Fórum >> Egyebek >> Az FCA menedzsmentje és a konszern iránya

Kócosw2021-01-23 21:55:10 // 170
ugy bizony.En egyszerűen nem birom felfogni hogy azFCA vezetése melyik álomvilagban él ahol elhiszi hogy 2 modellel meg lehet élni ma. Amiből legyünk őszinték az egyik egy kihalófélben lévő faj azaz sedan. Lehet ilyen modelleket is csinalni, meg kell is, DE ilyen csak akkor fer bele ha vannak modellek ami a dellavárit biztositja a nemannyira nyereséges modellek mellett. Tovabbra is vesszőparipam a giulia Sw. Miert nem csinaltak? C oszlop, d oszlop, meg a seggeben a belter mas, felküldik a sedan mellé a sorra aztan béke vann. Nekem nem kell megmagyarazni hogy ott a Stelvio suv. Akkor kerdezem en minden mas gyarto hülye VW től PSA n at aki a kombikat is gyartja a Suvok mellett? 🥴 De most komolyan. Remelem tenyleg a Sellantis alatt valagba rugnak 2 labbal par embert aki ezert felelős...
Smith2021-01-23 20:40:55 // 169
Az itt a baj, hogy ha nem lesz Giulietta, akkor 11 M alatt nem lehet majd új Alfát venni, Azért régen volt 145, 147 vonal, ami még megfizethető volt karcsúbb pénztárcával is, és olcsóbban is lehetett valaki Alfás. Jelenleg meg csak a használtpiac marad annak akinek nincs min. 11 milliója, de a használtautó nem hoz pénzt a gyárnak. Ezen a stratégián kellene változtatni, sürgősen.
Halesz2021-01-21 14:04:58 // 167
Ha már ennyi infó kiderült a Stellantisról, kicsit előrébb hoztuk a Backstage legújabb adását, amelyben átbeszéltük a változásokat:



https://youtu.be/yPHbillMwIc

Ha tudtok, kommenteljetek, mondjátok el a véleményeteket a YouTube-on is, és iratkozzatok fel a csatornára! :) Köszi!
TtK2021-01-21 13:38:21 // 166
Majdnem mind francia :/
VKG699!!! (4x156+75)2021-01-20 17:20:21 // 165
Nagyon jó hír, ha már Karl-Heinz Kalbfellt már nem tudják ugye...
liusz2021-01-20 12:28:11 // 164
Az jó hír, hogy a főmérnök H. Wester az AR ex-CEO?
Giuntini2021-01-20 09:53:44 // 163
Ezt leírtam a Giulia topic-ban! Megint beindul a rablás, ami az autózás élvezetét, a valódi technikai újítást szolgálja lerabolják, majd körbeépítik csilivilivel, és kész a prémium Peugeot, és viszik mint a cukrot!
Arról is volt szó hogy a Maserati elhagyja a felső-közép szegmenst, és csak nagyautókat és sportkocsikat épít. Ezért kapták meg a szinte kész új 6 vagy 8C-t. Na erre kíváncsi vagyok, hogy az új Ghibli valóban Alfa Romeo lesz!?
RomeoOne2021-01-20 09:14:33 // 162
A Stellantis új emberei:


Úgy tűnik, hogy a Peugeot-ot nagyon egybefűzik az Alfával, valószínűleg tényleg megkapják a Giorgio platformot. Vajon mi mit profitálunk belőle?
RomeoOne2021-01-19 19:16:27 // 161
In a highly symbolic and appreciable gesture, Carlos Tavares' first (streamed on line) press conference will take place today in Torino, starting with 15:40.
Not Paris or Detroit, but Turin!
Also, he's expected to visit the Melfi and Cassino factories in the coming days.

Kócosw2021-01-17 21:32:47 // 159
de az a volvo nem az a volvo ami regen volt...
Tommi2021-01-13 14:57:11 // 157
Majd évek múlva kiderül jó döntés volt-e... :) :(
RomeoOne2021-01-13 14:47:40 // 156
Nembaj, inkább ne tegyék. Majd megoldják saját erőből. Jobb ötletnek tartom a Stellantist, mint a sárgákat.
Tommi2021-01-13 14:31:56 // 155
Szerintem az Alfát is rég el kellett volna... Nézzétek meg a Volvot, amióta a Geely áll mögöttük, köszönik nagyon szépen megvannak és olyan modellpalettával olyan eladásokat produkálnak, amiről mi hosszú évek óta csak álmodozunk :)
Giuntini2021-01-07 18:57:37 // 154
Elkann meg gyorsan eladja az Iveco-t a kínaiaknak!
Attis2020-12-22 10:11:27 // 151
Olvass utána kérlek mi a DS. Honnan jön és mi az. :)
GT Ɨ|ѯ2020-12-22 09:26:34 // 150
Reméljük így lesz és akkor......:-)
Kócosw2020-12-21 22:30:45 // 149
a próféta szóljon belőled
Liquid2020-12-21 22:10:36 // 148
A prémium mellé kell sok eladás, és annak a a bevétele. A PSA hoz egy rakat típust külön-külön is több eladással mint sajnos az Alfa együtt. De nem baj az, adjanak el sok pezsót és lesz lóvé Alfát fejleszteni.
Giuntini2020-12-21 18:30:47 // 147
Az FCA a Fiat kivételével csak prémiumokat hoz, a PS!A meg mit? Mert a DS nevű kitalált márka nem az!
GT Ɨ|ѯ2020-12-21 16:32:19 // 146
Kócosw2020-12-18 15:18:48 // 145
ilyen balfax is csak a "modern nyugat" lehet hogy evtizedek előnyét minden téren ezüsttálcán viszi el a tavolkeletre, ami adottsagainak kösz{nhetően lassan be is inthet a kedves gesztus utan hogy köszi, hála nektek már behoztam a lemaradást, sőt le is toltalak benneteket mint a koszos gatyát, most lessetek hogy behozzatok a lemaradast...
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-18 13:08:55 // 144
Ez még nagyon messze van a Kínától való függetlenedéstől. Érdekes ez, a bő száz év autóipari tudásból és fölényből az lett, hogy kullogunk Kína után. Feleszmélnek, hogy jéé, kéne akkumulátort gyártani, ha nem a BYD-től akarunk venni? Ettől a nyersanyag egy része Kínából fog jönni, a futómű alkatrészek, a vezetékek és még kitudja mi Kínából fog jönni, és pár év múlva lehet majd eszmélni, hogy basszus, harmadik generációs félvezető eszközökért is ott kell kopogtatni, mert az EU-ban egyetemeken eljátszanak ezekkel, cikket is írnak róla, de ipari fejlesztés és a tömeggyártásra alkalmazás az Kínában történik. Nagyon más volumen ott a K+F-be történő befektetés.
RomeoOne2020-12-18 11:59:48 // 143
Na, a Stellantis függetlenedik Kínától? Jó az irány.

A Peugeot következő villanyautóiba már saját akkumulátorok kerülnek
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-25 17:33:17 // 142
Én pont ezt kérdezem, hogy nekünk rajongóknak jut e még bármi? A többit a sokat emlegetett Tavares majd megoldja, őszintén nem is érdekel hogy hogy.
Nálam már a suv irány is kapufa, és ha hűek önmagukhoz (hátha ezúttal nem) akkor pont sikerül az összes modellt suvra cserélni mire kimegy a divatból.
A belsőégésű motorok fejlesztésével leállnak (nagyon nem is tehetnek mást), tehát az utolsó Alfa Romeo benzin és dízelmotorok a Giulia motorjai. Nagyjából ez így kijelenthető.

Nyilván megszokjuk majd villannyal is, és megszokjuk majd a PSA-t is, ahogy a dízeleket és a Fiatot is megszoktuk.
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-25 17:19:18 // 141
Most kezdtem elölről XD
Tommi2020-11-25 14:52:55 // 140
Számodra mi lenne az "igazi autó, rendes Alfa", amit évek múlva új modellként el lehet majd adni a piacon látható darabszámban?

És itt ne az ilyen hülye rajongókra gondolj, mint mi, mert a teljes Alfa vásárlói populáció kb gyökkető százalékát adjuk, ha rajtunk múlna, csak szívómotoros, sokhengeres kupé és kabrió lenne a teljes kínálat még 50 évig :)
Kócosw2020-11-25 06:17:04 // 139
húzz bele akkor 😝
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-24 22:14:24 // 138
Az szép, én 9 éven túl nem jutottam egyikkel sem még. De majd igyekszem :-)
Kócosw2020-11-24 19:07:33 // 137
ezzel a kettővel el leszek en is asszem. 156 már 12 éve van nalam..
Kócosw2020-11-24 19:05:34 // 136
helyes. Igy kell ezt. 😎
VKG699!!! (4x156+75)2020-11-24 18:37:21 // 135
Az én ismerősöm 1.4-ért vett 2005-öset tavaly. Ok, 50 ezret futott. De akkor is az egy Jazz.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-24 18:23:49 // 134
Jah én is készülődök a másodikkal biztos ami biztos :)))
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-24 18:19:50 // 133
A jelen állás szerint kb mindegy. A Giulia után lesz szerintetek bármi ami nekünk igazi Autó, rendes Alfa?
Fogjuk még emlegetni a régi szép idők jtd-it, attól tartok..
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-24 18:10:38 // 132
Történjen csak :-) Az Alfáimmal felkészülten várom :-)
Zsolt1552020-11-24 18:05:09 // 131
Ilyenkor a PSA-hoz számolják majd a károsanyag kibocsátási értéketeket? :-))
GT Ɨ|ѯ2020-11-24 17:53:18 // 130
1906-1910 jut eszembe most.-)

Darracq
Kócosw2020-11-24 17:46:09 // 129
tudod mit szoktam mondani 😁 Én betáraztam alfából ami még alfa volt...
RomeoOne2020-11-24 17:07:56 // 128
Ajjajajaj!

Nem mintha meglepetés lenne, de a dolgok úgy néznek ki, hogy a PSA megveszi az FCA-t, és nem "egyenlők közötti egyesülés" lesz ez.
link
RomeoOne2020-11-18 08:25:29 // 127
Mondjuk ez nem az a jelenség, szerintem. A 200 ezer forint kocsiért már az a szint, ahonnan már nem nagyon lehet csökkenni. Megtankolod, már többet ér, mint vételkor, üres tankkal. Figyelembe véve még az inflációt is tíz év alatt, reál áron még így is csökkent.
A jelenség, amit Warbi mondott inkább ott érhető tetten, hogy vannak autók, amiket megbízhatónak mondanak és ahhoz képest, hogy amúgy kis fos autók, brutál áruk van. Pl. a Hondák. Megbízható, mert japán, hú, a szívóbenzin sosem romlik el... Kb. 10 éves Jazz-t 2,25 millióért vett most ismerősöm. Vicc...
Zolibácsi2020-11-17 19:33:49 // 126
kb 10 éve vettünk egy 1995 ben gyártott de 98-ban forgalomba helyezett Punto 1.1-et, 190.000 Forintért. Sosemvolt nagyon szeretgetve, munkás autó volt. Csak az volt a cél, hogy menjen. Most Édesapám kilakatolta és lefestette, alvázvédőzte. 200.000 Forintért adtuk el. Alku nélkül ujjongva, mert a másik amit nézek 280 ezerért, szét volt rohadva.
Biztos vagyok benne, hogy a használtatók, főleg a jobbak drágulni fognak.
Nemhiába 156-147 1,9 JTD-k ára sem kopik, amelyik jó állapotú. A kortársak szinte már kikoptak a forgalomból
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-17 19:20:05 // 125
Már elkezdődött a felértékelődés...az árcsökkenés meg lelassult... nekem mind1 legyen zene, meg tánc :)))
Kazes☻2020-11-17 19:11:47 // 124
Nem aggódom... különben is, majd Ferike feltalál valamit, vagy ha más nem, betesszük őt a csomiba, hogy arra használjuk a benne rejlő energiát, ne csak világítson lassan, hanem padlóig nyomjuk a "gázt" a villanyautónkban! 😜
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-17 18:31:05 // 123
Egy darabig megoldja nép a mobilitást a használt piacról. Felértékelődik a jó használt autó. Így aztán van még 10 év olcsón villanyautót gyártani,vagy rájönni, hogy mégsem megy ez. Benzinkút lesz, gázolaj lesz, amíg kamionok járják Európát addig a dízelbe lesz mit tölteni.
Kazes☻2020-11-17 17:29:36 // 122
Mi meg csak lesünk, mint hal a szatyorban. 😜
RomeoOne2020-11-17 17:04:01 // 121
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.