Fórum >> Egyebek >> Retrovízió - A '70-es, '80-as, '90-es évek életképei!

ÁdidiGaga (il hempescattore)2019-02-18 09:44:48 // 8835
Ez egy értelmiségi autó, nem ilyen sefteseknek való! 😂
GT Ɨ|ѯ2019-02-18 07:41:23 // 8834
retro nagyon, de ok:-)
Marklar1552019-02-16 21:49:23 // 8833
Ja már 8x-ben csapágyas lett :D
ÁdidiGaga (il hempescattore)2019-02-16 10:22:24 // 8832
Na, gratulálok, az ilyenek miatt nincs már normális 33 ! 😜
Marklar1552019-02-15 08:32:09 // 8831
80's évek vége. Unokatesóm és haverok. Az egyik srác Austriába járt seftelni. Még valuta ketet volt. Emlékszik valaki a Kontrax ra? Annak hozott nyomtatóba cuccokat. Beültetett minket a verdába. Adott pár 100ftot, kaját. Azt ketesett egy akkori fizukhoz képest egy vagyont. Szerintem rozsfa mentes volt még az 1,5 :)
Voltam én is 1x vele. Ami kifért az autón. Sokszor 190 is négy személlyel. M1 még max Bicskéig volt. Hajtókar csapágyasan adta el...
GT Ɨ|ѯ2019-02-15 07:04:48 // 8830
azért van már 1 db:-)
Marklar1552019-02-09 14:33:20 // 8828
Az is lehet replika. Valamo dombor nyomásos csillag a különbség.
Marklar1552019-02-09 14:31:52 // 8827
Olasz rendszámot nehéz szerezni. Ma beszéltem egy sráccal. Mikor elhozzák az autókat, akkor le kell adni. 150euró/ pár áron lehet csináltatni replikát.
Zsolt1552019-02-08 20:40:41 // 8826
Autoclassica-n volt.
GT Ɨ|ѯ2019-02-01 07:23:28 // 8825
Na majd beszerezzük:-)
Marklar1552019-01-26 14:10:59 // 8823
Anno együtt voltunk egy bontóban. Csak az elejét adták oda :/
GT Ɨ|ѯ2019-01-26 13:09:20 // 8822
Lacinak sincs?..:-)
Marklar1552019-01-26 08:07:09 // 8821
Akár. Fater decemberben volt valami nyugger versenyzős bulin. Jól meg is fázott utána.
Marklar1552019-01-26 08:05:20 // 8820
Nincs. 🙁
Hutchinson2019-01-24 20:35:12 // 8819
Nagyon jó képeid vannak! Valószínű, hogy ismerték egymást. Az öreg tizenegyszeres Magyar bajnok volt motor versenyzésben és rallyban. A Győri MHSZ versenyzője volt, rallyban a Győri Volán Sc. nél versenyzett
Piritu - 1.000.0002019-01-24 14:19:12 // 8818
ebay-en lehet rendelni tetszőleges felirattal :-)
GT Ɨ|ѯ2019-01-24 07:41:09 // 8817
olaszok vannak?
Marklar1552019-01-23 20:20:49 // 8816
Nem nem. ;) Vagy 7-8 155t vettem amit nem szedtem szét, hanem azon az áron tovább adtam. :P
Kazes☻2019-01-23 14:44:10 // 8815
Akkor te igen messze estél attól a fától... mindent csak elbontasz! :P
:D
Marklar1552019-01-23 12:33:17 // 8814
Még a 90's évek elején "találtam" roncsokon... ;) Pont most rendeztem őket. Ha egyszer lesz garázsom... ;)
Marklar1552019-01-23 12:24:31 // 8813
Ilyen képeim a faterról is vannak. ;)
Autózott-motorozott... ;)
Kazes☻2019-01-22 23:24:02 // 8812
Az kb. egyenlő a nullával... : /
És milyet csattanhatott ez a gép földet éréskor... nem nagyon tud(hat)ta kirugózni a mutatványt! :)
Hutchinson2019-01-22 23:10:26 // 8811
Még egy szelet a "tökéletes korszellemhez" Ugyan az a nagybátyám 1958.-ban gyári Danuvia cross. Érdemes megnézni a motoros felszerelést :)
Béci Ɨ|ѯ2019-01-22 15:21:05 // 8810
Nagyon jó képek, köszi, hogy megosztottad velünk. :-)
GT Ɨ|ѯ2019-01-22 07:38:26 // 8809
Tökéletes korszellem és szelet:-)
Hutchinson2019-01-18 19:58:26 // 8808
Bár nem Alfák, de retro és Olasz autók.
Nagybátyám az 1970.-es években volt többszörös Magyar bajnok autóversenyző. Szinte csak Fiatokkal versenyzett. Az első egy Fiat 1500. talán 1968. Még nem volt a bukósisak és a bukókeret kötelező, csak beneveztek ,kaptak egy rajtszámot és mehet. Fiat 850. Fiat 850 sport coupe. Fiat 128 Rally . Ez már gyári versenyautó volt négy karburátor és kb 130 le. 1974.-ben.
GT Ɨ|ѯ2018-08-26 07:31:33 // 8806
Kazes☻2018-06-05 20:24:10 // 8805
Igen, szerencsére. :)
Inter156 (il mascalzone)2018-06-05 19:32:03 // 8804
Na... az szuper! Csak jó helyek ezek,ahol nosztalgia ügyben is lehet nyomulni :-)
Kazes☻2018-06-05 18:10:52 // 8803
Végül csak sikerült vateráról... egy Sony. :)
GT Ɨ|ѯ2018-05-23 22:32:22 // 8802
Az egész úgy is indult és erős visszaesés/ek/ történt....:-)
Kazes☻2018-05-23 22:20:47 // 8801
Igen... és az agyatlanság már ott is tetten érhető...
GT Ɨ|ѯ2018-05-23 22:01:12 // 8800
És tényleg, mindenesetre jó kis olvasmány.
Zsolt1552018-05-22 07:51:38 // 8799
Nem. Az már a tovabbfejlesztett volt. 😐
Kazes☻2018-05-21 22:41:12 // 8798
Ilyet rémlik, hogy láttam anno... de amit linkeltem, na olyat nem... Viszont olvashattad, hogy volt több változat, avagy próbálkozás és lehet, hogy te pont a vacakabbikkal mentél. :)
Zsolt1552018-05-21 21:31:32 // 8797
Még a színe is ilyen volt.

Egy hétig jártam vele, de az pont hét nappal több volt mint amennyit kellett volna. A vezetőülésbe úgy kellett "bemászni", a városi forgalomhoz hiányzott a kormányszervo, a távolsági úthoz meg az erő. 70-nél olyan hangja volt, hogy ... A két oldalsó üveget, csak akkor tudtad elhúzni, ha feláltál a vezetőülésből. Ez menetközben lehetettlen, mint ezen oknál fogva a napellenzőt lehúzni. Még szerencse, hogy az általad betett változattal szemben ez nem az AVIA féle kormányváltós, hanem már a botváltós volt.
A Honvédségnél 211-en tanultunk, vizsgáztunk. Az fényévekkel jobb volt ennél, pedig abban IFA motor volt.
Kazes☻2018-05-21 21:12:58 // 8796
Ezek szerint te vezettél is ilyet? :o Egy rendesebb motorral azért jobb lenne, nem? Vagy ennek halálmindegy?! :)
Kazes☻2018-05-21 21:11:40 // 8795
8790. hsz. :)
Zsolt1552018-05-21 19:26:59 // 8794
Az Avia Ikarus volt a legalja. Vezetni is ...
GT Ɨ|ѯ2018-05-21 19:19:39 // 8793
1 kis rendszámológia
Kazes☻2018-05-21 16:25:40 // 8792
GT Ɨ|ѯ2018-05-20 15:25:10 // 8791
Kazes☻2018-05-17 20:53:14 // 8789
GT Ɨ|ѯ2018-05-13 20:13:44 // 8788
örökzöldek:-)
Kazes☻2018-05-03 21:07:44 // 8787
A hangszórói még valahol megvannak, mert igyekeztem megmenteni... jól szóltak. Talán egy másik pincében lesznek...! :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak