Blog
Ma végre telefonált a szerelő és közölte, hogy a kocsi sikeresen átment a műszaki vizsgán.Nyertünk újabb 2évet.Megtörtént a motor és alvázmosás is.:D Ismételten száguldozhatunk.:D
Eljött az ideje a gumik cseréjének is mert amik fent voltak azok már teljesen tropára mentek.A gumis szerint jobban teszem ha elmegyek a templomba és dobok némi pénzmagot a perselybe:D A lényeg hogy a fémszálak már látszódtak.Itt jegyezném meg aki teheti ne vegyen Matador gumit mert semmire nem való.A matadorok helyét a 47ről maradt GoodYear Eagle Touringok vették át (185/65R15-ös méretben)
Eljött a műszaki és az állapotfelmérés ideje.Az eredmény: jobbos lengőkar szilent csere, motor és alvázmosás, és a négy gumi cseréje.A szilenteket kedvezményes áron sikerült megvenni, de a cseréjük már kicsit problémásabb volt mint gondoltuk de azért sikerült.Még szerencse hogy nem komplett lengőkart kellett cserélni mint a 47nél.Viszont a kartel védőt is le kellett venni mert a fékpadba kicsit fennakadt...:D
Lett komplett vezérlés, így le van a gond erről is.
Már pár hete érdekes hangok jönnek a hátsó fék felől ezért elment szerelőhöz.
Új betétek (Textar) : 9500
Féktárcsa szabályzás : 3000
Bal hátsó kerékcsapágy : 28000 (Ez már nagyon kellett)
Benzinszűrő : 3500 (Talán még a gyári volt benne)
Munkadíj : 8000
Bár a megtett km-ek száma (56.720) nem indokolta, de az idő eljárt a GTA felett is. 5. évébe lépett, így kapott új vezérlést görgőkkel, feszítővel, hosszbordással. Természtesen mindenből gyári motyó került bele, 5 évig ismét nem kell hozzányúlni. A szelepfedelek tömítése is cserélődött. A művelet végén vérfrrissítésen is átesett, Selenia Racing+Paraflu Up+Tutela Extrem DOT5 került a megfelelő helyekre, és az összes szűrő is kitisztult.
Kezdőthet a szezon.:)
.......stb......
Hát sajnos megint tönkrement a Lambda szondám, de a változatosság kedvéért a légmennyiség mérőt is ki kell cserélni. Karácsony előtt azért jól jött :o(
ÉLJEN! :D
kezdődhet az örömautózás :)))