Marangoni MiTo

2008-11-28  Teddy
Különleges modellel rukkolt elő a gumigyártó Marangoni. Az F430-as jegyeivel ruházták fel az Alfa kisautóját.
Hírek >> 2008  

A Marangoni az esseni autókiállításon mutatja be az elsősorban figyelemfelhívónak szánt MiTo M430-at, amit kívül-belül rendesen átlakítgattak. Elöl az F430-as Ferrariéra hajazó első lökhárítók a leghangsúlyosabbak, de a legfeltűnőbb darab kétségkívül a felfelé nyíló ajtók.

A fényezés kétszínű, alul csonfehér, felül pedig különleges, narancsos piros, a motorháztetőn pedig kiegészül egy gumi mintázatának ráfestésével. Az Alfa jel helyén természetesen a Marangoni jele szerepel, fölötte pedig a modell kódneve, az M430. A másik feltűnő, vagy inkább szembetűnő fícsör az autón a piros oldalfalu és futófelületű 225/35-ös - természetesen - Marangoni Mythos gumik és az Oxigin Cristal 18-as, fekete felnik.

Hátul ismét az F430 köszön vissza diffúzor és a két dupla kipufogó formájában. Az igazi szénszálas műanyagból készült diffúzor közepére helyezték el a tolatólámpát.

A beltérben a tető és az A oszlop vakító pirosát káprázhat, vagy gülüzhet a szemünk, ehhez képest az ülés piros betétje az olasz zászlóval smafu.

Ami viszont semmiképp nem nevezhető smafunak az a motor; 220 lovat csalogattak elő belőle egy nagyobb turbó, és átalakított kipufogó és levegőztető rendszer segítségével.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
MiTo

Az utolsó 3 hozzászólás:

Attis2025-10-16 14:45:02 // 6857
Szia! Nekem 1.4 multiair van 105LE (tahát sima szívó).
Július közepén vettem Németországban szintén a feleségemnek. :) (2011-es 115ezer km-rel).
-A hátsó kerékcsapágyak biztos, hogy gyenge pontot jelentenek ezt több helyen is olvastam. Mire hazaértem vele és itthon intéztem a rendszámot, addigra nekem is megadta magát a bal hátsó. Öröm az ürömben, hogy viszonylag egyszerűen cserélhető akár otthoni körülmények között is.
-Több helyen olvastam, hogy az első lengéscsillapító toronycsapágyai is időnként cserérre szorulnak, erről még nem tudok nyilatkozni.
- A csomagtérátvezetőben a kábel(ek) szakadása is típushibának mondható, akár csak a 159-esben.
- első lámpabúrák mattulása.
- külföldi fórumokon olvastam, hogy a kormány perselye kiszárad(hat) egy idő után és akkor alacsony sebességnél, ha tekered a kormányt akkor "nyikorgó" hangot ad. Ezt azóta én is felfedeztem, egyenlőre még nem találtam megoldást rá. (Azon kívül, hogy szereljem/szereltessem ki és vigyem el kormánymű felújításra).

Nekem hirtelen ennyi jutott eszembe.

Ezek elég bagatel dolgok, ezektől függetlenül sem bántam meg, hogy megvettük az autót. Szerintem jól lehet vele közlekedni, el is lehet férni benne és még a csomagtartója is egész használható, ha pedig ledöntöd a hátsó üléssort akkor tényleg rengeteg minden belefér.
Kazes☻2025-10-15 16:43:55 // 6856
Én a motorhoz tudok annyit hozzászólni, hogy remek... nálunk 95 lóval egy Stiloban munkálkodik, remekül... igaz nem egy telivér ménes, de nem is arra való. :)
szana82025-10-14 14:00:24 // 6855
Sziasztok,

Gondolkodunk a feleségemnek egy Mito vásárlásán. Mivel leginkább városban lenne használva, így a legkisebb 1.4 szívó amit nézegetünk. A keret kb 1.5 millió. Találtam a hahun párat ami ebbe az összegbe belefér és talán nem a lelakott kategória. A kérdésem az lenne, hogy mire érdemes ezeknél figyelni vásárláskor? Van e valami típus hibája? Vezérlés csere periódus? Annak a költsége stb. Minden tanács érdekelne.
Előre is köszönöm.