Mutasd

>> Egyéb2007-08-06

Párkapcsolatban éltünk. Szerettem. Szerelmes voltam belé, és ő viszontszeretett: boldogok voltunk. Ismertem kívül-belül, tudtam mit szeret és mit nem; hallottam a hangján, éreztem a mozdulatain ha baj volt. A kis hibáit is elfogadtam... de alig volt ilyen. Ha valaki bántotta, ölni tudtam volna. Ha véletlenül én bántottam, kínzó lelkiismeretfurdalásom volt, és mindent megtettem hogy kiengeszteljem.

Hűséges és megbízható volt: megkapott tőlem mindent, és én megkaptam tőle mindent. Büszkén közlekedtünk együtt, begyűjtöttük az elismerő pillanásokat, és sokat, nagyon sokat mókáztunk; néha elfogadtuk a kihívást, máskor fölényesen megmosolyogtuk a próbálkozókat... Imádtam ahogy a bemelegedett boxer harcosan, de finoman morog, és néha izgatottan meg-megrázza a karosszériát...

Mintha hús-vér ember, egy igazi nő lett volna... pedig ő csak egy autó. Hiányozni fog.

>> Tuning és extra2007-06-12

Múltkor agyamenésem volt.

Szégyen, nem szégyen, megihletett a Golf GTI W12 650 (http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.05.18.&312804). Miért ne lehetne egy ugyanilyen koncepciójú 145-ös?

Fogj egy jól bevált arese-i 3.2-es V6-ost, a GTA-kból. Hegesz rá minden hengersorra egy kis turbót. Lefújószelep is kell, mert az jó. Persze a hajtókarokat és minden ilyen izét meg bigyót cserélj ki a blokkban.

A negyvenötből szedd ki a hátsó üléssort, meg a csomagtartó borítását. Tedd be a motort a helyére. Szükséged lesz még egy erős kuplungra, egy robosztus váltóra, egy erősen átalakított hátsó- vagy négykerék hajtásra keményített lengéscsillapítókkal, és persze jó nagy versenyfékekre. Az akksi és a tank mehet előre, a maradék helyre meg bepakolhatod a fogkefédet. Jól mutathat még belül egy tűzálló üvegfal.

A karosszériát csak úgy kell átalakítani, hogy kapjon levegőt az erőmű. Isten ments, hogy a 145 tökéletes vonalait a szükségesnél jobban elcsúfítsd.

Amikor giovanninak felvázoltam az elképzelésemet, annyit kért csak, hogy neki is adjak a cuccból amit szedek. Pedig...

>> Egyéb2007-06-07

... ha lenne rá elég időm. :)

Tudom, persze, funny hogy részben az én ötletem volt az egész blog-mizéria, meg én ütöttem Zsolti és a többiek fejét hogy legyen, aztán most meg nem használom. De azért jó látni ahogy szép lassan megbarátkoznak vele a cartársak.

Már csak az kéne, hogy a cimkék mikéntjére is rájöjjenek, és akkor pár év múlva fasza kis tudás- és élménybázis lesz itt az Amorén. Mit az Amorén, az egész világon ez lesz a legjobb és legáttekinthetőbb és legszebb és leghasználhatóbb alfás honlap!