Blog

>> AutóápolásACE // Alfa Alfetta 2.0 Lusso // 2009-12-15

Hosszú idő után az autó végre visszakerült hozzám és elkezdődött a versenyfutás az idővel. Amíg a vas távol volt, rengeteg alkatrészt és cumót vettem hozzá. Még kasznizás előtt belekerült egy "ideiglenes" (ez fontos!) motor, ami kb. 100e-be került. Egy 75-ös 2.0 TS motorja volt. Nem lett rendbevágva, csak szétszedtük és tömítéscsere valamint tisztítás után "beledobtuk". A kardán új hardikat kapott, szinte minden újra lett cserélve a futóművön is (lengéscsillapítók, hardik, gömbcsuklók, stb), sikerült vadászni hozzá egy német raktárból egy csont új váltót 10e magyar forintért, új kuplungtárcsát is kapott... egyszóval mindent, amit lehetett. Belső térben nem sokat változtattam. Bekerült egy 156-os bőrülésgarnitúra, egy pöpec fakormány és ideiglenes ajtókárpitok. Mondanom sem kell, hogy a cd/dvd/mp3-as fejegység és a mélyláda erősítőstül előbb megvolt szinte, mint a kocsi maga. A felsoroltakon kívül még elég sokminden apróságot kapott... alufelni, bicskakulcsos kp-zár, klímás hűtőbox (a későbbiekben lesz fontos), egy komplett 75-öst vettem a hiányzó alkatrészek pótlására. A versenylegózás kitűzött határideje természetesen a 2009-es alfatali volt.

Folyt köv...

 
>> AutóápolásACE // Alfa Alfetta 2.0 Lusso // 2009-12-15

Fényezés... hát igen. Nagyon örültem (akkor még), hogy a karosszériás rokona fényező volt. Egy fedél alatt (szó szerint) alkalom adódott lerendezni a telibe fényezést is. A srácot jónak mondták... hogy nem az, az arról nem tehetek, amiről viszont tehetek, az az, amit mondtam neki. "Nem kell elsietni, nem sürgős, csak jó legyen." Ezen megjegyzésem eredménye annyi lett, hogy nem siette el... de nagyon nem. Hónapokig neki sem kezdett. Elkezdtem a nyakára járni... egyik időpontot követte a másik, mire végül összecsapta az egészet. A minőségre persze csak később derült fény, miután a 200e körüli összeget a zsebében tudhatta. Helyeken felrepedt a festés (gitt nem száradt eleget), csiszolás valami brutál papírral lehetett elvégezve, az egyenes vonalak nem egyenesek, a szúnyogokról és a le nem festett foltokról nem is beszélek. A lényeg, hogy tisztességesen elszúrta. Annyinak tudok csak örülni, hogy messziről mindez nem látszik. xD

Folyt köv...

 
>> Tuning és extramizooo // Alfa 156 1.6 TS // 2009-12-15

huhúúú Falcokc-tól (Köszi) meglettek a 4db 16os 5 lyukú sportpack kerekek és gumit is sikerült intézni rá! Képek majd később. Csak ezekkel a kerekekkel lehet olyan mint szeretném....

 
>> EseménySporter // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2009-12-15

Ismét itt a tél, a csúszós, latyakos utak, és mivel ezen az éven sem szeretném a kis alfámat kitenni ezen körülményeknek, elküldtem 1 kis pihenőre :)
Az elvégzett feladatok ugyanazok mint tavaly ilyenkor. Minden rendbe volt ezen az éven, leszámítva az EGR szelep hibáját, azt cserélni kellett.
Most egy idény alatt, egész pontosan 16665 km-t alfáztam, kicsit kevesebbet mint az elmúlt évben. Lehet h ennek is a gazdasági vállság az oka? :))

>> SzervizKrisztián146 // Alfa 146 1.4 T.SPARK // 2009-12-01

olajcsere(130.000Km)

 
>> SzervizKrisztián146 // Alfa 146 1.4 T.SPARK // 2009-02-20

olajcsere (120.000Km)

 
>> EgyébMarklar155 // Alfa 155 1,8TS 8V // 2009-12-14

Néhány kép a belsejéről és a motorrol.

 
>> EgyébMarklar155 // Alfa 155 1,8TS 8V // 2009-12-14

Így fogynak nálam a 155 ösök:)

 
>> EgyébMarklar155 // Alfa 155 1,8TS 8V // 2009-12-14

Sajna Őt is utólérte Marklar szerszámos ládája:)
Egyretöbb cumóra volt érdeklődő. Így "C" vágányra kerűlt. Szerencsére míndíg van olyan crttárs akinek kell valami és így szereld magad akcióban míndenk jól jár:)

 
>> EgyébMarklar155 // Alfa 155 1,8TS 8V // 2009-12-14

Mível sok alkatrész csereszabatos a sajátoméval ezért nem kerűlt kiárusításra.
Természetessen érkeztek közben más jobb sorsra érdemes darabok, így ez is bontódni kezdett:)