Blog

>> SzervizDozer // Alfa 155 Q4 // 2009-03-16

Pár dolgot még lebontottam, így már sanszos volt, hogy el lehet cipelni a műhelyig.

 
>> SzervizDozer // Alfa 155 Q4 // 2009-03-16

Sosem voltam egy férfi szépségideál... de azt elmondanám, hogy nulla fok körüli hőmérsékleten karaj szélben nektek is ilyen fejetek lenne pár óra alatt :)))

Ésssss kint a motor.

 
>> SzervizDozer // Alfa 155 Q4 // 2009-03-16

Kezdem Marklar kollégát rokonléleknek érezni... :DD

 
>> SzervizDozer // Alfa 155 Q4 // 2009-03-16

Sorsára várva... még a helyén.

/Azért pár dolog már lepottyant róla ;) /

 
>> SzervizDozer // Alfa 155 Q4 // 2009-03-16

Mivel ez egy blog, és mindenféle hülyeségeket beleírhatok saját magam és az olvasók szórakoztatására vagy elkeserítésére, írok is bele attól függetlenül, hogy nem történt ma némi olajsár feloldásán kívül semmi említésre méltó.

Szaladgáltam vezérműtengely után, a gépműhely készíti az árajánlatot. Úgy döntöttem mivel a teljesítmény gyári marad, és a gépműhelynél olcsóbban nem kapok alkatrészt sehol, rájuk bízom a csapágyak, dugattyúk, dugattyúgyűrűk beszerzését is.
Kíváncsi vagyok milyen összeggel próbálják meg megadni a kegyelemdöfést... :P

Most pedig következzen pár kép Gery kedvéért... onnan ahol kezdődött egészen odáig ahol most tartok. :))

 
>> Tuning és extraPeti // Alfa 146 1.9 TD // 2009-03-16

Alákerült végre az eibach rúgó + a négy új kayaba teleszkóp isteni jó csak picit alacsony ezekre az utakra.

 
>> Tuning és extraGegee // Alfa 147 1.6 Twin Spark 120LE // 2009-03-14

Elért a xenon láz. Sokkal kellemesebb a szemnek és jobban is látok vele, mint eddig. Természetesen Csöri csinálta a kórházi beavatkozást.

 
>> Tuning és extraTotti (NagyVad) // Alfa 166 3.0 V6 24V Super // 2009-03-15

Képekben hogy is történt a polirozás! Már három kész van !!! :-D

>> EgyébGery83 // Alfa 155 Q4 // 2009-03-15

Duralumíniumból 3-mas műszertartó lemez a középkonzolon lévő szellőző helyére.
Olyasmi mint a második képen is látható.

 
>> SzervizDozer // Alfa 155 Q4 // 2009-03-15

A motorblokk szétszerelése után mellbecsapott a rideg valóság.
- Főtengely köszörülés - csapágyazás szükséges.
- Henger fúrás + új dugattyúk kellenek.
- Kell még 2 db új vezérműtengely, és a hengerfej is mehet a gépműhelybe.

A balansztengelyek siklócsapágyai az olajteknőben henteregtek, ez volt az oka az elégtelen olajnyomásnak.
Ettől függetlenül a motor többi része is kopott.

A hengerfejről annyit, hogy kb 8 szelepesként üzemelt a Q4 ... minden második bütyök el van kopva vezérműtengelyen.

Aki legutóbb "mókolt" rajta /mivel másnak ezt nem nevezném/ nem sajnálta a jófajta piros tömítőanyagot sehonnan... még a hengerfej alól sem. Találtunk is a motor minden részében kis piros cafatokat henteregni... hogy lenne egy évig impotens az a jóember..

Mérgemben megittam este egy láda sört és egy üveg gömbszörpöt.. amitől most éppen a halálomon vagyok... de legalább tudtam gondolkodni. :P

Marad a gyári teljesítmény, az egyetlen változtatás, hogy a rohadék balansztengelyek mennek a kukába...

Holnap nekiindulok vezérműtengelyt keresni, és kérek árajánlatot a gépműhelyben.

Költségem: ... kb 10k amit elittam... de legalább volt hatása :DDDD