Mutasd

>> Autóápolás2019-01-28

Az autót korához képest szép állapotban vettem. Kívül vannak apróbb, felverődésekből származó sérülések, valamint a küszöbön van egy kis kezdetleges felületi rozsda, amit mihamarabb orvosolni fogok. A beltér nagyon jó állapotnak örvend. A bőr ülések is szinte hibatlanok, a vezetőülés éleinél van egy minimális kopás, de szinte észrevehetetlen kis foltokról van szó. Az ablaknyitó műanyag panel volt koszosabb. Először azt hittem, hogy karcos, de aztán kiderült, hogy az csak egy koszréteg rajta. A tisztító szerek nem igazán oldották, így a nagyját egy puhább műanyaggal lekapartam, hogy a panelt ne karcoljam össze, majd szépen leápoltam. A végeredmény tökéletes lett, mintha új lenne. Egy másik zavaró forrást is sikerült kiiktatni. A műszerfal és a sebváltó konzol illesztéséből jött állandóan egy zavaró nyiszogó hang. A sebváltó elemet leszedtem, az illeszkedési felületre tettem egy öntapadós szövetet. A problémát sikerült megoldani, nincs többé zavaró hang. Ha már a hamutartó ki volt szerelve, akkor egyúttal annak a megvilágításán is javítottam. Elég narancsos volt a színe, mivel az izzón található piros színező fólia nem volt elégséges. Találtam itthon egy vékony kicsit bordósabb árnyalatú műanyagot (egy régi ételes fedele), amiből kiszabtam méretre egy darabot, és egy vékony fémlemez segítségével rögzítettem az izzó elé (így ki-be pattintható a műanyag lapka, és nem kellett ragasztóval gányolni, bármikor kivehető). A célt sikerült elérni, a hamutartó megvilágítása is ugyanolyan árnyalatú, mint a műszerfalé.