Fórum >> Egyebek >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Kazes☻2017-11-24 19:35:31 // 23877
Jópofa ódi reklám... :)
Buksi2017-10-31 22:13:21 // 23875
Az Audinak is voltak szép autói! :-)
Zsolt1552017-10-31 20:16:46 // 23874
A prototípus Trabant 602 Wankel-motorja.

Zsolt1552017-10-31 20:10:11 // 23873
A Wankel-motoros autók.

Zsolt1552017-10-31 20:03:22 // 23872
Pár kép, az Audi Ingolstadt-ban lévő múzeumából:

Vinnie2017-10-27 12:37:54 // 23871
A hátsó rész teljesen olyan, mint a Disco Volante, csak széthúzva kicsit. :)


Kazes☻2017-10-27 11:42:53 // 23870
5! :)

Meg más Alfával is... ;)
WarbiRunner (Gyuri)2017-10-27 11:38:46 // 23869
Az Alfa Gloria koncepcióval mintha lenne pár közös vonása, de amúgy tényleg.. miért? :-)
VV62017-10-27 10:42:20 // 23868
Miért?
Kazes☻2017-10-27 10:19:08 // 23867
Buksi2017-10-05 12:18:58 // 23864
Váhhhháááááhhhhhhááááááááááá... :-DDDDDDDDDDDD
Marklar1552017-10-04 20:50:55 // 23863
Én már láttam, csak nem egy ilyen kör után.... :DDD
Marklar1552017-10-04 20:45:36 // 23862
így
kényelmesebb ;)
Jani552017-10-03 21:34:03 // 23861
Ez megvan? https://www.youtube.com/watch?time_continue=22&v=l6_bGD1MT7w
3:18-nál: így reszketni csajt még nem láttam.
Jani552017-10-03 21:29:45 // 23860
Igen, de a hivatkozott bmw-tulaj évi keresetéhez, meg a mi évi keresetünkhöz viszonyítva nagyon nem ugyanaz a helyzet. Neki egyáltalán nem teher, sőt, csak egy látványos és figyelemfelkeltő balhé, ugyanis ott nem képvisel különösebb értéket a kocsi, itt mifelénk (az átlagembernek) ez jelentős érték, az autó megsemmisülése pedig komoly veszteség. Ez a fazon megtette, mert megtehette, nálunk ez csak jelképesen a dumálás szintjén igaz, konkrétan senki nem teszi meg.
Marklar1552017-10-03 17:25:44 // 23859
Meg sokan mások :)
Kazes☻2017-10-02 11:06:16 // 23858
Csak teee...! :P
Marklar1552017-10-02 11:04:05 // 23857
Ezek még nem dobnak fel. ;) 60's évek vége utáni autók inkább.
Marklar1552017-10-02 11:02:58 // 23856
Azért valljuk be. Volt már, hogy az ALFAval is ezt tettük volna.... ;) :P
Kazes☻2017-10-02 00:59:44 // 23855
A minap egy ilyen szép Cadillac-et láttam a Camponában, 1947-ből...
:)
Buksi2017-09-26 23:38:49 // 23854
Jó arc! :-DD
Abarai2017-09-19 09:46:22 // 23852
A 175 000 millilóerő akkor is több. :)
Liquid2017-09-19 08:45:53 // 23851
tökmindegy :) Azt mondanák, hogy 130.000 wattos.
Jani552017-09-19 07:08:57 // 23850
Igen, ez engem is zavar: 2-3 évtizede kW-ban kellene beszélni... 2017-ben még az elektromos autóknál is gyakran olvashatjuk, xxLE. Ebben szerintem legnagyobb felelősségük a szakmabelieknek, meg a "szak"újságíróknak van.
Zsolt1552017-09-18 21:46:20 // 23849
Jobban hangzik, hogy 175LE-s a Giulietta, mint ha azt mondanák 130kW teljesítményű.
Zsolt1552017-09-18 21:41:18 // 23848
Nem azt mondtam, hogy szabályos vagy helyes volt az eljárásuk.
Csak amikor kidolgozták mondjuk, hogy egy Euro4-s motor miként működjön szabályosan, akkor csak azt tesztekkel modellezték le. Majd piacra dobták és a bevezetését követően 4 év múlva jött az Euro5. Ennyi idő alatt mennyi visszajelzést kaptak a gyárak? Keveset, mert akkor még nem voltak elhasználva azok a motorok. Mire lettek volna tapasztalati mérések, addigra átlépett felettük a szabályozás. Aztán jöttek az ötletek, hogy miként lehet megfelelni a szabályoknak.

Telitődött a piac és minden gyártó játszik szinte minden térfélen. Plusz szinte mindenki 3 évente frissíti a modelljeit. Persze, hogy színezik az adatokat, hogy el tudják adni a terméküket. Nem baj ha nem tudja azt amit (pl. a fogyasztási adatok), elég ha azt hiszik, hogy tudja. LE-ben meg magasabbak a számértékek, mint a kW-ban és ezért szeretik.
Zsolt1552017-09-18 21:17:15 // 23847
Nagyon sok gond volt azzal az 1,6-s motorral. Le is cserélték.
Piritu2017-09-18 21:07:33 // 23846
A csalószoftveren igenis kell. Az a hatóság és a vevők tudatos átverése.
A fogyasztást lehet magyarázni a szabványokkal, de inkább mindenki a reklámra használja a CO2-vel együtt.
Anno a 90-es években reálisabbak voltak a fogyasztás adatok, mert reálisabbak voltak a szabványok megkötései. Mi akadályozza meg az autógyártókat, hogy most is megadják azokat az adatokat? Csak maguk és a marketing részleg.
Jó ellenpélda a LE megadása a mai napig, pedig már régebb óta a kW a szabványos. Érdekes, ebben az esetben használják a régi szabványt.
Zsolt1552017-09-18 20:43:23 // 23845
Ez a személygépkocsik kibocsátási normáit szabályozó előírás (Euro norma) is olyan amilyen. 4-5 évente szigorítanak, amikor igazából még érdemi tapasztalatokat, visszajelzéseket sem kapnak a működéséről. Lényegében mire kiforrná magát, addigra tovább szigorítanak. Így nem is szabad csodálkozni a "csalószoftveren" sem.
Zsolt1552017-09-18 20:36:14 // 23844
Nem véletlenül drágább egy ugyan olyan korú Transporter, mint egy Vito.
Zsolt1552017-09-18 20:34:42 // 23843
Vagy köteleznek arra, hogy vegyél villanyautót, mert az a jó (nekik). Az is szemfényvesztés, inkább a piac átrendezése a cél. Innentől 100 évet is vállalhatnak, ha 20 év múlva max otthon a garázsodban járthatod, ha marad még benzined.
A hazájukban egy kétórás bejelentett, hivatalos takarítói munkára "minijob"-ra, többet fizetnek, mint a prémium autógyárukban a szakmunkára. Gratulálok. :-/
Piritu2017-09-18 18:22:40 // 23842
Neked bármit elhiszek, csak az autógyáraknak nem. 25 éve gyártunk merci alkatrészt. A fejlesztés az olcsóság irányába hat, nem a tartósság a cél.
Amúgy a csalószoftveres autókat is büszkén hirdették. A fogyasztás adatokat is. Aztán nem...
Egyszerűen nincs értelme 30 évre tervezni az autókat. A többi része miatt arra már régen a bontóban lesz, vagy egyszerűen betiltják mert nem villannyal megy.
enzo2017-09-18 14:38:41 // 23841
30 évre én is vállalnék garanciát, tudván azt, hogy addigra már mind a bontóban lesz, mert nem éri meg javíttatni őket. 130-140 e forintért dolgoznak három műszakban. Biztosan csúcs minőséget várhatsz el enni pénzért! Nekem nem kell gyárlátogatás, elég sok ismerősöm robotol ott!
Tocke2017-09-18 08:31:36 // 23840
Nem arról van szó, hogy most mit gyártanak. A Mercedes-nek valóba voltak nagyon rosszul sikerült szériái fényezés szempontjából az utóbbi 10 évben. Ide értem a vizesbázisú festékek nem körültekintő használatát, (teljesen szétrohadt 3-4!!! éves Viano-k), vagy az ajtók alsó részén eltömített - kihagyott technológiai furatok a pára elvezetésére, C osztály. Pár év alatt elrohadt az ajtók alja. Erre még visszahívást is rendeltek el, csak későn.
Szóval most biztosan másként csinálják, de a legtöbb ilyen jellegű rozsdásodást a Mercinél nem a gondatlan tulaj okozta.
misike762017-09-18 08:29:36 // 23839
Nekem karosszériás mondta, hogy vittek hozzá első gazdás, 7 éves, törésmentes, ml merkádest, a két első ajtó közepén kezdte meg a bádogot a filoxéra.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-18 08:26:28 // 23838
nem tudom Kecskeméten milyen a technológia de a Vito ami 6-7 évesen rongyá rohad a gépháztető nem ezt mutatja...
Jani552017-09-18 08:11:33 // 23837
Szánj rá fél napot, menj el Kecskemétre a karosszéria üzembe gyárlátogatásra.
Ne nekem hidd el, bár nem szoktam valótlant állítani. A technológia magáért beszél és ezt büszkén hirdetik. Az élet majd bizonyítja.
Piritu2017-09-17 09:43:36 // 23835
Ismerve a mai autóipari tendenciákat nagyon nehéz elhinni, hogy 30 évre terveznek/készítenek autót. Már nagyon régóta nem ez a trend a fogyasztói társadalomban.
Ki venne 3-5 év múlva új autót, ha a régi még jó lenne? Felesleges gyártási kiadás.
Ugyan olyan marketing mint a 30ezres olajcsere, meg az élettartam olaj a váltóban.
A Giuliettára 12 éves garit adtak, szinte még ez is sok a mai világban.
Jani552017-09-17 08:49:26 // 23834
Természetesen igazad van, látni szétrohadt kocsikat (de minden márkából).

Az a karosszéria, amelyik nem törött, tehát nem kellett utólag belehegeszteni, az bírta, bírja.

(de az alfánál és még nagyon sok márkánál merik határozottan vállalni a 30 év garit?)
Zsolt1552017-09-17 08:45:01 // 23833
A kisebbeknek is az van. Először nem hitt a bajor kollégáinak, hogy ne vegyen "tamagocsi" autót. Aztán ... Viszont ha megy, akkor nagyon szép hangja van a hathengeres motornak.
Jani552017-09-17 08:43:06 // 23832
Biztos voltam benne...
Zsolt1552017-09-17 08:41:07 // 23831
Azért az utakon elég sok Mercit látni 30 éves kor alatt, ami szét van rohadva. Régebben is igaz volt, hogy a bódé hamarabb rohad le róluk, mint ahogy a motor megállna. Most is hozza ezt az elvárást, csak most a motor rövidebb élettartamához igazították azt. :-))

"... 3 hónapja voltam Kecskeméten a Merci gyárban, minden ott gyártott kocsi karosszériájára 30 h a r m i n c (!) év garanciát vállalnak ..."
Amit megspórolnak a fizetéseken, abból lehet futja technológiára.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-17 07:35:37 // 23830
Áhh... e36. Itt a hiba.
Jani552017-09-16 22:31:36 // 23829
A Merci a rozsdaboglya korszaka előtt??? Ezt hogy kell érteni?
3 hónapja voltam Kecskeméten a Merci gyárban, minden ott gyártott kocsi karosszériájára 30 h a r m i n c (!) év garanciát vállalnak! Nem sok gyártó büszkélkedhet evvel, menj el, nézd meg. Ehhez képest, abszolút nem tartom drágának a modelljeiket.

Az Alfánál hány év garit kapunk a karosszériára? Kérdezd meg, olvasd el, írásban mit vállalnak.

Volt nekem Nissan Laurel 2.8D kocsikám. Sokszor, sokhelyen dicsekedtem vele, 1mill. km után, húszévesen, egyetlen egy rozsdafolt, bármi hiba lett volna alul-felül... motorikusan sem, hihetetlen, de így volt. (jóindulattal, alulról számolva a km-eket, feltételezve, hogy senki nem tekerte vissza az órát)
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-16 19:54:12 // 23828
Mert? mi nem tetszik? Az automata? :-) Azért maradhatott ilyen ép ez a példány, nem driftelték szét a telepi vagánygyerekek. Ezt az automata váltójának köszönheti. A bimmer? Műszakilag tudtak valamit, hidd el. Mint a Merci is még a rozsdaboglya korszaka előtt. So what? :-D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak