Fórum >> Típusok >> 147

mgeri762018-02-10 22:29:55 // 57127
Sziasztok .
Vettem alfához egy "uj" gyári rádiot de.kodot kér. Tud valaki rá valami megoldást ?
Elörre is köszi a segitséget
Piritu2018-02-10 21:24:47 // 57126
Sajna a másik csati kiosztása nincs meg :-(
Piritu2018-02-10 21:14:07 // 57125
Belegung Motronic für CC

A10 CC ON/OFF
A18 CC Kontrollleuchte Tacho (kann man haben muß man nicht)
A42 CC Resume
A43 CC SET +
A58 CC SET –


Quote:
Originally Posted by eLearn
F1 - Not connected
F2 - Fuel vapour recovery solenoid control
F3 - Alfa Romeo CODE connection
F4 - Not connected
F5 - Not connected
F6 - Compressor engagement request
F7 - Supply for accelerator pedal potentiometer
F8 - Signal for potentiometer - 1 accelerator pedal
F9 - Quadrinary - Fan 1st speed request
F10 - Cruise Control ON/OFF
F11 - Not connected
F12 - CAN-L line
F13 - Compressor relay control
F14 - Not connected
F15 - Direct power supply
F16 - Ignition-operated power supply, via main relay
F17 - Not connected
F18 - Cruise Control warning light
F19 - Engine coolant overheating warning light
F20 - Preparation for Flash Programming
F21 - Not connected
F22 - Fuel level sensor
F23 - Not connected
F24 - Earth for potentiometer - 1 accelerator pedal
F25 - Earth for potentiometer - 2 accelerator pedal
F26 - Brake lights switch
F27 - Brake lights
F28 - Not connected
F29 - CAN -H line
F30 - Fuel pump relay control
F31 - Main relay activation
F32 - Ignition-operated power supply, via main relay
F33 - Not connected
F34 - Engine coolant warning light
F35 - Rev counter signal
F36 - Not connected
F37 - Not connected
F38 - Not connected
F39 - Not connected
F40 - Signal for potentiometer - 2 accelerator pedal
F41 - Quadrinary - fan 2nd speed request
F42 - Cruise Control Resume
F43 - Cruise Control SET +
F44 - Not connected
F45 - Not connected
F46 - Injection warning light
A47 - +15 ignition-operated power supply
A48 - Supply controlled by ignition, via main relay
F49 - Not connected
F50 - Fan 1st speed control
F51 - Not connected
A52 - Fuel consumption signal
F53 - Diagnostic connection (K line)
F54 - Air temperature sensor signal
F55 - Not connected
F56 - Supply for accelerator pedal potentiometer
F57- Air flow meter signal
F58 - Cruise Control SET -
F59 - Switch on clutch pedal
F60 - Not connected
F61 - Not connected
F62 - Fan 2nd speed control
F63 - Air flow meter supply
F64 - Not connected

M1 - - Throttle body motor earth
M1 - Lambda sensor heater (pre-cat. 2)
M3 - Operation of injector for cyl. 2
M4 - Not connected
M5 - Not connected
M6 - Knock sensor reference earth 2
M7 - Lambda sensor reference earth 2)
M8 - Not connected
M9 - Not connected
M10 - Engine RPM sensor
M11 - Not connected
M12 - Lambda sensor reference earth (post-cat 2)
M13 - Not connected
M14 - Cylinder 3 coil operation
M15 - Cylinder 2 coil operation
M16 - Cylinder 1 coil operation
M17 - Throttle body motor supply
M18 - Lambda sensor heater (post-cat. 2)
M19 - Operation of injector for cyl. 1
M20 - Operation of injector for cyl. 3
M21 - Not connected
M22 - Knock sensor 1
M23 - Lambda sensor signal (pre-cat. 1)
M24 - Potentiometer - 1 throttle body
M25 - Engine coolant temperature
M26 - Sensors reference earth
M27 - Not connected
M28 - Lambda sensor signal (post-cat. 1)
M29 - Not connected
M30 - Cylinder 6 coil operation
M31 - Cylinder 5 coil operation
M32 - Cylinder 4 coil operation
M33 - Throttle body motor earth
M34 - Lambda sensor heater (pre-cat 1)
M35 - Operation of injector for cyl. 4
M36 - Operation of injector for cyl. 6
M37 - Not connected
M38 - Knock sensor 2
M39 - Lambda sensor signal (pre-cat. 2)
M40 - Throttle body potentiometer 2
M41 - Not connected
M42 - Timing sensor signal
M43 - Not connected
M44 - Lambda sensor signal (post-cat. 2)
M45 - Not connected
M46 - Not connected
M47 - Not connected
M48 - Not connected
M49 - Throttle body motor supply
M50 - Lambda sensor heater (post-cat. 1)
M51 - Not connected
M52 - Operation of injector for cyl. 5
M53 - Not connected
M54 - Knock sensor 1 reference earth
M55 - Lambda sensor reference earth 1)
M56 - Not connected
M57 - Not connected
M58 - Throttle body potentiometer supply
M59 - Engine rpm sensor
M60 - Lambda sensor reference earth (post-cat. 1)
M61 - Not connected
M62 - Not connected
M63 - Not connected
M64 - Not connected
HL_752018-02-10 21:11:44 // 57124
Olvastad amit írtam ? Féklámpakapcsolót látja aktívnak, NEM a kuplungot... És IGEN a féklámpakapcsolót már ellenőriztem.
Kigyo662018-02-06 20:35:18 // 57123
Igazabol ha tudnam h nem folyik be a kocsiba es kezd rozsdasodni nem szivesen bontanam meg:)
Kigyo662018-02-06 20:31:03 // 57122
Az ajtobol? Az ajto aljan levo lyukak lehetnenek eltomodve vagy ?
Csabo222018-02-06 18:34:37 // 57121
Az ajtóból szokott befolyni, nekem az lenne a tippem első körben.
Csabo222018-02-06 18:33:41 // 57120
Szia
Sztem nem kell ezt túlmisztifikálni, csekkold le a féklámpa kapcsolót: nyomkodod a pedált és vki figyeli hátul a féklámpát. ha 20/20 jól működik, akkor lépj tovább. lehet, h a kuplung pedálnál levő kapcsoló a ludas. ez a 2 szokott a tempomatnak bekavarni. esetleg biztositék.
Kigyo662018-02-06 11:36:52 // 57119
Sziasztok! Tegnapi nap vettem eszre a par napos eso utan h a bal hatso ajto keder gumitomitesen van egy kis viz.igazabol elenyeszo mennyiseg volt.nem reg van nalam az auto de eddig nem vettem eszre pedig tobbszor allt kint esoben es en is magasnyomasuval mosom! Megneztem mindenhol epnek tunik a tomites sehol egy kis serules repedes! A kulso vajat-ba volr egy kis viz a belso szaraz volt es ugy lattam ott magasabb is a tomites pereme. Lehet mar szaradt azert volt csak ennyicske viz de nem lattam h a masik peremhez vagy a koszob magassagaba folyt volna.Azt szeretnem kerdezni hogy ha magasabb szintet er el a viz az az ajto es a tomites kozott kifolyik vagy inkabb az utaster fele,vagy kell vegyek gyari keder gumit az ajto kore?
HL_752018-02-04 17:07:08 // 57118
tempomat : Sziasztok! 2002-es 1.6 TS 120LE 147-ben a tempomat eddig működött, de most nem lehet bekapcsolni mert úgy látja mintha fékpedált folyamatosan nyomnám. Nem nyomom, a féklámpa kapcsoló rendben van, kimértem. Tud valaki kapcsolási rajzot amin látum ECU-nál mely pin-ek mennek fékpedál érzékelőre ? Jobboldali kép csak illusztráció.

frusciante2018-02-04 13:31:21 // 57117
Megnézem köszi. Viszont ha ez lenne akkor miért locsolja az első szélvédőre amikor a kart a hátsók(tehát előre) nyomon. Vagyis mindegy h a kart húzom vagy tolom ő akkor is csak az elsőre nyomja a cuccot... Pedig eddig működött...
Bento2018-02-04 12:33:46 // 57116
Valszeg lecsúszott a spricniről a cső, le kell szedni a csomagtérajtó burkolatát és megsasolni a csatlakozást.
Rolee462018-02-04 07:55:37 // 57115
Talàn sok volt a reggeli😉Én is jártam igy😊,csak egy cito Bx-el.Fáradt volt a fékszelepe és lassan elengette a nyomást a hidraulikába, azt leült reggelre.Azóta parkolási szokást váltottam😉😃meg Alfás lettem😍.
frusciante2018-02-04 06:39:34 // 57114
Fl előtti 147Ben a hátsó ablakmosó nem akarja az igazat, ha előre nyomom a kart, h ott locsoljon az első szélvédőre jön a lé a hátsó száraz marad... Vmi eltömődött valahol? Valakinek ötlete merre induljak? Egyáltalán hol megy hátra a cső? Előre egyébként szépen nyomja, csak hátulra zéró...
Kazes☻2018-02-03 20:46:08 // 57113
Igen, talán az kellene, egy másik olyan 147-hez állni. Nekem két 146 van, egy TD és egy Ts... ez utóbbi sokkal alacsonyabb, mint a társa és bizony szinte minden fekvőrendőrőn húzza az orrát... ilyen. :)
axel2018-02-03 20:38:56 // 57112
Igen rendbe van. 17 es papucsok voltak rajt, utána ment rá gyári méret hátha jobb lesz hát nem lett :) a képek nem adják vissza, de ránézésre mintha "billenne" előre az autó. Lehet egy másik mellé kellene állni és úgy megnézni
Kazes☻2018-02-03 20:04:21 // 57111
A kerékméretet nem látom... Azzal minden rendben, ugye?
axel2018-02-03 19:59:49 // 57110
:) nem, inkább a 156 osomhoz mérem :)
Kazes☻2018-02-03 19:55:21 // 57109
Szvsz teljesen jól néz ki a gép... különben is, Alfával padkához farral parkolunk! ;) És semmiképp se a szomszéd Kaloshoz mérd... :)
axel2018-02-03 19:41:10 // 57108
Nem tudom mi nem lehet jól összerakva. Azért köszönöm majd lesz valami.
Csabo222018-02-03 19:00:09 // 57107
Sztem az eleje jó (leszámitva a karosszériaelemek hézagjait), a hátulja nekem kissé terepjárósnak tűnik. Mintha vmi nem lenne jól összerakva hátul.
Elöl pedig ha rosszak a lengéscsillapitók, akkor rugózáskor (beton/térkő fekvőrendőrön való áthajtáskor) leérhet.
axel2018-02-03 18:33:10 // 57106
Régen 146 osom volt, leparkoltam este orral. Másnap menni akarok a géppel hát nem mozdul. Gondoltam biztos kiékelték vagy hasonló. Természetesen semmi, vissza ültem nagy gázt attam pörögtek a kerekek de a kocsi nem mozdul. Munka után szóltam valakinek, hogy üljön be had nézzem meg mi lehet. A lökhárító gyönyörű szépen fel volt akadva a padka szélére így leemeltük róla. Akkor jöttem rá milyen jó anyagból van, hogy nem szakadt és nem tőrt semmi inkább a kerekek pörögtek ki. Utána jobban odafigyeltem rá.
Ennél biztosan nem jó valami amire a 156 ossal odaállok ezzel meg se lehet próbálni centik vannak közöttük.
berobbantam2018-02-03 17:19:14 // 57105
Szia
Meg kell szokni.Az enyém is ilyen alacsony,igaz 156.De nincs vele.gond.ha úgy látom seggel parkolok.Az nem ér le sehol.Meg az aszfalrfelgyűródéseket kell néha kerülgetnem.Ha van rá mód mindíg a kerék mellé teszem nem középre a hasa alá.Nem mondom hogy sose verem oda az alját.De lehet vele közlekedni.Ha leér is az alsó motorvédő ér le.A hangja durva,de még sose szakadt le.Elég puha műanyagból van.A karter meg sokkal feljebb van.Egyszer elütöttem egy döglött macskát😀.Nem volt még elég lapos és végigverte az alját mikor átmentem felette.
axel2018-02-03 16:47:24 // 57104
Így tényleg nem tűnik a hátulja másabbnak. A lengéscsillapítók jók, bár ha rossz lenne se lehetne így lent. Valaminek pedig lenni kell mert ahova más rááll a padkára ezzel sajnos nem lehet. Köszi azért
frusciante2018-02-03 16:37:24 // 57103
Nem nagyon látszik különbség a két kocsi között, de nekem SOSE ért még le sehol, a kartel meg pláne nem.
frusciante2018-02-03 16:33:41 // 57102
A hátulja szerintem nincs túl magasan.az eleje talán kicsit lejjebb van. Az enyém 2006OS ugyanúgy 1,9 16v 150es. A tiéd nem Ti ahogy látom. Nem tudom, h a lengéscsillapítóknak lehet e közük hozzá esetleg?
axel2018-02-03 13:14:55 // 57101
Sziasztok. Lenne egy kérdésem a képen látható 147 esről hátha valakinek van ötlete. Az autó első lökköse annyira lent van, hogy padkához illetve fekvőrendőrön se lehet áthajtani mert kartel is leér. Az első spirálrugók lettek cserélve mert úgy gondoltuk ki lett vágva belőle, de sajnos nem segített ugyanakkora volt bent. Esetleg lehet gyárilag ilyen? A hátulja viszont magasabban van szerintem mint a társai. 1,9 jtdm 150 Le 2005 évjárat. Ha esetleg valakinek lenne ötlete megköszönném.
Attis2018-02-02 10:03:24 // 57100
Szia!

A Mahhle-behr szokták ajánlani, merthogy az a gyári beszállító, viszont legutóbb (szűk háromnegyed éva) én Vernetet vettem és eddig semmi gond nincs, teszi a dolgát. Talán annyit megjegyeznék, hogy mikor kiszedtem a gyári termosztátot és egymás mellé raktam a kettőt, akkor azért látszott, hogy a gyári minőségibb darab.
b3WiN2018-02-02 09:48:06 // 57099
Nagyon köszönöm a választ :D
Stew18852018-02-02 09:14:26 // 57098
Sziasztok!
Ma reggel vettem észre hogy a vízhőfok jelzőm, ha állok, akkor 90 fokot mutat, majd mikor elindulok, akkor esik a hőmérséklet. Kicsivel 80 fölött áll meg. Beszéltem a szerelőmmel, aki egyből termosz cserét mondott.
Na, most az lenne a kérdésem milyet vegyek?
Bárdinál van kedvezmény náluk nézegettem és Ar37203-as motorkóddal egyedül MAHLE-BEHR és két féle VERNET termosztát van. A két gyártó közötti árkülönbség elég számottevő.
Valakinek van tapasztalata, melyiket lenne érdemes megvenni?
Köszi
Stew
Csabo222018-02-01 19:21:03 // 57097
Ciao

Régebben mikor még aktuális volt számomra a vezmód kérdés akkor volt szó olyanról, h lancia cikkszámosat kell bele rakni mert az tartósabb.
Kiváncsiságból megnéztem és igy alakultak a cikkszámok:
Alfa
960651965 -> 60666199 -> (71738360) 55202772

60603804 -> 60617917 -> 55202772

Lancia
55202772 -> 71738360
Amúgy meg ha kocsit vesz sztem ne azt nézegesse melyik vezmód van benne éppen :)
b3WiN2018-02-01 17:29:38 // 57096
Sziasztok!

1.6 ts 120 LE-nél létezik olyan h 2 fajta vez. móddal található meg? Ismerősöm nézegetett 147-eket és egy 2008-s modellel kapcsolatban kérdezte, hogy abban a "régi vagy a módosított" vez mód van-e. Ilyenről én még nem hallottam, de lehet, hogy csak az én tudásom hiányos, így inkább megkérdezlek titeket.
frusciante2018-01-22 19:48:19 // 57095
Valahogy éreztem, h túl egyszerű lenne ha csak a felső csavar lenne... :) 100.000... Hát akkor szegény ts váltója bizony kapta az ívet... Én 250et tettem bele és biztos nem eladás elött cserélt benne az előző tulaj... Nagyon szépen köszönöm a hasznos infókat! Akkor az olajakat csak lecserélem, láttam már tubeon van pár vidi, h h kell leereszteni és feltölteni, de a turbócső miatt úgyis megyek a szerelőmhöz akkor meghagyom neki ezt is meg a ts váltóolaját is.... Kösz mégegyszer!
Csabo222018-01-22 17:02:28 // 57094
Néhányat már szedtem ki. :)
1 csavar fogja felül hátul és 2 alulról a rádió felől, tehát ezt előbb ki kell szedni, h a 2 alsó csavarhoz hozzáférj.
Váltóolajat 100e km-ként KELL cserélni. egyszerű a JTD-nél is és a TS-nél is, viszont jó ha van hozzá akna.
Szted milyen az olaj állapota 200e km nyiródás után? gyanitom kitalálod hamar ;)
frusciante2018-01-22 16:28:43 // 57093
Valaki szedte már ki a műszerfalból a középső szellőzőt ( légbeömlőt)? Felülről ki lehet kapni vagy le kell bontsam az egész műszerfalat? Rezonál a dieselben és idegesít szeretném valahogy megszüntetni... Illetve egy másik kérdés. Váltóolajat milyen sűrűn kéne cserélni kéne egyáltalán? A benzinesben az elmúlt 250ezer kmben nem volt cserélve és semmit nem érzek, h vmi baja lenne olvastam 60.000 meg h nem is kell cserélni.... Igazából f#szságnak találom h nem kell cserélni de tény hogy a benzinesben nem cseréltem még és semmi baja már itt van nálam mindkettőhöz a két liter de hátha vki lebeszél róla h kicseréljem.... Váltással semmi baj egyikben sem csak gondoltam ezt még nem cseréltem egyikben sem...1 én mennének cserére illetve a diesel alsó turbócső cserét is kap gázolajszűrővel. Ez a turbócső visszaolvasva a topikot az elmúlt két évben nagy mizéria volt itt vagy tíz Cartárstól olvastam h cserélte.... Majdnem nekiáltam én is itthon, de olyan szar helyen van, h inkább meghagyom a szerelőmnek...:) játszon csak vele
Csabo222018-01-16 17:21:53 // 57091
Alsó turbocső
frusciante2018-01-16 12:34:13 // 57090
Vagyis a turbóhoz?
frusciante2018-01-16 11:57:49 // 57089
https://www.google.hu/search?q=alfa+147+levegőcső&oq=alf&aqs=chrome.2.69i60l2j69i59j69i60l3.1893j0j7&client=ms-android-sonymobile&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=mRD8wlRdUbNhPM:
Ő lenne az?
frusciante2018-01-16 11:52:34 // 57088
Sziasztok. Valaki tudja, h a képen látható alsó gumicső ami a légszűrőház mögött megy és van róla egy kis leágazó csonk felfelé aképen a sérült darab, h ő kicsoda? Ő megy a légtömegmérőtől az intercoolerhez? Vmi levegő cső csak mert semmilyen robbantott ábrán n találom.... Köszönöm előre is
Pzk2018-01-11 13:52:39 // 57087
Sziasztok! A központi zár vezérlő lábkiosztásáról van valakinek leírása? Köszi!
Csabo222018-01-02 19:57:29 // 57086
Ciao

Egy 2003as Alfa 147 keresi új gazdiját. 2.0 TS 150 CV, kézi! váltóval. Sajátom, de betettem kereskedésbe. Minden jó rajta, 1-2 apróbb hibája van, de rozsdamentes. Distinctive felszereltség plusz téli csomag, gyári sportpedálok, Bose hifi és rozsda-saválló CSC hátsó dob nagyon kellemes hangszinnel. valós 148e km van benne. akit érdekel, BP-en a Reitter F - Mór utca sarkán található szirt car-ban megtekintheti, vagy emailben/oldalamon kérdezhet.
A hirdetés linkje: itt
koken2018-01-01 13:27:23 // 57085
Sziasztok! Boldog új évet minden klubtagnak. Valaki esetleg tudna nekem küldeni 147-hez magyar kezelési karbantartási útmutatót?
VV62017-12-29 13:45:27 // 57084
Persze. Ahol kétrétegű lemez van és közte levegő, ott rozsdásodhat belülről.
Kigyo662017-12-29 11:46:57 // 57083
Udv!
Par honapja sikerult vennem egy gyonyoru szep Alfa 147-et:)
Garazsban tartott es en vagyok a masodik tulaj.
Meg nem olvastam hozzaszolasokat es elnezest ha nem reg volt errol szo ,de tobb tulaj velemenyere lennek kivancsi a rozsdasodassal kapcsolatban.Nekem azt mondtak h nem jellemzo ezekre a rozsdasodas mert eleg jol le van kezelve a vaz! En ahogy megvettem kiszedettem a dobbeteteket es ott is kimosattam! Az erdekelne ha rendesen mosom es az ivek alatt is kiveretem nem all meg benne a sar akkor is rozsdasodhat?
berobbantam2017-12-25 16:09:32 // 57082
Szia
Igaz nekem 56 van,de ez lekapcsolja a lámpát míg indítózok.Látom a garázs falán.Én sose szoktam.Mióta megfelelő az izzó érintkezése azóta még egy sem nyiffant ki.
kalmangiorgio712017-12-25 13:43:37 // 57081
Sziasztok Cartársak!
Elöször is Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek.
Eddig a 156-os topicokat nézegettem, de sajnos 3 hónapja úgy alakult az életem, hogy egyedül maradtam és a ( volt ) nejemnél maradt a gyönyörű 56 SW... :-(
Így hát arra kényszerültem, hogy másik autót nézzek.... Árban sajnos nagyon keskeny mércével nézve kereshettem, de végül ( remélem ) megérte a türelmes várakozás, meglett a paripa. Január elején remélem már enyém lesz , papíron is!!! :-)
Németből jött a drága. Egy fekete, 1.6 t.s motoros, TI belsővel. 2003. 11.havi
Ugye mondanom sem kell, hogy szerelem első látásra!!! :-)
jroobi2017-12-24 09:21:48 // 57080
Az előző autónkon úgy szoktam meg, hogy nem kapcsolom le a lámpát leállításkor és a 147-nél is így volt kezdetben. Aztán egyszer csak kinyiffant a jobb oldali gyári xenon trafó a kocsin, és a szerelőnk rávilágított, hogy az nem szereti az indítózás közbeni feszültségingadozást, ami szépen kinyírja. Azóta mindig lekapcsolom a lámpát mielőtt leállítom az autót, és csak járó motornál kapcsolom fel. Drága tanulópénz volt...
frusciante2017-12-22 21:39:16 // 57079
Márkaszervízbe vajon megtudják nekem mondani, h az óracsoport ami a vasban van a gyári e? Szamosiék megmondták h az óracsoport n volt még mókolva, ár csak azt kéne megtudom h a kocsi gyári órája ez és akkor megnyugszom... :)
Bento2017-12-22 21:34:38 // 57078
Alapjában véve nem(mondom én, aki már másodszor lakatoltatja a küszöböket) érzékenyek rozsdára. A küszöböket, motortető élét, hátsó sárvédő éleit érdemes végignézni, ha rozsdásodik, érdemes inkább másik példányt választani (kivéve ha van karosszérialakatos ismerősöd). Az osztrák importból származóak messziről kerülendőek!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak