Mutasd

>> Szerviz2023-10-27

Motul X-Cess 5W40 + Ufi szűrő
Egy darab bal felső TRW lengőkar (nyikorgott a benne lévő, ugyancsak TRW, viszont a gömbfeje tökéletes állapotban volt 120e km után is!) Jobbos egyelőre maradt.

Gyári új alsó motorvédő (másodszor, mióta nálam van), mert behullámosodott/szakadt.

369000 km

 
>> Szerviz2023-09-29

Két hátsó gátló is cserélve SW-hez való Monroe Reflex típusúra, új Sachs rugókkal, új felütközésgátlókkal. Így mostmár körben Monroe Reflex szett van az autón.

 
>> Szerviz2023-03-16

Cserés lett a komplett hosszbordáshajtás, így:
gyári új hidraulikus-rugós feszítő egység beszerezve
NSK excenteres csapágy
Febi vezetőgörgő
Dayco szíj
359000 km

Összes szűrő+Motul X-Cess 5W40 csere 356000 km-nél

 
>> Szerviz2023-01-01

Balos kézifékkötél csere
5db Lucas izzítógyertya
Km: 351000

Ez a két teendő a 156-on megvan fél óra alatt, öröm szerelni.

 
>> Szerviz2022-11-11

215/45R17 Nexen

 
>> Szerviz2021-07-25

325000 km
Vezérléscsere kompletten, nyilván vízpumpa is, gyári, ill. Dayco cuccokkal (a hosszbordáshajtáshoz megvettem a gyári FCA célszerszámokat)
Szívósor leszerelés, szétszedés, takarítás
MAP takarítás
Railpumpa tömítéscserék (gyári Bosch alkatrészekkel)
Olajcsere
2db H7 csere
gyári új kuplung pedálgumi csere

Brutálisan nagy a változás, kb. 40 lóerő jött meg az autóba, turbolyuk szinte teljesen el is tűnt. Kiemelném, nem chipes! Brutális menetteljesítménye van mind a mai napig.

Kapott még egy gyárival megegyező akku hővédő szigetelést (keretet).

 
>> Esemény2021-07-14

Parkolóban belémtolattak úgy, hogy nem hagytak cetlit. Az autó jobb hátulja sérült a sárvédőnél. Természetesen önköltséges lett a sztori.

 
>> Szerviz2021-01-13

77Ah 720A

 
>> Szerviz2021-01-13

Zimmermann helyett Zimmermannt kapott, nagyon bevált :)

 
>> Tuning és extra2020-12-20

Kormány használt, de újszerű, váltógomb gyári új :)