Mutasd

>> Szerviz2015-05-29

Nos, az autó vásárlása óta fent álltak az alábbi tünetek:
- padlógáznál 2 ezer környékén indult csak meg minimálisan az autó
- volt olyan, hogy 160-nál nem ment többet
- szintén 2 ezer környékén padlógáznál volt egy megtorpanás, és olyan 2500 környékén jött meg az ereje
- 5. 6. sebességben nem nagyon akart húzni, általában mindig vissza kellett váltani 3. vagy 4.-be
-fogyasztásom városban, 10 liter körül volt, hosszú távon(napi 70 km) 8.7 fedélzeti szerint

Megoldás: Azt már szinte az elejétől kezdve tudtam, hogy a szívósorral van gond, de ameddig nem volt az említett 160-nál való megtorpanás, addig nem igazán foglalkoztam vele mert volt, hogy jól ment a kocsi volt, hogy nem, viszont a 160-as max sebességnél rászántam magamat, hogy veszek egy új szívósort, végül, januárban vettem egy bontottat, amit a szerelőm megesztergályoztatott, és az összekötő rudazaton az 5 db fejet is ki kellett cserélni, mert már annyira kopottak vtak, hogy mikor az első lapát kinyitott az utolsó még zárva volt. Végül 4 hónap után sikerült megcsinálni, most olyan mintha kb meglenne chipelve az autó, szépen húz minden sebességben, a fogyasztásom is lement ma már, 7.3-ra a szokásos 70km-es távon, úgyhogy most végre van egy kis öröm :). Holnap indulunk Herceghalomra, és Pestre is felugrunk a hétvégén, kíváncsi leszek mit produkál az autó menetteljesítményileg is meg fogyasztásilag is...!
Ki lett még cserélve a bal elso ABS jeladom egy izzítógyertya is és az ékszíj tárcsa is mert az is csörgött már (főleg hidegen) a megvétele óta. Még a klíma szíját kell kicserélni, és a dpf-egr-t kellene kiütni belőle na meg akkor már egy chip is jól jönne :) 199.457 km-nél történtek a cserék.