Fórum >> Egyebek >> Mo-i utak helyzete: elegem van!

Kazes☻2019-05-21 21:47:33 // 2791
Jó, hogy nem már kötelező...! :)))
RomeoOne2019-05-21 21:44:16 // 2790
Miért, ha van már pár év az ember háta mögött, akkor már nem trollkodhat? :D
Kazes☻2019-05-21 21:43:02 // 2789
Tudni éppen nem tudom, mert (ál?)szemérmesen nem írtad be a reglapodra, csak gondolom a reakcióidból. ;)
Kazes☻2019-05-21 21:41:16 // 2788
Na, persze... ha rossz idő van, nem dolgoznak, ha jó idő van, nem dolgoznak... remek! :)

Viszont... a rózsakerti vasúti átjárót meg fogják szüntetni, mert végre el fog (majd egyszer) készülni az aluljáró, hogy folyamatosan lehessen közlekedni a vasúti menetrendtől függetlenül. Na, most... kb. egy hónapja, vagy tán kettő is... le is bontották a szóban forgó átjáró fény és félkaros sorompóit. Kár volt. Korai volt. Hiába úgy volt tervezve. Irtózatos dugók, anyázás, balesetek stb. Mire rájöttek, hogy legalább egy, vagy inkább kettő (de még lehet, hogy több) hónap csúszás lesz az aluljárónál, így polgármesteri (ő lakossági) nyomásra visszaállították a sorompót, az eredeti átjáróban. Így most valamivel jobban lehet közlekedni, de mint említettem a 0-ásnál, itt is egy műszak (időjárástól függetlenül) dolgozik és tyúklépésben haladnak. És bár nem akarom előre temetni, de nem tűnik nagyon huszárosnak az új megoldás sem (gondolok itt egy baleset esetére), de majd egyszer csak meglátjuk, ha valamikor átadják.
Különben új hír, hogy az aluljáró egyik felén lévő körforgalomnál, a két vasút közé egy újabb raktárbázis fog épülni a Campona magasságában... ezért már ki is vágtak és irtottak kb. 15 hektár zöld területet... tehát meg fog növekedni a kamion és a terítőjáratú kisteherautók forgalma... még ez hiányzott... REMEK!
RomeoOne2019-05-21 21:39:22 // 2787
Honnan tudod, hogy én mikor születtem? Nem vagyok én már azért annyira fiatal :D
RomeoOne2019-05-21 21:38:53 // 2786
Jó munkához idő kell :DDD
Zsolt1552019-05-21 21:29:06 // 2785
Viccen kívül, egyszerűen szánalmas amit csinálnak. :-(
Ráadásul ezzel a hozzáállással nem kis károkat okoznak máshol, másoknak. Meg a környezetnek.
Zsolt1552019-05-21 21:26:41 // 2784
Ha megcsinálnák egy hónap alatt, akkor az emberek a végén még azt hihetnék, hogy csak úgy összecsapták az egészet.
Így meg mondhatják, hogy alaposan és "megfontoltan" dolgoznak. :-D
Zsolt1552019-05-21 21:05:01 // 2783
Én meg már nem tudom :-)
Kazes☻2019-05-21 20:34:30 // 2782
Pedig az sem tegnap volt! :)
Kazes☻2019-05-21 20:33:59 // 2781
Pontosan. Pl. M0... szopatják a népet egy ideje... főleg itt, a tétényieket...DE a mostanában gyakori, rengeteg eső ellenére is amikor jó idő van, ugyanúgy csak egy műszak nyomul... du. 4 után nem látsz senkit... mindössze az ördögszekerek ródeóznak a lezárt munkaterületeken! Esős (korábban fagyos) idők miatti kiesést bepótolni... minek... hát fizetik! A sok barom meg csak araszoljon plusz két-három hónapot még a dugókban... a helyiek meg fulladozzanak csak a porban, koromban... őrület!!!
:(
Piritu - 1.000.0002019-05-21 20:30:13 // 2780
Anno a Hofitól hallottam először...
Kazes☻2019-05-21 20:29:44 // 2779
Ez rémlik nekem... kb. olyan régi, hogy te még nem is éltél... csak nem akarták megvalósítani... talán egy Felkínálom műsorban hallottam róla, vagy máshol, esetleg olvastam, mint annyi mást is, ami járt így... úgy...
A közbeszerzésben meg mennyivel olcsóbb lett felétek a zalagút is... igaz és milyen fontos!
Zsolt1552019-05-21 19:23:18 // 2778
A magyar nyelv szépségei. Ha egy főnevet jól(?) választunk el, akkor rögtön teljesen más értelmet kap vagy sugall maga a szó.

Például: közbeszerzés

Elválasztva:

Közbe-
szerzés

🤔😁😅
Zsolt1552019-05-21 19:11:31 // 2777
Ez a magyarországi közbeszerzésekre nem nagyon vonatkozik. Nálunk a kiirt összegnél általában magasabb áron szokták megnyerni a pályázatokat. 😒
Zsolt1552019-05-21 14:46:50 // 2776
Átvették, kifizették. 🤤 Ez a lényege. A többit meg magasról le....
RomeoOne2019-05-21 13:47:48 // 2775
Az a baj, az ilyen dolgok közbeszerzésen mennek, ahol legnagyobbrészt az ár dönt. Nyilván a silány minőség lesz olcsó. Így nagy örömmel bemutatják, hogy a közbeszerzésnek hála a legjobb ajánlatot kapták, nem lett adófizetői pénz elherdálva. Közben meg így lett csak igazán elb.szva a pénz. Sokszor az olcsó lesz végül a legdrágább...
Például itt van a MOL egyik nem is olyan új innovációja, a gumibitumen, mely a hulladékként kezelt abroncsokat értelmesen újrahasznosítja.
Egy kérdésre, hogy miért nem ilyen utakat építenek, Hernádi elmondta, hogy a közbeszerzés miatt. Mert ez némileg drágább technológia, a közbeszerzésen meg árral lehet nyerni. Ennyit erről.
Kazes☻2019-05-21 12:38:49 // 2774
Persze... anyagminőség, rétegrend megvan... boríték jobbra - balra megvan... és nyilván nem légből kapott aszfalttal csöngetnek be néha, hogy főnök, nem kell valamit leteríteni ócsóért?!
És sajna ez nem egyedi eset... :(
Zsolt1552019-05-21 06:11:42 // 2773
Silány, sz@r munka. 😠 De a feladatát tökéletesen teljesítette.
Kazes☻2019-05-19 20:31:41 // 2771
Igen, ez bosszantó... teljességgel értelmetlen ez a megoldás az M0-on...
Zsolt1552019-05-19 20:27:34 // 2770


Piros színnel a fizetős szakaszok
Zöld színnel az ingyenes szakaszok

(Forrás: autopalya.hu)
Zsolt1552019-05-19 20:21:31 // 2769
Az M0 befejezése lenne a legszerencsésebb, hogy el tud kerülni a várost. Legalábbis, ha az lenne a cél, hogy kisebb legyen Budapesten a forgalom. De az M0 egyes szakaszain, kivéve amelyikre az EU adott pénzt, minimum Pest megyei matrica kell.
Aztán most már a városon belül is pénzt szednének. :-((

Látszik, hogy nagyon nincs pénz, csak az ötletelés megy, hogy mi lenne jó.
Zsolt1552019-05-19 20:09:57 // 2768
Visszafejlődünk. :-(
Kazes☻2019-05-19 17:59:27 // 2767
Gondolom hasonlóan ahhoz, ahogy a Ferenciek terénél eltüntették az aluljárót... azaz mindenki le van xarva és különben is, így hamarabb vezethető be a dugódíj. : /
Piritu - 1.000.0002019-05-19 17:55:49 // 2766
Logikus, a hídon átmenő keresztező forgalmaz is tegyük rá az amúgy is túlterhelt lámpás kereszteződésre...
Zsolt1552019-05-19 17:37:35 // 2765
A következő, amit el akarnak majd bontani, az az Üllői úti felüljáró lesz, a Fradipályánál.
Majd jön a Váci úti, az Árpád hídnál.
Zsolt1552019-05-19 17:35:35 // 2764
"... Városképi szempontból rendkívül csúnya – magyarázta a főpolgármester ..."

Inkább úgy lenne helyes ez a kijelentés, hogy:
"- Nincs pénz sem karbantartásra, sem felújításra, mint azt a környéken élők és a rajta közlekedők nap mint nap láthatják. Ezért inkább elbontjuk. "


"... Akkor az volt az alapelv, hogy az autós felszíni közlekedésnek kell előnyt adni. A villamos úgyis megszűnik, hiszen helyette ott a metró, a gyors közlekedést meg nem szabad lámpákkal akadályozni. ..."

A cikk névtelen szerzőjének hangulatkeltéshez van érzéke, de azt hogy szintbeni kereszteződést miként és milyen szempontok alapján alakítanak ki, arról meg fogalma sincs.
Zsolt1552019-05-19 17:15:25 // 2763
Ha megtudnák, hogy a mi úthálózatunkra mennyit kellene még költeni, amikor már nem kevéssel támogatták eddig is, akkor az sem lenne semmi botrány.
Zsolt1552019-05-19 17:12:58 // 2762
Az valahogy nálunk nem megy. :-/
Piritu - 1.000.0002019-05-17 15:17:14 // 2760
Mondjuk nem véletlen volt botrány abból amikor az újraegyesítés után elkezdték a keleti utak javítására tolni a pénzt, a nyugatiakra meg nem maradt...
Piritu - 1.000.0002019-05-17 10:02:17 // 2759
Mint írtam példa mindenre van.
Mondjuk itthon szintbe hozott csatorna fedelre nem nagyon...
Zsolt1552019-05-17 09:11:46 // 2758
Akkor egy másik példa. 🤔☺ Ez is Németország. Parkolj le a járda mellé.
Zsolt1552019-05-17 09:08:03 // 2757
Azert van gond. Elég régen ilyen ez az út.
Összetehetnénk a kezünket, ha csak fele ilyen jó állapotú utak lennének nálunk.
Zsolt1552019-05-17 09:04:39 // 2756
Magyarországon sokszor térképpel fejben lehet közlekedni. Tudni kell, hogy mikor melyik utat használhatod a minősége miatt.
Kazes☻2019-05-14 15:03:29 // 2755
Sajnos az én tapasztalatom szerint itthon jobb, ha mindig szkennelve halad az ember... mert még (sok esetben) a vadi új úton is a csatornafedelek egyrészt rossz helyen vannak, másrészt eleve már szintkülönbséggel... : /
Piritu - 1.000.0002019-05-14 14:46:53 // 2754
A képeden levő is csak nyugati szemmel rossz, se egy kátyú, se egy 10 centis szintkülönbség....
Piritu - 1.000.0002019-05-14 14:44:29 // 2753
Pelda mindenre van, a kérdés hogy mi van több. Ráérsz-e nézelődni vagy szkennelned kell a nyomvonalat folyamatosan.
A hétvégi 800 km nagyrészt a képeknél sokkal szarabb volt. A 4 sávos út is :-(
Zsolt1552019-05-14 08:27:31 // 2752
Azért nem mindenhol jók az utak. Akad Németországban is ellenpélda.

Zsolt1552019-05-14 08:24:40 // 2751
Lassan szinte csak ilyenek vannak. 😐
Kazes☻2019-05-13 21:22:42 // 2750
Na, igen... az Alföldön meg nem megy... de Mezőföldre meg alagút köll... : /
Piritu - 1.000.0002019-05-13 21:05:51 // 2749
A borzasztó az hogy már nem lehet olyan helyen járni az országban ahol ne lenne ez a helyzet. A Selenia Rally-k nagyon jól mutatják hogy az ország legszebb helyeire lassan csak terepjáróval lehet eljutni.
Közben a sógoréknál 2200m-en aszfaltoznak:

amúgy a "rossz" út amit aszfaltozni kell ilyen:
Kazes☻2019-05-13 20:42:59 // 2748
Sajnos van még jópár ilyen kis hazánkban... : /
Piritu - 1.000.0002019-05-13 20:32:45 // 2747
Szombaton voltam a Selenia Rally-n. Volt szakasz ahol az itinerben max 50 km/ó-t javasoltak az út állapota miatt. Rengeteg helyen 60-as táblával "javították" az utat.
Pár képet leszedtem a videóról:

Katasztrófa...
Jimmi T.2019-05-13 19:41:05 // 2746
propaganda helyett néhány kép orbánék uralkodásának 9. évében
kb 3200 milliárd eltapsolt uniós pénz után
Kisvárda-Sárospatak fő közlekedési útvonal
Kazes☻2019-04-27 18:57:55 // 2744
Ide kell az alagút, nem az Alföld szélére...
Amit itt megcsináltak a munkások, az az útépítés csúcsa
RomeoOne2019-04-04 18:17:52 // 2742
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak