Tagok >> bb18 >> Alfasud egyedi épités

Autó adatlap

  • Típus:Alfasud egyedi épités
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1983
  • Színe:piros ( mi más ? )
  • Jellemzők:
    Elöször is: az autora azért esett a választás mert a terepre a mitsubisi pajero nyomtávját és tengelytávját ( a rövidét ) tartottuk ideálisnak és ez pont ilyen. megaztán ez volt kéznél. és terepjáro versenyen kicsit cikinek tartottuk volna ha terepjáróval indulunk. Majd mi megmutatjuk mondák Ők, és úgy is lőn ! És lett sok éjjel és lett sok nappal és eljöve a nagy nap és nekiállának autót fabrikálni. Olvassátok és okujatok. 4wd, 1.7 qv ( delorto ) kb 150le, 600 kg rajkészen. hasmagasság 35cm.hajtáslánc 33 4wd, első féltengely és csonkállvány és agy 33 1.8td,váltóház 33 1.8 td ( kettővel több bak van rajta mint a benzinesen amugy ugyanaz ) ,fokozatok 1:1.2 sprint. 2 és 3:33 1.5, 4 és 5. 33 1.7i, difi a létező legnagyobb elöl és hátul ( a könyvek 4 félét irtak én 7 félét találtam ),a váltó kihajtásnál dupla szimering, az olajbeötőnyilás mintegy 20cm-t feljebb hozva, hogy hozzáférhetőbb legyen. kardán 33 4wd lada felfüggesztö csapággyal, gólyaláb 164 3i v6 ( megerösitett toronnyal, mert átszakadt rajta a toronycsapágy ), rajta az irányitókar 1.2 sprint hajtókarból alakitva ( nagyobbik része mügyantával és zsugorkötéssel rögzitve a golyalábon kisebbikbe esztergált kup behegesztve ), motoron hengerfejtuning dupla delortokkal ( sikolás, polirozás, növelt átmérőjü szelepek, átmenetek összedolgozva ), kipufogo hangolt " fonottkalács " a végén egy dobbal made by alfa75 td. tankbeöntő hátulra kivezetve külön légszürövel, hátsó hid hossztarto: háromszög lengőkar gs fejekkel ( az első verzio poliurethan szilentekkel, de nem volt jó, törte a lengőkart mert nem Z kereszttartos volt. az alu difiház miatt nem tudtam kialakitani ) hátsó hid megerősitve ( két oldal összekötve ) mert egyszer a strázsa hegyen szétnyilt. .gyári négylámpás de az egyik eltört és ritmoval potolodott ( de leglább olasz ). JA!! a kerék 185R14 lancia felni saját vágásu gumikkal (aszfalton életveszély de terepen nincs ellenfél ) kaszni becsövezve, első keresztmerevitő az alvázhoz ( taposolemezhez ) külön bekötve, rajta kartervédővel. potkeréktartó kivágva belemezelve. motortértető levehető 4 patenttal, első oldalüveg helyett polikarbonát, hátul és oldalt pvc lemez, majd üvegszálas poliészter. akku jobb első ülés mögött. lámpa, kürt ( légkürt ), ablaktörlő és a moso külön a jobb egy elé is bevezetékelve. hátso ajtók behegesztve a merevség végett, de vigyázva hogy a kilincsek helye azért látszódjon. motornál pót gyujtás elektronika és pót ac az eredeti mellé felszerelve. szerszámokat ( villáskulcs és csvarnyúzó ) a bukocsöre ragasztottuk szig-szalaggal. pótkerék és emelő hátul a bukócsövön. belül sparco junior ülések, momo 4 pontos övek, momo átbeszélő, tripmaster méterszámlálo, oldalső csövek és a fejnél párnázva. jobb egy elött alu taposolemez, pedálokon momo rátét.jobb egy elött 4 kg-os, bal egy mellett 1.5 kg-os porolto. kézifék kioldo gomb rögzithető.elöl,hátul vonószemek, áramtalanitó-leállitó kapcsolo belül, de kivezetve előre is. ( csak csöndben mondom: wartburg 1.3 elosztófedél.) erősitett kuplung szerkezet, nagyobb kinyomocsapágy ( nem tudom mibe való volt ) kevlár erősitésű tárcsa. minden fékbetét jurid gyári minőség. kis méretü sportkormány ( momo piros bőr ). vizhűtő elött acélháló védelem. És ahogy mondák ugy is lett. És az autó indult vala sok versenyeken és kevés kivétellel meg is nyeré azokat.
  • Extrák:
    teljesen átlakitva de csak alfa alkatrészekből ( sprint, sud, 33 1.7, 1.5, 1.8td, 164 )
  • Egyéb:
    Az autó sajnos történelemmé vált, csak a szíve maradt meg a műhely sarkában, azt nem volt lelki erőm benne hagyi...
    Béke poraira, sok szép égi kilométert kívánok neki.

Fotóalbum