Blog

>> EseményYouri // Alfa 145 QV // 2009-12-14

Nagykorú lett a kincsem,és pont a szülőföldjén.:-D

Csináltunk 1 szép karikát,5 országon át (Ausztria,Németország,Olaszország,Svájc,Franciaország----3300 km ).Minden gond nélkül teljesített a kicsike,pedig voltunk elég vad helyeken is.Az átlagfogyi a szerpentinekkel,városi dugókkal és autópályákkal együtt 7 liter lett.Ez szerintem egy QV-tól igen jónak nevezhető!! Én elégedett voltam vele!!:-D

 
>> SzervizPeti 146 // Alfa 146 1.6 boxer // 2009-12-09

146360 km

 
>> Tuning és extraKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2009-12-12

Tegnap és ma az ebay-ről rendelt ülésfűtést építettük be Tibi barátommal a gépbe (és az asszonyéba is). Sajnos mivel a szivargyújtóm állandó feszültség alatt van így ma reggelre lemerült az akku. De legalább tartós teszt alá lett vetve a holmi és jelesre vizsgázott. :) Szóval ma a szivargyújtóval együtt átkötöttük a fejegység remote szálára és ha már meg lett bontva akkor a GPS autós töltőjét is bedrótoztuk átalakítva. Így végre csak akkor működik a cucc, ha a gyújtáskapcsolótól feszültséget kap.
Ami pedig az ülésfűtést illeti.. Nos, fantasztikus találmány. Végre nem a hideg bőrülésre teszem be a fenekem és a felfázás veszélye sem fenyeget.

>> EgyébBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2009-12-13

Ma én is felpattintottam a téli kerekeket a vasra! Először lemezfelniket akartam, de aztán a választásom a 15"-os gyári Speedline (tojástartós) felnikre esett, amiket Marklar kollégával gyorsan el is üzleteltem (20.000,-/ 4 db)! Jah, meg 4 kupakot (2000,-) a felnik közepére, mert azok nem voltak hozzá! Gumis-felnis haverommal gyorsan át is nézettem őket, de szerencsére nem kellett görgőzni egyet sem! Tőle szereztem 205/50 R15 méretű Dunlop SP Winter Sport M3-as gumikat is (30.000,-)! Nagyon jó állapotúak, majdhogynem kitűnőek a 8mm-es barázdákkal! :-) A szerelés elég baráti volt, a 4 kerék került 4000 ft-omba! ;-))))) Köszi mindkettejüknek! :-)
Most már jöhet a hó! :-)


Közben már eladva a Brembo nyergek miatt!

>> SzervizZsocy155 // Alfa 155 1.8 TS 16V // 2009-12-12

Mivel a benne lévő akksi erős volt ugyan, de nem mai darab és sajnos nem bírta a tempót, ezért ma kapott egy BOSCH S3 56A akkumulátort + egy BOSCH ablaktörlőt.

 
>> EgyébKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-12-13

Beköszöntött a tél (1213), szállingózik az idei első hó. Igaz, három héttel később, mint tavaly. Pár napja már elég hidegek voltak és egy ideje már havazást is jósoltak, de eddig nem lett belőle semmi. Éjszakánként már simán repkednek a mínuszok még szerencse, hogy elkészült' a garázs bővítés (még ha egyelőre nem is 100%-os), így tényleg mindegyik autónak jut menedék a zord idő elől. Pár régebben készült fotó látható lejjebb. A kész állapotról egy későbbi blog bejegyzésbe teszek fel képeket.

>> Eseményystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-12-13

Karácsony, szeretet, stb... Adni jó. És a rászorulók biztos örülnek a legkisebb ajándéknak is. Elmentünk hát a Mikulásgyárba, hogy adjunk.
Már évek óta járnak az alfások decemberben ide, nekünk ez volt az első alkalom. Jó volt, csak rövid... Bár ez leginkább a hideg miatt alakult így.
A szerevezést köszönjük! Jövőre veletek ugyanitt! :-)

>> SzervizDrB // Alfa 159 2.4 JTDm Berlina // 2009-12-12

Egy három hetes kálvárián vagyunk túl. Hatvanhatezer km után beadta a kulcsot a vízpumpa, elszakítva a vezérműszíjat, szétverve a hengerfejet a szelepekkel... Szerencsére van a vasra használtautó gari, így az alábbiak cseréjét 80%-ban fedezte:

- hengerfej szelepekkel
- vízpumpa
- vezérműszíj
- feszítő és vezetőgörgők
- motorolaj
- hűtővíz

Ha már szét volt kapva a motor, kicseréltettem az ékszíjat és a hozzátartozó görgőket. Kitisztíttattam az EGR szelepet is. Szépészeti beavatkozásként pedig szép újra cserélődött a kissé már viseltes első Alfa embléma.

 
>> EseményLacUS // Alfa 75 America // 2009-12-12

A mai napon eljött az ideje, hogy az egy héttel ezelőtti teszt során tapasztaltakat orvosolva egy verseny tegyük próbára a kocsit. A múlt héten az orrtolás és a magasperemű gumikon dőlés volt a probléma, amit az első futómű lágyításával (segédrugók ki) valamint 17" felnik használata volt hivatott kiküszöbölni.Többé kevésbé sikerült is, bár így egy picit többet lágyult a futómű mint kell,de jó volt. A gumik Kumho Ecsta Mx15 extrém utcai gumi volt, amiről kiderült, melegíteni kell mint egy slicket. Utána iszonyat jót fog. Lényeg a lényeg, a kuplung a verseny felénél már kukaéretté vált, ezen nem lepődtünk meg. ellenben a második mért körnél fura értéket kezdett mutatni az AFR mérő, mint kiderült, az éppen leszakadni készülő bal kipufogó repedésén beszivárgó, később beáramló levegő miatt volt. Ami viszont nagy meglépetés volt,hogy mindkét mért körnél volt egy pörgésem mégis dobogós időket mentem, tehát az autó elég versenyképes volt a H/7 mezőnyben ahol 2000+ccm-es nem összkerekes gépek mentek. Tulajdonképpen egy E36 M3-s ment csak jobb időt amíg ott voltunk. Szóval elégedett vagyok, holnap le is szedem a kuplungot, és kezdjük a fejlesztést.
És akkor a videók:
Lacus kinti
Lacus fedélzeti

 
>> EseményZOI // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2009-12-12

Km.:149000