Blog

>> SzervizKristyon // Alfa 146 1.4 (boxer) // 2008-01-26

Ki kellett cserélnem a termosztátot, mert nem igazán akart felmelegedni 80 fokra a műszer.
csere után kb 3 liter hűtőfolyadékot igényelt még...

>> EgyébWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2008-01-25

Az 5 napja lejárt zöldkártyát megújítottuk! Simán lazán meglett. Életem első "tiszta" zk-ja.:-)
A srác kétszer jött ki beigazítani a szondát, mert nem akart semmit kijelezni a gép. Kb 6 felpörgetés után végre 0-tól különböző adatot regisztrált, majd nyomtatott is valamit. A zk-ba is bekerült egy ettől eltérő szám, ugyanis a srác meg se nézte az eredményt. Füstölés 4800-nál 0.92. Persze.. 4-ig se forgatta el, de meg is nyúztam volna, ha megpróbálja...

 
>> Egyébsztane // Alfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2008-01-25

a mai napon egy gyors sterimobos mosásra szántam rá magam, s ekkor vettem észre, hogy a jobb első ködlámpám üvege kitört. tegnap előtt kaptam egy szemből jövő kamiontól kavicszáport, de ekkor csak a szélvédőt vizsgáltam át, nem is gondoltam a lámpákra.
indulhat a beszezés.

 
>> EgyébWhiteskull // Alfa Giulietta Nuova 1600 // 2008-01-25

Két napos emlékeztető oltás Pakson alfavírusból csocsiéknál. :))))

>> AutóápolásEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2008-01-25

Nem bírtam már tovább,ma lemostam az autót,bár közel sem lett tökéletes de legalább kinéz valahogy,nincs rajta vastagon a sár.Már hetek óta le akartam mosni de mindig takony idő volt.
A mosóba meg nem lehet bejutni,így magad uram,ha szolgád nincs.
Utána kerültünk egyet a faluban.

>> EgyébGEORGE // Alfa 156 2,4 M-JET 20V SportDiesel // 2010-04-14

Tegnap délután lézeres sebességmérést végeztünk ( Fama Pro Laser II ) és teszteltünk egy lézerblokkolót. ( leaser interceptor )
Sok tévhit kering ezekről, a blokkolókról.
Akik eladni akarják azok szerint nagyon jó. (érthető hozzá állás )
A kedves rendőreinktől meg azt halljuk (szinte röhögve mondják ) hogy ugyan már mire jók ezek?? Simán bemérhető az autó, hiába van benne! ( érthető hozzá állás innen is )
Nos itt volt az ideje, hogy a saját szemünkkel is megnézzük, vajon kinek lesz őszintébb a mosolya !?!?
A rendőruraknak a mérő mögött, vagy nekünk az autóban?? :-)
Lássuk......
Előtanulmányokat végeztem a blokkolókról, az alapokról indulva.....
Szóval kellő ismeretekkel felvértezve a régi infraledes verziókkal eleve nem is vizsgáltuk.
Na jó az igazsághoz hozzá tartozik, hogy egy infraledes védelemmel felszerelt autót is megmértünk, hogy legyen viszonyítási alapunk.
Az is blokkolta a Fáma II-est úgy, hogy 59 m-ről "engedte" csak megmérni az autó sebességét.
Visszakanyarodván a megkezdett beszámolóhoz, szóval a tesztelt lézerblokkoló már a lézerdiódás verzió és azon belül is a legújabb és legmodernebb ami ma kapható.
( 2008.január )
A csomagban 2db mérőfej volt, de ebből az egyszerűség kedvéért (az ideiglenes rögzítés miatt ) csak 1 fejet raktunk az autóra.
A tesztet egy 156-os egy Fiat Dobló és később egy 166-os autókkal végeztük.
A mérőautótól 300m-re lévő kanyarból bukkantak fel a tesztautók és haladtak a mérő fele, aminek NEM SIKERÜLT bemérni a védettséget, élvező autót!
Volt köztünk a rend éber őrei közül is egy illető, aki munkaidőben sebességméréssel foglalkozik. Szóval egy szakmabeli is tesztelhette, mit is tud a blokkoló!
Neki sem sikerült az autók sebességét megmérnie!

Olyan helyzetet is teszteltünk, hogy két 156 közeledett a mérő fele egymás mellett haladva, a blokkoló olyan erősségű, hogy nem volt mérhető a másik autó sebessége sem kb 250-240m-ig. Utána már nem "élvezte" a védettséget a blokkoló nélküli 156-os.

Minimum 20 alkalommal haladtunk el az autóval a mérő előtt.
Ebből volt pár találat a mérő részéről de csak 4m és 8m távolságokból. Hangsúlyoznám még egyszer, hogy a két fejből csak 1db volt felszerelve.
Egy esetben sikerült 14m-ről sebességet rögzítenie a mérőnek.
Egy alkalommal pedig, sikerült egy 21m-es találat de azt már csak oldalról tehát ez nem számít találatnak.


Mi az a trükközés méréskor?
A rendőrurak látván, hogy nincs találat az autón, elkezdik körbepásztázni az érkező autót a lézer célkeresztjével, adott esetben karikájával.
Rálövik a rendszámra, mert a jobban visszaveri, meg a lámpatestekre, hogy azok is segítsék a visszaverődést, na így egy alakalommal sikerült egy mérés 14m-ről a bal lámpa legszélét eltalálva!
Ez bizony egy találat volt a mérők részéről. Azonban ha nem csak az egyik fej van felszerelve, illetve rendesen pozícióban lett volna állítva, akkor ennyi "fogás" sem lett volna.
1db fej ide vagy oda, aki a 300m óta kiabáló blokkoló ellenére sem lassít le a megengedett sebességre, az megérdemli, hogy bemérjék! :-)

A blokkoló és blokkolók közt is óriási különbségek vannak!
Ez a mai, amit módunkban állt tesztelni a lézerdiódás volt, ami nem generál "jamed" jelet a külföldi mérőknél sem! :-)
Továbbá nincs pánik riasztás, csak a lézeres találatokra reagál.
Mivel lézerdiódás nagyságrendekkel erősebb a régi már már mondhatjuk bátran elavult infra ledes blokkolókkal szemben, így azt javaslom, hogy csak lézerdiódás blokkolóra költsünk :-)
Még egy érdekes dolog, ami mellett nem mennék el.
Ezeket a blokkolókat, lézeres parkoló szenzorként "kapjuk" meg.
És bizony tudja is a parkoló funkciót! :-) Továbbá az elektromos kapunk nyitását is rábízhatjuk :-)

Szóval blokkolóra fel! :-)

Ja majd elfelejtettem, szóval a mosolyok :-)

Autós: elégedett mosoly, sőt............................ :-)) tehát, őszinte mosoly :-)
Rendőrurak: savanyú, kényszeredett mosoly :-j tehát, nem őszinte mosoly :-)

Na még annyit, hogy most nem ám mindenki elkezd száguldozni, mert blokkoló védi majd a gépét :-)
Tessék oda figyelni a dolgokra, ha lesz benne blokkoló ha nem lesz:-)

Hol tudok-tudtok ilyent beszerezni?

Hát itt:

http://www.laserstop.hu/

Horváth László-t keressétek ( 20-9221-315 ) és mondjátok neki, hogy GEORGE küldött és hogy Alfások vagytok!

>> Autóápoláspityke // Alfa Alfetta 2.0 // 2008-01-25

lemostam a gépet hogy szép legyen a hétvégi talira remélem az idö is szép lesz :)

 
>> EgyébBoss 2.4 // Alfa 156 2.4 JTD // 2008-01-24

Csak megjegyezném:Winkler Robi (Totálkár)tesztautojához (156 2.0 JTS)képest az én gépemen semmi nem zörög,kopog,vagy csörög,és ráadásul minden elektromos kütyü precizen működik!!!!!Még a Digitklima is.:-))))De mégis.A mélynyomoláda egy picit berezonál.A beltérben 1! illesztési hiba van a kesztyűtartónál.Szerintem ennyit bármely hasonló kategoriás autónál találok,legyen az Japán vagy Német gép is.