Mutasd

>> Szerviz2020-06-14

Elérkezettnek láttam az időt arra, hogy a fékeimet kicsit rendberakjam. Nem volt már annyira jó a hatásfoka és a tárcsáknak is volt már válla.
A múlt hétvégére csak a hátsókhoz érkezett meg minden, így csak azokat cseréltem. A héten megérkezett a maradék cucc is, így az elsőket is csrélhettem. Semmi extra verseny nem ment bele, ATE és TEXTAR. Voltam annyira balga, hogy azt gondoltam mindenhez elég lesz egy alsó kategóriás racsnis készlet. Hát nem lett. Ha ezt olvasod akor azt tanácsolom, hogy normális szerszámokkal kezdj bele az otthon szerelésbe. Maga a művelet nem túl bonyolult, de ha pl lesarkalsz egy etorx fejet akkor hirtelen bonyolultá válik a dolog és jöhet a zenélős kulcs (sarokcsiszoló) meg az agyalás, hogy honnan lesz csavar a hétvégén. Szerencsére nekem nem a csavar feje ment tönkre, hanem a gyűszű belső része vált körkörössé. Gyorsan a csodás feleségem pompás 147-esébe beugrottam és irány normális szerszámért. Így már egyszerűbb volt a dolog. A féknyergeket drótkoronggal letakarítottam aztán maszkoltam és kaptak ezüst színt. A nyeregtartó konzolokkal is így jártam el.
Km: ~335000