Blog
Szombaton nekiálltam megcsinálni a vezető oldali első ajtó belső kilincsét ... kb. másfél éve nem működött. Kb 1 órás faragással ismét nyílik belülről az ajtó ... :D
Új fehér index búra.
Pirosra festett csavarok + ????? majd a Zoltánt megkérdezem. :DD
Új első felső lengőkar.
Úg GOODYEAR nyári gumik.
Végre eljött az ideje a nyári görgők felpakolásának... Nem semmi a gépecske a TI felnikkel az tuti :-D De, hogy még jobban kiemelkedjen a látvány, ezért gondoltam, hogy a féknyergek kapnak egy szép piros színt, hogy még feltünőbb legyen :-) Így is lett, egy barátom kikeverte nekem a megfelelő Alfa piros színt és uccu neki, röpke két óra alatt már virítottak is a nyergek, ahogy kell :-D
Ami a költségeket illeti: a felni és a gumik megálltak 2 kilóban, a festés meg egy pizzába került :-D
végre hazahoztam a lakatostol!!! : ))))
jol csukodnak az ajtok és a helyükre kerültek a keretek : )
aztán még egy vizcsövet és hátso telokat cseréltünk......
A jobb első féktárcsa eltört, így két új tárcsát és egy garnitúra betétet kapott. Közben kitakarítottam a kézifék mechanikáját is, de a kézifék kötél olyan hülye helyen van, hogy azt már nem bírtam visszaakasztani.
Ahogy elhoztuk az első dolog a két első lengéscsillapító felújítása volt, és az előző gazdáknak köszönhetően kb. 3 m felesleges tyúkbelet szedtem ki belőle, ja és az összeégett bajúszkapcsolóval is megszenvedtem egy kicsit.
Az előző tulaj (nemtom miért) lebutította sima 1.3-sá, mert neki jobban tetszett a piros csík és a piros pajzs a hűtőrácson. 43*10^3 km volt benne az óra szerint (szerintem +100000), és egyéb Tesco-s "extrákkal" felszerelve. A rögzítőfék mechanikája összerohadva, a tompított fényszórot egy Trabant vilálágítás kapcsolóval lehetett működtetni, a váltókar elég nehézkes. Az eredetvizsgán csak a forgalmiba bejegyzett típusba kötöttek bele, miszereint ez nem Alfa Sprint, hanem csak simán Sprint, amivel egyetértek.