Mutasd

>> Esemény2013-01-17

Mivel elég jóhiszemű voltam, meg idáig folyamatosan tartottuk a kapcsolatot, igazából nem is aggódtam. De eljött január vége. Február eleje az arc meg sehol. (az önkormányzat állandóan basztatott a V6 átíratásával is) Igen, de pénzem meg az IEEben és a V6 al is kellene foglalkozni... Rá telefonáltam. "Sok a munka, meg az idő sem olyan jó kint, de nem felejtette el". Még egy megnyugtató összeget át is utalt. De csak nem jött a többivel...
Aztán egyre többször nem is vette fel a telefont sem... Közben megláttam a használtautó.hun a verdát is...???
Épp az esztergomi talin voltunk (V6-al), mikor hívott, hogy egy haverja haza hozta az autót, mert az "erdélyi" emberének mégsem kell....? Ügye nem voltam otthon, így a postaládában a kulcs, forgalmi... Haza érek. Belül még O.K. Igaz nincs benne a rádió.? Első lökös ismét ramaty. Ajtón felrepedve a gitt (itt inkább Krisznél kellett volna reklamálnom), kerekek lepadkázva, 3 féle gumival...? Motor tér majdnem rendben, pár műanyag hiányzott. De az olaj.!? Épp, hogy látszott a pálcán. S.o.S. ben töltés 2L ment bele! ÁÁÁ
Voltak valami román oil flakonok a csomitartóban, de üresen. Próba kőr. Egyenesen nem ment, "enyhén" rázott is. Viszont egy 2T Wartburg kis miska volt kihúzott szívatóval is ez mellett. ÁÁÁBB+++. Néztem a biztosítást. Volt benne egy kötvény, de mint kiderült csak a megkötésig jutottak el a majd 4 hónap alatt... Még jó, hogy nem csináltak vele galibát... Kötöttem gyorsan egyet. Janihoz el, állapot felmérés: motor bármi, de nincs is szép hangja, lengőkar cserék, fékbetét elöl, kutya csontok, egy pár gátló sem lenne baj... A f@szom, felgyújtom ezt a sz..... Én meg már jól bele kezdtem a V6ba... (azért is mák, hogy Zs... rácuppant ;) ez is másik blog) Persze Petya "barátunk" közben vagy vetít, vagy nem veszi fel... De legalább ez itthon...