Fórum >> Típusok >> 164-166

TáDé2005-05-02 17:49:21 // 222
QV alapvetően 2 féle volt 12 szeleppel 200-210 ló, attól függően milyen forrás és 24 szeleppel 232 (vagy 230 vagy ilyesmi) ló ami a Q4 motoros ... A 12 szelepes 5 sebességes váltóval volt, a 24 szelepes, ha minden igaz 6 sebességes (ilyet még nem láttam élóben) váltóval.
Zsolti 164Q42005-05-02 14:10:50 // 221
164 3.0 12v lenne az a 8V:))
Zsolti 164Q42005-05-02 13:47:26 // 220
164 QV 8V www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=4943664&id=ehxmep44qvy'>
a2005-05-02 11:05:04 // 219
Huhhh... nem értek hozzá...
a2005-05-02 11:04:23 // 218
Öööö... én önnek ezt nem javaslom...
a2005-05-02 11:03:49 // 217
Szerintem nem volt QV 12 szeleppel...
a2005-05-02 11:03:20 // 216
Valami ilyesmi...
a2005-05-02 11:02:57 // 215
Szerintem te kevered! A 3,0V624v az 211(?) paci. A Q4 és a QV az meg 226 talán? Szóval azok 10+ lóerővel erősebbek!
lee752005-05-01 15:11:26 // 214
kedves cartarsak segitseget kerek behalt az automata valtom de szerintem nincs nagy gaz merem remelni gyakorlatilag 1,2,3,d,n,r,p mindent vesz csak egyesnel nem valt följebb valami ötlet ha valaki tud segitsen esetleg valakinek elfekvöbe egy automata valto nincs????? vagy valalkozo szelellemu egyen aki segiteni megcsinalni?
TáDé2005-05-01 10:37:49 // 213
Ööö ... az nem biztos, hogy a legolcsóbb megoldás lesz.
AKI2005-05-01 09:32:10 // 212
Hát nagyon úgyfest hogy ahova Zsolti Q4 is vitte a verdáját a dcs-tuning lesz...akkor egyúttal a kijelzőt is meg tudnám csináltatni mert ugye mindkettő pesten van...Bár félnék otthagyni a verdát,de sebaj!
TáDé2005-04-30 17:47:36 // 211
Járj utána rendesen, hogy mi éri meg ...
AKI2005-04-30 14:24:42 // 210
Nemtudom kitválaszzak... :D valószinüleg majd az ár dönt...meg én...:D
TáDé2005-04-29 19:15:27 // 209
A 24 szelep esetén ...
TáDé2005-04-29 19:14:30 // 208
232 vs. ~210 ló.
Zsolti 164Q42005-04-29 18:04:37 // 207
Az én informácioim szerint a Q4 7.5 s.-ot gyorsul a +300kg többlet súly ellenére,még a QV motortól függöen (3.0 V6 24V- 3.0 V6 12V)is 0.2-0.3 s.-al gyorsul lassabban. Ez valószin a hatsebességes váltónak köszönhető! És az mit takar, hogy nem összekeverendő a 3.0 V6 24V-vel?
TáDé2005-04-29 17:33:27 // 206
Pusztaszabolcson Schulek Béla is szokott faragni ilyeneket. Az Ő nevéhez fűződik a 3.0V6 155 és 75 2.0TD upgrade 2.5 TD és hasonló nyalánkságok ... Tel: 25/271066
a2005-04-29 14:33:48 // 205
Szegeden Ződi Ervin csinál ilyeneket (20/9753124). Az ő nevéhez fűződik már jópár ilyen "izmosított" olasz :) Pl.: Sprint 1,5 duplakarbis 105 -> 130 paci Alfetta 2,0 130 -> 144 paci 155 1,8 TS 8v (ezt nem tudom hogy sikerült végül) Lancia nuvola Delta HFTurbo 186 -> 210 ló De abban a műhelyben volt anno, ahol Gabor166 régi R4Turbo 164-ét csinálták 186 -> 220 lóra asszem. Ezek mind "csak" annyira lettek megkezelve, hogy a mindennapi használatot is bírják, és az élettartamuk se csökkenjen. A legütősebb a Sprint lett, meg a Lancia. Ált. kb 350-400 körül megy egy ilyen generál izmosítással, lerobbantságtól függően. Ebben már benne van a munkadíj és az anyag is.
AKI2005-04-29 14:14:51 // 204
Hát meglennék elégedve a ,-essel és azt talán még müszakin sem basztatjják...Infót hogy hol vagy ki tud ilyent csinálni és lényeges hogy mennyiért...mer amugy ráférne már amúgyis egy motor generál,és akkor egycsapásra meglehetne oldani eztis :D...jolenne...
a2005-04-29 13:43:03 // 203
Azért sokkal többet nem hiszem, hogy ki lehet hozni... 170-175 sem kevés már... Azért az élettartam sem egy elhanyagolható szempont :)
TáDé2005-04-29 13:35:00 // 202
Ha megemeled a kompressziót, akkor még több is.
a2005-04-29 13:05:28 // 201
Hmm... Szvsz még 2,2-ből is kihozható 170 paci szerintem... Ha van hozzá hüvely, az akkor olcsóbb, és kevésbé fájdalmas művelet...
TáDé2005-04-29 12:55:06 // 200
Ha jók az infóim nem kell fúrni van hozzá hüvely csak cserélni kell ... 2,2-es 100% van ...
TáDé2005-04-29 12:53:18 // 199
Nem csak dugót ... hajtókar (+csapágyai), dugó, hüvely, gyűrűk, hengerfej tömítés ...
a2005-04-29 12:47:43 // 198
ezt a chip tuningot felejtsd is el... nem sokat ér, csak elbuherálják a motorod vezérlését. A 2,0 TS már eleve egy eléggé optimumra belőtt motor. Nem nagyon tudnak segíteni rajta csak a vérprofik, akik azzal kezdik, hogy megmérik a motorod minden paraméterét, és ahhoz készítenek egy egyedi szoftvert. Azt, amit ma nálunk chip tuningnal hívnak, azt tőlünk nyugatabbra kókányolós sufnituningnakl nevezik... Miből gondolja bárki is, hogy egy GYÁRI egyenszoftvernél jobb, egy KISIPARI egyenszoftver? A 2400 ccm-hez meg erősen kellene fúrni a hengereket is, nem csak a dugókat belek*rni :) + veztengely elfokolás + kompresszió emelés + kikönnyítések + nagyobb szelepek + polírozás és már kész is :) A 2,0 TS-ből így símán lenne kb 180-190 lóerő :) Csakhát ez alsó hangon is 400...
a2005-04-29 12:43:28 // 197
De van ám! 164 elsőkerék hajtánnyal, sokkal könnyebb kiadásban, mint a Q4, és ugyanazzal a motorral és felszereltséggel, mint a Q4 (ami nem összekeverendő a 3,0V624V-vel!!!) Kisebb súly, jobb menetteljesítmények, sokkal kevesebb gond a hajtáslánccal. Rosszabb télen, hóban.
a2005-04-29 12:41:17 // 196
No én meg 156-éban, naés? :))) Nincs olyan sok 164Q4, hogy mindennap találkozzam vele... Ráadásul szűk 1 évvel ezelőttig nekem a 156 volt meg, arra fókuszáltam inkább.
TáDé2005-04-29 12:40:54 // 195
A QV annyiban különbözik a Q4-től hogy 2 kerék hajtányos, de egyébként mindenük megegyezik (motor, állítható futómű, belső ... stb.).
AKI2005-04-29 12:33:25 // 194
Úgyérted hogy lehetne dugót cserélni rajta és akkor 2400ccm lenne belőle? Mert sz.tem azis sokat dobna rajta...+ a chip tuning és elégedett lennék...egy darabig :DD
AKI2005-04-29 12:31:22 // 193
Nemá van Qv és nemcsak Q4 ? Én azthittem hogy a legbrutálabb 164 a q4...
TáDé2005-04-29 12:05:13 // 192
Én már a motorterében is ültem ... :)))
a2005-04-29 11:37:59 // 191
jajaja... erre gondoltam én is, csak nem voltam benne biztos. Sosem voltam még Q4 alatt...
TáDé2005-04-29 11:03:41 // 190
Senki nem nézi le a TS-t! A 164 az 164 ... ;) az egyik ismerősöm (164 tulaj) azt mondta, hogy olyan mintha a felesége lenne ... :)))
TáDé2005-04-29 11:01:39 // 189
Ha jól emléxem, akkor 2,4-2,5-ig van hivatalosan hozzá hüvely és dugó, a light 2,2-es hüvely és dugó bármikor beszerezhető ...
TáDé2005-04-29 10:59:40 // 188
A 164Q4(QV)-nek csak a 4 karosszéria elemei egyeznek meg a "simával", maga a váz is teljesen más már ... pl a küszöbök szélesebbek és magasabbak, a teljes hátulja más a futómű bekötési pontjai miatt ... és még lehetne sorolni jó sokáig ...
a2005-04-29 10:16:43 // 187
Szerintem nem. A 164Q4 alja szvsz tök más. Qrva sokat kellene rajta sportolni, hogy összejöjjön. Abból indulok ki, hogy nekem a Sprintemnek a futóműve dettó, mint a saját korabeli 33-é. Agyaltam, hogy 1,7ie 16v motort bele, plusz 33P4 futóművet alá, szervóval, és kész az ultimate büntetőautó(870 kg az autó. Ehhez egy 13x pacis motor...), kis fogyasztással. De esély nincs rá. Szét kellene darabolni teljesen a Sprintet hozzá. Így gondolom a 164Q4 sem ugyanolyan, mint a síma 164... De ha már hardcore 164-et keresnék, akkor inkább 164QV, mint Q4...
AKI2005-04-29 09:54:30 // 186
Áh bekell látnom nemlesz ebből semmi csak elfantáziálgattam de úgy komolyan...inkább megtartom ezt és szépen megcsináltatom hogy pöpi legyen,nyomok bele egy chipp tuingot és jóccakát!Később talán veszek egy komplett 164-est szigoruan csak fullosat 3.0 V6 24 szelepeset vagy egy 166 ot abbolis nagy blokkal!De évek kérdése és előbb egy nagymoci van tervbe úgyhogy addig elzötyögök ezzel! Amugy arra volnák kiváncsi hogy lehet e ebből a kocsiból 4 kerék meghajtásút csinálni!?
András bácsi2005-04-29 09:37:36 // 185
Egyetértek, hivatalosan átpapírozva nem éri meg az időt, a pénzt, az utánajárást.
a2005-04-29 09:17:57 // 184
Szerintem butaságot csinálsz... Csak szívni fogsz vele, rohadt sok pénzt beleölsz, és akkor is "kókány" marad. Eladni utána nem tudod majd, csak fillérekért... Arra meg kár számítani, hogy majd a 2,0 biztosítását fizeted és 3,0 van benne, mert ha műszakizni kell, úgyis kiderül. És akkor borul a bili, hogy miért nem papíroztad le. Ha meg lepapírozod, akkor meg tényleg miért nem veszel inkább helyette másikat. De a te dolgod, én innentől befogom :)
AKI2005-04-29 08:57:15 // 183
És ez igy van Bandikám az egyik legjobb konstrukciója...őszintén ez az blokk szinte elpusztithatatlan...mondjuk csinálhattak volna mondjuk 3.0 TS-t is az mégjobb lenne és ugyanilyen hosszuéletű csak bicósabb...
AKI2005-04-29 08:52:49 // 182
Nah azért vitatkoznék az öregurassal...jól megy az nemkell leszólni! Amugy nagyon úgyfest télleg hogy motorcsere ugrik de én nemakarom lecserélni ezt a gépet úgy hozzámnőtt! Srácok nemkell magyaráznom hogy ez szerelem...!De télleg...ez olyan lenne a motorcsere mint egy szivmütét egy emberen nem kell egy egész embert cserélni csak a szivet(meg az érrerndszert :(( )
AKI2005-04-29 08:44:19 // 181
uáááááááá!!!!! Dezsiiiiiiiiiir a járgány!!! Amugy lehet majd később veszek egy komplett iszonyat überbrutál fullos járgányt(term. 3.0 V6 24szelep)De a képen látható masina nagyon csábító...!
Saughassy2005-04-28 15:15:34 // 180
Egyet kell értenem, pedig nekem V6 van a 75ben. Igenis kellemes meglepi volt Smith ugynok 164TS e, sokkal rosszabbat vartam, kifejezetten élveztem azon a par kilométeren.
a2005-04-28 14:38:42 // 179
Háááát igeeeen :) Csak most a kicsikémnek a lambdaszondája meghalt úgy néz ki... A városi 15-15,5 lityós fogyim átment 18 lityóba, és az alapjárat is "libeg" kicsit...
András bácsi2005-04-28 13:59:29 // 178
Ja, és a láncos TS szerintem az egyik legjobb motorkonstrukciója az Alfának.
András bácsi2005-04-28 13:58:31 // 177
Hát igen, ez a zárójeles mondat a probléma. De ez a szuszogós motor azért eléggé tud kárpótolni. :-)))
a2005-04-28 13:48:07 // 176
Nem nézzük le, félreértés ne essék! Nagyon jó kis motor az, és szépen is viszi a "bálnát". Csakhát egy V6 sokkal jobban viszi. (És sokkal többet is eszik...)
FRC2005-04-28 13:43:11 // 175
Ne nézzétek már ennyire le a TS motort mert minnyá sírok...az is megy, igaz én is szívesebben gurulnék egy V6 alatt... EZ VAN EZT KELL SZERETNI!!!
a2005-04-28 13:00:06 // 174
Nekem mondod? :) Szerinted nekem miért lett V6TB? :)))
András bácsi2005-04-28 12:44:13 // 173
Megint csak ott tartunk, hogy az autó átépítése nem éri meg. Bár mondjuk a 3.0V6 szaggatja az aszfaltot, a TS meg inkább csak öreguras ekkora kasznihoz.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak