Genf 2017 - VIDEÓVAL

2017-03-07  Tedi
Régóta nem látott méretű standdal jelentkezik az Alfa Romeo Genfben, öt modell 10 példánya tekinthető meg a svájci autómustrán.
Hírek >> 2017  

Alfásként már tavaly, a Giulia alapváltozatának bemutatásánál is jó volt újra kedvenc márkánt standján elidőzgetni, idén még annál is jobb érzés. Amióta az Alfa Amore Genfből tudósít (2008-óta) nem volt a márkának ekkora standja. Egy Stelvio QV, két Stelvio First Edition, egy Giulia QV, két Giulia Veloce, és egy-egy Mito Veloce, Giulietta Veloce és 4C Spider.

Ehhez persze kínálat is kellett, ami mára a fejlődés nagyon hihető jeleit mutatja és remélhetőleg jövőre egy újabb premierrel lep meg minket az egykor milánói sportautógyár.

Hogy mi lesz jövőre, azt még nem tudjuk, de még Marchionne sem.

A többit inkább elmondjuk egy videóban :)

Köszönjük az easyJetnek, az Olasz Autók Házának és az Elaforgnak, hogy támogattak minket.

 

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Stelvio

Az utolsó 3 hozzászólás:

Tommi2017-03-22 21:20:44 // 241
Ki említett Sportot? :) De ennyire már nem akarom szétoffolni a topicot :) Lényeg, hogy a Stelvio élőben is k...jó :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-22 13:12:25 // 240
nekem meg pont a Sport nem tetszik, egy nagy "téglatest" és amilyen nagyot mutat annál sokkal kisebb... az Evoque meg olyan, mint egy tank, kicsi, belül még is tágas e mellett prémium, nézegettem a Jeep-eket is de azok belül nekem jönnek be nagyon ingerszegény ... ezért leszek kíváncsi a Stelvio-ra
Tommi2017-03-22 12:46:30 // 239
Nem vagyunk egyformák, nekem az Evoque formára nem annyira jön be, szerintem olyan, mint amikor a gyerek rátapicskol a gyurmára és egy lapos izé lesz az egészből, jelen esetben a Range Roverből :) Ott működik a "doboz" forma, de szerintem ígyösszelapítva már nem, legalábbis nálam nem, pedig a nagy Range nagyon tetszik. Most Genfben természetesen beleültünk az Evoque-ba is, hogy legyen instant összehasonlítási alap, nem rossz, de a feleségem peldául a 155 centijéhez nem igazán tudta komfortosra beállítani magának a kormány-pedál-ülés kombót. A Stelvio és a Cherokee ebben sokkal jobb volt.

Abban viszont teljesen egyetértek, hogy az Evoque erősebben hordozza magában a dagonyázós géneket, mint a mezőny többi tagja :)