // 30301
Egy viszajelzést kérhetek, hogy a fedelet vissza tudod csukni az interfésztől?
mizooo2013-02-06 17:04:03 // 30300
A második kép ez akart lenni :)

mizooo2013-02-06 17:03:25 // 30299
Nem parkol..... Engem vár :)


Jah és megjött a Bluetooth ELM327 mini, hétvégén kipróbálom.



Üdv
droberto2013-02-06 16:07:35 // 30298
Főzöm! :)
Ha lesz időm csinálok helyi méréseket is! A gyanúm, hogy a pára a fedlapok környékén koncentrálódik, kinti hideg és a lenti meleg találkozásakor.
Dömpi (il dottore)2013-02-06 15:53:31 // 30297
Szóval alulról párolod a vasat :-)
droberto2013-02-06 15:38:28 // 30296
Azt kifelejtettem, hogy az óra természetesen megkapja majd az AR emblémát. :)
droberto2013-02-06 15:37:38 // 30295
No, egy régi vágyam teljesült be a mai nappal, szereztem páratartalom mérős faliórát a garázsba:

:)
Sajnos az van amire számítottam, az aknából dől ki a pára! :(
10 perc alatt felment a mért érték 40%-ról 60-ra. A valódi értéket már nem volt időm megvárni.
Tervezek az aknába beépíteni egy páraérzékelős elszívót...
droberto2013-02-06 13:35:31 // 30293
Ez denagyon jól tetted, hogy bemásoltad ide! :) Így legalább hozzáférhető az utókornak is. :)
Vermacy2013-02-06 11:45:43 // 30292
Hali!

Királyos a verda és nagyon tetszik! A színe ugyan lehetne piros :o), de legalább így emlékeztet a volt Lanciámra. Lehet, megfűzöm asszonyt, hogy nézzük meg és "ugorjunk bele"...



Ennyit a franciákról...
Fairlane2013-02-06 10:16:23 // 30291
Unikálisan ikonikus... :)

Ez a pasas vagy vmi marketinges, vagy politikus, de az biztos, hogy tudja fosni a szót :)
G-MANN🍀2013-02-06 10:00:16 // 30290
159 hirdetés, érdemes elolvasni :-)

ma láttam a használtautón az alábbi 159 hirdetést:

"Mert az Autó A betűvel kezdődik. Ezt a stílustanulmány gigasztár fullextrás technikai műremeket annak idején katalógusból, a legjobb felszereltség, automata kényelmi szolgáltatások es amolyan igazan odarakó színnel kompletten rendeltem - céges autó, pénz nem számit alapon. A kereskedésben nem hittek el, hogy van ilyen, ők sem láttak, ez volt az első Magyarországon - az eladó kisasszony több hétig randizni akart utána. Azóta bebizonyosodott, hogy az Alfa egyik legmegbízhatóbb, legstílusosabb, és sport-kombi kategóriában az összes többi kocsit leköröző mit leköröző, lapossá verő - modellt alkotott. És még az egykori unikális szín is ikonikus lett. Ár-érték-design és technológia koordinátarendszerben ennél jobb autót nem lehet venni, hiába próbálkoztok. Különösen kíméljenek azok a spílerek, akik ezért a pénzért az audimercibömös vonalon mozgó, másodrangú kisvárosi diszkópatkanykodáshoz, elsőautómlegyensportos csajozáshoz, vagy alsó-középvezetői vállalati kompenzálós-felvágáshoz akarnak valami sablon tucat német járgányt vásárolni. De azoknak a minta-családapáknak sem várom a hívását, akik hervadozó férfiasságukhoz hasonlatos toyota-renault-citroen egyterűekben utaznak. Ez nem az. Végül néhány praktikus infó. Céges autóm volt, amit futamidő végén megvettem. Sosem karamboloztam, nem is gyötörtem. Egyszer valami kis narkós lopós vandál betörte a csomagtartó üveget - remélem túladagolta magát. A reggeli csúcsban lepattant a bal hátsó sárvédőről egy kispolski - nincs mar forgalomban. A motorháztetőt pedig halványan megkarcolta egy lukoilos autómosó - a kutat egy időre bezárták hasonló panaszok miatt. Az utóbbi két parányi sérülést fotókkal dokumentálom és kijavíttatom, nem bírom, ha valami nem tökéletes. És adok a kocsihoz egy bejáratott, normális díjakon dolgozó profi alfás szerelőt is, nem kell drága márkaszervizbe cipelni, ha barmi történik. Ja, es mi történik, ha nem veszed meg? Eladom egy filmstúdiónak, és bekerül Indiana Jones kincsesraktárába. Vagy ebben a pöpec állapotba lezsíroztatom, bedugom egy garázsba, 25 év múlva, mint youngtimert előveszem, és indul a joyride. Mert ne feledd: az Autó A betűvel kezdődik!"
Shadin2013-02-06 08:51:45 // 30289
Nekem is Banner van. 1 éves és a gyári méret :-(
Tozo2013-02-05 22:41:12 // 30288
Üdv,
izzításomat miután sikerült rendbe tennem, egy gondom maradt nekem is, melegben nehezen indult továbbra is, hibaüzenet nélkül! 5 fok alatt semmi gond nem volt, viszont ha ilyenkor 1-2km-en belül megálltam, már nehezen indult újra...
Elvittem a vasat kb 1 hónapja chippelni (csak szerényen mert drága a kuplung +20LE kb) és találtak egy nagyon érdekes dolgot a vezérlőben. kb +10°-nál van egy nagyon meredek letörés az indítási befecskendezett üzemanyag mennyiségben (lendkerék védelme érdekében, állítólag), ami okozhat ilyen problémákat. +15%-ot ráhúztak az enyémre, azóta kopp-kopp minden körülmény között indul rendesen. Az ember azt mondta, hogy VW 1.9-esek népbetegsége.
Mindenesetre lehet benne vmi, mert azóta tényleg indul szépen :-)!
GTPeti2013-02-05 22:08:22 // 30287
Ha injektorgyanú áll fent én tuti beadnám őket egy Bosch-dízelszervízbe pados diagnosztikára / felújításra. OK... nem biztos, hogy Mo-n, akármennyire olcsóbb.
Csabi2013-02-05 22:05:20 // 30286
"csak nem tudom, hogy kell-e, ha rossz értéket mutat..."

Ha egy szervizest kérdezel akkor ő biztos azt mondja, h illene...és lehet, h igaza is van...
De egyenlőre még nem hullanak a kéttömegű lendkerekek, és a törött dugattyúk sem,egy Cartársnál sem, beleértve a külföldieket is...Könnyen lehet, h ezekkel az injektorokkal még elmész 200e km-t komolyabb hiba nélkül, hisz alig pár másodpercig áll fenn az egyenetlen alapjárat. Amúgy meg ha lenne 250e-em amit nem tudnék másra elkölteni akkor biztos cserélném őket azonnal, és az lenne a biztos...
Csaszi2013-02-05 21:47:49 // 30285
Szia!
Annak idején a 156-on nekem is annyira beállt a tekercs, hogy megmozdítani sem bírtuk! Kb 1-2 órát áztattuk alkatrészmosóban, majd kb 1-2 órás tisztogatás, mozgatás, tisztogatás, mozgatás után végül meggyógyult (kitisztult), azután a tisztítás után minden olajcserénél kitisztítottam, és nem lett többet ilyen jellegű problémám. Egyébként az EGR szelep kormolódásáért nagy mértékben felelős a motorolaj.
A 159-es ráadásul már részecskeszűrős, amit szintén jobban szennyez egy rosszabb miőségű olaj.De visszatérve a szelepedhez, mielőtt kidobnák a szervizben, érdemes lenne egy alapos tisztítást a tekercsen elvégezni! Viszont az, hogy a motortérben kormot látsz, szerintem nem az egr szelep hibája, sokkal inkább valami cső lehet elrepedve!
A többieknek nem tűnt fel, de szerintem az EGR szelepnek mindegy, hogy hideg a motor vagy nem, ha az elkormolódik és emiatt nem zár rendesen, akkor az melegben ugyan úgy nem zár rendesen!
Gábor792013-02-05 21:44:57 // 30284
Pont ez járt a fejemben: ha nincs más tünet, akkor nem biztos, hogy cserélem... 50eFt... akkor inkább küszöbspoiler :-)
Persze ha cserélni kell, akkor nincs mese, csak nem tudom, hogy kell-e, ha rossz értéket mutat...
Csabi2013-02-05 21:43:06 // 30283
Több cartársnak van ez a jelenség, köztük nekem is, de inkább a nyári időszakban jellemző...egyéb tünet nincs...ha 2x v. 3x izzíttok akkor semmi döcögés, hogy mi az összefüggés az-az 50millás kérdés...persze tippek vannak... Amikor legutóbb mértem(talán novemberben) hidegen az 1.hengernél 4 körül volt a korrekció, a többi 1-2 Melegen viszont 0+-0,5 mind az 5...fontolgatom, h lecserélem pl az első hengerét...de egyenlőre nem zavar annyira :)
Gábor792013-02-05 21:43:01 // 30282
Még olvasni is fájdalmas... (remélem nem ez lesz végül a baja :-P)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-05 21:28:20 // 30281
49e a felújított
Gábor792013-02-05 21:25:46 // 30280
Köszi!
Remélem leírja :-)
Ha ez lenne a baja, a nehézkes hidegindításon kívül produkál még más tünetet (csak hogy könnyebben be tudjam azonosítani)?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-05 21:24:54 // 30279
jaja a mienkez 46-48
Csabi2013-02-05 21:22:12 // 30278
Az enyémhez (2,4) néztem, a legolcsóbb új 78e/db, a gyári felújított meg 48e/db...Erhard ha akarja akkor leírja nála mennyi... :)
Alfa GT-Csaba2013-02-05 21:20:14 // 30277
egy időben azt mondták mindig hogy az EGR-t 1szer lehet takaritani aztán kuka!Én már 4szer darabokra szedtem és semmi baja!!Akkor ki akar gazdagodni?
Gábor792013-02-05 21:19:25 // 30276
Ja értem... akkor ez azt jelenti, hog a Bosch újít fel...
És nagyságrendileg ezért mennyit kérnek? A Bosch-ban megbízom, különös tekintettel arra, hogy nekik dolgozom :-)
Gábor792013-02-05 21:17:43 // 30275
De nekem vadiúj banner aksim van :-(
Viszont ma reggel csinált ismét egy érdekes dolgot, immáron másodszor: benyomtam a gombot, forgatott 2-t, majd se kép se hang... minden kijelző elment, mutatók visszaálltak alapba... mintha "leverte volna a biztosítékot". Benyomtam a gombot ismét, izzított és indult szépen (vagyis inkább azt mondom, hogy indult ahogy szokott). Ez olyan aksi-problémának tűnik, de ha első indításra megzakkan, akkor másodikra miért bír tekerni akár sokáig is gond nélkül?
Hétvégén megnézem terhelővillával az aksit...
Csabi2013-02-05 21:13:29 // 30274
Ez az üzlet... tisztítás,esetleg kap egy új mágnest amit kb 5ezer forintra sem saccolok és 36-ért dobja...de az a helyzet, h így a versenyző is jobban jár, mert nem 50-ért vesz újat.... A szeleptest meg gyakorlatilag soha nem megy tönkre...ezért kérik vissza :S
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-05 21:10:55 // 30273
jobban bízom abban amit ott újítanak fel ahol gyártják....egy szokott tönkre menni
Gábor792013-02-05 21:06:30 // 30272
Mennyibe fájna az új? Egyesével lehet venni vagy 4-et (lehet ez hülye kérdés... bocs)
Illetve... ezt nem nagyon értem: nem újíttatod fel, de veszel felújítottat? Vagy nem ezen, hanem a Bosch-on volt a hangsúly?
Alfa GT-Csaba2013-02-05 20:40:15 // 30271
És felraknak egy másikat ami szintén bontott volt csak kipucolják és 36 ezer ,ami szinte a fele ára az újnak,és a levettet nem kapod meg hanem kipucolják 2 kv között és eladják szintén 36 ért!Amikor megvettem a gt-t segg hülye voltam hozzá és 2 hét múlva én is beszoptam ezt!És a számlán az volt irva hogy fel újított !
droberto2013-02-05 20:33:28 // 30270
Reméljük összejön! :)
Júlia2013-02-05 20:16:46 // 30269
Megírom majd mire jutottam.Remélem igazad lesz!!!:)
Csabi2013-02-05 19:41:20 // 30268
Érdemes... :) egy kis szerencsével tízezreket spórolhatsz...
Júlia2013-02-05 19:35:51 // 30267
Persze nem a szalonban...
Júlia2013-02-05 19:34:22 // 30266
Akkor benevezek egy tisztításba.:)
Csabi2013-02-05 19:32:23 // 30265
A fél óra alatt szinte biztos, h nálad is csak félmunkát végeztek...
Júlia2013-02-05 19:04:45 // 30264
Biztos jobb nekik ha cserélik igen.Én is erre gondoltam.Ők meg arra hogy na egy szőke...:)De ráhibáztak velem.:)
Júlia2013-02-05 19:02:59 // 30263
Szerintem nekem megsem nézték úgy igazából.Kb fél órát voltam a szalonba.Ennyi idő szerintem nem elég egy motordiagnosztikához meg még egy egr szelep vizsgálathoz.
Júlia2013-02-05 19:00:42 // 30262
akkor most kereshetjük a korom hibát is..(
Csabi2013-02-05 19:00:20 // 30261
Szia!
A leírtak alapján, több lehetséges dolog is felmerül:
- Ha a tekercset is leszerelték a szelepről (fekete részt) és megműködtették sikertelenül, akkor sajnos tényleg csak a csere a megoldás.
- Ha viszont csak a szeleptestet "tisztogatták" akkor sajnos az annyit ér,mint halottnak a csók, viszont még jó esély van arra, h egy teljes körű tisztítással , újra működni fog. (Amikor én jártam szervizben mindig pucoltattam az EGR-t, 3különböző szervizesből 2 csak félmunkát végzett, 1 szaki szerelte csak le a működtető tekercset/mágnest és úgy végezte a tisztítást...Ezért gondolom, h talán nálad is csk "félmunkát" végeztek)
-ha nem vagy biztos benne, h nálad miképp végezték a tisztítást akkor szerintem kérdezd meg a szakitól aki csinálta.

Sajna nekem az a tapasztalatom, h egy szervizben nem foglalkoznak az anyagiakkal, csere aztán kész, nekik ez egyszerűbb...
Júlia2013-02-05 18:59:44 // 30260
Fiat szalonba vittem mert sajnos a szerelőm nem tudja gépre rakni.viszont mondta hogy mindenképpen tisztítással próbálkozik csere előtt.Éppen most hívtam,mert már felidegesítettem magam.:)Melegen amúgy megy mint állatt csak reggel nincs erő benne.:(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak