Fórum >> Típusok >> Stelvio

Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-08 19:57:03 // 1184
nem tudok villogni nem vagyok ufó integettem de nem középső újjal :DDD
RomeoOne2019-01-08 16:10:18 // 1183
Megijedt, hogy mit villogtat neki az a nagydarab csávó, nem akart balhét :DDD
Tommi2019-01-08 14:30:15 // 1182
Nem lehet, hogy a visszahívás csak az üvegtetős verziókra vonatkozik? Ott könnyebben el tudom képzelni, hogy probléma a "zuhany" :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-08 13:36:48 // 1181
no ma egy fehér Stelvios bszott vissza inteni... a köcsög SUV-sok :DDDD
Kazes☻2019-01-07 18:19:13 // 1180
Ready, steady, go! :)
Haddel2019-01-07 18:00:47 // 1179
A Dakar Rally jegyében újragondolva😃
Kazes☻2019-01-07 17:35:53 // 1178
Már vártam az ilyen képet! Klassz! :)
Haddel2019-01-07 16:58:22 // 1177
Kócosw2019-01-05 19:12:39 // 1176
Persze mer az Alfáék felvásárolták :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-04 21:13:25 // 1175
Az, küldhetnél kék fazékot menjen az autó színéhez :)))
'''''2019-01-04 20:38:26 // 1174
Csak irigy vagy! :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-04 20:35:05 // 1173
pedig itthon csak rosso fazekak vannak jól mutatna a QV csomagtartójában :DDD
'''''2019-01-04 20:09:26 // 1172
Bonyhádon van egy neves Zománcárú gyár.Szóltak is már,hogy nem tudnak több vájdlingot gyártani mert elfogyott hozzá a festék! A kék! :-)))
Kócosw2019-01-04 19:14:38 // 1171
Valami van ebben a digo kék ben....
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-04 16:58:31 // 1170
Kékek előnyben, barátomnak a Breraja lesz kék :)))
Kócosw2019-01-04 15:16:02 // 1169
Jah lattam, de a kéked faja
:) annyira hogy nekem is kellett vmi kék :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-04 14:07:33 // 1168
vannak jó kis polgárpukkasztó színek ... Stelvio neonzöldben :DDD
Kócosw2019-01-04 14:01:54 // 1167
Mindenre is jo :) en a lökösökön mókolok majd par dolgot :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-04 13:37:16 // 1166
elől a pajzs krómját meg hátul a diffúzort :) Látom felnit is fújnak vele tavasszal a téli felni is fekete lesz :)))
Kócosw2019-01-04 12:57:59 // 1165
Kevancsi leszek miket fujkalsz
:)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-04 11:01:15 // 1163
jah néztem a jútyúbon fasza, rendeltem is egyet jövő 7en fújkálom amit szeretnék
Kócosw2019-01-04 10:42:24 // 1162
Siman jo, 2 - 3 reteg megunod lehuzod rola, es mint az uj. Rugalmas cucc. Nekem is van itthon, majd akarok en is fujkalni.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-04 08:16:08 // 1161
nem pedig voltam 3x is szervizben ....
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-04 07:14:46 // 1160
Az enyémhez pl még nincs is frissítés csak a navihoz meg a fejegységhez... Akik ennyire paráznak hogyan mernek venni egy telefont vagy PC-t nincs hónap, hogy ne frissülne a sw...
zgi5212019-01-03 22:38:01 // 1159
az, hogy egy teljesen uj szerian van egy elso komplex sw upgrade sztem nem meglepo
Kb 12 olyan komoly komponens kap/ott uj sw t, amit az eddigi alfak nem hasznaltak
Ezen kar parazni velhetoen nem lesz ez mindig igy
Igen jo par ora de nagyresze pl a navi frissites
Ez van.
Csabi2019-01-03 22:28:04 // 1158
Autotechnika című járműtechnikai folyóiratban.
tdemeter2019-01-03 22:14:46 // 1157
Ezeket hol lehet elolvasni?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-03 21:39:51 // 1155
Nem mondom, hogy hűdejó dolgok ezek de mindenfajta indokot kitalálni, hogy miért nem lesznek jók ezek az már nálam kimeríti a Sorosozást :)))
Csabi2019-01-03 21:23:54 // 1154
+1
A többségnek még mindig nincs semmi baja a DPF-el. Egyszerűen valótlanság állítani, hogy rossz a DPF a 159-ben. (másrészt 8éve használok 59-et , DPF hiba =0 )
RomeoOne2019-01-03 21:22:23 // 1153
Régen nagyon örültél, hogy megszabadultál az EGR-től meg a DPF-től, most meg már lassan az az érzésem, hogy cikkszám alapján berendeled a szűrőt és beépítteted a kocsidba, mert az annyira jó :DDDDD
Stef2019-01-03 21:12:03 // 1152
Azt osztom, amim van! Sajnálom, ha a lelkivilágotokba gázoltam vele... :)
sas-1592019-01-03 21:11:14 // 1151
Bocs, nem Stelvio, de már én sem bírom olvasni a "szűrőfóbiát".
A 159 1,9 16V nálam van 0 km óta. Most van benne 196 e km.
Első 6 évben 90% autóút, többi város.
Az uccsó 2 évben fordítva, 90% város, rövid utakkal.

A dpf miatt egy időben én is aggódtam - turbo nyomás figyelés, pill fogyasztás figyelés - stb.
Kizárólag itt a fórumon beindult dpf para miatt aggódtam én is állandóan.
Soha nem volt semmi baja, talán 1-2 szer éreztem a bűzt és meleget, hogy regenerálhatott leállítás előtt.
Már tojok rá, nem figyelgetem, semmi baja a városi használatnál sem.

Az utódja benzines Giulia lesz, nem érdekel milyen szűrő van/nincs benne.
Váltófül legyen, hang, kanyarsebesség, meg toljon rendesen. :)
tdemeter2019-01-03 21:04:37 // 1150
Van egy video a youtubeon, ami akkor készült, amikor a giuliat megmutatták a világnak (nemtom már melyik autókiállításon) és ott kérdezgeti a riporter az egyik német prémium fejét, hogy mi a véleménye róla.
Valami olyat mondott, hogy jó meg persze szép, de hát az alfákkal lehetnek problémák azért :) Milyen vicces már alfákról kérdezni a konkurenciát, ami még szép is, mit mondhattak volna róla :)
Annyira idevágónak érzem ezt, tényleg mint a propaganda ....
ÚGYIS SZ@R LESZ, FÉLJETEK! :)

Megpróbálom megkeresni, és megosztom...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-03 20:59:12 // 1149
Aham akkor Te voltál a tesztpilóta az Alfánál, hogy így tudod :))) Cefet ez kezd jobb lenni, mint a propaganda hírek :D
tdemeter2019-01-03 20:52:31 // 1148
Pont ez a problémám, hogy "aggodalmakat osztatsz" és nem pedig tapasztalatokat.

Én is aggódok sok minden miatt, mégsem írom le tényként ezeket, mert annak mások felesleges megtévesztése lenne a vége.

Mutass már egy hiteles forrást, ahol leírják, hogy ezeket a motorokat nem így tervezték és soha nem is gondoltak erre, hogy majd szükség lehet rájuk. Hogy nem volt annyi eszük, hogy majd lejjebb szorítják ezeket a normákat és akkor annak is meg kell felelni.

Jó lenne már, ha végre nem ilyen baromságokról menne a társalgás, hanem értelmes témákról. A 159 8v-je 5 év alatt egyszer sem dugult el nekem, sosem jelzett dpf hibát, nem hagyott ott az út szélén - akárki állít bármi mást akkor sem. Akinek meg gondot okozott és ezért kiszerelte belőle, az biztosan nem a hiba okát, hanem az okozatát szüntette meg.
Az egy 12 éves konstrukció, de mikor elkezdték gyártani már biztos létezett vagy 1-2 éve.

Biztosan érdemes emiatt emberek agyát ezzel tömni?
RomeoOne2019-01-03 20:41:33 // 1147
Van egy alkatrész, ami mind az élvezeti, mind a funkcionális értékét negatívan befolyásolja az autónak, és ezt most belepakolták a 2.0 benzinesekbe, ez a szűrő. Van aki azt mondja, hogy szarni bele, meg van, aki húzza rá a száját. Nagyjából ennyi.
Stef2019-01-03 19:46:50 // 1146
1. A 2019 modellévre az Alfa 2 újítással lepi meg a rajongóit.
2. Ezek egyike a 2.0 benzinmotorhoz a részecskeszűrő.
3. Emiatt van aki aggódik, és van aki nem...


:)
Csabi2019-01-03 19:35:47 // 1145
Elég hozzá egy szó is: szűrőfóbia :)
Tommi2019-01-03 19:34:17 // 1144
Hogy felélénkült ez a topic :)

Elmagyarázná valaki nekem, műszaki antitalentumnak három mondatban, hogy pontosan mi ez a nagy szűrő-mizéria? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-03 18:44:24 // 1143
szerintem rohadtul ráb@sztál erre az új Alfádra, sírva fogsz benne vezetni annyira rossz lesz a hangja és alig fog menni, ráadásul 5e-ként el fog tömődni a részecskeszűrő és napokat fogsz csücsülni a szoftverfrissítések miatt :DDDű
itt annyi autóipari mérnök van akik titkon látták mit tervezett már 2-3 éve az Alfa és tudják ez egy fos lesz :DDDDDDDDDDDDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-03 17:55:39 // 1142
ohhh krva jó rendelek is egyet köszi ez nagyon jó találmány
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-03 17:21:15 // 1141
Köszi erre rákeresek, mennyire folyékony és tartós?
Kócosw2019-01-03 17:12:08 // 1140
Fujd le folyekonyfoliaval magad, nem kell folia. Van nindenfele formaban, szinben.
Stef2019-01-03 16:11:03 // 1139
Ez egy tök jó példa! :) A 2.0 JTDm egy új tervezésű motor, eleve dpf-el tervezve. A Giulia 2.0
E6D motorjára most úgy lesz ráakasztva a részecskeszűrő, hogy eredetileg nem volt odatervezve. Hogy milyen befolyása lesz a teljesítményre még senki nem tudja, mivel szerintem még senki nem kapott ezekből az autókból. Egyedül a gyárban tudhatják hogy ez mivel fog járni. Még a márkaszervizek sem kaptak semmi anyagot ezeknek a szervizelésről, csak sejtik hogy a benzinmotor magasabb hőmérsékleten talán jobban tisztítja majd a szűrőt.
A Giulia QV E6D esetében meg tudták oldani hogy kihagyták a részecskeszűrőt, helyette egy második szett befecskendezővel érték el a tisztább üzemet.
Én teljesen megértem és osztom Gyuri aggodalmát, különös tekintettel hogy mint tudjuk, a Giuliánál akár egy egész napos is lehet egy szoftverfrissítés. És ebből lesz néhány az szinte biztos!
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-03 16:04:32 // 1138
nos akkor egy kis Stelvios ... látom a B-Technél fekete az első króm a hűtőrácsban meg hátul a diffuzor is egészen pofás így sokkal szebb számomra, mit a króm szín, fóliás vajh meg tudja oldani? Karbon kipuffvégek vannak Ragazzon rendszerrel egy olyanra szerintem be fogok ruházni legalább eltűnik a nagy csőben a kiscső feeling :DDD
Zolibácsi2019-01-03 15:54:27 // 1137
Párom egy éve hajtja a giulietta 2.0 jtdm - t főként városban. Semmi baja és az átlag regen is valahol 600 km körül van. Csak a régi vágású dízelek 1.9 2.4 problemasak amire rá erőltettek dpf-et. Nem gondolom hogy még egyszer ebbe a hibába esik az alfa mint a 159-nel.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-03 15:27:07 // 1136
szerintem hagyjad, meddő vita nem tudod úgy sem meggyőzni :))) van élet Alfán kívül is ...
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-03 15:23:32 // 1135
Nem is kell egyetérteni, vitázni sem kell, mert felesleges :-) Biztos hogy az összes 2.4 és egyébként 1.9 is bénán van ebből a szempontból megtervezve. Nem állítom, hogy az összes Alfa ilyen, de nem én szeretném kipróbálni. Nem akarok senkit meggyőzni sem, nem tudom milyen az a szűrő és mit fog, vagy nem fog okozni, szóval nincs rá alapom sem. De ha nem baj, én inkább megvárom, hogy mi sül ki ebből :-D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.