Tagok >> Grega404 >> 159 2,4 20V JTDm SW, Q-tronic >> Blog
- Típus:159 2,4 20V JTDm SW, Q-tronic
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2007
- Színe:GRIGIO TITANIO
2016.01.31-én az M3-as autópályán minden előzmény nélkül motorhibát, VDC hibát, ASR hibát, Hill Holder hibát, és automata váltó hibát dobott valamint az üzemanyag jelző műszer is megbolondult . A motor fordulat nem ment 2800 felé és az automata váltó 6. fokozatban maradt. Nagy nehezen hazadöcögtem vele, leállítás majd újraindítás után az automata nagy döccenésel rakta magát R-be és D-be és 1 fokozatból nem is váltott fel, míg a motor is egyenetlenül járt. Ma délelőtt kiolvastuk a hibakódokat. Az erőátvitelben 4 db hibakód 1 db. élő, motordiag is több hibakódot P0700 "Sebességváltó vezérlő rendszer" hibát dobott. A P0700 és P0204 "Befecskendező áramkör szakadás 4. henger" hibák élők voltak.
Próbaképp lehúztuk a 4. henger injektorfejről a csatlakozót, megtisztítottuk és kontakt tisztítóval befújtuk. Ezt követően a motor pöccre indul, alapjárat kisimult és semmilyen hibát nem dobott. Újabb hibakódolvasás során élő hiba nem volt és a meglévőket is ki tudtuk törölni. Ezt követte a tesztkör: Automata váltó mint a vaj, olyan puhán, simán váltott rükvercbe és D-be. Korábban néha érezhető volt pici döccenés, ami most szinte eltűnt. Motor gyönyörűen húz, hangja szebb mint eddig bármikor, váltó tökéletesen teszi a dolgát, minden hibajelzés eltűnt. Mindez két fújásnyi kontakt tisztító és kb. 25-30 perc idő ráfordításával.
Szóval öröm és boldogság!
1
431
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- 164-166
- Filmek
- Építkezés
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Zenebutik
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV