Mutasd

>> Tuning és extra2020-03-16

Csak egy-két kép, részletek hamarosan leírom mi lett csinálva a kocsin a kinézeten kívül is :P

 
>> Szerviz2019-06-18

A tegnap napon (2019.06.17.) 307 498, majdnem pontosan most raktam bele én az 50 ezredik kilométert. Ez innentől drasztikusan csökkeni fog, mivel már egy éve zárt helyen parkol, mivel van járkálós autó :). Szóval vigyázunk rá.

Szeptember végén pedig ha minden igaz megjönnek a végleges felnik rá :) az legyen meglepi.

 
>> Szerviz2019-06-02

Rég írtam, nem azért mert lusta voltam hanem mert nem igazán volt semmi az 155-el. Jött ment tette a dolgát. Mióta megvan a járkálós autó kevésebbet mozgok vele.

A szezon előtt most már esedékes volt a vízhűtő cseréje, a légtelenítőt is pár hete sikerült beletörnöm. Illetve a gázpedál mellett megláttam egy kis nedvesedést, szétkaptam és egyértelmű volt hogy csak a radiátor csapnál megy el a viz. Mellesleg a csap nem is zárt rendesen eléggé rég. Ez is ki lett cserélve.

Ha már kint van a hűtő le lett fújva a hűtő alsó tartója, illetve a fém vízcső is. Meg persze a hűtő mögött, alatt ki lett takarítva minden.

 
>> Tuning és extra2018-06-30

Nos, a képek szerintem jobban átadják, kicsit magamnak jegyezet.

Világi nagy szopás volt az egész ültetés, amennyire egyszerüen elgondoltuk hogy majd lelesz rakva annyira nagy szivás. 2 hétig a mélygarázsban környedtünk többed magammal, akiknek innen is eszméletlen nagy köszönet!

(Magamnak: állítható fútómű elől, hátul majd zsé145 állíytható tányérja jön. jobb első féltengely külső belső gumiharang, meg kell még okositani a golyaláb és csonkálvány találkozását, az anyag legyártva.elöl nincs nyomtáv rövid csavarral, hátúl 5mm nyomtáv hosszú csavarral. hátsó ív szarul lett lakatolva látszik hogy kezdi a rozsda mutatni magát, ezzel is foglalkozni kell)

 
>> Tuning és extra2018-06-13

Tegnap az első gólyalábak, és a hátsó gátlók kikerültek, most felbakolva áll a mélybe. Lindornál minden, első golyaálbon át lesz hegesztve az alsó tányér hogy az eleje is le tudjon ülni, aztán megy rá egy meglepi felni. :)

Nem akarom nagyon bohócosra, reméljük még az ízlés határán belül lesz mutatós, és egyedi :)

>> Szerviz2018-05-05

Olaj cserélve, olajszűrővel.
A légszűrő is kipucolva.
Az 55nek nem igazán van problémája, megy jön :)

303 015 km

>> Szerviz2017-11-12

Meg volt az olaj csere, köszi Geri. Persze szűrő.

Bal első belső féltengely is cserélve, harangokkal. Ki voltak szakadva, ez az oka a cserélnek, a féltengelyt pedig azért kellett mert a külső felét nem lehetett lehúzni valaki annó szépségesen szétbarmolta.

295 560 km

 
>> Szerviz2017-10-09

Tegnap ki lett cserélve az injektor, hibát dobott rá, illetve valóban nem dobott az élő adat értékeket rá, ergó kuka volt. Gyári bosch, nem univerzális, gyári kábelköteges, jó lett, fogyasztás beállt, lent is szépen megy.
Injektorok megjöttek a R Teamtől, faszán megcsinálták, ma beraktam úgy tűnik eléggé király. De majd kiderül. Régieknek repedt volt az alja, volt amelyikből hiányzott is, szóval megérett a cserére.
ma természetesen a felső hűtő vízcső feladta magát, Jani csütörtökön meglep eggyel. Addig a powertape végzi a dolgát.
Lambad közbe láttam hogy a bal belső féltengely csukló is megadta magát, az is a héten remélhetőleg orvosolva lesz.

Olaj is lassan cserés, és vége a bejáratosságnak, megy a 10/60 motul.

Nyomjuk tovább, nem adjuk fel!

294 903 km

 
>> Szerviz2017-09-26

Biztosan ki fog maradni valami, de megpróbálok összeszedni mindent:

Legfrissebb hogy a csomagtér ajtó átmenő kábelköteg ben több kábel feladta és elszakadt, ez ideiglenes szigszalag, de majd egy forrasztás zsugorcső megoldás a hétvégén lesz.

A Motor felújítás:
Új lehúzok, hajtókarcsapágyak, ki lett pucolva a motor belül. A vízrendszer át lett mosva, bár még a kiegyenlítő kupakján látszik hogy akad még benne kis olaj, de szép lassan csak elfogy. Fém gyártatott hengerfej tömítés.
Ami még közben felmerült:
A leömlök újra lettek csavarozva, új csavarok, holtponti jeladó csere, új gyújtásmodulok, új gyertyák, első féltengely csapágyak, levegőcsövek, üzemanyagcsövek, vízcsövek nagyrésze mind kicserélve, 1-2 cső van ami nem lett ezek nincsenek is rossz állapotban de mindenképpen tervben van. Még egy 500-800 km és megy a bele a 10/60.
Most érzetre és valóban is egyben van a gép :) Most nagyon szeretem...

Hűtővíz a napokban is le lett engedve, és kicserélve. Hagy menjen az olaj onnan kifele.
Hátsó lámpák belülről kimosva, kitakarítva.

Ami picit zavaró, de semmi komoly, az üzemagyag tartályba belógó üzemanyag szint jeladó... tetején egy kis lepattanás van. Szigetel rendesen, engem zavar. Azt még kicserélem :)

Hátsó fékek is fel lettek újítva, és kaptak betéteket is.


Kb, nagyjából.

294 041 km

 
>> Szerviz2017-09-03

Csak röviden, hengerfej 2-3 között átszakadt a tömités. Gyújtásmodul, gyertyák, féltengely csapágy, sok levegőcső, holtponti jeladó, stbstb. Jani helyrerázta, lehúzok, hajtókarcsapágyak, dugok lepucolva.

bejáratos, 10/40-el 1000km aztán megy bele a 10/60. Meglátjuk. Szépen jár, szépen megy, tetszik, szeretem.