Mutasd

>> Szerviz2008-04-11

Ismét hazai kikötőben: Hari Maestrónál. Cseréltük a hátsó féktárcsákat a betétekkel együtt, na meg a megfáradt kézifékköteleket. A betegeskedő kipuffdobokat is intéztük, a hátsó dob helyére bekerült egy épített rozsdamentes acél dob, a középsőt pedig nemes egyszerűséggel kivágtuk, és egy csővel hidaltuk át az anyagfolytonossági hiányt. Kíváncsi voltam, mit esznek ezen az elvadultabbak. Egyelőre élvezem, mondjuk a szomszéd öregasszonynak nem nagyon tetszett, amikor reggel az erkélye alatt melegítettem a gépet, mert tüntetőleg kijött, és szúrósan nézett. Sebaj, egy újabb rajongó... :DDDD A kissé megviselt embléma is újra cserélődött a pajzson, illetve amíg a mester a fékek sorsát rendezte, addig én is adtam az esztétikának, és lenyalogattam az alufelgéket. A bal hátsó sárvédőn éktelenkedő pukkedliket is kijavíttattam Csabán. Úgyhogy örö és bódottá... :)))