Tagok >> ystuc >> 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V

156 SW 2.4 JTD M-JET 20V - főkép

Blog

2023-07-15
2023.07.08. - AlfaCity 2023-Szalki-sziget, Dunaújváros

Évek óta nem jutottam el AlfaCitybe, és idén is rezgett a léc munka miatt, de végül csak odaértünk. Nekem tetszik a sziget, és nagyon jól sikerült a rendezvény. Vályi Pista hatalmas arc, nagyon tud mesélni, az égető napon állva még több órán keresztül szívesen hallgattam volna. Sok képet nem csinál Tovább »

2023-06-23
2023.06.19-23. - Nyaralás Olaszországban

Megjártuk Olaszországot. Tengerpart, Lido di Spina volt az úticél, de azért jártunk másfelé is. Megnéztük a Mirabilandia vidámparkot, Comacchiot, Trevisot és érintőlegesen Padovát és Argentát is.Valamint egy helyi szervizt, mert ahogy előző blogbejegyzésemben írtam, az akku megadta magát. Hazafelé Tovább »

2023-06-22
2023.06.22. - Már megint akku...

A hosszabb út előtti átvizsgálás ellenére az akkumulátor Olaszországban megadta magát. Hétfőn kb 850 km megtétele után leparkoltam az autóval, amely ma reggel nem indult. Majdnem felrobbantam, de meg kellett oldani a problémát. A szálláson az egyik szomszéd tudott segíteni bikakábellel, úgyhogy az a Tovább »

2023-06-05
2023.06.05. - Átvizsgálás

Hosszabb út előtt áll az autó, így teljes átvizsgálásra vittem el. Két olyan dolog van, ami a későbbiekben cserés lesz. Az egyik a hátsó lengéscsillapítók, amelyek elkezdtek rozsdásodni, illetve a váltótartó bak. Ezeket leszámítva az autó kifogástalan állapotban van, az úton nem lesz gond. Tovább »

2023-04-22
2023.04.22. - Drive-In - Mogyoród

Sajnos csak délután érkeztünk, mert délelőtt egyéb elfoglaltságunk volt. Ugyanis részt vettünk az OBB által szervezett "Közlekedik a család" eseményen, aminek a területi döntőjén harmadik helyet szereztük meg. Sajnos az országos döntőre így nem jutottunk tovább, de élményekkel és pár nyereménnyel ga Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:156 SW 2.4 JTD M-JET 20V
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:2004
  • Színe:Nero Metallico
  • Jellemzők:
    2008. december óta birtokolom.

    2004 októberi az autó. És sajnos nem piros. :-( De ez legyen vele a legnagyobb gondom! :-) Színe egészen pontosan Jarama fekete (846-os színkód)
    Distinctive felszereltség + sport csomag + téli csomag + komfort csomag.
    És nyomaték hegyek. Nagyon vad, hátba rúgós gyorsulásokra képes, és mindehhez alig eszik valamit. Úgy érzem tökéletes választás volt. De az adatok magukért beszélnek: 175 LE, 385 Nm volt gyárilag. Most már kicsit erősebb, kb. 200 LE és 400 Nm optimalizálás után. Teljesen rendben van ez így. :-)
  • Extrák:
    Hajjaj, az van bőven.

    - ABS, ASR, VDC (ESP),
    - Xenon + fényszórómosó,
    - Elektromos tetőablak,
    - 4 Elektromos ablak,
    - Szürke bőr belső,
    - Tempomat,
    - Ülésfűtés,
    - Esőérzékelős ablaktörlő,
    - Páraérzékelő,
    - BOSE hifi (volt gyárilag, már nincs bent),
    - 6 légzsák (2 elöl, 2 az első ülésekben + 2 oldali függönylégzsák),
    - soroljam még...? :-)
  • Egyéb:
    Vigyorogva szállok ki belőle mindig. :-)

    És amit az autó tőlem kapott:

    - Króm/fekete oldalindexek,
    - Karbonozott tükörháromszögek,
    - Llumar ATR 15 CH fólia,
    - Toronymerevítő elöl by Skull,
    - Nyáron 18" Toora T238 felni,
    - Télen 17" Novitec N5 felni,
    - "B" típusú rendszám elöl,
    - Kipuff módosítás by Dinamit kipufogó,
    - LED a reflektorban és a ködlámpában,
    - Egyedileg ledezett hátsó lámpák,
    - Novitec első toldat,
    - Átalakított első lökhárító "facelift GTA",
    - TuningZone küszöbspoiler,
    - Crosswagon hátsó lökhárító kicsit módosítva,
    - Első ülések fejtámláiban monitorok,
    - Vibe Audio hifi,
    - AutoPumpkin fejegység (Android oprendszerrel),
    - DVB-T TV (sajnos nem HD),
    - 2 DIN-esre átalakított középkonzol,
    - MOMO Gotham pedálok,
    - Középkonzol karbon-szövettel bevonva,
    - Felirat az oldalára,
    - Elektromágneses tolatóradar,
    - Tolatókamera,
    - menetfény az indexben,
    - Elöl Brembo 4 dugattyús nyergek (3.0 166-os Alfa Romeoról), ATE Ceramic betétek, 305 mm-es lyuggatott, mart tárcsák, hátul gyári fék, 276 mm-es lyuggatott, mart tárcsák,
    - Chiptuning, EGR kiírva.


    2010/16-os Autó-Motorban, valamint a 2011/1-es Alfissimo! magazinban bemutatva.

Fotóalbum