Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Kazes☻2020-03-01 15:42:37 // 23078
Én a Wiki-n néztem meg gyorsan, ott 760-at írnak a Giulia GTA 1300 Junior (racing version)-ra. :-o
VKG699!!! (4x156+75)2020-03-01 15:31:49 // 23077
Ennyi kilóval legfeljebb 4C GTA lehet :))) De azon őszintén meglepődnék :)))
VKG699!!! (4x156+75)2020-03-01 15:30:55 // 23076
Mondjuk a gyalogosvédelmi előírásokat kissé leszarná ha stepnose Giuliát építenének :D
VKG699!!! (4x156+75)2020-03-01 15:30:06 // 23075
Dede, a száraz súlya folyadékok nélkül 745 ;)
WarbiRunner (Gyuri)2020-03-01 13:59:09 // 23074
De! Az 1965-ös GTA annyi volt.
WarbiRunner (Gyuri)2020-03-01 13:56:24 // 23073
Izgalmas.. egyértelmű, hogy a képek és az adatok a régiről szólnak. Vagy?? :-)
Kazes☻2020-03-01 13:55:22 // 23072
Ilyen könnyű még Ő sem volt...

:-o
Nagyon sejtelemes...! :)
VKG699!!! (4x156+75)2020-03-01 13:28:16 // 23070
Ezek a régi Gta-ra utalások, alapvetően szerintem ezek a módosítások várhatóak nagy vonalakban :) Súlycsökkentés, szélesítések, további levegőnyílások...

Jó lesz ez :)
RomeoOne2020-03-01 13:27:16 // 23069
Üresen 745 kg... Kérdés mennyire üresen? Csak a kasztni, hajtáslánc nélkül? Máskülönben ez sehogy sem lesz Giulia...
RomeoOne2020-03-01 13:22:30 // 23068
Na, akkor mit Viktor megkezdett a másik topikban, szedjék szépen össze( google fordítóval olaszról angolra). Na, vajon mi lesz ebből?:

"The weight reduced to 745 kg, empty, allows to improve the car's performance and handling."


"The hood slightly raised and characterized by a clean cut allows to house a more powerful engine."


"The rivets on the sides and on the wheel arches give the body greater strength and increase its stability."
RomeoOne2020-02-25 14:21:22 // 23066
Alfa Romeo Tonale: production will begin in the second half of 2021

Szomorú... A Tonale az új fúziós erőmű? :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-13 12:13:39 // 23062
Érdemes néha ide felnézni :-)
Giuntini2020-02-08 09:36:04 // 23060
Ez biztos nem Alfát gyártó üzem lesz....
RomeoOne2020-02-08 00:12:17 // 23059
Leállíthatja egyik európai gyárát a Fiat a koronavírus miatt
Na, ez hiányzott még... Reméljük nem Cassino-t.
RomeoOne2020-02-04 21:18:24 // 23058
Megnéztem most ezt a második részt is, azért hangzanak el értelmes dolgok is. Karottát már így kell elfogadni. (De amúgy ezeket a villanyos témákat inkább az Erőforrás alternatívák topikba szoktuk tenni, ha nem közvetlen az Alfához kapcsolódik)
RomeoOne2020-02-02 23:55:04 // 23057
Karotta renoméja eléggé megzuhant itt, amikor hirtelen villanypásztorba váltott.
Bár én ettől függetlenül is bírtam, mert mondott okosakat, de ez a legutóbbi olyan villany-felszopás volt, hogy félúton még nekem is ki kellett nyomni, mert nem bírtam már gyomorral.
Az elemes autóknak megvannak az előnyei és felhasználási területe, de ha tényleg komolyan gondolják, hogy ezzel akarnak mindent helyettesíteni, az baromság és semmivel sem visz közelebb minket a környezetvédelmi célokhoz.

Ez a lényeg
carver2020-02-02 23:08:03 // 23056
nem néztem végig minden topicot de ahol néztem eddig nem találtam ;)

aki nem nézte meg Karotta kétrészes videóját a jövő autóiról, VW-ről, Tesláról az nézze meg, érdemes.

NAGYON más világ jön hamarosan - akkor is ha nem (csak) a villany lesz a jövő. 0,5 mp-cel jobb gyorsulás egy frissítés megvásárlása után? Hm...
Piritu - 1.000.0002020-02-01 08:57:52 // 23055
Az akku előállitása nagyon energiaigényes.
carver2020-01-31 23:15:11 // 23054
azért arra kíváncsi lennék hogy jött ki az hogy az elektromos autó előállítása több CO2 kibocsátással jár mint a benzin/dízelüzeműé... Lényegesen egyszerűbb konstrukció lényegesen kevesebb alkatrésszel.
RomeoOne2020-01-10 21:08:28 // 23052
A jövő Alfái.... a Teslák???

Úgy a tuti a gyárépítés, ha más fizeti. A Tesláét az FCA. Nyilván szárnyal a részvény, ha ilyen manőverekkel (CO2 kvóta eladás) lehet gigantikus pénzeket transzferálni egyik vállalattól a másikhoz. Minden épeszű cégvezető kihasználná ezt a lehetőséget, ahogy Musk is. Meg azt is, hogy a németek vannak olyan gálánsak, hogy jóval a forgalmi ár alatt adják oda a Berlin melletti területet a gyárnak. Ezzel sincsen semmi baj, minden normális ország igyekszik minden létező módon bevonzani az ilyen befektetéseket, természetesen Magyarország is. Ezzel párhuzamosan a saját cégeiket meg továbbra is nyírják, amit azért minimum fejvakarással figyel a fél világ.
link
Kazes☻2020-01-10 13:42:10 // 23051
Ilyen kellene a jövő Alfáiba... is! :)
RomeoOne2020-01-06 13:42:46 // 23050
*Stelvio, de amúgy nekem is kb. ez jutott eszembe :DDD
Stef2020-01-06 13:35:26 // 23049
New Giulia CyberWagon MY22 :)
Kazes☻2020-01-06 13:21:24 // 23048
Valami készül FCA-nál... Brazíliában...

...vajon miben látjuk viszont?!
GT Ɨ|ѯ2019-12-25 09:22:24 // 23047
a villanyra izgulók részére
RomeoOne2019-12-20 10:08:39 // 23045
tirex2019-12-11 19:23:16 // 23043
Valahogy így. Nekem soha nem lesz elektromos autóm, még alig terjedt el de már most utálom. Nyomják csak a jó benzineseket. Jay Leno mondta : annyira jó hogy bejöttek az elektromos autók, végre tehetünk mi is a környezetünkért valamit! Vegyen mindenki elektromos kocsit..... legalább több benzin marad a Porschémba!:))))
Giuntini2019-12-11 18:07:59 // 23042
Bedöglik ez az egész. Ha a supercharged-hez odaáll két autó, akkor már nem képes 50kw-al tölteni, hanem a felével. Már majdnem minden töltő fizetős. Annyiba kerül mintha benzint vételeznél.
Nem az a környezetszennyezés, hogy kényszerítik az embereket az autó eladására 6 évesen vagy 150-200 ezer km megtétele után? Programozott avultatás, utána már annyit kell rákteni, hogy nem lehet fenntartani. Nem ismét normálisabb autókat kellene gyártani?
tirex2019-12-11 17:45:03 // 23041
Jó hogy ennyire fossák az elektromos autókat, kérdés az elektromos hálózat majd meddig bírja. Mert hallottam hogy valamelyik agyonfejlett országban már szabályozni kell a plugin hibridek töltési idejét.
VKG699!!! (4x156+75)2019-12-11 14:54:27 // 23040
Szégyen.
És nem amiatt, mert árammal megy.
liusz2019-12-11 09:20:00 // 23039
Jól emlékeztem az Autodelta is független vállalkozás volt, majd felvásárolta az Alfa 1963-ban.
Lehet itt is valami hasonló készülődik.
https://en.wikipedia.org/wiki/Autodelta
RomeoOne2019-12-10 14:02:32 // 23038
Erőforrás alternatívákba akartam, na mindegy :)
RomeoOne2019-12-10 14:02:13 // 23037
Már Vályi is azt mondja, hogy a villany a jövő:

SzpíkZone S01E06 20:55
Zolibácsi2019-12-06 18:26:06 // 23036
Elektromos giulia na mit szóltok?
Kócosw2019-12-05 22:09:45 // 23035
sokallom a fel evet is. vicc, egy percre is kar volt. Fel evvel később a Hyundai t fényezi.
Giuntini2019-12-05 21:14:19 // 23034
Őt nem érdekelte egyáltalán az Alfa! Kapott egy vadiúj autót, aztán azt gondolta, ennyi elég.... Szerintem ő több dolgot akart egyszerre kiszolgálni, és ezt nem vette be az FCA gyomra.
Rákóczi Feri szívből Alfás. Rami viszont; "jó, akkor ha van zsé, leszek Alfás". Így nem lehet márka nagykövetének lenni.
Mennyi ideig volt? Fél évig?
Kócosw2019-12-05 05:12:19 // 23031
egy igazi márkahű nagykövet ugyebár...
droberto2019-12-04 23:40:18 // 23030
Szögletre rakták, aztán ment is a Hyundaihoz. :)))

Ebből is csak marketing katasztrófa lett...
GT Ɨ|ѯ2019-12-04 18:49:14 // 23029
Többek között...:-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak