Fórum >> Típusok >> 145-146

JCsabi2019-07-07 09:39:48 // 142976
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal (145 1,4TS), hogy hiába nyomom be a klíma gombját, nem húz be a kompresszoron a kuplung. Belső ventillátor elindul, kis visszajelző led OK, de nincs klíma. Számítógépről MES programmal ha leellenőrzöm a klímarelét, akkor hallom, hogy kattan a relé is, meg a kompresszor is.
Ötletek?
Shadin2019-07-06 18:27:57 // 142975
Fiamnál volt reggel és csinálta :-)
Kazes☻2019-07-06 12:51:16 // 142974
Akkor egyszer sem fogjuk látni...! :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-06 11:59:10 // 142973
Egyszer fogod elfelejteni a videót, és akkor megint csinálni fogja :-DD
Shadin2019-07-05 08:49:02 // 142972
Ma reggel hibátlanul indult és ment :-)
Minden indításnál csinálok videót róla...
Shadin2019-07-05 07:16:20 // 142971
Köszi a tippeket Srácok! Úgy látom alaposan át kell nézni a jószágot.
marci912019-07-05 07:12:22 // 142970
Az lesz, időskori apró problémák ezek. Ilyen volt az is, amikor beriasztott az autó nedves időben. Agyaltam rajta sokat, hol lehet a hiba, már a Meta riasztót ki akartam iktatni, erre fel légszűrő cserénél megfigyeltem jobb oldalt a lámpa felett egy motorháztető nyitás kapcsolót, amiről lemállott a gumisapka és tiszta oxidáció volt. Ennek a kiiktatása után a riasztó köszöni, hibátlanul működik :)
marci912019-07-05 07:08:44 // 142969
Ha háromhengerezésnek érzed, akkor én inkább trafóra tippelnék. Szeretnek elrepedni a trafók TS-en, illetve elkehesedni a pipák, de az sem ritka hogy a szelepfedél tömítés enged és olajban áll az egész gyertyapipa. De előtte kezdj egy fojtószelep ház pucolással.
Coyote2019-07-04 21:07:27 // 142968
Gyertya, kábel, trafó? Esetleg ezt is megnézheted. Nekm most csinálta azt az offos, hogy két henger nem ment, nagy melegben nehezen indult. Aztán leszedtem a teafót és hátul szét volt repedve és meg volt olvadva a burkolata. Esetleg ezt is megnézheted.
Shadin2019-07-04 18:58:37 // 142967
Most mentem ki beröffenteni és hát döcög remeg hörög :-( hmmm.
Kau2019-07-04 18:13:08 // 142966
Most a nagy melegekben, nincs olyan teljesítmény, mint hűvösebb időben. De megtakaríthatod az LMM-et is, az szokott segíteni.
Shadin2019-07-04 11:30:52 // 142965
Srácok! 145 1.6 TS erőtlen néha, máskor meg nem.
Hidegben melegben is előfordul, nem tudom mi okozza,
ha rálépek a gázpedálra alig reagál valamit. Érzésre olyan mintha háromhengerezne,
de nem dadog alapjáraton. Ezt mostanában kezdte csinálni. Mintha nem nyitna a pillangószelep, vagy akadozik az üzemanyagellátás. Ezekből rémlik valakinek valami?
Köszi!
Kazes☻2019-07-04 09:58:48 // 142964
Nekem a kéziféknél lévő csati okozott korábban hasonló problémát, merthogy azt is jelzi... nézd meg. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-04 09:58:26 // 142963
Mozgasd meg a vezetéket, lehet kontakt hiba. Valakit ültess be, hogy figyelje, kivillan e a lámpa :-)
marci912019-07-04 08:08:13 // 142962
Szerintetek mitől lehet az, hogy néha a felkiáltójeles piktogram kivillan menetközben, úgy marad, de egy újbóli újraindításnál viszont eltűnik és amúgy nem hagy semmilyen hibakódot. A kézikönyv szerint a kevés fékfolyadékot jelzi, de ez teljesen rendben van.
V.Tomi.145-146 🍀2019-06-30 18:17:43 // 142961
Szerintem a szoknya tetejére való, de utólagos dolog.
misike762019-06-30 15:04:40 // 142960
Fetoltam, stimmel, de lepottyant
Kazes☻2019-06-30 13:45:47 // 142959
Érdekes... jó kérdés! Váltógombóc aljából esetleg...?! :-o
misike762019-06-30 12:32:50 // 142958
Sziasztok!
Ez a gyűrű a váltónál vajon mi célt szolgál? Mert nálam leginkább csak ott van és lötyölög.
Kazes☻2019-06-29 21:11:30 // 142957
Király vagy... Sanyiii! ;)
Coyote2019-06-29 17:49:03 // 142956
Februárban végzek a kasznis sulival, majd hozhatjátok a vasat hozzám 😁
V.Tomi.145-146 🍀2019-06-29 09:44:03 // 142955
Pont a 146. jelentkező lettem ;-)
Kazes☻2019-06-28 22:08:17 // 142954
Nézd meg Bözsi blogját...
V.Tomi.145-146 🍀2019-06-28 08:27:16 // 142953
Enyém is ilyen volt
marci912019-06-28 08:11:43 // 142952
A belső küszöböket és a padlólemezhez csatlakozó derékszög élt helyben szokták lehajtani. Sok munka, de ha sokáig akarod még használni és az autó többi része rendben van, szerintem megéri rendbetenni. Apámmal nagyon sok autót lakatoltunk, én még soha nem láttam olyan küszöböt, ahol csak a külső borítást kellett cserélni, általában az élekkel és a belső merevítőkkel is probléma van. Ha még haszált sütőolajjal fújták volna ki, még az is megvédte volna :(
Kazes☻2019-06-27 22:55:47 // 142951
Nézegettem... :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-27 22:46:44 // 142950
Nézegess ilyesmiket :-)
Olasz, nincs rozsda, kevés méter, potom ár.
Kazes☻2019-06-27 20:57:04 // 142949
Külsőt találtam...
Attika012019-06-27 20:54:10 // 142948
azt hiszem ez az....
Attika012019-06-27 20:48:06 // 142947
Én mikor asszonyét csináltattam rendeltem külső, belső küszöböt ha emlékszel......
Kazes☻2019-06-27 19:19:34 // 142946
Ez nem akkora gáz, ilyet már javítottam... mert (ahogy a képen is látni) van mihez hegeszteni. :)
Kazes☻2019-06-27 19:18:12 // 142945
A kasznis én lettem volna, de itt az a bajom, hogy szinte nincs már belső küszöb se... magyarán nincs mihez hegeszteni... és belső küszöböt nem lehet kapni, plusz a közbenső perforált merevítő lemez... Ha csak a külsőt kellene egy kis taposó lemez foltozással együtt javítani, az nem lenne gond, de így... szvsz elég gáz. Megmenteném, de egy szaki, ha el is vállalná, egy autó árát kérné el... az tuti. Nem éri meg.
djhans2019-06-27 19:16:10 // 142944
Nekem a küszöb nem volt annyira vészes viszont az első sárvédő doblemezek igen.
Kazes☻2019-06-27 19:14:51 // 142943
Igen... én is...
Kau2019-06-27 19:08:19 // 142942
Az enyém így nézett ki. Azt mondta, látott már ennél sokkal rosszabbat is. Szóval nyugodtan nézesd meg, ha meg akarod menteni.

Kau2019-06-27 18:59:45 // 142941
Tegyél rá küszöb spoilert, az eltakarja :)))

Komolyra fordítva, ez csúnyább, mint az enyém volt, de egy karosszériás szerintem ki tudja javítani. Más kérdés, hogy mennyiért.
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-27 14:46:13 // 142940
Ez szegény TS? Tudod... én ezt hagynám. Kb így nézhet ki most (vagy rosszabbul) az én régi kis jtd-m :-(
Kazes☻2019-06-27 13:24:21 // 142939
Kinek, mi a véleménye...?

Ez csak a baloldal.
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-25 21:41:34 // 142938
A két 146-hoz anno a csúcs az 5 kerék garnitúra volt (4 alu, 1 acél) . Most meg van egy 146, négy kerék, elég is :-)
Kau2019-06-25 21:00:45 // 142937
Nekem is régebbi sztori. Most van 9 egyforma felnim, magamnak cserélgetem a kerekeket. (Téli, nyári, pótkerék) :)
DennisBeru2019-06-25 17:58:34 // 142935
Értettem, bocs a keresztapaságért, hülye telefon :D KAZES 🍷⚕️🇮🇹🍀
fbence2019-06-25 15:51:09 // 142934
146 boxer:
olajteknőtömítés cserénél van valami extra dolog ? Főtengely, olajpumpa, vagy valami frankó kis játék ami megszivathat ?
Kazes☻2019-06-25 14:45:07 // 142933
Ctrl+C, Ctrl+V. :P
DennisBeru2019-06-25 13:15:03 // 142932
Köszönöm, Kezes Neked is ;) 🍷
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-25 10:08:28 // 142931
A patentcentrum.hu oldalon keresd, onnan rendeltem én is.
djhans2019-06-25 06:33:49 // 142930
Gumisok pont le....ják, hogy mi lesz a kocsival. Én elöl a kis baknál, hátul a futómű felfogatásnál emeltem. Most vettem az új kocsira 4 évszakos gumikat mert nem akarok venni 4 felnit pluszban és nem akarom a gumikat se cserélgetni a felniken. Sajnos csak utána vettem észre hogy a gumis emelőjénél a 4-ből csak 3 pogácsán volt gumi betét. Szerencsére nem szedte le a festéket a küszöb pereméről. A kocsikhoz adott gyári emelő az csak vész esetére jó a pótkerékhez. Az simán leszedi a festéket a küszöbről.
DennisBeru2019-06-24 21:55:06 // 142929
Üdv. Igaz én augusztusra kaptam időpontot küszöb cserére, de érdeklődnék honnan szereztek be új patenteket, esetleg cikkszámuk is van? Nálam is le volt törve a kapaszkodó fül egy csomó helyen a műanyag spoileron, de műanyagossal hegesztettem rá újat.
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-24 21:49:26 // 142928
A jtd ugyanez volt :-)
Kazes☻2019-06-24 21:36:34 // 142927
Dömével nem is voltam még gumisnál... inkább kerék le, oszt viszem a hónom alatt! :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak