Attika012018-11-29 21:00:48 // 141826
Kau2018-11-29 17:46:34 // 141825
Az meg természetes, hogy az ajtószigetelő gumikat be kell kenni szilikonnal vagy zsírral, hogy ne ragadjanak össze az ajtóval.
Kau2018-11-29 17:44:23 // 141824
Facebookon volt téma az ajtó befagyása.
Nekem is előfordult, hogy rövid távra vittem az utasomat és miután kiszállt, az ajtót még mindig nem lehetett bezárni. Ilyenkor a biztonsági övet át lehet fűzni az ajtó kapaszkodóján és be lehet kötni. Pont tart :)
Ha hiányzik egy pici, előrébb kell húzni az ülést :)
Ha a zár fagy be, érdemes a slusszkulcsot megmelegíteni öngyújtóval és úgy berakni.
Nekem is előfordult, hogy rövid távra vittem az utasomat és miután kiszállt, az ajtót még mindig nem lehetett bezárni. Ilyenkor a biztonsági övet át lehet fűzni az ajtó kapaszkodóján és be lehet kötni. Pont tart :)
Ha hiányzik egy pici, előrébb kell húzni az ülést :)
Ha a zár fagy be, érdemes a slusszkulcsot megmelegíteni öngyújtóval és úgy berakni.
Kazes☻2018-11-28 22:43:04 // 141823
És elárulod, hogy melyik az a pesti cég, vagy titkos?! :)
Attika012018-11-28 11:48:13 // 141822
Egy pesti cégnél találtam, de csak külsőt. Postával 28000 volt.
Kazes☻2018-11-28 09:16:24 // 141821
Honnan lesz új küszöb? :)
Attika012018-11-28 03:14:02 // 141820
127_sud2018-11-27 10:33:09 // 141819
marci912018-11-27 07:59:24 // 141818
Basszus, küszködök már én is jó ideje a beázással. Ez a belső fólia nekem sem volt benne, egy külső habszivacs réteg volt, ami szétszakadt és leszedtem. Ezekszerint a belsőt már valaki lerángatta korábban.
Kazes☻2018-11-26 22:23:56 // 141817
Nincs mit. Szerdától esőmentes időt ígérnek, így még bepótolhatod simán! :)
DennisBeru2018-11-26 22:19:13 // 141816
Köszönöm szépen mindkettőtöknek a segítséget, nyáron szétszedtem, ha tudom, hogy kell már lenne benne.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-26 22:10:43 // 141814
Tudsz utólag is gyártani bele ilyet, sima kertészeti fólia minőségnek tűnik :-) A belső ablak lehúzó gumi fogja oda gyárilag, így az ablak mellett bejutó vizet levezeti a fólia kifelé eső oldalán, egész le az ajtó aljába, a kifolyókig. Mindenképp ezzel kezdenem a hifi építést.
Illetve ha már szét van szedve én tennék az ajtókba csillapító lapokat (nem kell dynamat, elég az ukrán változat is) és a gyári szürke lezáró szivacsréteget is rezgés csillapítóra cserélném. Aztán jöhet a hangszóró szett és a fejegység. :-)
Illetve ha már szét van szedve én tennék az ajtókba csillapító lapokat (nem kell dynamat, elég az ukrán változat is) és a gyári szürke lezáró szivacsréteget is rezgés csillapítóra cserélném. Aztán jöhet a hangszóró szett és a fejegység. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-26 22:02:43 // 141813
DennisBeru2018-11-26 21:43:32 // 141812
Sziasztok! Hifi rendszert szeretnék cserélni a kocsimban, kivettem az egyik hangszórót és láttam, hogy vizes a hátulja (egész nap esik itt is) kérdésem, hogy ez normális? Mármint gondolom befolyik ott az eső és alul a kifolyón kimegy,de azt hittem a hangszóró nem kap belőle. Amúgy láttam mást is érdekel a hifi rendszer, ajánlom ismeretség nélkül a paradox hifit, segítőkész szakértők, ingyen tanácsokkal.
Shadin2018-11-26 18:15:07 // 141811
Na természetesen!
Piritu - 1.000.0002018-11-26 17:46:04 // 141810
+ gázfröccs közbe :-)
Shadin2018-11-26 11:02:37 // 141809
Akkor hát adok neki adalékot :-D :-D
Shadin2018-11-26 11:01:36 // 141808
Bakker duplakuplungolok :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-26 10:23:45 // 141807
Nyilván belsőleg mosás, olajba öntött adalékkal :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-26 10:23:06 // 141806
Csattogott az akor is, ha rendesen karban volt tartva. Az első Waresz 280e-nél kezdte, a másik meg nálam, ki tudja mennyinél. Csináltam egy komplett motormosást, aztán óccó olajjal 50km, és mégegy olajcsere. Ettől elmúlt, de egy modernebb motoron nem biztos, hogy bevállalnám a motormosózást.
marci912018-11-26 10:14:44 // 141805
Érdemes előtte a vez.módosító solenoidját is kipucolni, ellenőrizni. Ha melegedésre elmúlik, az általában hidrotőke szokott lenni. Nem vészes hadjárat a csere, vezérműtengelyek leszerel, hidrotőke kihúz, új berak olajjal, tengelyek vissza. Olyan aprók rajta a furatok, hogy minimális olajlerakódástól is már nem működnek megfelelően. Ha már Wartburg, emlékezzetek a melós, olajcserét alig látott 1.3 Wartburgok hidrotőke csattogására :D
Piritu - 1.000.0002018-11-25 20:53:39 // 141804
"kb mindenki IS" - a német kollégák ilyenek. Amikor meglátják hogy Alfával vagyok nem állják meg és rákérdeznek. Aztán mindig kiderül hogy nekik sokkal több gondjuk van a sajátjukkal...
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-25 20:37:19 // 141803
Sosem volt igazi vw-m. A wartburgnak volt 'góf' motorja, azzal eljátszottam, ismertem az összes motor és váltó kódot. De az Waresz volt akkor is :-) Aztan jött a Fabia, ami viszont olyan mély nyomot hagyott, hogy 26e km-rel eladtam és vettem helyette egy kitudja mennyit futott, Alfát. Páran néztek csak hülyének... kb mindenki IS :-)
Piritu - 1.000.0002018-11-25 19:21:05 // 141802
Már azt hittem hogy annyira nem hagyott mély nyomot benned az autó hogy még arra sem volt méltó hogy megjegyezd a nevét :-DD
Piritu - 1.000.0002018-11-25 19:19:20 // 141801
A TS nekem is erre van :-)
Gyógyszer a kerepelésre. Nyitott tetővel nem nagyon tudok átmenni egy alagúton visszakapcsolás nélkül :-))
Gyógyszer a kerepelésre. Nyitott tetővel nem nagyon tudok átmenni egy alagúton visszakapcsolás nélkül :-))
Shadin2018-11-25 12:41:36 // 141800
Hát előferdül hogy tolom neki. Nagyobb élvezet eskü mint a 159, olyan egészségesen pörgi meg a 6k-t, ahogy azt a Tibi sohase nem :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-24 22:55:29 // 141799
Wartburg Versenyautó :-D
Piritu - 1.000.0002018-11-24 21:54:22 // 141798
WV :-DDD
Piritu - 1.000.0002018-11-24 21:53:41 // 141797
Igen hidrotőkés, nekem is az jutott először eszembe.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-24 20:57:03 // 141796
Hidrotőkés motor a TS? Nagyon olyan hangja van, mint mikor annak a kis járatába kosz kerül. Ez tipikusan hidegen csattog, melegen halkul. Bár nekem csak WV motoron volt ilyen problémám.
Piritu - 1.000.0002018-11-24 17:34:16 // 141795
A kocsi használatijában benne van: sportos használat esetén.
Jelentősen csökkenhet pl az olajfogyasztás.
Jelentősen csökkenhet pl az olajfogyasztás.
Shadin2018-11-24 16:16:28 // 141794
Van egy gondom amit nem tudok megmagyarázni. NÉHA hidegen beindulás után a motorból csettegő hangot hallani, lokalizálni nem tudom, mintha a szelepekhez lenne köze, de nem tudom. Azóta csinálja, hogy kicseréltem a vezérlésmódosítót, előtte nem csinálta. Vez. mód. gyári, a cserét nagyon nem lehetett elrontani. Gondolnám hogy szeleprugó törés, DE amikor felmelegszik a motor akkor már semmi hangja nincs. Lehetne szerkezeti probléma, DE nem mindig csinálja, csak kb. az indítások 10%-ánál. Mi a tök lehet?
Album...
Első videó majdnem hidegen, második 50° a harmadik pedig egy pár km-es próbakör után.
Album...
Első videó majdnem hidegen, második 50° a harmadik pedig egy pár km-es próbakör után.
Shadin2018-11-24 16:06:33 // 141793
Skacok! Néhányan mondtátok, hogy ha nem "elég" a 10w-40 akkor tegyek bele 10w-60-at. Mi az az eset ami miatt a vastagat kell beletenni?
Kau2018-11-24 14:19:47 // 141791
Jelentem kész vagyok az ablaktörlő motorral. Az első próbák szerint működik :))
Én beleugrottam egy 1.5 órába. Leginkább azt a kérdést feszegettem magamban, hogy ahhoz, hogy férek hozzá, meg az hogy jön ki? :)
Csapágylehúzó nem kellett. Viszont volt egy két dolog,amit leírok, hátha másnak is segítség.
A csapágylehúzó tévesztett meg, hogy, hogy jön le az ablaktörlő kar. Feszegettem, mint a hülye, aztán néztem, hogy az alján van egy kis védőburkolat. Kipattintottam és volt mögötte egy 14-es csavar. Még jó, hogy nem törtem le :)))
A kart függőlegesbe állítva, szépen lejön a helyéről KÉZZEL :)
Viszont érdemes megjegyezni, melyik pozícióban állt meg, mert ugyanoda kell visszarakni. (Tőlem ez vett el 10 percet, míg a végén beállítottam).
Érdemes figyelni a lötyögős bolhákra is, mert az biztos, hogy összerakásnál a legszarabb helyre fog beesni :)
Most már úgy érzem képes vagyok megcsinálni 3/4 óra alatt is :)
Érdemes krovával rendelkezni, mert ilyen is kell, meg olyan is... (10-13).
Én beleugrottam egy 1.5 órába. Leginkább azt a kérdést feszegettem magamban, hogy ahhoz, hogy férek hozzá, meg az hogy jön ki? :)
Csapágylehúzó nem kellett. Viszont volt egy két dolog,amit leírok, hátha másnak is segítség.
A csapágylehúzó tévesztett meg, hogy, hogy jön le az ablaktörlő kar. Feszegettem, mint a hülye, aztán néztem, hogy az alján van egy kis védőburkolat. Kipattintottam és volt mögötte egy 14-es csavar. Még jó, hogy nem törtem le :)))
A kart függőlegesbe állítva, szépen lejön a helyéről KÉZZEL :)
Viszont érdemes megjegyezni, melyik pozícióban állt meg, mert ugyanoda kell visszarakni. (Tőlem ez vett el 10 percet, míg a végén beállítottam).
Érdemes figyelni a lötyögős bolhákra is, mert az biztos, hogy összerakásnál a legszarabb helyre fog beesni :)
Most már úgy érzem képes vagyok megcsinálni 3/4 óra alatt is :)
Érdemes krovával rendelkezni, mert ilyen is kell, meg olyan is... (10-13).
Kazes☻2018-11-23 22:37:16 // 141790
Igen-igen! :D
És most, hogy gépnél vagyok, javítom a telefonom... "égtájból", ez fontos! :)
És most, hogy gépnél vagyok, javítom a telefonom... "égtájból", ez fontos! :)
Kau2018-11-23 22:15:19 // 141789
Zöldet, fehéret, pirosat? :)))
Kazes☻2018-11-23 20:22:07 // 141788
Feltétlenül fújjál, mind a négy égtályból... de leginkább délről, a származása miatt! :-)
Kau2018-11-23 18:01:53 // 141787
Van zsír spray-m. Fújjak rá vagy inkább csak töröljem le a régit? :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-23 15:35:17 // 141786
Nyilván.. a zsír nyáron hígabb rajta, ezért működik. Ahogy hűl az idő, megdermed és nem működik. Ahogy bemelegszik az autó, megint jobban működik. Ez ilyen :-)
Kazes☻2018-11-23 14:24:41 // 141785
Ilyenkor a legjobb...ő is tudja! :D WD40-el fújd be, hamarabb megadja magát. :)
Jorjie2018-11-23 12:38:24 // 141784
Nyugi, egy óra alatt megvan, én is csináltam :-)
Shadin2018-11-23 11:32:39 // 141783
Nekem is ez a 7végi proj. :-)
Kau2018-11-23 10:38:20 // 141782
Na majd jól neki esek hétvégén, ha az idő is engedi :) Örülök, hogy most akad a legjobban, nem nyáron. Mennyivel jobb 3 fokban szerelni... :)
Kazes☻2018-11-23 09:43:21 // 141781
Nekem eddig még egyszer sem kellett hozzá! :)
Kau2018-11-23 09:41:04 // 141780
Köszi. Megnézem mit tehetek, csapágylehúzóm nincs.
Kazes☻2018-11-21 21:42:09 // 141779
Tudom, azért is írtam... 141773.hsz. :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-21 19:28:55 // 141778
Az ablaktörlő szerkezetet kiveszed, letörlöd az érintkező pályáról a zsírt és újra évekig jó :-) Az elektronikát ne forraszd le, annak semmi baja :-) Én a relét is megpucoltam, de a rele burkolat porlik nagyon, jobb úgy hagyni.
Kau2018-11-21 17:50:04 // 141777
De amúgy tényleg jól összerakták ezeket az olaszok. Egy csomó minden eredeti még a gépen. Szűrők, gyertyák, olaj :))))
Na, de komolyan. Pl. Még mindig az eredeti lengéscsillapítókkal és rugókkal járok. Az elektronikában minden működik, kivéve a klímát. Úgy, hogy 18 évig nem kellett hozzányúlni. Most nem a lambdaszondára és LMM-re gondolok :)
Belül minden más működik.
Persze korábban megvettem a márkás ill. gyári alkatrészeket.
Ennek ellenére minket is elért a 18 év. 1-es fokozatban már akadozik az ablaktörlő. Kattog a bal első ajtó nekem is. És januárra van időpontom az alját és a küszöböket megcsináltatni.
Néha viszont elgondolkozok, hogy mennyit érdemes még rákölteni? Szeretem, de most már egyre többet kéne ráfordítani.
Na, de komolyan. Pl. Még mindig az eredeti lengéscsillapítókkal és rugókkal járok. Az elektronikában minden működik, kivéve a klímát. Úgy, hogy 18 évig nem kellett hozzányúlni. Most nem a lambdaszondára és LMM-re gondolok :)
Belül minden más működik.
Persze korábban megvettem a márkás ill. gyári alkatrészeket.
Ennek ellenére minket is elért a 18 év. 1-es fokozatban már akadozik az ablaktörlő. Kattog a bal első ajtó nekem is. És januárra van időpontom az alját és a küszöböket megcsináltatni.
Néha viszont elgondolkozok, hogy mennyit érdemes még rákölteni? Szeretem, de most már egyre többet kéne ráfordítani.