Blog
Motor-és utastér belső tovább bontása.
Legfőbb értékek: műszerfal+műszerek + az elektromos bekötések feljegyzése
Talált kincsek: egy bal oldali lámpasor burkolat 1. szériához + egy króm ablaktekerő az ülés alatt, belerohadva a kárpitba (aki tudja miről van szó, az érzi igazán, mekkora értékekről van szó!:)) ), és egy hűtőaszk vízszintes díszléc, kettétörve! Már azt hittem, hogy megvan a hiányzó léc, igaz sérülten, de ez is valami...aztán kiderült, hogy ez egy újabb bal oldali darab, amiből eleve megvan a sérülésmentes. :((
Azt elfelejtettem megírni, hogy 0316-án a Corában frankó kis keréktáskákra tettünk szert. A 4 darab téli gumi ebben a zippzáras táskában fogja átaludni a nyarat.
A hétvégét az autó takarítására szántam. Mivel egy hete három nap alatt beletettem 700 km- t, és az idő sem volt valami jó, kicsit sáros lett kívül- belül. Szombaton belül takarítottam ki, vasárnap pedig végre sikerült felpolírozni az egész autót. A nagyobb karcok sajnos nem tűntek el, de halványodtak. Látszik, hogy sokáig Bp- en volt. Mindegyik elemen van valami hiba, kivéve (most már) a tetőt. Ettől függetlenül nagyon szép lett. Tisztán látszik a metál fényezés. Mint ha új lenne! ...messziről:)
Tegnap szép idő volt és Tipoatti barátommal kicsit kinyaltuk a vasakat. Az összes bőr felületet áttisztogattam, a csúnya foltokat a kárpitból kiszedtem. Majd méhviaszos bőráplóval minden bőrt bekentem. Csillogott-villogott az egész :)) Nagyon szép lett.
Tegnap (0330) voltunk Zolinál, hogy leszurkoljam neki a fényezés árát (90) és a 20e Ft-os tartozásomat, amivel a lakatosnak lógtam. A fényező ugyancsak veresen van, a lakatosműhellyel egy udvarban. Sajnos az autót nem láttuk, mert holnap (0401) hozza el Zoli a traileressel az alfát Gödöllőre. Veresen meg azért nem volt látható, mert a műhelyben állt a vas. Pedig kiváncsi lettem volna, milyen munkát végeztek. A lakatos elég szépen megoldotta a helyzetet, a fényezőtől is hasonlót várok. Igaz, hogy csak 5 elem lett fényezve (első-hátsó lökös, két hátsó sárvédő, illetve a motortér, hamár a motor ki lett véve, akkor legyen az is szép). A többit majd legközelebb. Ugyis a terveim között szerepel a kilincsek eltüntetése, úgyhogy akkor már egyúttal az ajtók is megkapják az ezüst metálfényt. Úgy néz ki készen lesz 12-ére, nagyon remélem, mert várom már a talit:) és hogy végre feltehessem a matricát. Viszont mióta megkaptam, azóta nem láttam az utakon alfacity matricás autót.. Merre jártok?:)
most anyáméknál a garázsban piheni ki a találkozokat,és a 3 heti mindennapi autozásom fáradalmait ...
Andreas Zapatinas, amikor megtervezte az autót két dolgot csinált rosszul. Az egyik a felnik megrajzolása volt, a másik, hogy nem keret nélküli ajtókat tervezett a 145-höz. Előbbin lehet segíteni, utóbbin nem.
Márpedig a 145-ös szerény véleményem szerint 17-es, sokküllős felnivel néz ki a legjobban. Ez kétféle felnire szűkíti le a poteciális jelölteket, az egyik az OZ Superleggera, a másik az Alessio Monza. Legyen a Monza!
És lett. 17-es méretben, 205/40 ZR17-es gumikkal, a gyári 20 millis ültetés és a fehér oldalindex csak javítanak a helyzeten.
Egyszerűen tökéletes lett. Ritka, nagyon jó állapotú, egyedi. Nincsen párja. Nem lehet belekötni. És imádom.
Képek az autóm galériájában.
Nyakunkon a tavasz, nyakunkon az AlfaCity, és itt az ideje kicsit "kulisszatitkokról" is írni.
Idén a rendezvény körítését a nyolcvanas évek hangulata adja meg. Tudományos indoklása a következő; ez a 8. szezonnyitó alfás találkozó, és ha elé írsz egy 0-ást, és megfordítod, akkor 80 lesz belőle. És ez azért jó, mert most kiélhetjük minden gagyiba hajló ötletünket, mondván, hogy akkor ez volt a divat.
Idén harmadjára öltöztetjük harci cicomába a szervezők autóit. Ezt a szokást az a kezdeti szerény méretű matrica alapozta meg, mely mára a tagok számára is kérhető reklám matricává avanzsált.
A mostani dizájn már nem használja az eddigi Safety Car feliratot, mert már nem találtuk viccesnek, és valójában nem is azt a célt töltik be az autók. Tehát most csak a logo elemeiből építkezik a dizájn - rajtszám jellegű 08 és egy összecsukodó versenycsík, mely húsvéti tojáshoz hasonlóan becsomagolja az autót.
A nagy durranásnak a fluoreszkáló feliratot szántuk, ám a fólia nem hozta gyakorlatban azt a hatást, amit laboratóriumi tesztelése alatt - a városban nincs olyan kontraszt, mint egy irodában, ahol leoltod a villanyt és töksötét van.
Ezt leszámítva az idei cicoma sikerült a legjobban az eddigiek közül.