Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Oldtimer, youngtimer

VKG699!!! (4x156+75)2020-12-29 05:20:27 // 21298
Ebben a cikkben nagyjából annyi a történelemismeret, hogy semennyi...

A verda amúgy borzasztóan kéne, mx-5 alapok ide vagy oda... :)
GT Ɨ|ѯ2020-12-28 07:17:35 // 21296
Kazes☻2020-12-28 00:10:29 // 21295
Ez már inkább... 😉
GT Ɨ|ѯ2020-12-27 16:34:58 // 21294
Kazes☻2020-12-27 15:14:59 // 21293
Minek nekem egy ilyen? Meg aztán nem is volt túl olcsó! :D
GT Ɨ|ѯ2020-12-27 14:45:52 // 21292
Miért nem vetted meg?
Kazes☻2020-12-27 14:35:52 // 21291
Mindenhova is! Nemrég volt is egy eladó az olasz katonaságtól kiszanálva, de teljesen jó állapotban. :)
GT Ɨ|ѯ2020-12-27 14:04:17 // 21290



Ez kérem ideális lenne a magyar utakra:-)
Kazes☻2020-12-27 13:22:49 // 21289
Mire jó ez a sok varia... veszek egy ilyet, aztán csinálok belőle egy olyat... szvsz furcsa... legalábbis nekem. :)
127_sud2020-12-27 11:36:50 // 21288
Igen 71. májusi gyártású az autó, ilyet keresett. Persze szubjektív kinek melyik széria tetszik jobban, a lökhárító babákat leszámítva nekem ez bejön. És tényleg jobb már a féke is, a nagy hátsó lámpa már nem illene annyira ide.
GT Ɨ|ѯ2020-12-27 08:45:40 // 21287
m2 igen de mint 1 szobor:-)
jandibandi2020-12-26 22:32:25 // 21286
Itt a titok, vki rakott ra egy 2es első indexet, és oldalindexet, mert a pedal maradt, az elárulja, h 1 szeria, csak varialtak egy rajta vegyes , kicsit átalakított
liusz2020-12-26 21:57:43 // 21285
Ez egy 1750GTV mk2-nek néz ki. 1969-1970 fordulóján vezették be. A vékonyabb lökhárító (babákkal, ami ezen nincs), a homlokfalra rögzített index, oldalindex a sárvédőn, kicsit más hátsó lámpatest jelzi. A motortérben a légszűrő közvetlenül a karburátorokhoz került, a vezérműtengely nagyobb emelkedésű lett, így 4 lovacska is bekerült a motorba. Az ülések, a szőnyegek egyszerűbbek lettek. Függőpedálok cserélték az álló fék és kuplung pedálokat, a fékrendszer kétkörös lett. Opcióként lehetett LSD-s hátsó tengelyt kérni. Ez nagyobb átdolgozás volt mint a 1750-2000GTV közötti, ahol igazán csak a belső teret változtatták, meg kapott 200ccm-et a motor.
Ekkor (1969-1970) szűnt meg a lépcsőselejű kétlámpás klasszikus Bertone kupé orr forma és kapta az 1300GTJ a FL formát a GTV-től csak két lámpával. És valahogy még 60kg-ot is, főként az első futómű körüli megerősítések és a dupla homlokfal miatt. 1971 végén a 1750-es motort megkapta az Alfetta, jött a 2000 GTV és újra elérhető volt a 1600 GTJ.
Látszik, hogy már 50 éve a lámpákkal, lökhárítókkal, üléshuzattal trükköztek a FL bevezetésekor.
jimbo2020-12-26 20:12:05 // 21284
Ha lehet ilyet mondani, az 1750gtv a leginkább kiegyensúlyozott a 105 kupék közül: szép duplalámpa elölt, alul nyomatékos, pörgős motor és hátul a kislámpa (személyes kedvencem).

Persze az összes változat könnyfakasztóan szép és izgalmas, juniorotól 2.0 gtv-ig, a zagatón át a Monti-ig 😉
Junior Z2020-12-26 20:07:10 // 21283
Csodás trio, mindhárom színben nagyon szép!
Az első 1750 GTV a Bertone vonal legharmónikusabb modellje sztem!
jimbo2020-12-26 20:05:28 // 21282
Köszi :)
Rajta vagyok
jandibandi2020-12-26 18:52:11 // 21281
Nagyon tetszik a a 2. Szeria, a fejlesztesek m iatt, de még megvan a szép műszerfal, a kis hátsó lámpa.
127_sud2020-12-26 18:25:00 // 21280
Azért állt egy ideig de már működik. Részben hiányos volt és egyelőre most nem telibe restaurálás a cél hanem a használat.
127_sud2020-12-26 18:18:28 // 21279
Igen ez az, persze nem első szériás mert 71-es de azért még idefért úgy gondolom. Én egy ilyet is elfogadnék :).
Kazes☻2020-12-26 15:37:29 // 21278
Jöhetne róla több kép is! :)
jandibandi2020-12-26 14:56:15 // 21276
nem a pirosból lett a bordó, csak egy kérdés volt, hogy ez a piros lehet a negyediknek gondolt első széria 1750?
GT Ɨ|ѯ2020-12-26 14:36:57 // 21275
ez 10s:-)

remélem az udvaron nem sokat állt / meg a fa alatt / ott ahol a kép készült:-)
Kazes☻2020-12-26 13:31:41 // 21274
Csodás lett... szebb, mint új korában! :)
jandibandi2020-12-26 12:21:19 // 21273
Erre gondolsz? CH, tetőablak, piros. De ez 2. széria. Kornél meg az 1. szériáról beszél, persze megvan az előnye a 2. szériának is, mert ott már kijavították a hibákat, akkor is ment ám a fejlesztés :)
liusz2020-12-26 12:01:39 // 21272
Kár, pedig micsoda megjelenésük van! Nálam pl. a rövidorrú elsőszériás Alfetta nagyon előkelő helyen van az Alfas Ever listán!
GT Ɨ|ѯ2020-12-26 11:35:21 // 21271
jandibandi2020-12-26 10:09:14 // 21270
Mindegyik nagyon szép, és mindegyiknek megvan a varázsa. Különleges színek, amiket manapság ritkán látni. Nagyon kellenek az ilyen találkozások, mert pl. kiderülnek az apró részletek a kocsikról, amiket korábban csak a neten találtunk meg, és az esetleges hibák is, amin lehet fejleszteni. Kell a mozgás az autóknak és a tulajoknak is.
VKG699!!! (4x156+75)2020-12-26 09:19:36 // 21268
Ezért piheg Trombi telente a mélygarázsban, letakarva, alvázkonzerválós nagymosás után, hetente beindítva bemelegedésig... :)



Elfogytak ezek az autók sajnos...
GT Ɨ|ѯ2020-12-26 09:09:36 // 21267
Így van de sajnos "papírból " voltak és majdnem mindet megtörték többek között a harmatos fék miatt is meg a vizet párát a kasztni nem igazán bírta sokáig ezért is nagy tiszteletem a fenntartott példányok gazdáinak:-)
jimbo2020-12-26 08:42:59 // 21266
Pedig ez a zöld milyen jól áll neki :)
Egyébként attol tartok,h a tömegmodellek könnyebben jutnak a kihalás sorsra, mint a ritkább darabok (kupék, kabriók), hiszen utóbbiakat jobban vigyázták.
Pl.: ránézésre sud sprintből kb. ugyanannyi vagy több maradt fenn, mint normál sudból, pedig mennyivel többet gyártottak a "simából"
GT Ɨ|ѯ2020-12-26 08:31:03 // 21265
Sajnos már csak pár darab maradt...
jimbo2020-12-26 06:25:29 // 21264
ezek szerint 1750gtv-ből is több lesz, van itthon, mint elsőszériás Alfettából.
GT Ɨ|ѯ2020-12-25 19:03:19 // 21263
127_sud2020-12-25 15:29:52 // 21262
Én tudok még egyről aminek most lett rendszáma, Svájcból hozta egy barátom. Ez "Rosso" és ritka nyitható vászontetős és sárga foncsoros, nagyon jól áll az autónak.
Kazes☻2020-12-25 15:24:44 // 21261
Igen illusztris társaság, grat! 👍🍀👏🤩😍🤗😁
liusz2020-12-25 14:27:39 // 21259
Immáron három 1750 GTV, sőt mindegyik első szériás, van tudtommal az országban forgalomban. A bordó ultra precíz restaurálása most lett kész. A kék tavaly óta van itthon, a zöld 14 éve.
Nemrég összegurultunk Örkényben egy kis körbenézegetésre. Azt kell mondjam, mindegyik gyári szín jól áll nekik!


GT Ɨ|ѯ2020-12-24 14:48:32 // 21258
nincs rá biztosítás...:-)
Kazes☻2020-12-24 14:41:51 // 21257
Kazes☻2020-12-24 14:41:30 // 21256
De ahogy ismerünk, csak a csajét... ;) :D
Buksi2020-12-24 13:49:54 // 21255
Vinném. :-)
GT Ɨ|ѯ2020-12-24 12:48:56 // 21254
Kazes☻2020-12-23 20:19:31 // 21253
Mint úgy általában az Alfákban! :D
Junior Z2020-12-23 20:14:12 // 21252
Ezt a patika belsőt mintha láttam volna már nemrég... :-)
Junior Z2020-12-23 20:13:28 // 21251
Az egyik legszebb AR fal, amit terveztek sztem.
Pedig nem bonyolították túl, de minden nagyon a "helyén van" és ez az összhang....
jandibandi2020-12-23 19:47:21 // 21250
Kazes☻2020-12-23 19:22:01 // 21249
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak