gyugya - főkép
>> EseményAlfa 159 2.0 JTDm 16V // 2015-04-27

1000km. 'Have engine checked'. Mi a szösz? :o

 
>> EseményAlfa 33 P4 // 2011-05-24

Körforgalomban elém hajtott egy Audi S8. Jobb eleje gyakorlatilag KO. :( Nem tudom, hogyan tovább.

>> SzervizAlfa 33 P4 // 2010-01-22

Visszajött Zé-től a vas. Ki lett az alja hegesztve, és néhány apróság javítva. A jó hír, hogy megy az összkerék!

 
>> SzervizAlfa 33 P4 // 2009-11-25

Elvittem ma a pirosat Zé cartárshoz. Meglássuk mit mondd rá...

 
>> SzervizAlfa 33 P4 // 2009-10-08

Újabb 2 hónap telt el... ismét elővettem a piroskát, leflexeltem az indítómotort rögzítő csavarokból egy keveset és így sikerült is berakni az önindítót, úgyhogy ismét felhördült a boxer. Elsőre kicsit nyöszörgött a szervó, meg talán valamelyik szíj, de aztán elmentünk mosóba, és visszafelé már nem volt probléma.

 
>> SzervizAlfa 33 P4 // 2009-08-09

Nekiálltam berakni a bontott önindítót, amit Zé kolléga adott. Az állórész kövérebb mint az eredeti és sajnos ez megakasztotta a beszerelést, mert a hosszú rögzítő csavarok feje nem fér el az állórésztől, max valami trükkel. A második felvonásból majd kiderül.

 
>> SzervizAlfa 33 P4 // 2009-08-05

A szervízből hazatérve újabb pár hetes kihagyás után elindultunk autómosóba. El is jutottunk oda, de vissza már csak úgy, hogy segítettek betolni, mert megadta magát az önindító. Ezután beteg önindítóval állt vagy 2 hónapot, de aztán csak kiszedtem az önindítót, amiről kiderült, hogy kuka. Az egyik kommutátorszelet kihajlott, ledarálta a szénkefét meg kicsit elfüstölt némi szenet. Zé kolléga révén hozzájutottam egy bontott önindítóhoz, ami arra vár hogy berakjam.

>> SzervizAlfa 33 P4 // 2009-04-22

A kezdet nehéz volt, megpróbálok visszaemlékezni... a story 2008 ősszel kezdődik.

Az első utunk során leállt a Kálvinon esőben. Tologatás, anyázás. pb_ kolléga és egy új akksi segítségével sikerült elindítani. Majd egy hosszú állás következett, az átírása nem volt egyszerű, a kálváriája megérne egy misét. Mindeközben megtettünk együtt kb 40 komoly kilómétert :)
Ezután eltoltam szervízbe átnézni, ahol megint 2 hónapot állt, különböző okok miatt. Kiderült, hogy nem megy az összkerék és a klíma sem mondható hiánytalannak (pl. nincs kompresszor, semmiség :) ). Mindenester fel lett újítva a generátor, mert nem töltött semmit, + ki lett cserélve néhány fékcső. Ja és új zöldkártya lett rá.

 
>> SzervizAlfa 146 1.6 TS 16V // 2007-10-24

A hétvégi hosszú esőzések eredménye egy hatalmas tócsa lett az első ülés előtt. Arra tippeltem, hogy a pollenszűrőtől jött be a víz. Lebontottam a műanyag borítást, alatta egy szétázott pollenszűrő fogadott. Valószínűleg eldugult a vízelvezető cső, nem folyt el a víz, és egészen a pollenszűrőig feljött a vízszint, míg végül az utastérben kötött ki a víz. Kitisztítottam a csövet és a raktam bele egy új szűrőt. Remélem ezzel vége a beázásnak.

>> SzervizAlfa 146 1.6 TS 16V // 2007-05-14

Mivel akkor még a blog lehetőség nem volt adott, ezért utólag írom be.

2007.04.25-én kivittem az autót Lakatos Gyuriékhoz, több sebből vérzett szegény.
-meg lett tisztítva az önindító, mert csúnya hangja volt
-ki lett cserélve a kuplung, mert recsegett ropogott
-ki lett cserélve a fordulatszám jeladó, mert melegen nem akart indulni a drága
-ki lett cserélve a az ablakfűtés reléje, mert nem akaródzott működni

Nem fért bele az időbe a síró klímacsapágy + töltés
És hát nem szünt meg az alapjárton fellépő csúnya kopogó hang sem, szóval ezt még orvosolni kell.

folty. köv.