Ennyire nem egyszerű a változtatás az autóiparban. Verifikálás, tartósteszt, biztonságtechnikai engedélyezések, szerszámváltoztatás, elsődarab engedélyezés...több hónap.
A Valeonak gyártott ventilátorba van egy műanyag bizbasz, annak a változtatása (egy hengeres távtartóról van szó) fél évbe, 5 bemintázásba került.
Piritu - 1.000.0002011-01-30 11:59:18 // 632
Piritu - 1.000.0002011-01-30 11:55:46 // 631
Nem szeretem a meglepetéseket, úgyhogy ilyet nem fogok tenni :-DD
Piritu - 1.000.0002011-01-30 09:48:27 // 630
A sedanom 1556 kg a hivatalos papír alapján.
Véleményem szerint már régóta nem foglalkoznak a 159-el. Még a gyártás se megy folyamatosan, nem éri meg bármit rákölteni. Egy szerszámváltoztatás sose térülne meg.
Még arra se futotta, hogy a 235 lovas TBi-t belefaragják, pedig a 200 lovas már benne van. Túl sokat kellett volna változtatni valamin.
Véleményem szerint már régóta nem foglalkoznak a 159-el. Még a gyártás se megy folyamatosan, nem éri meg bármit rákölteni. Egy szerszámváltoztatás sose térülne meg.
Még arra se futotta, hogy a 235 lovas TBi-t belefaragják, pedig a 200 lovas már benne van. Túl sokat kellett volna változtatni valamin.
Piritu - 1.000.0002011-01-30 09:45:16 // 629
Csak nem szeretnél pár nappal/héttel idősebb kenni? :-))
(Győrben még mindig ott van)
(Győrben még mindig ott van)
Piritu - 1.000.0002011-01-30 09:36:40 // 628
Anno a fészliftnél 40-45 kg-ot spóroltak meg.
Piritu - 1.000.0002011-01-28 20:38:49 // 627
Réccevét :-(
Hogyan sikerült megcsúszni? Mi sérült?
Hogyan sikerült megcsúszni? Mi sérült?
Piritu - 1.000.0002011-01-27 18:40:00 // 626
Egyenlőre sehogy. Eddig a 156 leadásával voltam elfoglalva. Talán a hétvégén.
Elvileg megvan minden, erősítő, hangszóró, mélynyomó, kábelek. Táp és RCA be is van húzva. Annyi a lutri, hogy állítólag a gyári rádión nincs vonalkimenet :-(
Elvileg megvan minden, erősítő, hangszóró, mélynyomó, kábelek. Táp és RCA be is van húzva. Annyi a lutri, hogy állítólag a gyári rádión nincs vonalkimenet :-(
Piritu - 1.000.0002011-01-26 20:45:42 // 625
Egyre jobban :-)
Átléptük az 1000 km-t, néha már hagyom szaladni a ménest :-)
Átléptük az 1000 km-t, néha már hagyom szaladni a ménest :-)
Piritu - 1.000.0002011-01-26 20:44:04 // 624
:-PP
Piritu - 1.000.0002011-01-25 21:19:23 // 623
Mi eleve hitetlenek vagyunk. A német technika feljebbrendüségében sem hiszünk :-DD
Piritu - 1.000.0002011-01-25 21:18:09 // 622
Onnan, hogy hányszor, mennyi ideig, milyen terheléssel mentél :-)
No innentől érdekes az "alternatív" olajok használata, annak a paramétereivel nem hinném, hogy tud számolni :-))
No innentől érdekes az "alternatív" olajok használata, annak a paramétereivel nem hinném, hogy tud számolni :-))
Piritu - 1.000.0002011-01-25 21:01:11 // 621
Ma eljutottam szakemberhez és megtudtam, hogy mitől jelez a 159, ha olajcsere kell.
Semmit sem mér! Mindent számol, a megtett útból, az üzemviszonyokból, meg mindenből.
Semmit sem mér! Mindent számol, a megtett útból, az üzemviszonyokból, meg mindenből.
Piritu - 1.000.0002011-01-25 19:20:07 // 620
Erre talán a "Site..."topikban lehetne választ kapni.
Piritu - 1.000.0002011-01-25 13:13:39 // 619
Nem kell nagyon erősen , csak el kell találnin az irányt, hogy merre rántsa az ember. Kicsit íveset kell lendületet adni, aztán kezet kikap, mert beszorulhat :-)
Piritu - 1.000.0002011-01-24 22:19:01 // 618
Rájöttem, hogy hogyan lehet lecsukni a csomagtartót egy mozdulattal, hogy ne kelljen megfogni. Egy mínusz törölve a listámból :-))
Piritu - 1.000.0002011-01-24 22:04:32 // 617
Engem roppant zavarna, ha a navira mindig le kellene néznem. Jobban bejövős a műszerfal tetején, ahol a Giu-ban is van. Így marad a jó öreg Mio a tartójával.
Piritu - 1.000.0002011-01-24 21:20:42 // 616
Piritu - 1.000.0002011-01-23 21:28:05 // 615
Ebben viszont sok a helyi menetel, ott érezni a súlyt.
Ma már egyszer-kétszer odaléptem neki, gondolkodás nélkül rávágta a comp, hogy 25-30 l/100km a pillanatnyi :-DD
Viszont van egy kedvenc szakaszom gyorsulgatni, ott a 156 padlózva futja meg a 120-at, a Párduc meg lazán padlógáz és 3500 feletti fordulat nélkül :-))
Ma már egyszer-kétszer odaléptem neki, gondolkodás nélkül rávágta a comp, hogy 25-30 l/100km a pillanatnyi :-DD
Viszont van egy kedvenc szakaszom gyorsulgatni, ott a 156 padlózva futja meg a 120-at, a Párduc meg lazán padlógáz és 3500 feletti fordulat nélkül :-))
Piritu - 1.000.0002011-01-23 21:23:27 // 614
Kicsit messze van még a 156 71
-éhez :-)
-éhez :-)
Piritu - 1.000.0002011-01-23 21:21:56 // 613
53
Piritu - 1.000.0002011-01-23 21:21:35 // 612
Nálam viszont bejött. Gyakorlatilag itthon és kinnt is ott tankolok, azóta megszűnt, hogy hazafelé a kinti nyállal kevesebbet fogyaszt a Vas.
Piritu - 1.000.0002011-01-23 18:56:59 // 610
Pontosan így tankoltam most. A múltkor a kagylóskutas fickó nem is tette tele.
Piritu - 1.000.0002011-01-23 18:51:15 // 609
Ma este teletankoltam a Párducot.
1.028 km-re 68,98 liter fért bele, ez ugye 6,71 l/100km. (A fedélzeti 7,3-at ad meg átlagnak)
Elsőre nem is rossz :-)
1.028 km-re 68,98 liter fért bele, ez ugye 6,71 l/100km. (A fedélzeti 7,3-at ad meg átlagnak)
Elsőre nem is rossz :-)
Piritu - 1.000.0002011-01-22 11:51:13 // 608
Szerinted miért vettem 159-et és nem az Júliát? .-))
Piritu - 1.000.0002011-01-22 11:23:35 // 607
Az nem maciarc, hanem 8C dizájn! :-D
Csak hát kicsit másképp fest egy hosszú, alacsony és karcsú kétülésesen, mint egy családi autón :-((
A ledekkel meg szerintem sose fogok megbarátkozni. Ha már kell, valami olyan ötletet vártam volni, mint anno a hátsó kilincs elrejtése volt. Valami szokatlant, újat, szépet.
Aztán csak odabiggyesztették a "maciarcra" :-((
Csak hát kicsit másképp fest egy hosszú, alacsony és karcsú kétülésesen, mint egy családi autón :-((
A ledekkel meg szerintem sose fogok megbarátkozni. Ha már kell, valami olyan ötletet vártam volni, mint anno a hátsó kilincs elrejtése volt. Valami szokatlant, újat, szépet.
Aztán csak odabiggyesztették a "maciarcra" :-((
Piritu - 1.000.0002011-01-21 22:18:58 // 606
A múltkor a mosóban voltam. Átjött az egyik szerelő a szemközti műhelyből, meglátta a Párduc elejét, úgy sietett vissza, hogy ilyen agresszívat még nem láttatok. Egy percen belül a komplett szerviz ott volt. Alig tudtam elszabadulni a sok kíváncsiskodó elől :-))
Piritu - 1.000.0002011-01-21 10:30:40 // 605
Személy szerint egy véleményen vagyok veled. Nem nyúlnák hozzá az elejéhez.
Piritu - 1.000.0002011-01-21 10:29:28 // 604
A ködlámpát nem is figyeli a rendszer.
Piritu - 1.000.0002011-01-21 08:21:28 // 603
Szerencsére zárt az udvar, nem láttak át :-)) :-
Piritu - 1.000.0002011-01-21 07:21:28 // 602
A 156 SW-n hasonló gumiizés a hátsó légterelő alatt. No, annak hosszú évek alatt sem találtunk jelentőségét (nekem sincs ott, és is jobb lett). Jogos a feltételezés egy 156SW tulaj részéről, hogy ez is valami hasonló. Viszont szerintem EZ kell a kerék elé :-)
Piritu - 1.000.0002011-01-20 22:15:54 // 601
Nevetséges árak vannak manapság. Nehéz lesz jó áron eladni.
Piritu - 1.000.0002011-01-20 22:14:24 // 600
Lehet, hogy a kerék előtt tereli el a levegőt?
Piritu - 1.000.0002011-01-20 22:11:44 // 599
Háát, vagyunk itt vagy 5-en aktív tagok. Ebből egy éppen árulja. :-(
Piritu - 1.000.0002011-01-20 22:10:47 // 598
fogalmam sincs :-)
Piritu - 1.000.0002011-01-20 22:09:45 // 597
Nagyon lájtos város és országút. Ha ennyi maradna kiegyeznék vele :-)
Piritu - 1.000.0002011-01-20 22:06:59 // 596
Jó kérdés. Nag ydilemma. Egyenlőre egy biztos, az hogy fekete autóval megyek :-DD
Lehet, hogy a távolság dönt, messzebbre olajkályha, mert azt nem én tankolom :-)
Lehet, hogy a távolság dönt, messzebbre olajkályha, mert azt nem én tankolom :-)
Piritu - 1.000.0002011-01-20 22:03:44 // 595
Lassan tudok telefonálni is a kocsival :-P
Sejtésem szerint az ékezetes karaktereket tartalmazó neveket nem másolja be, ezen lehet segíteni. Arra viszont nem találok megoldást, hogy a neveket ne fordítsa meg.
Már tudok vele hanghívni is :-)
Az is eltartott egy darabig, mire rájöttem, hogy hogyan kell beálítani a MPlayer-t hogy a le-fel nyilakkal tudjak lépegetni a könyvtárak és a számok közt.
Aminek viszont külön örülök, hogy ahol abbahagyta kikapcsoláskor, onnan folytatja a számot bekapcsoláskor.
Sejtésem szerint az ékezetes karaktereket tartalmazó neveket nem másolja be, ezen lehet segíteni. Arra viszont nem találok megoldást, hogy a neveket ne fordítsa meg.
Már tudok vele hanghívni is :-)
Az is eltartott egy darabig, mire rájöttem, hogy hogyan kell beálítani a MPlayer-t hogy a le-fel nyilakkal tudjak lépegetni a könyvtárak és a számok közt.
Aminek viszont külön örülök, hogy ahol abbahagyta kikapcsoláskor, onnan folytatja a számot bekapcsoláskor.
Piritu - 1.000.0002011-01-20 21:58:33 // 594
7,2-t írt a fedélzeti.
Piritu - 1.000.0002011-01-20 21:58:10 // 593
Valahonnan olyan ismerős ez a garázs, meg ez a szőnyeg :-))
Piritu - 1.000.0002011-01-20 21:48:27 // 592
Pár éve jártam már így az SW-vel is, akkor csak háromnegyedig tették. Akkor visszamentem :-)
Piritu - 1.000.0002011-01-20 21:37:18 // 591
Kértem, hogy tegye tele. Bementem a shopba, visszatette a pisztolyt, fizettem. Visszaülve a mutató nincs maximumon. A ficere már a bejövő másik autót fogadja. Nem volt kedvem beszélni vele. Szerintem sokallta már az 53,x litert és abbahagyta a töltést :-))
Piritu - 1.000.0002011-01-20 21:31:43 // 590
800 km-el a hátunk mögött tankoltam. A szerencsétlen kutas meg nem tudta tele tenni a tankot, úgyhogy a fogyasztást nem tudtam kiszámolni :-(
Érvényes a kicsit változtatott mondás: Magasd uram, ha a szolgád kétbalkezes :-(
Érvényes a kicsit változtatott mondás: Magasd uram, ha a szolgád kétbalkezes :-(
Piritu - 1.000.0002011-01-18 21:18:50 // 589
Nekem is fordulatfüggő volt, de 6-ban kerepelt a váltó, a többiben csak furcsán remegett, ha kicsit megmozdítottam a helyén.
Piritu - 1.000.0002011-01-18 20:58:46 // 588
Engem meg az érdekelne, hogy működik-e másik rádióval is.
Bár egyre inkább megy el a kedvem tőle, se SMS-t nem olvas, megfordítja a neveket, nem minden nevet vesz át :-(
Bár egyre inkább megy el a kedvem tőle, se SMS-t nem olvas, megfordítja a neveket, nem minden nevet vesz át :-(
Piritu - 1.000.0002011-01-18 20:56:50 // 587
Esetleg valamelyik motortartó gumibak? A 156-nál nekem az elején elég sokszor 80-100 között beremegett a váltókar. Szabályosan kerepelt. A hátsó motortartó cseréje segített, semmi sem látszott rajta.
Piritu - 1.000.0002011-01-18 19:21:13 // 586
Gratula a k-hoz! :-)
Piritu - 1.000.0002011-01-18 19:20:37 // 585
Akkor le kell pattintani az egész kárpitot?
A műszerfal szélén lévó magasé hogy jön le?
A műszerfal szélén lévó magasé hogy jön le?
Piritu - 1.000.0002011-01-18 17:52:29 // 584
Megmondaná valaki, hogy hogyan lehet leszedni a hangszóró rácsokat?
Piritu - 1.000.0002011-01-18 17:42:33 // 583
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
3
Vendég3
378
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Adok-veszek
- 155
- 156
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8