erőforrásokba mehetett volna...
ennyit tud a Tesla, azaz vicc az egész...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-12 21:57:38 // 23013
RomeoOne2019-11-12 21:55:26 // 23012
Tévedsz. Erről az Erőforrás alternatívákban megy folyton a diskurzus.
Zolibácsi2019-11-12 21:12:02 // 23011
De a vezetés élményét sosem fogja vissza adni, mert folyamatos kompromisszum.
Piritu - 1.000.0002019-11-12 21:10:51 // 23010
Mondjuk az se semmi hogy az autó megmondja neki hogy max mennyivel mehet hogy elérjen a következő konnektorig :-DDD
No ez lesz a jövő Alfájával is...
No ez lesz a jövő Alfájával is...
Zolibácsi2019-11-12 20:43:40 // 23009
Boccs, hogy ide teszem, csak itt ment a legtőbb diskurzus erről.
Saját véleményem:
Inkább használnék ilyen ingázásra egy jó dízelt és spórólnék 5 órát mint, hogy elektromosban üljek. Hát hogy nézett már ki kopasz, borzasztó fáradt volt, pedig egy nyugodt tempóban jött végig, vezetéstámogatással megtűzdelt kiváló autóval.
Elektromos autó városi rohangálásra, liftnek jó. De a vezetés élményét sosem fogja vissza adni, mert folyamatos kompromisszum.
Saját véleményem:
Inkább használnék ilyen ingázásra egy jó dízelt és spórólnék 5 órát mint, hogy elektromosban üljek. Hát hogy nézett már ki kopasz, borzasztó fáradt volt, pedig egy nyugodt tempóban jött végig, vezetéstámogatással megtűzdelt kiváló autóval.
Elektromos autó városi rohangálásra, liftnek jó. De a vezetés élményét sosem fogja vissza adni, mert folyamatos kompromisszum.
Kazes☻2019-11-12 20:42:20 // 23008
És ebben hol rejtőzik a jövő Alfája?!
Zolibácsi2019-11-12 20:15:23 // 23007
RomeoOne2019-11-12 18:29:01 // 23006
Na, a Maserati kihozott egy speciál GranTurismo-t, mint utolsó példány. Az Alfa nem tudta ezt megtenni a 4C-vel a 110 éves évfordulóra :/
Kazes☻2019-11-11 19:09:35 // 23005
Az nem túl egészséges! ;)
Piritu - 1.000.0002019-11-11 17:02:53 // 23004
egy zacskó csipsz már elfogyott :-)
mex862019-11-11 14:42:29 // 23002
na és TiBorban egy könnyű 4hengeres Otto van.
Képzeld el ezt 5henger dízellel...
Képzeld el ezt 5henger dízellel...
mex862019-11-11 14:40:50 // 23001
.én sem hittem volna...pedig...
húzott 2.4jtd, pazar futómű, passzív hátsókerék kormányzás, direkt kormány, nem brutál súly.
1 baja volt az enyémnek e tekintetben, a fék volt gyengusz
húzott 2.4jtd, pazar futómű, passzív hátsókerék kormányzás, direkt kormány, nem brutál súly.
1 baja volt az enyémnek e tekintetben, a fék volt gyengusz
Morfiusz Cédula2019-11-11 14:11:45 // 23000
Csatlakozom, az én tapasztalatom szerint is orrtolós.
Ezen kívül én is imádom a 2.4 159-emet, a formáját, a motor hangját, amikor odalépek, ahogy váltogat felfelé, de tök más mint pl a 2.0jts 156-om volt, az sokkal fürgébbnek hatott. Ez egy ilyen nagyon erős mozdony, ha megindult akkor megy, de nem olyan könnyed módon mint anno a 156.
Ezen kívül én is imádom a 2.4 159-emet, a formáját, a motor hangját, amikor odalépek, ahogy váltogat felfelé, de tök más mint pl a 2.0jts 156-om volt, az sokkal fürgébbnek hatott. Ez egy ilyen nagyon erős mozdony, ha megindult akkor megy, de nem olyan könnyed módon mint anno a 156.
Morfiusz Cédula2019-11-11 14:00:52 // 22999
Alapvetően valóban nem olasz, de azért több benne a Fiat, mint csupán a jtdm motor. A Freemont belsejét azért elég rendesen átszabták az olaszok, hasonlítsd csak össze egy Dodge Journey-vel.
Kazes☻2019-11-11 12:13:13 // 22998
Hűha... asszem az a műszerfal is áttervezendő az Alfába! :-o
Kazes☻2019-11-11 12:11:22 // 22997
Tényleg elég tetszetős, de azért van mit átrajzolni, alfásítani rajta! Akkor lehet, hogy ezért nem lett MiTo utód... már eleve ilyesmivel számoltak és akkor abból lehet a villanyosított is... mint a mellékelt ábra is mutatja. :)
Liquid2019-11-11 11:51:55 // 22996
Az tényleg tetszetős. Elektromosan is maradhat, csak legyen rajta megfelelő embléma és ha megfelelő áron van, vinni fogják. Bár a Tipo is komondottan jó vétel, aztán sajna mégse látni annyit belőle.
RomeoOne2019-11-11 11:11:30 // 22995
Nekem az új 508 4 ajtós tetszik nagyon, kívül-belül. Csak hát műszakilag egy vicc szegény. Legnagyobb benzinese egy 1.6-os turbó.
Zolibácsi2019-11-11 11:09:12 // 22994
Nekem tetszenek a legújabb Peugeok főleg a 208 elektromos. At matricazak fiatra és tesznek bele egy jó motort és máris kész
RomeoOne2019-11-11 11:07:26 // 22993
Nyilván. Ez csak egy PS-elt Giulietta, látszik a lámpáján.
Kazes☻2019-11-11 10:47:20 // 22992
PSA... Peu, Citrony... nem lett szép... remélhetőleg csak egy skicc a szerkesztőségben!
Kazes☻2019-11-11 10:45:54 // 22991
Tudom, hogy nem vagyok topicgazda se admin, menjetek inkább a 159 topicba... rúgjátok ott tovább a port... itt már uncsi! :P
Liquid2019-11-11 10:33:54 // 22990
Én egy 2.0TS-t próbáltam még nagyon régen, és az inkább volt egy családi autópályás romboló. Élmény hajhászásra kicsit se sarkallt. lehet az erősebbek másak, de akkor ugyanoda érkeztünk mint a 159-cal kapcs.
A vezetési élményt hamarabb hozza egy csörgő-zörgő, esetleg alacsony, kemény rugózású autó. A hamarábbat úgy értem, hogy kisebb sebesség is elég. Pl. az ültetett 1.5-ös UNO-val, 80-nal már IstenKirályság volt, aztán a 156 meg körbeautózta bárhol bármikor, a 159 Q4 meg a 156-ot.
Mindegyiknél egy lépcsőt tágul a tér.
Írtam is hogy az orrtolást most már értem, és elhiszem hogy tolja. Tibor -nál már én s érzem. De ennyire a 156 is tolta az orrát.
A vezetési élményt hamarabb hozza egy csörgő-zörgő, esetleg alacsony, kemény rugózású autó. A hamarábbat úgy értem, hogy kisebb sebesség is elég. Pl. az ültetett 1.5-ös UNO-val, 80-nal már IstenKirályság volt, aztán a 156 meg körbeautózta bárhol bármikor, a 159 Q4 meg a 156-ot.
Mindegyiknél egy lépcsőt tágul a tér.
Írtam is hogy az orrtolást most már értem, és elhiszem hogy tolja. Tibor -nál már én s érzem. De ennyire a 156 is tolta az orrát.
RomeoOne2019-11-11 10:26:50 // 22989
Továbbra sem értem, miért megy a cicaharc. A 159 kilóg kicsit a sorból abból a tekintetből, hogy az nem egy olyan könnyed autó, mint amilyet az Alfától addig megszoktak. Nem hiszem, hogy ez vita tárgya lenne. Az Alfa inkább játékos autókat gyártott addig, a 159 meg jobban illik az a jelző, hogy fölényes.
GT hülyegyerekbe tesz, 159-cel meg alázni lehet. Ettől függetlenül persze, hogy lehet a 159-cel is vadulni, eltenni keresztbe, cibálni jobbra-balra meg 4 keréken csúszni vele (de hát mivel nem...). Csak nem ez az első inger, amikor beleül az ember. Hanem hogy "én vagyok az utak királya a sok közlekedő plebs között".
GT hülyegyerekbe tesz, 159-cel meg alázni lehet. Ettől függetlenül persze, hogy lehet a 159-cel is vadulni, eltenni keresztbe, cibálni jobbra-balra meg 4 keréken csúszni vele (de hát mivel nem...). Csak nem ez az első inger, amikor beleül az ember. Hanem hogy "én vagyok az utak királya a sok közlekedő plebs között".
Giuntini2019-11-11 10:22:25 // 22988
Szerintem is van bőven vezetési élmény benne! Ezek szerint a gyengébb futómű, a kevésbé merev karosszéria adja a vezetési élményt.
A Giuliát még senki nem kritizálja. De majd fogják.
Apropó a súly. Meg orrtolás.
Ha lehet a 159-et kritizálni, az a benzinmotorok miatt van. De a Tibit semmiért nem lehet kritizálni, talán csak azért, mert nincs hangja.
A Giuliát még senki nem kritizálja. De majd fogják.
Apropó a súly. Meg orrtolás.
Ha lehet a 159-et kritizálni, az a benzinmotorok miatt van. De a Tibit semmiért nem lehet kritizálni, talán csak azért, mert nincs hangja.
Liquid2019-11-11 09:59:26 // 22987
A 166-ról sok minden eszembe jut, de a vezetési élmény nincs köztük :)
mex862019-11-11 09:34:56 // 22985
Hadd ugassak kicsit bele mint ex alfás én is ebbe a 159 élmény nem élmény témába.
Mint ex 166, 159 illetve rövid ideig GT tulaj, engedtessék meg nekem is.
Nem vezetéstechnikai stb., pusztán a nehezen megfogható "vezetési élmény" oldalról.
Német autók irányából érkeztem, és a 166ban leginkább a "vezetési élmény" miatt maradtam 2 évig ami nálam extra hosszú idő. Ott minden együtt volt, hang, futómű, beltér minden. Azóta is bánom hogy megváltam tőle...
Bízva benne hogy a 159 csak fokozhatja átültem, hát nagy csalódás vol. Utazni tök jó de nem azt adta amit vártam, ami miatt több kompromisszumot is bevállaltam a kocsival (fenntartási költségek, szűkebb beltér stb) . Próba alatt sem jött anno az érzés, emiatt 3x mentem vissza az eladóhoz mielőtt megvettem.
Majd jött sok év kihagyás után a GT, na az szintén adta amit anno a 166-nál éreztem. Pedig csak egy 1.9 és nem is Q2. Utazni persze jobb a 159, halkabb, stb., de nekem élményben a GT fényévekre volt tőle.
Szóval egyetértek azokkal, akik szerint a 159 túl tompa lett.
Lehet a 4hengeresek illetve fl-esek könnyebbek és ott vmi varázslat van, de az 5 hengeres fl előtti SW sajnos nekem nem élmény autó. Vagyis az, esztétikai élmény, kívül-belül :)
Úgyhogy ha újra fellángol a vírus nálam, 90% hogy benevezek egy GT-re ismét, hobbyautónak.
Mint ex 166, 159 illetve rövid ideig GT tulaj, engedtessék meg nekem is.
Nem vezetéstechnikai stb., pusztán a nehezen megfogható "vezetési élmény" oldalról.
Német autók irányából érkeztem, és a 166ban leginkább a "vezetési élmény" miatt maradtam 2 évig ami nálam extra hosszú idő. Ott minden együtt volt, hang, futómű, beltér minden. Azóta is bánom hogy megváltam tőle...
Bízva benne hogy a 159 csak fokozhatja átültem, hát nagy csalódás vol. Utazni tök jó de nem azt adta amit vártam, ami miatt több kompromisszumot is bevállaltam a kocsival (fenntartási költségek, szűkebb beltér stb) . Próba alatt sem jött anno az érzés, emiatt 3x mentem vissza az eladóhoz mielőtt megvettem.
Majd jött sok év kihagyás után a GT, na az szintén adta amit anno a 166-nál éreztem. Pedig csak egy 1.9 és nem is Q2. Utazni persze jobb a 159, halkabb, stb., de nekem élményben a GT fényévekre volt tőle.
Szóval egyetértek azokkal, akik szerint a 159 túl tompa lett.
Lehet a 4hengeresek illetve fl-esek könnyebbek és ott vmi varázslat van, de az 5 hengeres fl előtti SW sajnos nekem nem élmény autó. Vagyis az, esztétikai élmény, kívül-belül :)
Úgyhogy ha újra fellángol a vírus nálam, 90% hogy benevezek egy GT-re ismét, hobbyautónak.
GT Ɨ|ѯ2019-11-11 07:47:04 // 22984
igen, érdekes, semmi több...
Kazes☻2019-11-10 23:58:49 // 22983
Brennero lesz a következő?
A mellékelt kép minden esetre érdekes...
Novità Alfa Romeo: nel 2021 il nuovo b-suv grazie a PSA
A mellékelt kép minden esetre érdekes...
Novità Alfa Romeo: nel 2021 il nuovo b-suv grazie a PSA
droberto2019-11-10 23:32:01 // 22982
Onnan indult a vita, hogy fordítja a farát vagy sem, illetve ad-e visszajelzést.
Az elsőt cáfoltam mivel nem igaz, míg a második tényleg szubjektív. A többség szerint igen, kettőtök-hármótok szerint nem. Erről nem is érdemes vitázni.
A GT, ha jól tudom 147 futóművű kupé. A torsen sperr jó dolog, ha nem a legjobb, mi egy hajtáshoz kellhet. A 147/GT-nél kellet is az orrtolás csökkentéshez. A 159 ezt futóművel és súlyelosztással is tudta. Fejlődött az elődökhöz képest. Mint ahogy midig fejlődött a futómű. A 159 a valaha gyártott legsemlegesebben, leggyorsabban forduló első kerekes Alfa. 1G felett tud kanyarodni.
De hagyjuk a múltat amikor itt a jelen és a jővő.
Az elsőt cáfoltam mivel nem igaz, míg a második tényleg szubjektív. A többség szerint igen, kettőtök-hármótok szerint nem. Erről nem is érdemes vitázni.
A GT, ha jól tudom 147 futóművű kupé. A torsen sperr jó dolog, ha nem a legjobb, mi egy hajtáshoz kellhet. A 147/GT-nél kellet is az orrtolás csökkentéshez. A 159 ezt futóművel és súlyelosztással is tudta. Fejlődött az elődökhöz képest. Mint ahogy midig fejlődött a futómű. A 159 a valaha gyártott legsemlegesebben, leggyorsabban forduló első kerekes Alfa. 1G felett tud kanyarodni.
De hagyjuk a múltat amikor itt a jelen és a jővő.
Zolibácsi2019-11-10 22:53:42 // 22981
nem kell egymásnak esni, 159 futóműve egy csodálatos kreálmány, ahogy a 159 maga is.
Áron alul de el kellett engednem a 159-et, sztorit tudjátok.
A GT Q2 szűk kanyar élményével a 159 nem ér fel és itt a q2 és a súly a különbség.
a mostani GT-m egy nagyon jó élmény autó. a 159 meg egy kiváló utazó autó.
és ha jól emlékszem arról indult el a diskurzus, hogy melyik jobb élmény autó és nem hogy melyik jobb utazó autó.
az hogy 200-al mész pályán úgy mintha otthon néznél egy TV-t olyan nyugalommal, azt nem tudja a GT, mert reszponzívabb és sokkal több visszajelzést kapsz a vezetésről, ami ingerel, boldogság hormonjaidat, adrenalinodat, aztán meg a gázpedál állást.
Ha nem ültem volna bele a GT-be szerintem én sem hinném el amit mondok, mert a 159 igen is jó autó és magasra teszi a mércét, csak vannak problémás szériák belőle.
Áron alul de el kellett engednem a 159-et, sztorit tudjátok.
A GT Q2 szűk kanyar élményével a 159 nem ér fel és itt a q2 és a súly a különbség.
a mostani GT-m egy nagyon jó élmény autó. a 159 meg egy kiváló utazó autó.
és ha jól emlékszem arról indult el a diskurzus, hogy melyik jobb élmény autó és nem hogy melyik jobb utazó autó.
az hogy 200-al mész pályán úgy mintha otthon néznél egy TV-t olyan nyugalommal, azt nem tudja a GT, mert reszponzívabb és sokkal több visszajelzést kapsz a vezetésről, ami ingerel, boldogság hormonjaidat, adrenalinodat, aztán meg a gázpedál állást.
Ha nem ültem volna bele a GT-be szerintem én sem hinném el amit mondok, mert a 159 igen is jó autó és magasra teszi a mércét, csak vannak problémás szériák belőle.
droberto2019-11-10 22:00:20 // 22980
2x reagáltál.
Direkt nem válaszoltam mert tökre nem itt a helye.
De ettől még ugyanarról beszéltünk. A farral kanyarodásról. Nem kell kiforgatni a szavaimat. Attól, hogy nem reagálnak sok-sok cartárs véleménye is ugyanez.
Érdekes módon Zolibácsi míg megvolt neki sose mondta, hogy szar lett volna vagy ne lett volna reszponzív. Tök más miatt endedte el. Ha azt mondja, hogy azért szar mert szar a 2.4, és drága 159 életbentartása, és fél tőle azt megértem, és nem is vitatom. Így ezt kissé igazságtalannak érzem.
De felőlem lehet a 159 a legszarabb futóművű Alfa.
Pont...
Direkt nem válaszoltam mert tökre nem itt a helye.
De ettől még ugyanarról beszéltünk. A farral kanyarodásról. Nem kell kiforgatni a szavaimat. Attól, hogy nem reagálnak sok-sok cartárs véleménye is ugyanez.
Érdekes módon Zolibácsi míg megvolt neki sose mondta, hogy szar lett volna vagy ne lett volna reszponzív. Tök más miatt endedte el. Ha azt mondja, hogy azért szar mert szar a 2.4, és drága 159 életbentartása, és fél tőle azt megértem, és nem is vitatom. Így ezt kissé igazságtalannak érzem.
De felőlem lehet a 159 a legszarabb futóművű Alfa.
Pont...
Liquid2019-11-10 21:07:42 // 22979
Viccet meg mindent félretéve, ki kellene egyszer próbálnod egy TBI-t, vagy egy Q4-et, mindkettő nagyon más mint az automata 2.4. A Tibor érzetre közel van a 156 TS-hez, csak jelentősen erősebb, és jobb a futóműve.
Liquid2019-11-10 20:58:33 // 22978
Biztos bennem van a hiba :)
Azért a GT és a 159, de még a 156 is más liga. Egyrészt az egyik egy 4 ajtós kvázi családi, a másik meg egy 2 ajtós GT, az egyik nem alternatívája a másiknak. Biztos van ahol igen, mondjuk jött egy céges Octavia, vagy egyterü mert jött a gyerek, és csak hobbinak kell, de akkor más a leányzó fekvése.
Hol és ki bizonygatott bármit, elvi szinten, meg logikai alapon? Te nagyon eltévedtél :)
Mindegyikünk a saját tapasztalatait alapul véve ír, pont mint te.
Mindegy is, azt csinálsz amit akarsz, igazából én vagyok a hülye, mert mindig felveszem a kesztyűt.
Azért a GT és a 159, de még a 156 is más liga. Egyrészt az egyik egy 4 ajtós kvázi családi, a másik meg egy 2 ajtós GT, az egyik nem alternatívája a másiknak. Biztos van ahol igen, mondjuk jött egy céges Octavia, vagy egyterü mert jött a gyerek, és csak hobbinak kell, de akkor más a leányzó fekvése.
Hol és ki bizonygatott bármit, elvi szinten, meg logikai alapon? Te nagyon eltévedtél :)
Mindegyikünk a saját tapasztalatait alapul véve ír, pont mint te.
Mindegy is, azt csinálsz amit akarsz, igazából én vagyok a hülye, mert mindig felveszem a kesztyűt.
VKG699!!! (4x156+75)2019-11-10 18:07:57 // 22977
Na és ugye az enyém fosdízel, modern, turbólyukas, lentsemmiközépenpicsánrúg fentelfogy verzió hatszáz tonna plusz súllyal az orrában, mindez a ts-re nem jellemző ;)
VKG699!!! (4x156+75)2019-11-10 18:05:00 // 22976
És a VDC? ;) Ráadásul a gecibuta verzió...? :D Az is ugyanaz? Csak mert nem nagyon emlékszem a gombjára a régiekben :D Most csak 3 van otthon :D
G-MANN🍀2019-11-10 17:58:54 // 22975
🤟👍👍👍
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-10 17:42:44 // 22974
Viszont a mai esős időben végre ismét 4 kerékkel csúsztam a körforgóban ... a szar SUV :DDD remélem még gyártanak a jövőben ilyen semmit mondó szarokat az Alfáék, én majd veszek megint ....
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-10 17:40:26 // 22973
azért ez már az év vicce... a két 56 között tudod mi a különbség? a két első fényszóró, a sárvédő, a gépháztető, meg a zárhíd és a lökös, a belső középkonzol és miegymás, ja meg a hátsó lámpa belső része...
tényleg egy műanyag fos és sokkal szarabb ezen változtatások végett... itt van ma végem :DDDD
tényleg egy műanyag fos és sokkal szarabb ezen változtatások végett... itt van ma végem :DDDD
VKG699!!! (4x156+75)2019-11-10 17:11:00 // 22972
Nyugi, nekem még a köztesfészlift 56 is túl steril meg modern, pedig az még könnyű autó...
Nem tudom kinek az oldalán láttam, hogy a facelift előtti 1.6 mellé vett egy full fl 2.5 V6-ot, majd eladta a V6-ot, mert steril műanyag szarnak tartotta...
Na én eleget vezettem ugyanolyan 1.6 TS-t, és brutál jó kis autó, oké, csicsafijat, tvinszpárk, fiszfasz, vezérlés, csapágy... jó jó, de ahogy az behúzza maga mögé a fenekét, az király, azt semmi se tudta azóta überelni...
A 75-ös megvásárlásáig....... :)))
Mert az nem mocorog semerre, sínautó, nem tolja az orrát, nem buta, pedig egyébként puha...
De az, hogy nekem ez kell, nem jelenti azt, hogy nem értem meg, ha valakinek ez nem tetszik...
Mondjuk nem szeretem mikor valaki fennhéjázóan rákérdez, hogy mi a jó abban az öregfosalfában, de nem is nagyon izgat... :)
Ezeket el kell engedni, autózni egy rohadtat esztergomig (vagy recsk felé...), és vonyítani attól, hogy neked jó... :D
Virágozzék minden virág és vegyél már végre egy hátsókerekes benzines Alfát hogy elmehessünk bandázni :)))
Nem tudom kinek az oldalán láttam, hogy a facelift előtti 1.6 mellé vett egy full fl 2.5 V6-ot, majd eladta a V6-ot, mert steril műanyag szarnak tartotta...
Na én eleget vezettem ugyanolyan 1.6 TS-t, és brutál jó kis autó, oké, csicsafijat, tvinszpárk, fiszfasz, vezérlés, csapágy... jó jó, de ahogy az behúzza maga mögé a fenekét, az király, azt semmi se tudta azóta überelni...
A 75-ös megvásárlásáig....... :)))
Mert az nem mocorog semerre, sínautó, nem tolja az orrát, nem buta, pedig egyébként puha...
De az, hogy nekem ez kell, nem jelenti azt, hogy nem értem meg, ha valakinek ez nem tetszik...
Mondjuk nem szeretem mikor valaki fennhéjázóan rákérdez, hogy mi a jó abban az öregfosalfában, de nem is nagyon izgat... :)
Ezeket el kell engedni, autózni egy rohadtat esztergomig (vagy recsk felé...), és vonyítani attól, hogy neked jó... :D
Virágozzék minden virág és vegyél már végre egy hátsókerekes benzines Alfát hogy elmehessünk bandázni :)))
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-10 16:42:27 // 22971
Részemről itt pont. Irkálhattok tőlem bármit, lehet ott az utolsó szó, rajtatok múlik elfogadjátok így, elfogadtok így a közösségben vagy nem.
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-10 16:24:22 // 22970
Kevés emberrel beszélgetsz :-) Vannak többen, akik 159-ről visszafelé léptek, és akiket tudok, vagy hallottam róluk, GT-t vettek. Kb ugyanazon indokkal amiket én felhozok. HIdd el, nem egyedül érzem így. Fórumon kívül vannak Alfás barátaim, olyanok, akik gyakran és többféle Alfát próbáltak, Alfa szívű kasznisom, chiptuningos barátok. Elég hasonló a véleményünk. De elég elolvasni a korabeli teszteket, akár amik itt megjelentek első beszámolók. A "sárnehéz" egy elég gyakori jelző. Ott volt anno a Brera 2.4 Hungaroringes tesztje, amit esőben sikerült forgatni. Ott sem az a konklúzió amit Ti hallani szeretnétek, inkább arra hajaz amit én érzékelek. Pedig közelében nem vagyok vezetési tudásban a tesztelőnek, de szerintem egyikőnk sem. Érdekes módon a MiTo-t szerették, és gyorsabb kört is mentek vele emlékeim szerint.
de nyilván jöttök majd valami cáfolattal, mert elemenni emellett, nem lehet...
Zolibácsi találta meg azt hiszem a jó szót, reszponzívabb a GT, a 156, vagy bármi korábbi, és a teszteket olvasva biztos, hogy a Giulia is. Egy rövid próba erejéig volt szerencsém Giulietta-hoz, az is lényegesen érezhetőbb autó. Nem tanulandó autó, hanem érzed és kész, kanyarodsz kettőt, a harmadikba már rakod bele vigyorgó fejjel ahogy jól esik. Ez nem öregautó-újautó téma. . És nem akarás kérdése, hanem ízlésé. Úgyhogy itt az ideje végre szépen elmenni emellett a dolog mellett és elfogadni a véleményemet. Amit a saját autómra és saját magamra nézve, általánosítás nélkül írtam mindig is. És lerajzolhatjátok még 9-szer, hogy Robi hol kanyarodott, ettől az, amit én az autóm vezetése közben érzek, nullát fog változni. Már nem tudom hogy és merről magyarázzam, hogy értsd. Semmi mást nem kellene, csak elfogadni, hogy az enyém, nekem ilyen. És nem belefeszülni, hogy az egész világ előtt, Ti akkor is bebizonyítjátok nekem elméleti levezetéssel, logikai alapon (kizárásos alapon, avagy sok légy nem tévedhet?), vagy bárhogy, hogy amit az autómban ülve érzek, az nem úgy van.
de nyilván jöttök majd valami cáfolattal, mert elemenni emellett, nem lehet...
Zolibácsi találta meg azt hiszem a jó szót, reszponzívabb a GT, a 156, vagy bármi korábbi, és a teszteket olvasva biztos, hogy a Giulia is. Egy rövid próba erejéig volt szerencsém Giulietta-hoz, az is lényegesen érezhetőbb autó. Nem tanulandó autó, hanem érzed és kész, kanyarodsz kettőt, a harmadikba már rakod bele vigyorgó fejjel ahogy jól esik. Ez nem öregautó-újautó téma. . És nem akarás kérdése, hanem ízlésé. Úgyhogy itt az ideje végre szépen elmenni emellett a dolog mellett és elfogadni a véleményemet. Amit a saját autómra és saját magamra nézve, általánosítás nélkül írtam mindig is. És lerajzolhatjátok még 9-szer, hogy Robi hol kanyarodott, ettől az, amit én az autóm vezetése közben érzek, nullát fog változni. Már nem tudom hogy és merről magyarázzam, hogy értsd. Semmi mást nem kellene, csak elfogadni, hogy az enyém, nekem ilyen. És nem belefeszülni, hogy az egész világ előtt, Ti akkor is bebizonyítjátok nekem elméleti levezetéssel, logikai alapon (kizárásos alapon, avagy sok légy nem tévedhet?), vagy bárhogy, hogy amit az autómban ülve érzek, az nem úgy van.
Liquid2019-11-10 15:53:33 // 22969
Nyilván nem dönt a többség, de egység sem :) Ahányszor felhozod, annyiszor fogja valaki megcáfolni. Hogy ki mit érez, és mit akar érezni az nyilván nagyon egyénfüggő, de azért nem lehet elmenni bizonyos dolgok mellett.
Igen, valóban szoktam túlreagálni, ez az egyik ismert hibám :)
Abban is egészen biztos vagyok, hogy akik elváltottak, azoknál a két legfőbb ok az alulmotorizáltság és a magas rezsiköltség volt (legalábbis ez volt a háttérben).
Sose mondtam, hogy hülye vagy, azt se hogy szarul vezetsz, csak azt hogy olyan dolgokat állítasz, amiket rajtad kívül senkitől se hallottam.
Igen, valóban szoktam túlreagálni, ez az egyik ismert hibám :)
Abban is egészen biztos vagyok, hogy akik elváltottak, azoknál a két legfőbb ok az alulmotorizáltság és a magas rezsiköltség volt (legalábbis ez volt a háttérben).
Sose mondtam, hogy hülye vagy, azt se hogy szarul vezetsz, csak azt hogy olyan dolgokat állítasz, amiket rajtad kívül senkitől se hallottam.
VKG699!!! (4x156+75)2019-11-10 12:04:21 // 22968
(Lásd még a sportdízel kifejezést...)
VKG699!!! (4x156+75)2019-11-10 12:03:22 // 22967
Természetesen nem viszem ki télen, forgalomból kivonva leponyvázva várja majd a tavaszt, amúgyis csak napos időben használtam, a tél meg pláne kimarad :)))
Legfeljebb ha rendesen fagy és süt a nap, akkor kigurul a garázsból, amúgy hetente bemelegedésig brummogok vele a garázsban.
Nem kizárt, hogy kap még egy alváz és üregvédelmet is, a 156 épp most kapja... :)
Előtte ülések ki, minden kárpitot gőzölős tisztítással kitakarítok, olajcsere, hogy ne az elhasznált HPX álljon benne :)
Ja meg a gumik túlfújása is alap.
Legfeljebb ha rendesen fagy és süt a nap, akkor kigurul a garázsból, amúgy hetente bemelegedésig brummogok vele a garázsban.
Nem kizárt, hogy kap még egy alváz és üregvédelmet is, a 156 épp most kapja... :)
Előtte ülések ki, minden kárpitot gőzölős tisztítással kitakarítok, olajcsere, hogy ne az elhasznált HPX álljon benne :)
Ja meg a gumik túlfújása is alap.
Kazes☻2019-11-10 11:27:17 // 22966
Csak lazán... mint a Riga lánc! :D
Kazes☻2019-11-10 11:26:30 // 22965
+1!
Zen. Dül. És?! ;)
Zen. Dül. És?! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-10 11:06:16 // 22964
Erről van szó, ezt próbálom mondani, de lehet kívülállóként jobban megfogalmaztad. Másról beszélünk. Szerencsére már nem. zavar, sőt szeretem így, kisimult a kapcsolatunk a 159 - cel. Csúszni csúsztam vele most is vagy két sodrósat itt a városban kb a komment írás szüneteiben. XD