Blog

>> SzervizPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2008-06-28

Mind a két kuplungmunkahenger ki lett cserélve!ez is surci jóvoltából:)!

>> SzervizPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2008-06-28

sikeresen le lett cserélve az olaj,castrolra!surci jóvoltából!121000km!

>> Tuning és extraGTVili // Alfa 145 1.8 TS // 2008-06-28

Tegnap grande bandi jóvoltából végre bekerült egy pollenszűrő....ugyanis nem gyári a klíma,és ezáltal a pollenszűrő helye sem volt kiépítve.
A belső sem úszta meg...Otto küldött nekem egy pár fasza,krómkilincset...és ha már levettem az ajtókárpitot,megnéztem hogy mire számíthatok,majd ha belefogok a Hi-fi építésbe....

 
>> Tuning és extraSeriff // Alfa 145 1.6 Twin Spark // 2008-06-28

Bandi, vagy modernkori nevén Andrásbácsi szólt, hogy van fekete (nagyonsötétszürke?) kárpitja 145höz, mivel a Nero bőrömhöz a gyári sötétzöld kárpitok nem nagyon passzoltak, így most mééég tökéletesebb az összhang.

Andrásbácsi cserélte ki őket mind verejtékes munkával, én inkább nem rontottam el semmit- nem törtem le hangyákat, szöcskéket:))
Tatabányára az egyesen mentem le, sok Alfás integetett, villogott- öröm :)


Fáj a szívem az autóért, de kénytelen leszek eladni, mivel hirtelen jött fellángolás következtében beleszerettem egy GTVbe... Sose gondoltam, hogy egyszer eladom, illetve valahol a távoli mentális szegmensekben felmerült többször a dolog- nyilván nem tudok mellé venni másik autót:((

>> Szervizsztane // Alfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2008-06-27

A mai napon rászántam magam a levegőszűrő és a pollenszűrők kicserélésére.

 
>> Szervizcsongor_selespeed // Alfa 156 2.0 Ts Selespeed // 2008-06-27

Melegen nem indult a vas a gonosz kis fordulatszám jeladó miatt meg volt egy kis nem oda illő hang is a motortérben ezért a hosszbordásszíj feszítőgörgöje volt a felelős!(Autó-Szabó Lakihegy)

 
>> Tuning és extrakazsmandi // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2008-06-27

Végre sikerült feltenni a tetőcsomagtartót, szerintem jó lett - feldobja az autót! Ha már szétszedtem, kipucoltam a tetőkárpitot is - ráfért! :-D El kell mondjam, nem igazán barátságos az a sok műanyag patent (bolha), annak ellenére, hogy nagyonn óvatos voltam 4 db-ot így is sikerült széttörni..
20.000 HUF volt a tetősín ára ennyit bőven megért..

 
>> SzervizHalesz // Alfa GT 1,9 mJTD // 2008-06-26

Nincs annál dühítőbb, amikor a saját hülyesége miatt ejt az ember sérülést az autóján. Én egy kerkapuval jártam így, nekem jött... :) Ráadásul egyszer már beálltam és kiálltam azon a szűk kertkapun, amin másodszorra nem sikerült, pedig figyeltem, és tudtam hogy szűk.
De a kerékkel kilöktem a téglát, amivel ki volt támasztva, és azzal a lendülettel rá is húztam a kertkaput a bal első sárvédőre. Elég ideges voltam aznap este, ráadásul ez a balatoni GT talin volt, nem kissé szúrta el az estémet. (De a jégerek és a borok helyretették :)

A javítást végül a Large Autóra bíztam, cseréltettem a sárvédőt, és ha már úgyis fényezőhöz kellett vinni az autót, a hátsó lököst is lekapattam, azon is volt sajnos egy csúnyább karcolás (amit Esztergomban nem győztem matrica-csillagokkal eltakarni :).

Szóval ami az elmúlt három napban történt: három elem fényezése (az ajtóba is beleködöltek), szerelés, plusz kértem egy új első emblémát is, mert lejött róla a lakk.

>> Szervizfisch // Alfa 147 1.6 TS // 2008-06-26

Hó elején megvolt az első fékek rendbetétele is. (tárcsák+betétek) Végre kapott egy új stabrudat is. Ég és föld a különbség, végre nem kopog és nyikorog az eleje az autónak.

 
>> SzervizANGER // Alfa 33 1.4IE // 2008-06-26

Nem rég cseréltem :
vízpumpa
termosztát(egész télen semmi fűtésem nem volt!)
De akkor is szét kell szednem a fűtés házat,mert biztos ami biztos!
Feszítő görgők
szíjak(Granturismonak köszönet érte)
olaj(Selénia Alfa 20k)persze szűrő is
benzin szűrő

Nem volt egyszerű a vezérlés beállítása,persze nem jelöltem amikor szétszedtem(öreg hiba!)
Elkövettem még 1 súlyos hibát!
Levettem mindent szinte a motorról,hogy kényelmesen hozzáférjek mindenhez,és bedugaszoltam rongyal minden nyílást.
Persze már későn!
Ugyanis örültem magamnak,hogy összehoztam mindent,teljes sikerélményem volt!
Beindítottam ,gyönyörűen járt a motor,és fülig ért a szám!
Gondoltam összepakolom a szerszámokat,addig hagyom alapjáraton ,hogy melegedjen be a moci,mert mennék 1 próba kört.
Na most jött az infarktus állapot!
Megállt a motor!
Körbenézek,semmit nem találtam.
Indítóznék,és semmi,meg volt szorúlva a motor.
Végem,gondoltam magamba!
Elmentem 1 szerelő ismerőshöz aki rögtön azt mondta hogy ez+az lehet a baja ami kb lehet 200Ezer pénz is,és akkor még nem is tudta milyen autóról van szó!
Amikor kimondtam ,hogy Olasz autó elkezdett sopánkodni,amikor kimondtam ,hogy Alfa rögtön kikelt magából mennyire bla bla bla vagyok!Szóval elhordott mindenféle hülyének!
És persze nem vállalta,még azt sem ,hogy 1 pillantást vessen rá!
1 hétig állt a gödör felett,és már minden segítséget igénybe véve tanácstalanúl álltunk előtte,már azt mondták,hogy kuka!
Ugyanis a főtengelyt forgatva fél-fél fordulatot lehetett tekerni mindkét irányba,ezért nem értette senki,hogy mi lehet a gáz!
De én már többször hallottam,hogy a jobb Hfejben amikor elér 1 pontot tekergetés közben,akkor 1 kis csilingelő hangot hallat.
Bemérgesedtem,és beszerelt motornál levettem a jobb hfejet,gondoltam lesz ami lesz!
És láss csodát,bele esett 1 alátét a szelepekhez,igaz már csak a fele volt meg ,de hatalmas galibát okozott így is!
A dugattyú neki szorította a hengerfej falának az alátétet ezért nem fordúlt át,igaz kicsit megsérűlt a hengerfal,de nem vittem síkoltatni.
Kapott új tömítést ,összeraktam és müxik!!!
Azóta beletettem kb 4000kilcsit és 1 csepp olajat nem evett meg,és ugyanolyan tisztaságú az olaj,mint amikor beletöltöttem!
Kicsit hosszúra sikeredett az iromány,de sok is volt vele a meló!
Ja és csak hobby szerelő vagyok!De imádok foglalkozni vele!