Blog
Amikor regeltem ide, kissé túlzásnak tartottam, hogy blogot vezessek az autómról. Mivel rajongói oldalról van szó, simán elnéztem másoknak ezt a kis bogarasságot. Aztán rájöttem, hogy ez egy csodás virtuális kis szervizkönyv, így a mai naptól kezdve én is vezetni fogom. Visszamenőleg le is jegyzek pár dolgot, amire emlékszem.
Végül hiába vártam, Bartos Janira, megvettem az olajozófúvókát a Péceli úti bontóban. (feleannyiért)
Továbbá vennem kellett egy új főtengely csavart, köszönet érte Torjay Lacinak ismét... :)
Lassanként megérkezik a COMETIC HF-tömítésem az usa-ból. :D
Nos, kicseréltem a hátsó csapágyakat, nyilván már mindkettőt, mert ha az egyik megadta magát, akkor a másik se igen húzza már sokáig... kifejezetten halkabb lett a kocsi :)
~172000 km
Végre nem fér be egy tégla a hátsó kerék és a kaszni közé :D Gyári Eibach rugó és sportgátlók kerültek az autó alá ...érdemes volt! Szerelés by apósjelöltnél 9re vittem 14-re kész is lett....
A nagy rendszám a 156-oson sosem tetszett. Matrica kicsiben már nincs sajnos, így marad a "kényszermegoldás". Motor, azaz "B" típusú rendszám kerül az autóra előre. Ma a Mozaik utcában Zsé ismerősén keresztül egy 10-esért kaptam engedélyt, majd utána az okmányirodában 9500 Ft-ért megigényeltem a táblát. Itt az ügyintéző először nem vágta, hogy miről van szó, hárman kellettek hozzá, hogy nekilássanak a dolognak, de végül csak megoldották. Másfél, két héten belül elvileg értesítenek, hogy elkészült, majd akkor le kell adnom az eredeti "A" típusú táblát. Várakozás... :-)
Bal oldali Xenon izzó csere megtörtént, úgy döntöttem áldozok a munkadíjra, hogy ne én vágjam össze a kezem.
A H7-es 6000K-es Xenon izzó innen volt.
Részletes infó:
Kisüléses Xenon-fej, H1 H3 H7 HB3 HB4, 35W Minden utólagos xenon szetthez,valódi Philips (Siemens, Premium HID)
Bár másfél hónapja megrendeltem a MOMO felniket, azok sajna nem érkeztek meg. És mivel bizonytalan, hogy mikor lesz az általam kinézett felniből valami, kompromisszumot kellet kötnöm, és választottam másikat. Maradtam a MOMO kínálatánál és így alakult, hogy MOMO Strike Black lett a dologból. Ebből állítólag van raktáron. Reménykedem benne, hogy most már minél előbb felkerülhet a nyári gumi is az autóra.
2009.03.11én vásároltam, es azota se vezettem még sajnos...jelenleg is szervizben van...
következő bejegyzésnél összegzem a költségeket is :D
Ma visszakerült a felni,miután kiderült,hogy nem esett baja az agynak a kerék malőr után.A sárvédő vissza lett kalapálva annyira,hogy ki lehessen nyitni az ajtót.Egyúttal megtörtént az olajcsere is,plusz légszűrő csere.Kicsit túltoltam,mert 15 ezer km-t haladtam az előző naftával.
Ma meg az történt,hogy tricikli lett az Alfából.Ment a kedves az iskolába és leparkolt az út szélére,amikor is kifordult a bal első kerék.Egyből világossá vált,hogy mi okozta azt a kattogó hangot amiről beszámolt előző nap,amikor Tatabányáról jött haza.Óriási szerencse volt,hogy nem előbb történt meg,mondjuk nagyobb tempónál.Ahogy kifordult a kerék,felgyűrte a sárvédőt.Szerencsére más bajt nem okozott.Kivéve,hogy nem lehetett kinyitni az ajtót.A többi három kerékben is tök lazák voltak a csavarok.Ezek szerint nem tolerálja a 4x100 as felnit a csavar.Ezek után nézhetek másik felni után.Na meg sárvédő után.