Blog

>> Szervizsty // Alfa 156 SW 1.9JTD Progression // 2009-07-01

Mivel olaszbol jöt és ki tudja mikor volt cserélve igy megejtettük a vezérléscserét

 
>> Tuning és extrasty // Alfa 156 SW 1.9JTD Progression // 2009-06-26

Jön a meleg és muszály volt foliáztatni,2 hét várakozás után felkerültek a Skyfol Shark foliák

 
>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2008-08-15

Egy horvátországi nyaralás kilátásba helyezése arra a megfontolt lépésre vezetett, hogy átnézessem eddig koránt sem hibáktól mentes autómat és a fékek cseréjét indítványozzam. Előre és hátulra is új fékbetétek érkeztek, ráadásul ATE márkájúak. Mint kiderült elől is és hátul is ilyen gyártmányú fékrendszer van. Emiatt leszámítva azt, hogy az alkatrész beszerző először két garnitúra első fékpofát hozott nem volt probléma. Ez mindenesetre elég volt az indulás előtt egy héttel arra, hogy idegeskedni kezdjek. Nem szerettem volna, ha valami meghiúsítja terveimet.
Amíg viszont az újabb fékpofákat vártuk a szerelővel a féknyergek elől és hátul is vörös kabátot kaptak.

 
>> SzervizAndrewxy // Alfa Spider / GTV V6 TB // 2009-06-20

Köszönhetően a minőségi gyári kábeleknek, sajnos a kocsi úgy került hozzám, hogy meg volt törve a fékfolyadék tartályban található visszajelző kábele, tehát ezt kicseréltem egy új kábelre.

 
>> SzervizAndrewxy // Alfa Spider / GTV V6 TB // 2009-07-04

Megérkeztek az új kerékcsapágyak (SKF VKBA 3459), Beépítve a gépbe. KM: 158636

 
>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2006-08-04

Egy éjszaka - mikor máskor - munkából hazafelé menet hirtelen hangosodni kezdett a kipufogó hangja, majd hirtelen éktelen ordításba csapott át. A lehető legcsendesebben hazapororoszkálva gyorsan leállítottam az autót és már akkor elkezdtem keresgélni a kipufogószervizeket. Szerencsémre tőlem nem messze, Csillaghegyen találtam meg a Kipufogóklinikát, ahol másnap SOS fogadtak. Itt derült ki, hogy a leömlők egyesítésénél elrepedt majd elengedett a hegesztés. Látni lehetett, hogy valahol megnyomódott. Ezen nem csodálkoztam ismerve lakóhelyem utcáit, földutait. A gyors javítás után ismét eredeti hangon tudtam közlekedni.

 
>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2008-08-02

Újra előjött a futómű felől a kopogás, de ezúttal hátulról támadtak. Alulról nézve - szerencsére nem szagolva - kiderült, hogy a két hátsó stabilbekötőszár rossz, illetve a szilentek kopognak. Ezek cseréje hamar megtörtént.

 
>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2008-05-01

Mielőtt még élvezhettem volna a munka ünnepén adódott szabadnapból induló örömteli nyitott tetejű autókázást, a rádióm szalagkábele beadta a kulcsot, így a forgófejes Kenwood 9090R nem volt hajlandó hangot kiadni. Mivel öreg darab ellenére eddig megbízhatónak bizonyult, így a szervizelés mellett döntöttem. Némi vatera után találtam egy srácot, aki a szalagkábelt kicserélte, adott távirányítót a fejegységhez és tokot az előlaphoz, amiről addig azt sem tudtam, hogy levehető. Mindig tanul az ember.

 
>> Tuning és extraKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2008-04-03

Az autón levő gumik kopottsága elérte az általam kritikán alulinak mondható szintet, így sürgősen új gumik után néztem. De ha lúd, legyen kövér avagy ha liba, akkor legyen molett. Elkezdtem új felnit is keresgélni és megtaláltam a MOMO Corse fekete felnijeit, amit egy ismerős gumison keresztül 4db 90%-os Contival, mozgókúpos csavarokkal és szereléssel együtt akciós áron kaptam meg. Az más kérdés, hogy a gyári kerékőrök leszerelése maga volt az inferno, mivel elég régen voltak utoljára leszerelve a gyári kerekek.

 
>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2008-03-15

Mivel aggódtam a régi és öreg gumicsövek miatt, így eldöntöttem, hogy azokat új, gyári darabokra cserélem. A szintén az Elaforgtól vásárolt darabokkal nemzeti ünnepünk napjára egyeztettem randit a szerelőmmel, akivel a kérdéses csöveket kicseréltük. Így már minden hűtéshez tartozó régi gumicső ki lett cserélve.