Akik ismernek tudják, hogy (finoman szólva) nem szeretem a xenont. E mellett még nem is gyári volt, azaz se mosó, se automata magasságállító >> rendőr és vizsga kétesélyes. Summa summarum kiszedtem és kapott rendes H1-es izzókat. Már csak a fényszórók hátsó fedelein fúrt lyukakat kell valahogy beragasztani. Remélem utána a párásodás is meg fog szűnni..
Közben Hunor kartársnak köszönhetően pár újdonsággal szépült a beltér: új váltógomb és váltószoknya; új tetővilágítás panel, ami már működik és van hozzá központi zár távirányító is, úgyhogy mostantól gombnyomásra nyílik az autó. :)
Online tag
0
Vendég0
202
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- 4C
- Virtuális Romeo
- Forma-1
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Belül is érezzük jól ma...
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer