Fórum >> Egyebek >> Félig Off-os autók (egyéb olasz autók)

Erhard 242 (Pure Energy)2019-06-16 13:08:34 // 2490
Soha nem kerestek még turbó nálam 1.4t-hez...
RomeoOne2019-06-16 12:01:56 // 2489
Na, most elbizonytalanítottál :D Napi használatra kéne, sokszor rövidtávokra. Már kezdtem meggyőzni magam a T-jetről, de akkor most mégsem tudom :D
zgi5212019-06-16 09:46:35 // 2488
nekem mind2 autóhoz volt szerencsém és tényleg szerncsém! újkoruktól voltak nálunk, ennyire hibamentes és megbízható autóink még nem voltak. pedig volt német (prémium is), japán tucat is -van mihez hasonlítanom.
én 5 évig használtam a 120 lovas T-jet Bravót, sztem gyakorlatilag mindenre elég. én rövid távra NEM venném, NEM erre való. pont ezért vettük a nejemnek a szívó 1.4 8V-t, napi pár km, télen -nyáron szépen muzsikált 9 évet. ha lett volna új GP arra cseréljük be. :-)
mindkét autó kizárólag éves szervízeken járt, semmi probléma nem volt velük.
(akksi, gumi, olaj, szűrők, fékbetétek cseréje történt)

mind2 autót 1-2 napon belül megvették a kereskedésből, ahol leadtuk őket beszámításra.

ui:
a GP előtt a PII 1.2 16V-t használta a nejem, a 82 pacisat, na az hihetetlen jó kis motor volt, sajnos abból nem hiszem hogy megkímélt , szép állapotú felbukkana még. :-( annak egy hibája volt, a kormányszervó, de garancia után (végig márkaszervizseként) szavatosságban cserélték.
GTVili2019-06-15 22:16:04 // 2487
Én a céggel vetettem Tipo-t.....1.4....T-jet.....;-)
VV62019-06-15 16:00:55 // 2486
'98-ban vettem Tipo 1,6 GT-t... a 90 lovast....azt hittem, egy Ferrari :)
Marklar1552019-06-15 15:54:42 // 2485
Ismerős vett új Tipót. 1,4 szívót. Harmat gyenge
Kazes☻2019-06-13 17:11:09 // 2484
Persze, ha nincs cibálás után rögtön leállítva... vagy hidegen egyből nyektetve... bírja! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-13 17:05:29 // 2483
A turbótól felesleges félni. Egy prémiumnál lehet normális, hogy elromlik, de amúgy nem jellemző. :-DD Az 1.9 jtd csilliárd km-t futott le gyári turbóval, soha semmi jele nem volt, hogy baja volna, 300e km fölött is szépen tudta a gyári nyomást, nem ette az olajat, hangja sem volt.. A TD 23 évesen gyári turbóval szaladgál napi szinten csak városban (nyolcadik éve), és köszöni jól van. T-Jetet vennék én is erre (120 pacist), nagyon jó konstrukció!
Kazes☻2019-06-13 15:36:38 // 2482
Attól meg minek fosol... Csöri ad 3 - 4 hétre időpontot és viszed... há' nem?! ;)
RomeoOne2019-06-13 15:34:13 // 2481
Csak kicsit fosnék ,hogy a turbó meddig bírná, ha vennék egy 10 év körüli példányt.
Zolibácsi2019-06-13 15:07:56 // 2480
1.4 t-jet a turbós benzines 120 lovas. Ugyan olyan jók mint a szívó társai. Viszont meg tudsz előzni egy kamiont biztonságosan. 85 lovas puntom pont arra elég amit te le írtál, aztán ki kell mennem az M0-ra már kevés. Persze ez is megy 160-t ha kell de 120 felett másokat forog és sokat is eszik.
Városi átlag télen 10 liter, most nyáron 8. Városon kívül 6 körül.
RomeoOne2019-06-13 14:34:03 // 2479
Köszi, az még nem tűnik vészesnek. Akkor nézelődök ebben az irányban.
RomeoOne2019-06-13 14:32:48 // 2478
Városi szaladgálós, ovijárat, munkahely (5 km), erre nem akarok dízelt. Egy szögegyszerű szívóbenzin pont elég.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-06-13 14:18:31 // 2477
rugók törnek és csak gyári... amúgy jók no problem
Zolibácsi2019-06-13 13:53:24 // 2476
Azoknak a motor oknak nem sok gondjuk van. De jobban jársz egy 1.4 t-jettel.
RomeoOne2019-06-13 12:55:25 // 2475
Fiat Linea 1.4 8v-ről (benzines) van valami "muszáj tudni" info? Tervezek valami félig off-osat szaladgálósnak és ez egész megtetszett. Persze ha valami komoly konstrukciós hibával rendelkezik, akkor inkább nem (olyasmire gondolok, mint a Mito/Giuliettákban bedöglő Multiair modul, ami van akinél évi cserét, kb. 300k-t jelent)
RomeoOne2019-05-30 10:42:11 // 2474
Rolee462019-05-29 00:47:29 // 2473
Mekkora pancser😏
RomeoOne2019-05-28 21:47:30 // 2472
Napokon belül itt az új 1000 lóerős Ferrari

Ez az összeállítás így elérheti az 1000 lóerőt, és állítólag az összes Teslát lenyomja majd gyorsulásban: 2 másodperc alatti értéről hallani 100 km/h-ig.

Vissza lesznek most már a villanyosok csicskítva :DDD
Buksi2019-05-26 21:16:18 // 2471
A barom... :-DDD
Kazes☻2019-05-25 19:53:51 // 2470
Őrület...! :D
RomeoOne2019-04-13 16:58:54 // 2466
Visszatér a Ferrari Testarossa?

A forrás szerint tovább szabadulnak a lóerők a Ferrarinál, az új Testarossa 1000 lóerős is lehet. A Ferrari jelenlegi kínálatának legerősebb darabja a 800 lóerős 812 Superfast modell. Ha hihetünk az olaszok ígéreteinek, a V12-es szívómotor marad mindenféle hibrid hajtás nélkül.

Te jó ég, mit művelnek ezek a srácok??? 1000 lóerő egy szívómotorból hibrid nélkül? Ezekhez képest a SpaceX mérnökei lelkes amatőrök :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-08 14:31:57 // 2465
:-DD Honnan ismerős nekem az eltörő fehér műanyag? Nagyon rokonok a 159-cel.
RomeoOne2019-04-08 11:54:07 // 2464
Marklar1552019-04-07 16:39:49 // 2463
Pihentbe is jó... :D
RomeoOne2019-04-06 09:35:15 // 2462
A facebook gyöngyszemei.
Akkor ezt így iderakom, nem is az off-osokhoz 😂
VKG699!!! (4x156+75)2019-04-02 09:29:11 // 2461
A kerekítés szabályai alapján 50-től felfelé megy a dolog. Asszem negyedikben tanultuk, de lehet, hogy korábban.

Egyébként mókás mert a holy manual a 155 V6-ot 2.4-nek hívja, amit sehol soha senki nem hívott 2.4-nek :)))
VKG699!!! (4x156+75)2019-04-02 09:27:45 // 2460
Nálam a 2.1 már 3.0, sőt ami 1-nél több az 100 :D
Zolibácsi2019-04-01 23:26:43 // 2459
Messze áll tőlem a kötekedés, csak érteni szeretném. Ha a boltban 2401 forintot kell fizetned, akkor te 2500-t adsz?
Sehol nem hívják a fiat 2.4 es motorját 2.5 nek.
RomeoOne2019-04-01 22:30:29 // 2458
Azért, ha figyelitek: 15 db injektor van rajta :D
VV62019-04-01 22:18:50 // 2457
http://www.drdb.eu/pbc.asp?cls=8

Gyengébb dragster-osztályokban is simán nyerne!
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-01 22:17:22 // 2456
A papír az papír. Egyszer már játszottam, belefáradtam :-) Nem véletlenül lesz egy agyonépített 1.6-os Wareszból egy adagolós dízel :-) Még ha Alfa is.
VV62019-04-01 22:07:49 // 2455
gratulálok; nálam a 2401-től már 2,5-nek számít.
Zolibácsi2019-04-01 21:59:07 // 2454
csak 2,4 -s a kerekítés miatt 2 446 cm³
VV62019-04-01 21:47:41 // 2453
Őrület, az biztos. Először azt hittem, összkerekes. Az mondjuk nem kizárt, hogy a 2,5-ös 20v motor van turbózva.
RomeoOne2019-04-01 21:43:11 // 2452
8.5 sec alatt futja a 0-300 km/h-t. Nem tudnék ilyet mondani hirtelen. Talán egy Bugatti vagy Koenigsegg, ilyen spéci tapadós pályán spéci gumikon.
Kazes☻2019-04-01 21:42:10 // 2451
Nem ártott volna, az biztos! :)
RomeoOne2019-04-01 21:39:22 // 2450
Én nem féltem Warbit, tehetséges, nemzetközi businessman :D
VV62019-04-01 21:39:03 // 2449
Hát nem tudom...én mentem párszor 20v turbókkal és soha nem éreztem, hogy "na ez kéne". A sima 20v szívónál mindig éreztem, de a turbósnál soha.
Azért FWD létére döbbenetesen elrajtolt a vidin.
VV62019-04-01 21:35:34 // 2448
a szent papír...
RomeoOne2019-04-01 21:34:42 // 2447
Mi akadályoz meg, hogy vegyél egyet és beletedd? :P
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-01 21:26:37 // 2446
Kedvenc motorom az 5 hengeres Fiat 2.0 :-) És a Braziloknál lehetett kapni Marea 20v turbo-t, eleve etanolra beállítva. Ezekből aztán lett is sok tuning gép. Mondjuk ez a legdurvábbak egyike. Fiat Coupe turbó videó is van pár sokszor megnézős :-)
Egy 20v turbo motort tegyen nekem valaki lepapírozva egy 146-ba, és semmi más autó nem kell. De legalább a sima 20v-t beletették volna, a TS helyett. Sose bocsátom meg nekik :-)
Buksi2019-04-01 16:34:44 // 2445
Húúú... ez durva! :-O
RomeoOne2019-04-01 16:22:45 // 2444
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-01 10:07:02 // 2443
Már az előzőből is készült ilyesmi Touring tuning :-)
Buksi2019-03-21 11:28:28 // 2441
Hát ez az, amit én sem értek. :-/
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak