Fórum >> Egyebek >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Kazes☻2020-02-16 15:56:15 // 24343
Mert már te is jártál így, mi... azért kellett váltót cserélned?! :D
Buksi2020-02-16 15:41:16 // 24342
Én ezen csak röhögni tudok. :-DDDDDDD
Satti2020-02-16 10:09:51 // 24341
Mennyi iq bajnokkal találkozom én is a cégnél, persze btudom nem kell általánosítani, de sajnos tény, hogy a BMW tulajok nagy többsége f@szfej. Igen ritka a kivétel sajnos.
Mondjuk nagyjából ugyanez igazi az Audinál is.
Piritu - 1.000.0002020-02-16 10:01:44 // 24340
Azért meg is dolgoznak a hírükért rendesen :-)
Satti2020-02-15 09:19:47 // 24339
Balf@sz! :)
VV62020-02-15 02:12:09 // 24338
Talán ezért nem akarnak már kéziváltósat gyártani...nincs aki használni tudná :)
Kazes☻2020-02-15 00:37:30 // 24337
Így lehet egy mozdulattal tönkretenni egy BMW M2-est
Ez akár a pihentbe is mehetne... :-o
Satti2020-02-04 12:28:59 // 24336
Igen, van benne valami....
A BMW-és tulajokról tudnék mit mesélni, amit a cégnél az elmúlt 6 évben tapasztaltam..... Vannak persze nagyon ritka kivételek, de a nagy többség az igen csak bunkó!
Béci Ɨ|ѯ2020-02-03 21:08:25 // 24335
Akkor most tudományosan is bizonyított tény, amit már eddig is tudtunk. :-D
Kazes☻2020-01-29 14:32:20 // 24333
És látod... mer' Maaaaargit..., hát :)
Satti2020-01-29 11:04:35 // 24332
Nem is értem, hogy lehet egy ilyen értékes ritkaságot hagyni ennyire tönkremenni ??
Kazes☻2020-01-29 09:31:54 // 24331
droberto2020-01-27 12:26:11 // 24330
Kevesen tudják, hogy a Brerát, Spidert és a 159-et is hordozó prémium plattform a ketegóriája legmerevebbje volt. Legjobb torziós szilárdságával kimagaslott a konkurenciái közül.
Egyetlen nagy hibája vagy inkább hiányossága, hogy a 2000-es évek elején kezdték fejleszteni és még nem használtak ultranagy szilárdságú acélokat. A másik kisebb gond, hogy nem moduláris.
Mégis a Brera tengelytávja 175 mm-el rövidebb, mint a 159-é. Talán ez lehet az oka, a szűkös hátsó sornak.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-27 11:50:07 // 24328
azért az durva, hogy 2002-es tervezés és így lassan 20 évesen is olyan, mint ha tegnap csinálták volna....
droberto2020-01-27 11:41:08 // 24327
A 159 nyomasztó hagyatéka...
Nem nagyon hiszem, hogy bármi köze volt a Giulia GTV-nek a Brerához.
Formaterv meg elképzelés volt csak, de az ugye nem kiviteli terv amihez kellet volna a sok pénz.
Ellenben az SW tervek állítólag már a fiókban voltak.

Nem is értettem megmondom őszintén, hogy miért a drága rétegmodelleket akarták erőltetni. Abból sose lehet összehozni volument. Persze jó lett volna demonstrációnak, de nem abból lett volna zsé az új, RWD-s C, E plattformra.
Nem úgy mint húsz éve, volt három viszonylag jól fogyó modelljük, aztán ugye volt pénz a 147 kupéra a GT-re.
Kazes☻2020-01-27 11:39:23 // 24326
Szerintem is.
Brera (nekem is) nagyon szép, tetszik, de leginkább az, ahogy G.G. mester megálmodta és meg is építették. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-27 11:35:06 // 24325
jah el vannak csúszva kb 10 évet az biztos :( A Kamal le nem gyártása az évszázad legrosszabb döntése volt részükről ..
Brera számomra még mindig az egyik legszebb Alfa ott a helykínálat rossz inkább 2 személyes....
Kazes☻2020-01-27 11:26:50 // 24324
A reklám kell... nagyon is, de az is kevés, ha nem mehetsz el legalább egy próbakörre a kívánt verdával! Hányan panaszkodtak csak itt, hogy ez nonszensz...

Misitől én is kérdeztem (korábban), hogy lesz-e olyan nap legalább az alfásoknak egy rendezvény keretein belül, mint anno a Giuliettanal volt, hogy beáldoztak egy napot és lehetett tesztvezetni legalább egy kanyart, ott B.örs szélén. Volt MiTo (B), Giulietta (B, D), 159 (D) és Spider... mindet ki lehetett próbálni. Nem láttam a számokat, de bizonyára ment is az ügylet... ilyesmi azóta sincs. Mikor Warbival+ Jorije-val kint voltunk, minden klassz volt, de nem tudtunk elmenni egyik verdával sem... de majd jövő héten lesz, volt a válasz... khmm... : /
Kazes☻2020-01-27 11:18:50 // 24323
És ezek miatt nem hozta a hozzáfűzött reményeket. És ezen talán még a szárnyas ajtó sem sokat segített volna. Mivel volt GTV terv, amit visszavontak... elképzelhető, hogy a korábbi tapasztalatok is belejátszanak. Minek költsenek rögtön arra, ami nem megy...
droberto2020-01-27 11:14:32 // 24322
Ez most nem áll össze...
Azért nem lett Giulia GTV, mert nehéz volt a Brera és nem volt benne tüzes motor?
droberto2020-01-27 11:12:03 // 24321
Az alapvető baj a kevés reklám, a második az SW hiány. Ezért rossz az eladás.
Felmarkolták az 5mrd Eurót, azt nem sokat tudnak felmutatni sajnos.
Tőke nincs ugye nincs, azt elszívták az Agnelliék.
Hogy állsz így a befektetők elé, hogy kéne még öt újabb két modellre?
Na ez itt a baj.
Kazes☻2020-01-27 11:03:19 // 24320
Jaja... olvastam, köszi..,. én meg hozzátettem, hogy részemről a Giuliettánál is hiányzott és valamiért ott is kimaradt. A GTV-nek meg talán a Brera túl súlya és rossz motorizáltsága illetve, hogy nem sok köze volt az eredetileg megtervezetthez tehetett be... sajna ahogy változnak a kiadott terveknek a rajzolata, ki tudja (miből) mi lesz. A Stelvio szerencsére már van, bár sokat vártak vele, mert szvsz már a Kamalt is ki kellett volna hozni. Sajna én sem vagyok az igazgatóságban az FCA-ban, sem az Alfánál... :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-27 10:34:25 // 24319
én mind Giulia alapokról beszéltem ... abból 4 variáns a SUV-ja adott, a Stelvio...
Kazes☻2020-01-27 10:15:55 // 24318
A négy személyes kabriót én már a Giuliettanal is megjegyeztem/hiányoltam, akár még CC változatban is... bár lehet, hogy abban a Peu-t jobban szerették.
A GTV-nek gondolom a Brera tett be... :(
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-27 09:58:34 // 24317
szerintem rohadtul nincs pénzük... eladni meg nem akarják ... 22es csapdája... normál modell fejlesztésnél egyszerre kellett volna kihozni az SW-t, a GTV-t és a helyükben egy 4 személyes Giulia Spidert... ez a platform ütős lett volna
Kazes☻2020-01-26 23:30:47 // 24315
Sok minden... leginkább, hogy nem igazán alfás Alfa... de ettől még autónak jó lehet. :) De nem akarom elölről kezdeni...;)
Kazes☻2020-01-26 23:26:50 // 24314
No, ez már inkább a A jövő Alfái topicba való...
droberto2020-01-26 23:15:25 // 24313
Meg a C-D-E suvból a hibrid. A B-ből megy egy EV.
droberto2020-01-26 23:12:22 // 24312
Nézd már meg a számokat Zoli!
Nem csak annyi történt. És ne ironizálj légy szíves már. Semmi értelme.
A 2019-es év az elmúlt 30 vagy a fene tudja mennyi év legszarabb eladásait hozzák.
Hol van a Fiat, hol van a Lancia?
Ha te nem is, én aggódok.
Persze elképzeléseim is vannak. Már rég itt kellene lennie a C modelnek és SUV-jának és egy B SUV-nak. Kell egy Giu kombi. Kell rá jövőre egy rendes Fl. Kell E kocsi és annak SUV-ja. A 4C folytatni kell, erősebb mocival és sperrel. Ja és Reklám-Reklám-Reklám.
Remélem olvasták Agnelliék...
:)
Dehogynem tehetünk. A világot mi formáljuk. Pont azzal, hogy leírjuk elmondjuk az autózáshoz kevésbé értőknek, hogy nem úgy van az ahogy az EP-be mondják gondolják. Fel kell nyitni az emberek szemét.

Hiszem, hogy a a belsőégésű élménykocsizás még legalább 100 évig elérhető lesz.
Kazes☻2020-01-26 23:03:24 // 24311
Nem ment semmi és senki a lábamra... semmi ilyesminek nincs köze ehhez.
Nem írtam semmi becsmérlőt sem rád, sem az ötvenkilenc táborra, sem a típusra. Vagy már az is bántja a lelkedet, hogy nekem nem tetszik és egyáltalán nem az Alfa alfája és omegája számomra?! Kár... mert ez az én véleményem. Ha pl. örökölnék egyet, nyilván használnám... ennyi kész.
A 145/6-ról nyugodtan leírhatod a véleményedet... az mindössze a te véleményed lesz továbbra is... miért is sértődnék meg rajta?! Én tudom, érzem, napi szinten használom ama típus értékeit és úgy szeretem... neked ez nem kötelező ám! De nem is rugóztatok mindenkit azon, hogy miért nem volt belőle 3.0V6, vagy mint a Fiatból 5hengeres turbó... jó lett volna... hisz a 145QV verte az aktuális Golfot... mégis ez utóbbi fogyott jobban. Ez van, ill. volt.
Szerintem most már nyugodjál meg szépen, hidd el, senki nem bántott se téged, se az ötvenkilenced... csak nincs Giulia SW.
Viszont van Stelvio ami jól szerepel, lesz még Tonale és a többi... intézik, fejlesztik az okosok. :)
Kazes☻2020-01-26 22:54:08 // 24310
Igen, de elkezdted már temetni is az egész FCA-t majdhogynem... pedig csak annyi történt, hogy per pillanat nincs SW a Giuliából... ahogy anno a 75-ből, Alfettából, Giuliettaból... és még sorolhatnám.

Ha ennyire látod a jövőt, amiért annyira aggódsz, akkor inkább hagyd abba... ne aggódj... azzal csak rontasz!
Az én kisfiam sajnos már nem fogja úgy érezni, értékelni az autózást, ahogy én... erre megy a világ, így fejlődik... ez ellen nem tehetünk, se te, se én...

A véleményedet meg mondd el, írd le továbbra is... el is fogom olvasni, csak tedd úgy, hogy az a te véleményed... nem több és nem a tuti.
Egyáltalán nem sértegettelek.
droberto2020-01-26 22:49:39 // 24309
Egyébként neked személyesen mi nem tetszik az 59-ben?
droberto2020-01-26 22:45:17 // 24308
Figyel már én is mentem már 146-al. Sőt egyszer majdnem vettem is egyet. Jó is volt meg minden, de inkább vártam még, mert nem éreztem annyival jobbnak műszakilag a Tipónál. Leszámítva a designt és a vezetési élményt természetesen.
Elvarázsolt.... Neked ráment egyszer egy 159 a lábadra, hogy így beszélsz róla? Most komolyan?
Vedd már figyelembe, hogy én és itt még többen rajongunk az autónkért. Neked se esne jól, ha állandóan fikáznám a 145/146-ot. Hidd el tudnám, de nem teszem. Egyrész nem akarok senkit megbántani, másrészt elfogadom a hibáit.
Javaslom, hogy próbáld te is ki. Jobb lesz utána. :)
droberto2020-01-26 22:37:27 // 24307
Milyen téma nem ez volt?
Bedobtam egy FB bejegyzést, hogy egy autószakértő szerint milyen jó, létezik a piacon élveztesen vezethető dízel kombi, ami szép is. Hozáttettem, hogy kár, hogy az Alfánál nincs ilyen, mert, hogy én és rajtam kívül jó sokan legalább év 20k ember biztosan venne SW Giuliát. Bettem az ezt alátámasztó eladási statisztikákat. Levontam a konklúziót?

Te nem látod, hogy milyen rosszfele megy az autóipar? Te nem szeretnéd, ha még a kisfiad is részesülhetne abból az autós élményből amiből mi részesültünk? Te nem látod, hogy az FCA és az Alfa Romeó hogy vergődik? Hiszem, hogy látod.
Én komolyan aggódok a márkáért.
Az meg, hogy mi a saját érdekem/igényem nyilván más kérdés, csak engedd, hogy elmondjam, ha meg máshogy látod mondd el a tiédet, csak kérlek ne így mert sértőnek éreztem.
Kazes☻2020-01-26 22:32:08 // 24306
Na, már megint... őrület...

Köszi a számokat és, hogy utána néztél... ezt senki nem is vitatta.

Viszont semmi ilyet nem írtam, hogy bárki hülye lenne, vagy bármely típus. Vezettem már 159-st, utaztam is benne... nem varázsolt el úgy, mint téged, de még fele annyira sem... ez van... nem kéne, nem is veszek... ahogy 156-ost sem, mert bár azt is vezettem eleget, nem jön be. Ennyi. Viszont vezettem régebbi Alfákat is, amitől inkább elájulok, pedig nem is volt belőlük SW... elég sok ilyen típus van.

VTT-re még Pityukoma jelenlétekor akartam menni, de sehogy sem jött össze, lemondtam róla... azóta voltam abban a kempingben és nekem nem tetszik. Bowlingoznom mostanában nem szabad. Sör? Majd nyáron. Valahol, valamikor, valakivel, valakikkel... ;)
Kazes☻2020-01-26 22:23:36 // 24305
Most mi történt... ugrott a tű... vagy mi?!

Nem ez volt a téma eddig... de mindegy is.

Általánosságban... úgy tűnik ez már csak így megy... mindig van valami baj... ostorozni való... van MiTo... csúnya, minek... most nincs MiTo... jajj képesek utód nélkül megszüntetni... nincs SUV, pedig hogy' hasít a suvos piac... van SUV (legszebb, leggyorsabb)... jajj, minek, beállt az AR is a sorba, csak rontanak mindenen... van 4C... jajj de szép... de nem vesznek annyit... nincs 4C.. nincs 6C... nincs 8C... jajj mi lesz... stb. stb. stb.

Nyilván, hogy rossz lenne, ha csődbe menne és bezárnák az AR-t és nekem is rosszul esne, de ott még nem tartunk... messze nem tartunk.
És ha már így rákérdeztél és meg is nézted, láthattad, hogy jelenleg a legfiatalabb autóm is 20 éves... tehát jelen állás szerint engem pont kiszolgálnak a jelenleg a piacon lévő, vagy mostanában gyártott, gyártásban lévő Alfák... persze ez is még változhat. Minden esetre nem azon jojózok, hogy neki, neked miért van és nekem miért nincs (stílusosan) pl. 159-em.

Te mit szeretnél Robi?
droberto2020-01-26 22:21:41 // 24304
Leoltás, rugózás, hagyjam abba.... Ugyanazt jelenti. Olvasd vissza, hogy mit írtál.
Tényeket írtam le, statisztikákat. Konkrét számokat. Vettem a fáradságot, hogy megosszam veletek, ha már úgy is ott jártam. Le vontam a konklúziót, amit látok a számokban.
Te mit vontál le belőlük?
Igazából eddig a percig nem írtad le.
Csak toltad az emócióidat.
Tudom, hogy hülye 159-es vagyok ami nem is igazi Alfa és igazából én se vagyok igazi Alfás. Értettem.
Egyszer légyszíves gyere el VTT-re, vagy most Bowlingra és megmutatom neked milyen szar típus ez.
Remélem egyszer lesz alkalmunk egy sör mellett ezt megbeszélni.
Kazes☻2020-01-26 22:09:29 // 24303
Nem oltottam én le senkit... bármire is gondolsz eme szózatod mögött! De az, hogy mindenkire szeretnéd ráerőltetni a saját meglátásod, amiről azt hiszed, hogy az a jó (számadatok nélkül is!), én meg azt érzem nem idevalónak. Olvasd el újra, hogy megértsd. Ha meg nem szeretnéd, akkor ne olvasd el. Szabadon választott. Ahogy én is szabadon leírhatom a véleményemet akár a hőn szeretett 159-edről, vagy az SW-ről, vagy bármiről... akár a kanyarodásról, vagy a hengerfejekről... sőt, még a 2,4-ről is, ha úgy szeretném.

És még egyszer... engem nem zavar, hogy neked fáj, csak ne akard, hogy mindenkinek fájjon... fájjál egyedül!

Köszönöm Róbi


L&P! ;)
droberto2020-01-26 22:06:51 // 24302
Nyílván nem ezen múlik, de az neked is fáj majd ha csődbe megy a márka, vagy rosszabb helyzetbe kerül?
Vagy tévedek?
Te nem akarsz már modern Alfát Zoli?
Kazes☻2020-01-26 22:01:33 // 24301
Khm... aki per pillanat kötekszik, az pont te vagy. :P Én leírtam a véleményemet, ha olvastad egyáltalán... aztán alakul, ahogy... már azt is leírtam... meg azt is, hogy fájjon csak nyugodtan, de ne akarja az illető, hogy mindenkinek fájjon... vágod?! ;)
droberto2020-01-26 21:59:40 // 24300
Magvas gondolatok...
Ha megengeded akkor továbbra is le fogom írni a véleményemet.
És szívesen vitázok is a jövőben veled is ha van konkrétum, tapasztalatod, vagy utánajártál a témának...stb.
De ezt hogy gyakorlatilag leoltasz, ez nem idevaló stílus. Szomorú hogy ennek itt meg kellett történjen.
Köszönöm Zoli!
RomeoOne2020-01-26 21:53:00 // 24299
De neked miért fáj, ha valakinek fáj az, hogy nincs SW? Miért kell mindenáron belekötnöd? Holott elég valószínű, hogy azért segített volna valamennyit az eladásokon és összességében minden Alfásnak jobb lenne. Még ha nem is ezen múlt volna...
Giuntini2020-01-26 21:49:52 // 24298
Azért Sanyi nem! Az Alfa a 159 is a 3-as BMW és az Audi ligájában játszott, mégha a két utóbbi nagyobb megbecsülésnek örvend. Egyébként pont a Passat akar a prémium ligában játszani.
Akkor a számadatok Olaszországban január-szeptember (Quattroruote):
Giulia: 2710
BMW 3: 4042
Passat: 4308
Mercedes C: 3449
Olaszországban nem igazán megy a középkategóriában a sedan, ezekből nagyrészt kombit vettek, kivéve a Giuliát. Én biztos vagyok benne, ha a Giuliából lenne sw, akkor nem kevéssel előzné meg a BMW-t (az olasz face csoport állandóan tele van a Giulia SW álmodozásból).
Na és a lényeg:
A SUV (grandi- nagy) kategóriában:
Stelvio: 8993
BMW X3: 5025
Mercedes GLC : 3413
GLC Coupe: 2149
Audi Q5: 4424
Itt magasan vezet a Stelvio, és listaára magasabb mint a kinkurenciáé. Tehát tisztán látszik, a Giulia sw-vel legalább a dupláját elérné az eladásoknak, míg a Stelvióból nem venne el. Olvasom az olasz kommenteket, átmentek főleg az Audihoz és a BMW-hez, mert az Alfa nem kínált igényeknek megfelelő autót.
A 2016-os terv az volt, hogy vásárlókat akarnak a BMW-től. Ez nem jött be, sőt ellenkezőleg! Közben a Stelvio szárnyal!!!
Kazes☻2020-01-26 21:47:45 // 24297
Te se engem. ;)
Kazes☻2020-01-26 21:46:58 // 24296
Csak ismételni tudom magam... Nyugodtan rugózzál... csak ne akarj mindenkit rugóztatni... érted?!
droberto2020-01-26 21:21:05 // 24295
A Berlináké is esett... :(
Mindenki SUV-ot vesz. ;(
droberto2020-01-26 21:19:37 // 24294
Már többször írtam, hogy jó lenne találni karosszèriaváltozatonkénti statisztikát.
Ha csak a használtpiacot nézzük az autoscounton,
156-nál 46% a kombi
159-nél 60 %.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak