Csörgőhöz megyünk vezérlés csere miatt. 80 e km és 6 év után.
De megnézzük az engine chek lámpát is hiába tisztított EGR valami miatt világít.
Olajcsere és szűrő csere.
Gömbfejek cseréje
Miles 211.000
Lesz még pár kérdés ezen szépségről is.
1 vonóhorog és tolatoradar ( hangszóró csere megoldás?)
2 hátsó ülést nem lehet lehajtani a ( a reteszelő ne mold ki)
3 diagnosztika ( turbó, injektorok, )
4 klímakompresszor
5 beázás
Tavaly ilyenkor előre kaptak használt félmegoldást, most elől hátul megújulunk
Elől felső és alsó lengőkarok cseréje (stab szilentek jók) Legutóbb használat tettünk bele.
Axiál csuklók gumiharanggal, gömbfejekkel csere. 3 db motortartó cseréje
Hátul is keresztartók és stab. szilentek cseréje
Majd futómű állítás
Márkkal csináltatom nem megyek Zéhez.
Miles 211.000
Olajcsere, most összes szűrővel ami van
209.000 miles
Egy kavics keresztbe repesztette így csere.
Esőszenzoros így drágább
Vredestein 205/50 R17 nyári gumik első kettő kuka lett. Ma bal első ki is durrant.
2021 óta futottak nálam...kár érte jók voltak, így mehetek futóműveshez, hogy kivizsgáljuk ki volt a ludas...(részben én mert nem volt szervíz után rögtön beállítva)
Így most felkerültem a téliek
miles:212000
Olaj csere 10w40
Miles 210000
Cél az eredeti állapot lehető legjobban visszaállítása és megőrzése.
A szürke padlókárpit cseréje feketére.
Bent lévő zene miatti kábelek eltávolítása valamint felül is a padlólemez ellenőrzése
Bose mélynyomó instalálása. Mélyláda és hangfalak már megvoltak.
CD tár beépítése a csomagtartó tálcába.
MP3 lejátszós autóradió beépítése.
Tempomat intallálása
Hűtő radiátorok bekapcsolnak mikor gyújtáson van a kocsi ezért ezt is megnézni(se termosztátor hőfok se radiátorban a jeladó se a relék nem rosszak, akkor mi?)
Első lökhárító javítása és fényezése helyben. Szép munka és pontos.
(lökös elemeire szedve, ködlámpa cserélve újra és takaró is fújva)
Visszarakás előtt fényszoró mosó ellenőrzés (de nem működik megfelelően)
Alsó és felső lengőkarok cseréje és olajcsere lett csak meg Zénél.
De több hiba is volt még az autón ami nem lett megcsinálva ezért átnéztük és Márkkal egyeztetve végre egy jó autót vezethetek.
-hátsó fékek rendbetétele( régi tárcsa és betétek de még jók)
-
-hátsó kerékcsapágyak mögötti lemeztakarók cseréje
- kb 2 éves Nissens hütő csöpögött (tartó konzol elferdült) ennek cseréje a bontottra ( ezt a hűtőt még megpróbálom megmenteni)
-2K spary 2 első kerékjárati ívet és alulról tornyokat kifújva,(10e ft) első lökös alatti radiátor tartó és lökös tartók (amik 50%-ak) lefújva, radiátor váz és ütközés gátlók tartója is- téliről nyárira váltás közben
- első stab szilentek cseréje valamint beállítása helyesen a kersztartó szilenteknek is
- motor ellenőrizve és átnézve nehogy hengerfejes legyen (volt rá esély)
-klíma kompresszor cseréje ( ez még függőben van!!!)
-első lökös le mert sérült és lakhibás volt
-első kerékjárati műanyagok cseréje
-visszapillantó tartók felújítása és cseréje
-termosztát csere( ezért ne moké a belső fűtés sem)
197.000 miles