Blog

>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2009-07-03

A kevláros kuplungtárcsa készen van, új kinyomócsapágy is lett, de mint kiderült a srác aki javította a váltót nem végzett rendes munkát. Már többször is megtapasztaltam, hogy a bevált szerelőmön kívül másra nem számíthatok, de most ez megint erősödik. A tőle visszakapott javított váltóházon volt 3 mikrorepedés, így újra kellett köszörülni és hegeszteni. Sajnos emiatt az autó nincs kész holnapra, csak hétfő estére, mivel a váltó beemelése nem egyszerű feladat és a szervíz dolgozói hétvégén nem dolgoznak, csak a főnök. Megszoktam, hogy pár napot mindig csúszok, úgyhogy már rutinosan kezelem. De legalább a váltóm is rendesen össze lesz szerelve. A munkadíj még kérdéses, de a hegesztések és az alkatrészek árát már ki is fizettem. Azt is én "tukmáltam rá", de a többit így is csak akkor kérik, ha a kocsit megkaptam. Korrekt üzletember.

 
>> EgyébKispogga // Alfa 156 Sportwagon // 2009-07-03

Megvolt az első Hosszabb kiutam a munkahelyre. A 750km kicsivel több mint 7 óra alatt, a comp. ha nem téved akkor olyan 5l/100km volt a fogyasztás (Klima normál használat mellett). Tankoláskor úgyis utánna ellenörzök. Ami a lényeg probléma mentesen futott a gyönyörűség. :D

 
>> EseményKispogga // Alfa 156 Sportwagon // 2009-07-03

Hát végre megtörtént a névrevétel csekély összeg ellenében, de még időben. Megtörtént az első elektronikus ellenörzés is ami kimutatott 1-2 dolgot, de szerencsére semmi komolyabbat, az augusztusi szerviznél elég lesz mindent megcsinálni. A vizsgálat nem került semmibe igaz úgyis oda viszem szervizbe.

>> EseményZara // Alfa 146 1.9 TD (TeoDore) // 2009-07-03

Ma (2009.07.01.) sikeresen vettük a zöldkártyás és a műszaki vizsgás akadályokat!
Maradhat TeoDore még legalább két évig!:-)))

 
>> SzervizNero // Alfa 166 2.0 TS // 2009-07-02

Lenkey szilentmesterek megjavították a futómű kicsit-nagyon elkopott alkatrészeit.
Bal elöl alsó lengőkar hátsó szilent meg golyóscsukló.
Bal és jobb hátsó "g-szem" és jobb hátsó lengőkar szilent.
Meg aztán futóműállítás és azóta vonatautózás van!!

 

Ma kész lett az autó.
Kicserélték mindhárom izzót a klímakonzolnál, újraprogramozták, visszatették a szétcsúszott magnókábelt, megcsinálták a légzsákhibát és a szerviz biztosítékot is kicserélték. A levegőfúvás irányát is lehet már állítani (bár a magnó még nincs a helyére betolva).

Örülünk.

>> Tuning és extraKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2009-07-03

Vègre megleltem a megfelelö rövidsègü antennàt a règi megörökölt "kutyaragott" gumis helyett...
Hosszas gondolkodas utan ugy döntöttem hogy ezüst marad,es nem kap fekete fenyezest...

 
>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2007-12-11

A beszakadt hátsó ablak pótlása sürgős feladatnak volt mondható. Mivel a gyári darab ára a csillagokat verdeste, így Tibor barátom új ötlettel állt elő, aki mellesleg roppant ügyes kezű kárpitos. Egy, a kamionoknál bevált átlátszó szilinonos "fólia" beépítését találta ki a gyári anyag helyére. Némi szerelés, de annál több varrás után megszületett a tökéletes pótlás. laikus szem meg nem mondja, hogy nem gyári darabról van szó. Beszerelve a helyére tökéletesen működik és mindezért a gyári ár (140000) alig 5%-át fizettem. Tibinek ezúton is ezer hála a segítségért.

 
>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2009-05-19

Az autópályán haladva arra lettem figyelmes, hogy a gyújtásom kihagy és egy pillanatra minden műszer leáll. Ezt pár másodpercenként megismétli az autó. Szerencsére hamar megérkeztem a végcélhoz, ahol aztán végleg elhallgatott minden. Némi válogatott szitkozódás kíséretében elkezdtem keresni a hiba okát. Hamarosan meg is találtam. Nem más volt a ludas, mint az áramtalanító főkapcsoló egyik pólusáról letekeredett anya, amivel az akkumulátorhoz vezető visszatérő ága volt odafogatva. A rángatás oka az egy-egy pillanatra megszűnő áramellátás volt, míg a végén az anya leesett, majd utána a kábel is. Némi műszerész és nőgyógyász finomságú ujjmunkával sikerült a szűk helyre visszaemelni a kábelt és az anyával rögzíteni. Ezután jó alaposan meghúztam, hogy több ilyen ne fordulhasson elő.
Egyszerű és könnyen orvosolható hiba volt, de azért egy pillanatra rámhozta a szívbajt...

 
>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2008-12-03

Az alig 2 éves akku beadta a kulcsot. Ezúttal nem bíztam másra a választást. Hosszas utánajárást követően a MOLL német gyártó egyik 100Ah-ás akkujára tettem le a voksot, ami hiba nélkül bement a gyári tálcára. Ráadásul 3 év teljes körű gari van rá. Így most nincs egy jó darabig újabb problémám.