Giuntini2014-11-04 14:32:50 // 60881
Hàt velem pont az ellenkezője történt. Utólag persze az ember lehetne okos fe hàt ez van. Körbemértem ami tőlem telhetett mindent megnéztem a motorba nem lehetett belàtni. Az autó egy évig úgy működött mint az óramű. De akkor mi van ha nem veszed észre és az autó olyan mértékben volt törött hogy soha nem lesz jó a futómű és örökké eszi a gumit?
.......................2014-11-04 14:19:00 // 60880
Szerintem sokkal jobban jársz ha veszel egy lelakottat bagóért,a motor jó legyen annyi
A többit meg ki lehet cserélni
A többit meg ki lehet cserélni
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-04 13:51:52 // 60879
teljesen egyet értek veled...sokan jönnek a sérülés mentes hisztivel...mi van ha volt cserélve egy elem? vagy csak javítva volt? akár törött is volt ha jól meg van csinálva ki az istent érdekel engem biztos nem
Giuntini2014-11-04 13:49:41 // 60878
Mielőtt félreértenél én nem a te autódról beszéltem hanem a szóban forgó autóról. És ebben nincs igazad. Egy hasznàlt autó előélete lekövethetetlen kivéve ha ismerted a tulajt ill. mindig màrkaszervizbe hordtàk és minden szerepel a szervizkönyvben. A szóban forgó szervizkönyv nem hivatalos màrkaszerviz bélyegzője. A szervizkönyvbe bàrmi bejegyzés bekerülhet. Azt srm osztom hogy a magyar autók jobbak. Mitől is? A szakadt útjainktól. A sumàk szervizektől? Ez egy olyan félreértés mint a női tulaj. Te megvédted ezt a kereskedést, de hidd el őnekik is csak az az érdekük hogy haszonnal adjàk el az autót.
Dömpi (il dottore)2014-11-04 13:26:33 // 60877
Azért szerintem igenis számít a km is, továbbá az életkor is. Szoszának igaza van az üzemóra kapcsán, de az csak a motor. A futott km viszont befolyásolja a futómű és a féltengelyek állapotát/elhasználódását, míg az életkor az alváz korrózióját. Ez utóbbi persze annak is a függvénye, hogy honnan jön a kocsi (nem mindegy, hogy osztrák, vagy olasz, tengerparti, vagy sem stb.)
Szóval nem tudok egyet érteni azzal sem, hogy km-et nézzünk de önmagában azzal sem, hogy állapotot (értsd: beltér/motortér/külső), mert pl. a futómű állapotát nem tudod megállapítani (hacsak nem szeded atomjaira).
szerintem mindent egyszerre kell nézni. Ne legyen lelekva, de a körülményekhez/lehetőségekhez képest minél fiatalabb és minél kevesebbet futott legyen.
Ebből a szempontból pl. előbb vennék egy szépen javított, tört, de relatíve fiatal és relatíve kevés km-el rendelkező, szép állapotú (akár körbefényzett) kocsit.
De mindez az én véleményem, nem kell osztani.
Szóval nem tudok egyet érteni azzal sem, hogy km-et nézzünk de önmagában azzal sem, hogy állapotot (értsd: beltér/motortér/külső), mert pl. a futómű állapotát nem tudod megállapítani (hacsak nem szeded atomjaira).
szerintem mindent egyszerre kell nézni. Ne legyen lelekva, de a körülményekhez/lehetőségekhez képest minél fiatalabb és minél kevesebbet futott legyen.
Ebből a szempontból pl. előbb vennék egy szépen javított, tört, de relatíve fiatal és relatíve kevés km-el rendelkező, szép állapotú (akár körbefényzett) kocsit.
De mindez az én véleményem, nem kell osztani.
Giuntini2014-11-04 13:04:22 // 60876
Köszi és sok mindent elfogadok. Szosza car tàrsnak tökéletesen igaza van és az autóâllag nem attól függ hogy mennyi km van benne hanem gogy hasznâltàk. Amiben viszont nem fogadom el a leírtakat. A 159 anyagai sokkal jobb minőségüek mint a többi olasz autóé és àllha bőven az összehasonlítàst a 3-as BMW-vel. Ergo: nem lehetnek rajta ilyen kopàsok. N az a baj hogy az autót fényezték, hanem a törés mértéke és az az a későbbiekben derül ki. Amit te mondasz hogy flotta autó pont ezért többnek kell benne lenni. A flotta autókat ha jól tudom kb. 3 éves korukban cserélik. Ennél az első szervízt 15000 km. àllásnàl csinàltàk . A többi szervíz egy másik szerelőtől szàrmazik. A comp.-ot úgy lehet àtírni ahogy gondoljàk. A kereskedő ne nyilatkozzon a valós km-ről. Azt csak Examinerrel lehet megnézni. Az pedig csak a Fiat màrkaszervizekben van. Nem az a baj hogy megveszel egy sokat futott autót hanem az a baj ha azt hiszed hogy kevés van benne.
Dömpi (il dottore)2014-11-04 12:56:28 // 60875
én csak azt akartam érzékeltetni, hogy 60e km-nél még nem kéne a váltógombnak sz@rrá kopva lennie...akkor sem, ha városozott...hacsak nem lánckesztyűben vezették a kocsit :)
Dömpi (il dottore)2014-11-04 12:52:45 // 60874
"Azért én megnézném, hogy 58ezer km. alatt, miért lyukad ki a szőnyeg a gázpedál mellett."
A válasz: tűsarkú (női vezető)
A válasz: tűsarkú (női vezető)
Dömpi (il dottore)2014-11-04 12:50:48 // 60873
meg a kerékátmérő és a gumiszélesség, meg a gumi kopottsága, meg a gumi márkája
Nekem tavaly nyáron a 255/35 ZR19 kopott Michelin-nel 1 literrel (!) evett kevesebben, mint most a 235/40 ZR19 vadiúj Bridgestone-al. A Michelin eleve puhább anyagú, ráadásul eléggé kopott volt.
A téli 215/55 R16-tal megint más fogyasztásokat produkál.
Vezetési stílus: ha mindent betartva közlekedek, akkor pl. 90 km/-nál képes 4,3-at enni, míg 120-130 km/h-nál már 6,5-7,0 liter.
Nagyon változó, hogy ki hogyan vezet és milyen gumikkal, mekkora kerék van alatta.
Nekem tavaly nyáron a 255/35 ZR19 kopott Michelin-nel 1 literrel (!) evett kevesebben, mint most a 235/40 ZR19 vadiúj Bridgestone-al. A Michelin eleve puhább anyagú, ráadásul eléggé kopott volt.
A téli 215/55 R16-tal megint más fogyasztásokat produkál.
Vezetési stílus: ha mindent betartva közlekedek, akkor pl. 90 km/-nál képes 4,3-at enni, míg 120-130 km/h-nál már 6,5-7,0 liter.
Nagyon változó, hogy ki hogyan vezet és milyen gumikkal, mekkora kerék van alatta.
gpek2014-11-04 12:11:28 // 60872
Véleményem szerint van pro és kontra is, így egyértelműen nem lehet kijelenteni, hogy a km mindegy vagy hogy erre vagy arra kell figyelni. stb. A használt vásárlás lutri.
.......................2014-11-04 11:53:27 // 60871
Nem a km er számít,mert nem mindegy h 100kmh átlagsebességgel tette meg a 200ekm ert vagy 10kmh val
Az előbbi 2000 üzemóra
Az utóbbi 20000 ,nem mindegy
Úgyhogy felejtük már el ezt a km erzezést,semmit nem jelent..
Az előbbi 2000 üzemóra
Az utóbbi 20000 ,nem mindegy
Úgyhogy felejtük már el ezt a km erzezést,semmit nem jelent..
Marcox2014-11-04 11:50:48 // 60870
Ezt a kocsit én meg is néztem szeptemberben élőben is. Kiterjesztett garanciás volt a budaörsi szerviznél. Aki megveszi első körben vegyen rá 4 új gumit is.
Nekem eddig két Fiat-om volt ( Grande Punto, Bravo 198 ) mind a kettő szalonból, bemutató autó volt. Így nekem az Alfa volt az első használt amit vettem. - végül is rulettezhettem is volna :D - Mivel persze nem csak én, hanem úgy mindenki kétkedve kezeli a mostani használt autókat, és elég sok helyen olvastam, hogy mint minden típust, de az Alfákat kellőképp imádják visszatekerni. Tudom, sokra nem megyek vele, de én pl mindenhol csak MO-it néztem, és csak szervizkönyveset. - Külföldit is néztem, de 1 autóért nem autózok el több száz km-et, és tapasztalatom sincs abban, hogy mi a folyamat.
Novocento kereskedés, amúgy a Car-éra Bosch Service -hez tartozik. Én az Alfám, a Car-éránál vettem. Ha kell ők leírják papírra, hogy a km valós, és nincs visszatekerve! A tulajdonos kifejtette, hogy neki nem érdeke a visszatekerni, mert nem bódés kocsinepper, elég sokat veszhetne egy ilyen kalamajka során. Főként flottás kocsikat értékesítenek, és flotta kezelő cégnek szerződéses szervize. Elmondták, hogy az enyémnek újra volt fényezve a motorházteteje a kőfelverődések miatt, meg is mutatta a munkalapot. Illetve, hogy a tolató radar utólagos és ezért le volt véve a hátsó lökős Teljesen nyitott volt,arra is, hogy elvigyük egy márkaszervizbe. Lemérték a festékvastagságot is, hogy lássam tényleg nem volt törött. Esztétikai hibái vannak a kocsinak (karc, váltószoknya megtörött 1 helyen, karcos váltógomb) illetve a fényszóró magasság állító nem működik - erre ha tud okosat mondani valaki akkor hajrá! :) ne tartsa magában :D - a fő gondom itt amúgy annyi, hogy igen lever a lámpa, nem egy skyroads :) - viszont mondták, hogy megjavítják, csak nekem Érd nem a szomszéd, így nem autóznék egy javítás miatt 400km-et.
A kocsit ők maguk feltették mérésre is a padon. Oda is adta a mérési lapot róla, átadta az állapotfelmérőt. Aztán átvettem a kocsit, szerdán, és mivel fentebb is írtam, fenntartásokkal állok a használt kocsikhoz, pénteken már bent volt a szhelyi Fiat-Alfa szervizben. Pont volt a Fiat MO-nak egy használt kocsi átvizsgálásos akciója, így kapva kaptam az alkalmon. Ha itt nem akkor sehol nem tudom meg, hogy tekert e vagy sem. Bevitték én elmentem shoppingolni addig. Hívott ismerősöm, hogy végeztek. Elmondta ő is, hogy mérések és az adatok alapján a kocsi nem volt törött, egyedül a motorház volt fényezve (de ezt tudtam) a km a rendszer és a rendelkezésre álló adatok, a számítógép szerint valós, nem tekert. Megkaptam a tárolt előéletet, hogy mi volt javítva, hányszor járt náluk szervizben. 2009-ben volt benne 30.000 km.
Érdekesség: Car-éranál a munkafelvételis srácnak is 159-ese :) Nah náh, hogy nekiestem kifaggatni, hogy mi merre, mire figyeljek.
+1: a napellenzőben találtam egy 2008-as AlfaAmore-s kártyanaptárat :) - tán tag volt a tulaj? Ha valaki tudja esetleg kié volt a kocsim, ne tartsa magába lécci lécci :)
Huhh kicsit hosszú lett, már majdnem blog méretű. Ezért bocsánat. És ne gondolja senki, hogy védeni szeretném a hirdető céget, csak nekem félig meddig van tapasztalatom velük, így úgy gondoltam senki nem veszt vele, ha megosztom.Se pozitív se negatív reklámot nem szeretnék adni nekik. Ez tényleg személyes tapasztalat, úgy olvassa mindenki, szóval nem szent írás! :) Eddig pozitív benyomást tettek rám a többit meg majd az idő eldönti. A használt kocsi mindig lutri. Annyit tudok, hogy a kocsi most remek kezekbe került ;) Olasz kocsi buzihoz :D
Kormány és váltókopásra nem lehet adni! Nekem a Bravo-ban bőven 100 előtt ki kellett cserélni a bőr kormányt és a váltót kopás miatt. Gyári szőnyegem pedig jó pár éve átlyukadt.
Nekem eddig két Fiat-om volt ( Grande Punto, Bravo 198 ) mind a kettő szalonból, bemutató autó volt. Így nekem az Alfa volt az első használt amit vettem. - végül is rulettezhettem is volna :D - Mivel persze nem csak én, hanem úgy mindenki kétkedve kezeli a mostani használt autókat, és elég sok helyen olvastam, hogy mint minden típust, de az Alfákat kellőképp imádják visszatekerni. Tudom, sokra nem megyek vele, de én pl mindenhol csak MO-it néztem, és csak szervizkönyveset. - Külföldit is néztem, de 1 autóért nem autózok el több száz km-et, és tapasztalatom sincs abban, hogy mi a folyamat.
Novocento kereskedés, amúgy a Car-éra Bosch Service -hez tartozik. Én az Alfám, a Car-éránál vettem. Ha kell ők leírják papírra, hogy a km valós, és nincs visszatekerve! A tulajdonos kifejtette, hogy neki nem érdeke a visszatekerni, mert nem bódés kocsinepper, elég sokat veszhetne egy ilyen kalamajka során. Főként flottás kocsikat értékesítenek, és flotta kezelő cégnek szerződéses szervize. Elmondták, hogy az enyémnek újra volt fényezve a motorházteteje a kőfelverődések miatt, meg is mutatta a munkalapot. Illetve, hogy a tolató radar utólagos és ezért le volt véve a hátsó lökős Teljesen nyitott volt,arra is, hogy elvigyük egy márkaszervizbe. Lemérték a festékvastagságot is, hogy lássam tényleg nem volt törött. Esztétikai hibái vannak a kocsinak (karc, váltószoknya megtörött 1 helyen, karcos váltógomb) illetve a fényszóró magasság állító nem működik - erre ha tud okosat mondani valaki akkor hajrá! :) ne tartsa magában :D - a fő gondom itt amúgy annyi, hogy igen lever a lámpa, nem egy skyroads :) - viszont mondták, hogy megjavítják, csak nekem Érd nem a szomszéd, így nem autóznék egy javítás miatt 400km-et.
A kocsit ők maguk feltették mérésre is a padon. Oda is adta a mérési lapot róla, átadta az állapotfelmérőt. Aztán átvettem a kocsit, szerdán, és mivel fentebb is írtam, fenntartásokkal állok a használt kocsikhoz, pénteken már bent volt a szhelyi Fiat-Alfa szervizben. Pont volt a Fiat MO-nak egy használt kocsi átvizsgálásos akciója, így kapva kaptam az alkalmon. Ha itt nem akkor sehol nem tudom meg, hogy tekert e vagy sem. Bevitték én elmentem shoppingolni addig. Hívott ismerősöm, hogy végeztek. Elmondta ő is, hogy mérések és az adatok alapján a kocsi nem volt törött, egyedül a motorház volt fényezve (de ezt tudtam) a km a rendszer és a rendelkezésre álló adatok, a számítógép szerint valós, nem tekert. Megkaptam a tárolt előéletet, hogy mi volt javítva, hányszor járt náluk szervizben. 2009-ben volt benne 30.000 km.
Érdekesség: Car-éranál a munkafelvételis srácnak is 159-ese :) Nah náh, hogy nekiestem kifaggatni, hogy mi merre, mire figyeljek.
+1: a napellenzőben találtam egy 2008-as AlfaAmore-s kártyanaptárat :) - tán tag volt a tulaj? Ha valaki tudja esetleg kié volt a kocsim, ne tartsa magába lécci lécci :)
Huhh kicsit hosszú lett, már majdnem blog méretű. Ezért bocsánat. És ne gondolja senki, hogy védeni szeretném a hirdető céget, csak nekem félig meddig van tapasztalatom velük, így úgy gondoltam senki nem veszt vele, ha megosztom.Se pozitív se negatív reklámot nem szeretnék adni nekik. Ez tényleg személyes tapasztalat, úgy olvassa mindenki, szóval nem szent írás! :) Eddig pozitív benyomást tettek rám a többit meg majd az idő eldönti. A használt kocsi mindig lutri. Annyit tudok, hogy a kocsi most remek kezekbe került ;) Olasz kocsi buzihoz :D
Kormány és váltókopásra nem lehet adni! Nekem a Bravo-ban bőven 100 előtt ki kellett cserélni a bőr kormányt és a váltót kopás miatt. Gyári szőnyegem pedig jó pár éve átlyukadt.