Mutasd

>> Egyéb2008-04-27

Kicseréltem az ablaktörlő lapátokat. Blade a tájpja. Végre nincs kattogás ablak törlésénél. Nagyon untam már, idegesített, hogy a karok fordulásánáll kattant egyet, pedig szeretek esőben vezetni.
Eddig mindig azt hittem, hogy, azért zajos az ablaktörlőm, mert kitöröl az A oszlopig, de nem az volt a baja. Emiatt is cseréltem le. De nem bántam meg.
Majd lövök képet. A mai autóápoláshoz nem vittem gépet. :-)

>> Szerviz2008-04-23

Már a múltkor észrevettem, hogy nehezen nyílik a géptető és nem kellett már a piros kis kart se felemelni. Így meg se akadt nyitáskor.Na gondoltam olyan durva erős a gép, hogy csavarodott a kasztni és emiatt szorul. :-)))) Kb 2 hete kiégett a bal első izzóm. Ma rászántam magam, hogy cserélem. Géptető nem nyílt. Kb 10 perc kellett, hogy felnyissam. Nem mozdult a biztonsági karral az a fütyike. Na gondoltam mi a rák lehet. Már magamba röhögtem. :-) Izzó csere nem lett, mert pont az hiányzott a készletemből. :-S Mindegy majd holnap. De a géptető nyitás baját legalább megoldottam. A zárat befújtam keményen XT féktisztítóval és kb 10 perc múlva minden tökéletesen működött. Kell egy kis takarítás a szerelő után az egész kocsin, mert nagyon megy mindenhova a dzsuva. Nem szereti. :-)

Szerelő jövő hét pénteken lesz felhívva, hogy mikor vállaja az autót. Várom nagyon. lesz egy apró kis meló rajta. :-)))

>> Tuning és extra2008-02-27

Ez kimaradt még. Nem most lett berakva. :-)
Anno a király Kenwood kazettás fejet (amiben már csak a rádió működött) kicseréltük egy eladni készülő Honda Pioneer fejegységére. 5ezerért ment el a enyém. :-P Én még ennyit se adtam volna érte. :-)
dehp7700mp
Majd a képet teszek fel, hogy milyen a kocsiba. Az erősítő, láda az nincs még benne. Azt majd későbbi blogban.

 
>> Egyéb2007-12-29

Ez szerintem tuning kategória. Ezt is megéltem. Az összeget még nem tudom. Majd pótolom.

>> Egyéb2007-10-11

Zöldkártya ismét. :-) Másfél hónapja járt le. :-O

>> Szerviz2007-08-19

Kb. egy hete elkezdtem utána járni, hogy mi adja a dübögő hangot jobb elölről. Már nagyon idegesített, mert 90nél reszketett belül minden. A kormányt nem rázta. Gumira vagy kerékcsapágyra gondoltam. :-S Na, az egyik nap, amikor lefújtam az ablaktörlő lapátokat úgy gondoltam leszedem a jobb első kereket, mert onnan szivárgott a zaj. :-) Aha, azt csak gondoltam. Csavarok kijöttek, de a kerék fent maradt. Keyetlen ideges voltam. Üvöltöttem, mert nagyon kifárasztott. :-) Hehe, :-) Nem kerül fel a mankókerék akkor. Gondoltam neki futok jobban. Szívott az agyam egy kis tapasztalatot, mit hogy csináljak. Kimentem a garázsba és gondoltam neki esek a bal első keréknek. Csavarok nem mozdultak! Ááááá… na, jól van összepakoltam és irány fater, majd a Zsiguliból kiveszünk jó kis szerszámokat. :-) Még jó hogy a ház előtt gizdázott, sógorral együtt. :-) Amíg én felszaladtam a Lada kulcsért ők nagy nehezen ketten feküdtek a négyágú kulccsal neki. Leszedték. De ömlött róluk a víz. :-D hihihi. A felni innen se jött le! Ideg mindenkin, hogy ilyet még nem láttak, hiába ütögettük, de nem akart lejönni. Tiszta vicc. Jött a pajszer. Alfa embléma ki a felni közepéből és óvatosan nekiesett fater. Sikerült nagy nehezen serülés nélkül leszedni. Fúúú. Másik oldalt is. Felraktuk a 195/60R15ös kereket a 205/55R15 helyett. Kanyarodásnál a sárvédőt súroltam nem gyengén a kerék. Mentem a kútra levegőt engedni bele. Közben gondolkoztam, hogy mikor vigyem megnézetni a kerekeket. De közben nem figyeltem, hogy a hang nem tűnt el. Pech… mindegy mondtam faternak, biztos szidott, hogy ezért kellett a nagy meló. (mondjuk nem olyan) Röhögtem végig rajta, mert olyan volt a feje, mint, ha zuhanyozott volna. Hazajöttem visszahajítottam az alukat csavargattam a jobb kereket, de semmi. A balt hát, nem tudom itt volt valami, de sajnos inkább az informatikában vagyok nagy. :-) Gumi kihúzva. Mindig gondolkoztam rajta, hogy minek örülnék jobban kerékcsapágy vagy gumi. Hát a gumi új a kerékcsapágy valószínű 9 éves. Amikor megvettem, akkor megütöttem a jobb első kereket. Csak nem tudom, mert kerékpörgetésnél a bal első volt gyanús. Jövő héten szerelő, majd megmondja az okosat. Hót retek lettem, meg kiizzadtam vagy 20 kiló vizet. :-) Peace eddig ingyen volt minden.

"Közben megjöttem az orovstól. :-) Srác meghallgatta az okosságot. Hmmm...jobb oldali kerékcsapágy vagy...valami féltengely...okosságot mondott. izé nem tudom. Felemeli. Vagyis majdnem nem tudta, mert emelni kellett a kocsin kézzel, hogy az emelő alámenjen. :-) Pörgeti, fekszik alatta semmi. Beindítjuk pörgetjük, kettő, háromban semmi. Néz. Attila nem tudom. Nem lóg a futó...semmi. nézzük jobb hátul semmi. Bal hátul semmi. Bal elejét emeljük. Tekerés és hopp csapágy. Kajak, ha beültünk az autóba már annyira rezgett az anyósülésnél, hogy zsibbadt az ember mire kiszállt. :-) Szóval bal első. Most alkatrészt szerzek be, mert csak jövőhét csütörtökön csinálja meg. Menni szeretne nyaralni meg ilyenek. Mondtam, hogy tudok várni annyit.
Egy hét ótó nélkül. :-))))) De már így is 50nel közlekedtem már ma. Nagyon kegyetlen. Feltarottam a forgalmat út közben. :-D"

2007.09.04
A mai napban az tetszett, hogy felhívtam az autósoltot, hogy sajnos a másik cikkszámú csapágy kell. Ok megnézi. Sajnos 31ért mondta az árat és úgy emlékeztem máshol kevesebb volt. Elmentem hozzá és szó nélkül visszaadta a pénzt. nem kellett se kiabálni se semmi. Mondta ezen nem fogunk vitatkozni. Mondtam neki, hogy máshol olcsóbban láttam és ezért nem szeretnék ennyit bukni a dolgon. Örültem neki. Mondtam, hogy máskor is szívesen fogok innen vásárolni. :-) Tök jó. Mondták, hogy összetehetem a kezem, hogy ha visszaad pénzt valaki és nem levásárolni szeretném....
Most végülis buktam a benzin és a postaköltséget. De hát megpróbáltam.
Látszik, hogy még a futóműmhöz se volt nyúlva. Minden csavar ahogy kell be van
rohadva. :-S
Most otthagytam a kocsit. Mondtam szerzek alkatrészt. Legközelebb, ha lesz alkatrészem, akkor csak vasárnap ér rá a srác szerelni. Gyalog kell mennem dolgozni, vagy bevisznek, de akkor 5kor kell kellnem. :-S :-DDD

Rossz csapágy 10ezer forint.
Így jártam. :-DDDDD Ja valahol találtam egy horribilis összeget, tán a unix oldalán nézte a szerelő. 64ezer az SKF (ha jól emlékszem ez a márka volt). :-O :-DDDDDD
Lehet el volt írva. :-DDDDD
Benzin plusz egy ezres.
Postaköltség 1500Ft
Új csapágy 25600Ft
Munkadíj: 5000Ft
Plusz tankolt 2ezret a szerelő, mert azt hitte nem jön vele haza. :-)))) Csak akkor vette észre, hogy az a kis benzin se libbenti ki a mutatót. :-D De pedig visszajött volna vele. :-)

Első kép a cserélt felni/gumikkal, mert azt hittem először, hogy gumi a kula.
Második képen, amit megvettem csapágy. Pedig ezt is felhozza az autóhoz.
A harmadik képen van az a csapágy, ami előre kell.
A két csapágy mérete pedig ugyanaz. :-S

>> Szerviz2007-08-17

Beázott a blokk egy mosás után. Ebből is tanultam. De jó sok volt a tanulópénz belőle. Valami 20at kért el az inas akkor. Pffff
Nem ment csak 3 henger néha. Pöppet idegesítő volt.

>> Szerviz2007-06-07

Hátsó fékbetétek cseréje és tárcsák szabályzása. Itt is akadt vita a szerelővel. Nem akarta visszatenni a tárcsákat, hogy cseréljem újra. Azelőtt miért nemtudta mondani?!

 
>> Szerviz2007-06-07

A vízhőfok csak 70 fokra állt be. Termosztát csere. :-S De minek egy évig volt 90 fok utána a következő télen ismét 70 fok.

>> Szerviz2007-06-07

Beázott a blokknál a kábel. Nem ment csak 3 henger néha. Birka voltam, mert slagból akartam az ablakmosótartálynál játszani.
Ekkor cseréltettem még a konzolon az izzókat, mert a benzinvisszajelző nem világított. Az összeset cserélte szerelő. Azóta nem világít a ventilátor fokozat tekergetője. :-S Ez cserére vár.